Zirve

Jan van Riebeekstraat 571 2595 TZ Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Zirve

Ben je op zoek naar een bijzonder plek om iets te vieren? Dan is Zirve in Den Haag een geschikte keuze. Dit restaurant is gevestigd op de 25e verdieping va een pand middenin de stad. Je dineert er tussen de sterren en dat heeft iets volkomen magisch. Het menu wisselt geregeld, maar de kwaliteit van de Grieks geïnspireerde keuken is altijd top.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zirve

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00

6,1
5,8
5,9
Lang

Jouw recensie over het restaurant Zirve

André V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
wat een vreselijke lucht hangt er in dit restaurant
burcu F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We werden gelijk geholpen toen we binnenkwamen. We kwamen alleen rond 22.00 uur aan en toen gingen ze rond 22.30/23.00 alweer sluiten. Op internet staat dat ze namelijk in de nacht pas sluiten. Zijn we helemaal voor niks zo ver gereden...
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op 27 februari 2016 bij Zirve gegeten met 4 personen, na vooraf geboekt te hebben.
Toen we arriveerden was de buitendeur gesloten. Na enige tijd bellen kwam moeizaam een contact tot stand via de intercom, waarna enige tijd later de deur werd geopend en we via de lift naar het toren-restaurant konden gaan. Het uitzicht is daar adembenemend. Je hebt een bijzonder fraai overzicht van de stad. Vandaar een 10 bij het decor.
De service was ook prima. Onze gastheer/ober was heel vriendelijk.
Het eten was echter vrij matig, en zeker in verhouding tot de prijzen die men berekent.
Waarschijnlijk wordt het fraaie uitzicht ook doorberekend in de prijs.
Het was die avond goed bezet. Er was o.a. een feest aan de gang waar we geen last van hadden, maar wel een waterpijp werd gerookt!
Kort samengevat : een leuke ervaring om op deze hoogte te eten, maar als je voor de kwaliteit van het eten gaat kun je beter ergens anders naartoe gaan.