Zino Urban Bistro

Zwaanshals 265 3035 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zino Urban Bistro

De smakelijkste verrassing van het Oude Noorden Van streetfood in Vietnam tot de hip en happening in Londen, Zino haalt overal inspiratie vandaan. Als het maar ontploft van smaak, dan is het goed. Dit levert een spannend menu op met verrassende combinaties en prachtproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zino Urban Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt (na 18:00 uur)

Woensdag t/m Zaterdag
Diner vanaf 17:30 uur
Wijnwinkel 12:00 - 18:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Zino Urban Bistro

Leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het was weer verrassend eten en-of gewoon goed en eerlijk! Prima smaken en presentatie van de gerechten. Goede wijn en adviezen! Niets in negatieve of kritische zin over te melden. Zino is een fijne zaak!
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk verrassend eten!
JP P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wat een ontzettend fijne plek voor vegetariërs! Twee erg goede voorgerechten. Maar de bloemkoolsteak als hoofdgerecht moet een van beste vegetarische gerechten zijn die ik ooit heb gegeten. Japans-Peruaanse insteek was erg interessant. Topplek!
Silvana M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
In één woord "geweldig"!
Heel erg genoten.
Ben ik februari weer in t land.
Kom dan zeker vaker langs.
Alles op de kaart proberen ????
Silvana Martins
Jidde D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het was voor een vrijdagavond opvallend rustig toen we binnenkwamen om half acht. Qua akoestiek had het dan weer niet drukker moeten zijn. Service vriendelijk maar startte wat ongemakkelijk, lag wellicht ook aan ons. Voorgerecht ceviche lekker met goede aangeraden bijpassende Riesling. Hoofdgerecht buikspek met banaan heel lekker. Moesten hierna onverwachts vertrekken. Vond het in totaal iets te duur voor het gebodene.
Mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Deze kok en kokkin hebben ons weer verrast. Zeer smaakvolle en prachtig opgemaakte gerechten. Vriendelijke en goede bediening. Ook heerlijke bijpassende wijnen. Wij hebben erg genoten , alle familieleden waren het hier over eens en we komen zeker nog een keer terug!
Marscha D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
De bediening vond ik zeer matig, niet betrokken, ongeïnteresseerd.
Het eten had ik iets verfijnder verwacht.
Er waren deze avond maar 2 tafeltjes bezet, waaronder wij. Was jammer maar dit voorzie je niet en is misschien te verwachten op een doordeweekse woensdagavond.
Krista N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het eten was gemiddeld en veel te kleine porties. We hadden geen vol gevoel na het voor- en hoofdgerecht. Wijn was erg lekker. .
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eindelijk weer eens een 'whisky-food pairing' bij Zino, als vanouds in samenwerking met de verderop in de straat gelegen Whiskybase. De whiskydiners die ik tot nu toe bij Zino meemaakte waren altijd een feest van verrassende en originele smaakcombinaties. En ook dit keer was het raak: 4 mooie whisky's begeleidden elk een op die whisky's toegesneden gerecht in de Japans-Peruaanse stijl. Op zich vond ik elk van die gerechten weer verrassend en heerlijk. Met de whisky's erbij leverde dat 1 wat lastige combinatie op, 2 zeer goede combinaties en 1 perfecte combinatie (waar de toon van bananensnoepjes van de Glen Moray onwaarschijnlijk goed paste bij het buikspek met o.m. gerookte bananencrème). Ik kan iedereen die van whisky én goed eten houdt aanraden eens aan te schuiven bij een whisky-food pairing bij Zino!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, wel erg lawaaierig binnen.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Poeh! Ik heb hier al 4x heerlijk gegeten, maar nu..Vis met heel veel graten en als toetje ‘vegan tiramisu’-denk aan Brinta die iets te lang heeft gestaan. Echt geen verbetering dit
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Tijdens lunchpauzes al vaak verlangend naar binnen gekeken en nu is het er eindelijk van gekomen om er een keertje met mijn partner te gaan eten. Wij houden ervan; een ongedwongen ambiance maar ondertussen ontzettend lekker eten compleet met uitstekende wijn. Gerechten met ingrediënten van goede kwaliteit, lekkere smaakcombinaties. De gangen werden geserveerd met vriendelijkheid en professionaliteit. Dank voor de fijne avond, we komen vast terug!
CLAUDIA B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hoofdmaaltijd was teleurstellend, rare combinatie, paste niet echt bij elkaar. Voor mijzelf en voor mijn vriend. Ik ga vaak naar bistro's en meestal heb ik geen probleem met onverwachte combinaties. Ook vond ik te duur voor wat het is.
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten! Fijn dat zowel veganisten, carnivoren als pescetariers goed kunnen eten. Voor ieder dieet wat wils. Menu is ook geheel zuivel en gluten vrij. Kwalitatief goed eten.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gerechten waar je zelf niet snel op komt. Erg lekker en goede informele bediening. Beetje verstopt in het Oude Noorden, Goede huiswijn!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De gerechten klinken wat interessanter dan ze uiteindelijk zijn. Soms is de smaak wat eenzijdig, soms mist er substantie.
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zino is een erg leuk en goed restaurant. De sfeer is goed en het eten is speciaal en super lekker. De bediening is vriendelijk en erg gastvrij. Een aanrader!
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke avond gehad bij Zino! We kozen het 4 gangen menu en waren verrast door de mooie, smaakvolle gerechten. De huisgemaakte mayonaise bij de steak tartare, het heerlijke buikspek en een romige zoete crème bij het ananas nagerecht. Er werd goed ingespeeld op wensen, zo ben ik geen grote fan van dessert wijn waarop er een frisse witte riesling op tafel kwam. Tafelgenoot was niet onder de indruk van de wijnen, vergeleken met de gerechten te vlak. De ceviche heeft mijn mening over koriander overigens positief bijgesteld, heerlijk gerecht en mooi in balans!
Cora P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Eten bij Zino’s is voor veganisten en niet-veganisten een belevenis vol verrassingen en erg lekker eten. Echt top!!!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zino is sinds enige tijd gluten- en lactosevrij (behalve het kaasplankje dan). En sinds enige tijd kun je ook zelf je menu samenstellen i.p.v. dat je alleen kon kiezen uit 3 of 4 gangen vlees, vis of vegan. Vanwege dat gluten- en lactosevrije waren we een beetje sceptisch toen we er gisteren in de warme avond aan ons tafeltje buiten aanschoven. Maar chef Martijn Korving wist ons te overtuigen dat je ook zonder die voedingselementen ontzettend lekkere gerechten kan voorzetten. De inktvis op risotto, de steak tartare, het buikspek op zoete-aardappelpuree, het dessert met gemarineerde ananas en guave-sorbet en ook de amuse van kikkererwtenbrood., het smaakte alles weer buitengewoon goed. Zoals we van Zino gewend zijn. En de dames die deze gerechten opdienden deden dat vrolijk, vriendelijk en in een prettig tempo. Het levendige en soms rumoerige straatbeeld verklaart dan ook nog eens de volledige naam van Zino: Zino's Urban Bistro. Dit restaurant blijft een van onze favorieten.