Zino Urban Bistro

Zwaanshals 265 3035 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zino Urban Bistro

De smakelijkste verrassing van het Oude Noorden Van streetfood in Vietnam tot de hip en happening in Londen, Zino haalt overal inspiratie vandaan. Als het maar ontploft van smaak, dan is het goed. Dit levert een spannend menu op met verrassende combinaties en prachtproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zino Urban Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt (na 18:00 uur)

Woensdag t/m Zaterdag
Diner vanaf 17:30 uur
Wijnwinkel 12:00 - 18:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Zino Urban Bistro

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, wel erg lawaaierig binnen.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Poeh! Ik heb hier al 4x heerlijk gegeten, maar nu..Vis met heel veel graten en als toetje ‘vegan tiramisu’-denk aan Brinta die iets te lang heeft gestaan. Echt geen verbetering dit
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Tijdens lunchpauzes al vaak verlangend naar binnen gekeken en nu is het er eindelijk van gekomen om er een keertje met mijn partner te gaan eten. Wij houden ervan; een ongedwongen ambiance maar ondertussen ontzettend lekker eten compleet met uitstekende wijn. Gerechten met ingrediënten van goede kwaliteit, lekkere smaakcombinaties. De gangen werden geserveerd met vriendelijkheid en professionaliteit. Dank voor de fijne avond, we komen vast terug!
CLAUDIA B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hoofdmaaltijd was teleurstellend, rare combinatie, paste niet echt bij elkaar. Voor mijzelf en voor mijn vriend. Ik ga vaak naar bistro's en meestal heb ik geen probleem met onverwachte combinaties. Ook vond ik te duur voor wat het is.
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten! Fijn dat zowel veganisten, carnivoren als pescetariers goed kunnen eten. Voor ieder dieet wat wils. Menu is ook geheel zuivel en gluten vrij. Kwalitatief goed eten.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gerechten waar je zelf niet snel op komt. Erg lekker en goede informele bediening. Beetje verstopt in het Oude Noorden, Goede huiswijn!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De gerechten klinken wat interessanter dan ze uiteindelijk zijn. Soms is de smaak wat eenzijdig, soms mist er substantie.
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zino is een erg leuk en goed restaurant. De sfeer is goed en het eten is speciaal en super lekker. De bediening is vriendelijk en erg gastvrij. Een aanrader!
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke avond gehad bij Zino! We kozen het 4 gangen menu en waren verrast door de mooie, smaakvolle gerechten. De huisgemaakte mayonaise bij de steak tartare, het heerlijke buikspek en een romige zoete crème bij het ananas nagerecht. Er werd goed ingespeeld op wensen, zo ben ik geen grote fan van dessert wijn waarop er een frisse witte riesling op tafel kwam. Tafelgenoot was niet onder de indruk van de wijnen, vergeleken met de gerechten te vlak. De ceviche heeft mijn mening over koriander overigens positief bijgesteld, heerlijk gerecht en mooi in balans!
Cora P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Eten bij Zino’s is voor veganisten en niet-veganisten een belevenis vol verrassingen en erg lekker eten. Echt top!!!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zino is sinds enige tijd gluten- en lactosevrij (behalve het kaasplankje dan). En sinds enige tijd kun je ook zelf je menu samenstellen i.p.v. dat je alleen kon kiezen uit 3 of 4 gangen vlees, vis of vegan. Vanwege dat gluten- en lactosevrije waren we een beetje sceptisch toen we er gisteren in de warme avond aan ons tafeltje buiten aanschoven. Maar chef Martijn Korving wist ons te overtuigen dat je ook zonder die voedingselementen ontzettend lekkere gerechten kan voorzetten. De inktvis op risotto, de steak tartare, het buikspek op zoete-aardappelpuree, het dessert met gemarineerde ananas en guave-sorbet en ook de amuse van kikkererwtenbrood., het smaakte alles weer buitengewoon goed. Zoals we van Zino gewend zijn. En de dames die deze gerechten opdienden deden dat vrolijk, vriendelijk en in een prettig tempo. Het levendige en soms rumoerige straatbeeld verklaart dan ook nog eens de volledige naam van Zino: Zino's Urban Bistro. Dit restaurant blijft een van onze favorieten.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De banken zijn geweldig. De stoelen uit het jaar nul, veel te hard.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zino Urban Bistro is -sinds deze chef de zaak jaren geleden heeft overgenomen- een restaurant waar mijn vrouw en ik heel graag met regelmaat terugkeren. Naast de knusse setting (inmiddels wat moderner), is de bediening er doorgaans vriendelijk en meedenkend. Bovenal echter, waarderen we de 'edge' en complexiteit die Martijn aan zijn gerechten weet te geven. De chef heeft duidelijk een passie voor eten, koken en ontdekken. Altijd een verrassing met bijzondere ingredienten en combinaties, op een wijze die we niet vaak tegenkomen - en we eten regelmatig bij goede restaurants. Wijnen zijn vaak een sterke aanvulling, maar ook de bieren van Noordt.

Met regelmaat organiseert Martijn kleinschalige events, bijv. ism. Whiskybase een diner volledig met whisky. Heb daar zelf nog niet aan deelgenomen, maar recensies zijn positief.

Tot slot is ook de prijs is bijzonder schappelijk, zeker voor het bijzonders dat je voorgeschoteld wordt. Wij zullen er dus nog met regelmaat te vinden zijn.
André V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Vriendelijk ontvangen en gedurende avond attent bediend. Heerlijke orginele gerechten van chefkok Martijn. Altijd weer een feestje om hier te eten.
wilma A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Onlangs met collega's gegeten bij Zino. Vriendelijk ontvangen door de gastvrouwen. De vegetariërs onder ons waren blij verrast met het menu, heel bijzonder en erg lekker! ook de vlees/vis eters waren zeer tevreden.Mooi opgemaakte borden en goed geadviseerde wijnen erbij. Mede door de vriendelijke gastvrouwen hadden wij een geslaagd, gezellig team uitje.
Ka Y.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een heerlijk 5 gangen diner gegeten bij het sfeervolle Zino! Lekker eten, mooi opgemaakte borden, goede wijn, gezellige bediening. Wij komen zeker terug!
Manuela C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Tweede keer dat ik hier gegeten heb, en het is wederom weer heel goed bevallen. Met name de prijs-/kwaliteitverhouding van de gerechten is erg goed.
Rick en Eelke S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezien de prijsstelling zou je goede service verwachten. We wonen vlakbij en hebben het tweemaal een kans gegeven, maar steeds benedenmaats. Bij binnenkomst eerst een tijd met jas aan staan wachten tot men ondanks je reservering je welkom heet, de 'bijpassende wijnen' vaak pas halverwege of aan het eind van het gerecht, zeer oncomfortabele bank/stoel en zowel een onsmakelijk als een ongaar gerecht (van de vier gangen). Bij opmerking over ongaar zijn gaat men in discussie over 'tussen beetgaar en rauw in' ipv service te verlenen en het naar wens te maken. Na opeten blijf je nog een half uur boven je bord hangen voor het wordt opgehaald, jammer als het niet gesmaakt had. Nooit meer terug.
MejuffrouwE .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het is een sfeervol plekje, het eten smaakvol en origineel, maar vanwege de bediening zullen wij niet snel terugkomen. Bij binnenkomst eerst een paar minuten genegeerd worden voordat je geplaceerd wordt (waardoor je minutenlang middenin de zaak een beetje onhandig staat te wachten). Drie gangen met wijnarrangement bestellen maar steeds bij elk nieuw gerecht moeten vragen waar de wijn blijft, terwijl je eten afkoelt, etc etc. Het ging maar door. Neemt niet weg dat het eten erg lekker was, vooral de oestershot.
Margot O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel leuke bistro, goede sfeer, heerlijk eten!