Zino Urban Bistro

Zwaanshals 265 3035 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zino Urban Bistro

De smakelijkste verrassing van het Oude Noorden

Van streetfood in Vietnam tot de hip en happening in Londen, Zino haalt overal inspiratie vandaan. Als het maar ontploft van smaak, dan is het goed. Dit levert een spannend menu op met verrassende combinaties en prachtproducten. Een dagelijks wisselende kaart dus neem een kijkje op de website om te kijken wat er vandaag wordt geserveerd.

Meer informatie over restaurant Zino Urban Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt (na 18:00 uur)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 18:00 - 22:00
Zaterdag
Zondag Gesloten

Michèle H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een verrassing! Zino zit niet ver van ons huis vandaan en ik was nieuwsgierig hoe het eten zou zijn. Tafeltje geboekt met vrienden die ook van heerlijk eten houden. Omdat er weinig gerechten op de kaart staan kies je iets wat je normaal niet zo snel zou kiezen. Alle vier gangen waren heerlijk! Het was een avond vol smaakbommetjes. Nooit geweten dat mozzarella zo lekker kon zijn.
De akoestiek maakte wel dat we de toelichting bij de wijnen niet konden horen. Die smaakten er overigens niet minder om.
Wij komen zeker terug en kijken er al naar vooruit!
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Liselotte M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Smakelijke gerechten. Flexibele bediening. Twee tafelgenoten konden buiten de kaart om bestellen omdat er niets op stond waar ze enthousiast van werden. Fijne avond gehad. Trek er wel de tijd voor uit om lekker op je gemak te tafelen. De gerechten komen niet vlot na elkaar - vonden wij trouwens prettig. Al met al een positieve ervaring met lekkere bijpassende wijnen.
Andy L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Na de goede recenties te hebben gelezen, besloten om ons te laten verrassen. Als eerst gaat alle lof uit naar de meiden in de bediening. Uitermate vriendelijk. En de heel mooi gepresenteerde gerechten lieten niet lang op zich wachten. De voorgerechten waren heerlijk. Het hoofdgerecht vonden we het vlees aan de droge kant. Na uitleg gekregen te hebben, kwam het door de manier van bereiding. Logisch;). De presentatie vd cheesecake erna was een 10. Maar de cheesecake was het ook net niet. De bodem smaakte iets aangebrand. Al met al. Geen plek waar ik terug zal gaan. En dat niet om het eten, want geloof echt dat ze kunnen koken. Maar het is zo luidruchtig daarbinnen dat je elkaar, en de lieve serveerster haast niet verstaat. Dat vind ik het grootste MINPUNT! Akoestiek is een dikke 1.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk eten, porties mogen groter. Beperkte kaart, maar hoort bij dit restaurant.
Begin van de avond trage bediening, in de drukte wordt een opgenomen drankje wel eens vergeten.
fleur_mei .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Op een zaterdagavond met mijn vriend gegeten bij Zino. Hadden dezelfde dag in de ochtend gereserveerd en gelukkig was er nog plek. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de bediening, een persoonlijke sfeer met aandacht voor de gasten. Het menu was verassend en heel creatief! Naast het feit dat al het eten er spectaculair uit zag, was het ook nog eens heerlijk, aangenaam verrast. Toen we uitgegeten waren werd ons nog een rondje van het huis aangeboden! Concluderend een heelijk relaxte avond in een gezellige plek die naast de meest vriendelijke mensen ook een gezellige uitstraling heeft met heerlijk eten!
Vicky K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, sympathieke bediening en duidelijk een zeer bevlogen team in de keuken !!
We komen snel weer terug !!!
basvanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Mijn eerste diner bij Zino's was fantastisch ! Van begin tot eind gewoon AF ! Na een zeer vriendelijke ontvangst besloten mijn tafelgenoot en ik om het hele menu te nemen en dan staat de ene na de andere culinaire verrassing voor je neus . Alles zag er uit als een kunstwerkje en als je gaat eten proef de heerlijkste en wonderlijkste combinaties . Een visuele smaakexplosie was het en een fantastische Pinot Grigio maakte het nog smakelijker .
De gastvrouwen gaven bij alle gerechten een duidelijke toelichting en mede door hun uiterst vriendelijke en vakkundige service werd het een topavond . Omdat werkelijk op alle details voor wat betreft seating , geluid , koken , gastvrijheid , tempo , aandacht scherp werd gelet krijgt Zino's van mij een dikke vette welverdiende TIEN !
En de Zwaanshals ? Dat wordt gewoon het nieuwe Quartier Latin !
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooie gerechten met stevige smaak combinaties. Ook vegetarische gerechten zijn prima van smaak en verrassend.
Adriaan T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Parel in het oude Noorden van Rotterdam. De Zwaanshals leeft door passie, smaak en gastvrijheid. Goede wijn voor een eerlijke prijs, ontspannen sfeer en alles is echt lekker: vega, vis of vlees; heerlijk, heerlijk, heerlijk!
Mechthild S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening in een aangename, onpretentieuze zaak. Ook erg lekkere wijn van de kaart, die wel verhoudingsgewijs vrij duur leek. Al met al een prettige ervaring die voor herhaling vatbaar is.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Eens in de paar maanden componeert Martijn Korving een maaltijd rond 4 whisky's die hij door buurman Whiskybase.com-shop krijgt aangereikt. Ik heb bijna al de whiskydiners (Whisky-Food Pairings officieel) tot nu toe meegemaakt, en ik heb al eerder enthousiaste recensies erover geschreven. Gisteravond was er weer zo'n diner. En ik denk dat dit het allerbeste in de reeks tot nu toe was. Daar zit ik dan met die 10 die ik eerder gaf... Voor ongeveer € 50 werden er 4 uitstekend bij de 4 zeer goede whisky's passende gangen op tafel gezet. Gang 4 was dit keer geen nagerecht, maar een voortreffelijke combinatie van corned beef van Jersey stier, gemarineerde filet mignon, groene kool, peterseliewortel en pommes fondant. Die kon wel op tegen de Islay van bijna 60% die erbij hoorde. De andere 3 gerechten deden er, in hun combinatie met de 'drams' niet voor onder, maar één was toch wel de absolute topper: die met de wilde zeebaars , de zuurkool, de aardappelmousseline, de zwartebonensaus, gerookte haring en schapensalami. Dit supergerecht combineerde ongelofelijk goed met de Ierse single malt (53%) die erbij hoorde. We zaten hier ongetwijfeld te genieten van de top van de kunst van 'whisky-food pairing'.
Dan moet er ook nog een compliment naar de bediening, die ervoor zorgde dat er de hele avond door steeds stokbrood en vers water op tafel stond en vriendelijk en snel de dranken en de schotels uitserveerde. Chef Korving kwam na gedane arbeid de tafels langs om de kritiek van zijn gasten in ontvangst te nemen. Aan wat ik hoorde en zag zal dat alleen maar positieve feedback zijn geweest.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Klein maar ontzettend leuk restaurant met een aparte menukaart. Vaak inspirerende combinaties samen met de bijpassende wijnen altijd een Topavond.
Ric lust alles !.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Spannende gerechten, waar de passie van de kok van af spat. Bacon van ossentong, jus met gefermenteerde boontjes, een mouse van brie de Meaux. Intieme, hippe maar gezellige zaak in het steeds leuker wordende Oude Noorden.
De kok kwam nog even gezellig babbelen ook.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zino heeft een kleine kaart, de 'chef' biedt goede en originele ingrediënten, dit keer in heerlijke 'winterse' gerechten
Job D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Toprestaurantje en lekkere originele gerechten! Zowel voor vis als vega liefhebbers. Heerlijke zeebaars gegeten. En heel veel biologisch ook nog eens.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een heerlijke avond. Alleen is het wel een grote klankkast binnen waardoor je elkaar en de bediening slecht kon verstaan.
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ter gelegenheid van een verjaardag hier gereserveerd. Ook gevraagd alvast een flesje bubbels gekoeld klaar te zetten bij de tafel, perfect geregeld.
Service zeer professioneel en vriendelijk.
Eten erg bijzonder en lekker.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima gegeten in een leuke ambiance. Lekker centraal in Noord. Ontspannen sfeertje. We hadden het kerstmenu met steeds keuze in twee varianten. Lekkere carpaccio van zeebaars en heerlijke sucade van hert.