Zino Urban Bistro

Zwaanshals 265 3035 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zino Urban Bistro

De smakelijkste verrassing van het Oude Noorden

Van streetfood in Vietnam tot de hip en happening in Londen, Zino haalt overal inspiratie vandaan. Als het maar ontploft van smaak, dan is het goed. Dit levert een spannend menu op met verrassende combinaties en prachtproducten. Een dagelijks wisselende kaart dus neem een kijkje op de website om te kijken wat er vandaag wordt geserveerd.

Meer informatie over restaurant Zino Urban Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt (na 18:00 uur)

Maandag en Dinsdag Gesloten

Mechthild S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Eens in de paar maanden componeert Martijn Korving een maaltijd rond 4 whisky's die hij door buurman Whiskybase.com-shop krijgt aangereikt. Ik heb bijna al de whiskydiners (Whisky-Food Pairings officieel) tot nu toe meegemaakt, en ik heb al eerder enthousiaste recensies erover geschreven. Gisteravond was er weer zo'n diner. En ik denk dat dit het allerbeste in de reeks tot nu toe was. Daar zit ik dan met die 10 die ik eerder gaf... Voor ongeveer € 50 werden er 4 uitstekend bij de 4 zeer goede whisky's passende gangen op tafel gezet. Gang 4 was dit keer geen nagerecht, maar een voortreffelijke combinatie van corned beef van Jersey stier, gemarineerde filet mignon, groene kool, peterseliewortel en pommes fondant. Die kon wel op tegen de Islay van bijna 60% die erbij hoorde. De andere 3 gerechten deden er, in hun combinatie met de 'drams' niet voor onder, maar één was toch wel de absolute topper: die met de wilde zeebaars , de zuurkool, de aardappelmousseline, de zwartebonensaus, gerookte haring en schapensalami. Dit supergerecht combineerde ongelofelijk goed met de Ierse single malt (53%) die erbij hoorde. We zaten hier ongetwijfeld te genieten van de top van de kunst van 'whisky-food pairing'.
Dan moet er ook nog een compliment naar de bediening, die ervoor zorgde dat er de hele avond door steeds stokbrood en vers water op tafel stond en vriendelijk en snel de dranken en de schotels uitserveerde. Chef Korving kwam na gedane arbeid de tafels langs om de kritiek van zijn gasten in ontvangst te nemen. Aan wat ik hoorde en zag zal dat alleen maar positieve feedback zijn geweest.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Klein maar ontzettend leuk restaurant met een aparte menukaart. Vaak inspirerende combinaties samen met de bijpassende wijnen altijd een Topavond.
Ric lust alles !.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Spannende gerechten, waar de passie van de kok van af spat. Bacon van ossentong, jus met gefermenteerde boontjes, een mouse van brie de Meaux. Intieme, hippe maar gezellige zaak in het steeds leuker wordende Oude Noorden.
De kok kwam nog even gezellig babbelen ook.
RoiSB .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zino heeft een kleine kaart, de 'chef' biedt goede en originele ingrediënten, dit keer in heerlijke 'winterse' gerechten
Job D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Toprestaurantje en lekkere originele gerechten! Zowel voor vis als vega liefhebbers. Heerlijke zeebaars gegeten. En heel veel biologisch ook nog eens.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een heerlijke avond. Alleen is het wel een grote klankkast binnen waardoor je elkaar en de bediening slecht kon verstaan.
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ter gelegenheid van een verjaardag hier gereserveerd. Ook gevraagd alvast een flesje bubbels gekoeld klaar te zetten bij de tafel, perfect geregeld.
Service zeer professioneel en vriendelijk.
Eten erg bijzonder en lekker.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima gegeten in een leuke ambiance. Lekker centraal in Noord. Ontspannen sfeertje. We hadden het kerstmenu met steeds keuze in twee varianten. Lekkere carpaccio van zeebaars en heerlijke sucade van hert.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Weer fantastisch genoten bij Zino Urban Bistro. Alles klopt in dit gezellige kleine restaurantje in hartje Noord. Een fan erbij!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Zino. Elke keer weer een nieuwe verrassing, ook al kom je binnen een maand 2 keer. Dit keer vond ik vooral het toetje er bovenuit steken: een explosie in je mond en dat van een combinatie van ijs, witte chocolade en knolselderij! Ik kom terug!
Rosella H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben genoten van het heerlijke eten, gezellig knus tentje en goeie service! Kortom een echte aanrader om deze tent te bezoeken!!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Meer dan goede prijs kwaliteit verhouding. We komen hier graag terug. Wachttijd was kort op ons verzoek omdat wij op tijd naar een feest moesten vertrekken en daar werd rekening mee gehouden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
reini V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
heerlijk gegeten, wat een verrassende combinaties. Zoals we tegen elkaar zeiden: wat een smaakexplosies. Jammer dat de porties zo klein waren waardoor de explosies maar 2 of 3 maal herhaald konden worden. We kregen veel uitleg over de gerechten wat voor een groot gedeelte langs me heen ging, teveel details voor de kleine gerechten. De borden waren een plaatje, een foto waard. Het wijnarrangement paste er prima bij. Het is een gezellige lokatie en het was erg leuk dat de jonge hulpkok haar gezicht even liet zien, het enthousiasme straalt van haar af.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hadden bewust dit restaurant gekozen om eens te proberen omdat het een bijzondere keuken zou hebben. Dat was het zeker, maar blijkbaar niet ons ding. Wat ons betreft waren het te veel smaakexplosies bij elkaar op een bord. Toen we dit eerlijk aangaven bij de bediening na afloop, leken ze hier niet echt raad mee te weten. We moesten na meer dan een uur wachten zelf vragen om een desertkaart. De inrichting was wel erg leuk, maar voor ons dan eerder om alleen een drankje te doen een volgende keer..
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een fijn klein restaurantje met een smalle kaart maar o zo lekker! Keurige vriendelijke bediening, rust rond de tafels en mooie smaken op je bord. Nou waren er ook maar een paar tafels bezet maar niettemin waren we onder de indruk van deze zaak. Correcte bediening, heerlijke gerechten, prima prijzen en een mooie avond met ons tweeen.
Toptentje in het oude Noorden.
Rwbergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuke bistro met een dagmenu met beperkte keuze. Het eten was smakelijk maar we hebben geen bijzondere dingen geproefd. Wat opviel was dat de porties wel klein zijn. Zowel het rondje tartaar (vooraf) als het mootje (net iets te gare) vis waren aan de karige kant. Samen met de ratatouille en twee quenelles van aardappelpuree was het hoofdgerecht aan de eenvoudige kant. Bijpassende wijnen waren goed uitgekozen.
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Charmant tentje in de leukste buurt van Rotterdam. We kozen voor het 4 gangen vlees & vis menu met wijnarrangement. Echt super lekkere en originele gerechten. De borden waren mooi opgemaakt en serveerster gaf bij iedere gang/wijn een goede toelichting. Voor herhaling vatbaar!
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijke verassende combinaties en originele ingrediënten. Zeer vriendelijk en behulpzame maar niet opdringerige bediening. Leuke rustige aankleding. Goede prijs voor zo hoge kwaliteit eten!