Zino Urban Bistro

Zwaanshals 265 3035 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zino Urban Bistro

De smakelijkste verrassing van het Oude Noorden

Van streetfood in Vietnam tot de hip en happening in Londen, Zino haalt overal inspiratie vandaan. Als het maar ontploft van smaak, dan is het goed. Dit levert een spannend menu op met verrassende combinaties en prachtproducten. Een dagelijks wisselende kaart dus neem een kijkje op de website om te kijken wat er vandaag wordt geserveerd.

Meer informatie over restaurant Zino Urban Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt (na 18:00 uur)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 18:00 - 22:00
Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Zino Urban Bistro

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Beperkte keus tussen vegetarisch of vlees/vis.
Minpunt is dat we pas na een kwartier wachten aandacht van de bediening kregen om een drankje te kunnen bestellen.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zeer verrassende gerechtjes en smaakcombinaties. Geen grote hoeveelheden en voor ons precies goed. Kortom, heerlijk gegeten van het viergangenmenu in een rustig tempo en zonder zwaar gevoel op de maag. Parkeren gratis na zessen!
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten ! Heel vriendelijk en gezellig ontvangen, leuke inrichting en gemoedelijke ongedwongen sfeer. Punt van aandacht vonden wij wachttijd tussen de gerechten ( gem. 1 gerecht per uur).
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bijzonder lekker gegeten, mooi opgemaakt.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
In tegenstelling tot voorgaande keren was de kwaliteit van het eten matig.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De chef laat zich nog steeds inspireren door de Peruaanse keuken. En terecht, want daarmee komen er weer heel verrassende, bijzondere en ontzettend lekkere smaakcombinaties op tafel. In tegenstelling tot bij veel andere restaurants hebben de toefjes, sliertjes en sausjes op het bord hier niet alleen een decoratieve functie, maar zijn ze een essentieel onderdeel van de totaalsmaak. Van heel wat ingrediënten was het de eerste keer dat ik ervan hoorde, laat staan dat ik ze at. Eten bij Zino is wat dat betreft ook altijd een avontuur (en altijd met goede afloop!).
Voeg daarbij de vriendelijke bediening, de leuke locatie en de redelijke prijzen, en dan kan de conclusie niet anders zijn dan dat we met een toprestaurant te maken hebben.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fantastisch gegeten bij Zino's, super originele gerechten met een uniek smaak palet geserveerd met lekkere wijnen. Echt een pareltje in de Zwaanshals.
Remi F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Meerdere malen hier gegeten en altijd weer opnieuw een smaaksensatie. Zino Urban Bistro is een onontdekt pareltje in Rotterdam.
Deesje L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben hier zaterdag avond gegeten met zn 3e. Smiddags konden we, gelukkig, nog reserveren voor die avond. Wat hebben we genoten! Heerlijk bijzonder eten en attente bediening. Hier gaan we snel weer eten!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Verbluffend. Wat een smaakexplosie weten deze heren in hun gerechten met alleen groenten en kruiden te bereiken. Originele keuze cross-over Japans-Peruaans, waarvan we overigens van de Japanse kant het minste merkten. Geen soyasaus, gember, zeewier. De kaart: simpel. Links alleen groenten, rechts vis of vlees. De wijn: mooie kwaliteit en ook te koop in het wijnwinkeltje aan de overkant van de straat. De bediening: zeer betrokken, denken na over je vraag, geen verkooppraatjes. Zeer genoeglijke avond gehad, beste en vooral interessantste wat we in tijden aten. We komen zeker terug.
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij kwamen om half acht en waren om kwart over twaalf pas aan een kopje koffie toe. Belachelijk lange wachttijden. Echt een reden om niet meer te komen, terwijl het eten zo lekker was.........
Mascha S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrassende smaken, kleine porties maar toch precies genoeg en hele lekkere bijpassende wijnen.

Trage bediening, niet erg oplettend, maar wel veel kennis van gerechten en smaken.

Leuke avond gehad en genoeg aanleiding om terug te komen.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten was origineel, leuke gerechtjes, hoewel ik het snackje met de haring erg zout vond. Bediening was soms wat ongemakkelijk aanwezig, het bleef ook fout gaan met wel-niet bob arrangement, maar kan gebeuren. Verder waren ze erg vriendelijk, maar niet heel erg snel(overigens vind ik dat soms juist fijn dat je niet hoeft te haasten). Straatje was erg leuk, met name om buiten te zitten.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Chef Martijn Korving is altijd op zoek naar nieuwe en originele culinaire ervaringen. Voor het zomerseizoen heeft hij inspiratie gevonden in de Japans-Peruaanse keuken. Ik wist niet dat die bestond, maar ik ben blij dat ik die door de creatieve geest van de chef heb leren kennen. We kregen in 3 gangen heel bijzondere, vaak niet eerder geproefde, smaakcombinaties voorgezet, allemaal heel erg lekker. Ik noem het hoofdgerecht van supermals Kempens hoen met kleurige aardappeltjes uit de Andes, een groentengerechtje met onder andere kimchi en een soort groen bloemkooltje, met als afmakers een zeer pittige, zeg maar loeihete, maar toch frisse chilisaus, en een heel bijzonder groenig sausje dat het totale gerecht perfect af maakte. Erg lekker ook waren de soort dumplings met paddestoelen en kaki. En niet te vergeten het voorgerecht met aubergientjes, crispy bacon en Japansachtige smaakmakers. De gerechten werden kundig toegelicht door de dames van de bediening. Omdat mijn tafeldame en ik erg van kaas houden kozen we als nagerecht niet voor het ongetwijfeld ook bijzondere dessert van de kok, maar voor het kaasplankje. Hoe dan ook geen slechte keus voor 3 heel verschillende, maar perfect op elkaar afgestemde kazen met kruidig vijgenbrood en een toefje appelstroop. Ik dronk er een Ben Nevis 10 bij.
Het was een warme avond en daarom liet ik mij, i.p.v. wijn, een bier adviseren voor bij de maaltijd. Het werd een Moinette van Dupont. Kende ik niet, maar hij paste heel goed bij de gerechten.
Ook omdat het warm was zaten we buiten. Een leuk plekje aan de Zwaanshals met als enige nadeel dat er met regelmaat jongens met petjes op in hun auto's voorbij scheuren. Eigenlijk het enige minpunt van een erg fijne avond.
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben hier met 3 vrienden vegetarisch gegeten. De opmaak en smaak van het eten zijn heel goed, de hoeveelheid is voor grote eters wat mager en de service is niet heel snel maar wel heel vriendelijk. Echt hele leuke avond gehad en ga zeker terug.
Michèle H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een verrassing! Zino zit niet ver van ons huis vandaan en ik was nieuwsgierig hoe het eten zou zijn. Tafeltje geboekt met vrienden die ook van heerlijk eten houden. Omdat er weinig gerechten op de kaart staan kies je iets wat je normaal niet zo snel zou kiezen. Alle vier gangen waren heerlijk! Het was een avond vol smaakbommetjes. Nooit geweten dat mozzarella zo lekker kon zijn.
De akoestiek maakte wel dat we de toelichting bij de wijnen niet konden horen. Die smaakten er overigens niet minder om.
Wij komen zeker terug en kijken er al naar vooruit!
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Een ware smaaksensatie de kennis van het personeel maakte dit tot een waar feest :-)
Liselotte M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Altijd weer verrassende gerechten, heerlijk wijntje erbij. Gewoon weg fijn zaakje om terug te komen. Zeer inschikkelijk betreffende allergie. Niets is te gek zeker als je het op tijd laat weten waar je niet van houdt, dan wordt desnoods je hele menu anders.
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Smakelijke gerechten. Flexibele bediening. Twee tafelgenoten konden buiten de kaart om bestellen omdat er niets op stond waar ze enthousiast van werden. Fijne avond gehad. Trek er wel de tijd voor uit om lekker op je gemak te tafelen. De gerechten komen niet vlot na elkaar - vonden wij trouwens prettig. Al met al een positieve ervaring met lekkere bijpassende wijnen.
Andy L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Na de goede recenties te hebben gelezen, besloten om ons te laten verrassen. Als eerst gaat alle lof uit naar de meiden in de bediening. Uitermate vriendelijk. En de heel mooi gepresenteerde gerechten lieten niet lang op zich wachten. De voorgerechten waren heerlijk. Het hoofdgerecht vonden we het vlees aan de droge kant. Na uitleg gekregen te hebben, kwam het door de manier van bereiding. Logisch;). De presentatie vd cheesecake erna was een 10. Maar de cheesecake was het ook net niet. De bodem smaakte iets aangebrand. Al met al. Geen plek waar ik terug zal gaan. En dat niet om het eten, want geloof echt dat ze kunnen koken. Maar het is zo luidruchtig daarbinnen dat je elkaar, en de lieve serveerster haast niet verstaat. Dat vind ik het grootste MINPUNT! Akoestiek is een dikke 1.