Zino Urban Bistro

Zwaanshals 265 3035 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zino Urban Bistro

De smakelijkste verrassing van het Oude Noorden Van streetfood in Vietnam tot de hip en happening in Londen, Zino haalt overal inspiratie vandaan. Als het maar ontploft van smaak, dan is het goed. Dit levert een spannend menu op met verrassende combinaties en prachtproducten. Een maandelijks wisselende kaart dus neem een kijkje op de website om te kijken wat er vandaag wordt geserveerd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zino Urban Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt (na 18:00 uur)

Woensdag t/m Zaterdag
Diner vanaf 18:00 uur
Wijnwinkel 12:00 - 18:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Zino Urban Bistro

Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zino is een erg leuk en goed restaurant. De sfeer is goed en het eten is speciaal en super lekker. De bediening is vriendelijk en erg gastvrij. Een aanrader!
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke avond gehad bij Zino! We kozen het 4 gangen menu en waren verrast door de mooie, smaakvolle gerechten. De huisgemaakte mayonaise bij de steak tartare, het heerlijke buikspek en een romige zoete crème bij het ananas nagerecht. Er werd goed ingespeeld op wensen, zo ben ik geen grote fan van dessert wijn waarop er een frisse witte riesling op tafel kwam. Tafelgenoot was niet onder de indruk van de wijnen, vergeleken met de gerechten te vlak. De ceviche heeft mijn mening over koriander overigens positief bijgesteld, heerlijk gerecht en mooi in balans!
Cora P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Eten bij Zino’s is voor veganisten en niet-veganisten een belevenis vol verrassingen en erg lekker eten. Echt top!!!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zino is sinds enige tijd gluten- en lactosevrij (behalve het kaasplankje dan). En sinds enige tijd kun je ook zelf je menu samenstellen i.p.v. dat je alleen kon kiezen uit 3 of 4 gangen vlees, vis of vegan. Vanwege dat gluten- en lactosevrije waren we een beetje sceptisch toen we er gisteren in de warme avond aan ons tafeltje buiten aanschoven. Maar chef Martijn Korving wist ons te overtuigen dat je ook zonder die voedingselementen ontzettend lekkere gerechten kan voorzetten. De inktvis op risotto, de steak tartare, het buikspek op zoete-aardappelpuree, het dessert met gemarineerde ananas en guave-sorbet en ook de amuse van kikkererwtenbrood., het smaakte alles weer buitengewoon goed. Zoals we van Zino gewend zijn. En de dames die deze gerechten opdienden deden dat vrolijk, vriendelijk en in een prettig tempo. Het levendige en soms rumoerige straatbeeld verklaart dan ook nog eens de volledige naam van Zino: Zino's Urban Bistro. Dit restaurant blijft een van onze favorieten.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De banken zijn geweldig. De stoelen uit het jaar nul, veel te hard.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zino Urban Bistro is -sinds deze chef de zaak jaren geleden heeft overgenomen- een restaurant waar mijn vrouw en ik heel graag met regelmaat terugkeren. Naast de knusse setting (inmiddels wat moderner), is de bediening er doorgaans vriendelijk en meedenkend. Bovenal echter, waarderen we de 'edge' en complexiteit die Martijn aan zijn gerechten weet te geven. De chef heeft duidelijk een passie voor eten, koken en ontdekken. Altijd een verrassing met bijzondere ingredienten en combinaties, op een wijze die we niet vaak tegenkomen - en we eten regelmatig bij goede restaurants. Wijnen zijn vaak een sterke aanvulling, maar ook de bieren van Noordt.

Met regelmaat organiseert Martijn kleinschalige events, bijv. ism. Whiskybase een diner volledig met whisky. Heb daar zelf nog niet aan deelgenomen, maar recensies zijn positief.

Tot slot is ook de prijs is bijzonder schappelijk, zeker voor het bijzonders dat je voorgeschoteld wordt. Wij zullen er dus nog met regelmaat te vinden zijn.
André V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Vriendelijk ontvangen en gedurende avond attent bediend. Heerlijke orginele gerechten van chefkok Martijn. Altijd weer een feestje om hier te eten.
wilma A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Onlangs met collega's gegeten bij Zino. Vriendelijk ontvangen door de gastvrouwen. De vegetariërs onder ons waren blij verrast met het menu, heel bijzonder en erg lekker! ook de vlees/vis eters waren zeer tevreden.Mooi opgemaakte borden en goed geadviseerde wijnen erbij. Mede door de vriendelijke gastvrouwen hadden wij een geslaagd, gezellig team uitje.
Ka Y.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een heerlijk 5 gangen diner gegeten bij het sfeervolle Zino! Lekker eten, mooi opgemaakte borden, goede wijn, gezellige bediening. Wij komen zeker terug!
Manuela C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Tweede keer dat ik hier gegeten heb, en het is wederom weer heel goed bevallen. Met name de prijs-/kwaliteitverhouding van de gerechten is erg goed.
Rick en Eelke S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezien de prijsstelling zou je goede service verwachten. We wonen vlakbij en hebben het tweemaal een kans gegeven, maar steeds benedenmaats. Bij binnenkomst eerst een tijd met jas aan staan wachten tot men ondanks je reservering je welkom heet, de 'bijpassende wijnen' vaak pas halverwege of aan het eind van het gerecht, zeer oncomfortabele bank/stoel en zowel een onsmakelijk als een ongaar gerecht (van de vier gangen). Bij opmerking over ongaar zijn gaat men in discussie over 'tussen beetgaar en rauw in' ipv service te verlenen en het naar wens te maken. Na opeten blijf je nog een half uur boven je bord hangen voor het wordt opgehaald, jammer als het niet gesmaakt had. Nooit meer terug.
MejuffrouwE .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het is een sfeervol plekje, het eten smaakvol en origineel, maar vanwege de bediening zullen wij niet snel terugkomen. Bij binnenkomst eerst een paar minuten genegeerd worden voordat je geplaceerd wordt (waardoor je minutenlang middenin de zaak een beetje onhandig staat te wachten). Drie gangen met wijnarrangement bestellen maar steeds bij elk nieuw gerecht moeten vragen waar de wijn blijft, terwijl je eten afkoelt, etc etc. Het ging maar door. Neemt niet weg dat het eten erg lekker was, vooral de oestershot.
Margot O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel leuke bistro, goede sfeer, heerlijk eten!
K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Originele gerechten in prettige en vriendelijke atmosfeer. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. De wachttijd tussen de gerechten is prima.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zeer goed restaurant. De kaart was verrassend en als vegetariër ben ik goed aan mijn trekken gekomen. Personeel is zeer vriendelijk. Het enige minpunt vond ik de akoestiek, het was erg rumoerig en ik moest mijn stem verheffen om met mijn vriend te praten.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Genoten van heerlijke, vegetarische gerechten! Er zijn weinig plekken in Rotterdam waar je zo heerlijk, culinair én vegetarisch kan eten. Bijzondere groenten en fantastische, verschillende smaakmakers op één bord. Zino bewijst dat de vegetarische keuken niet saai hoeft te zijn. Ga zo door!
Dion V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben heerlijk en op ons gemak gegeten. Alle vier de gangen genomen elk gerecht voldeed meer dan aan de verwachtingen, heel erg lekker.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ik kom hier 1x per maand met een clubje vrienden. We zitten dan in de Provisiekamer, de 'dependance' tegenover het restaurant. Een aanrader voor als je met een kleine groep eens 'private' wilt dineren. Elke keer dat we hier zijn is wat ons wordt voorgezet weer een positieve verrassing. Chef Martijn Korving beschikt over een geweldige culinaire creativiteit, de medewerkers van Zino zijn hartelijk en hulpvaardig. Het is voor ons clubje hier elke maand feest!
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Verrassende smaakcombinaties, veel vegetarische opties en wat er is aan vlees/vis is verantwoord en fantastisch bereid. Het toetje was bijzonder en ontzettend lekker. Goede bediening en praatje met de kok aan het einde van de avond. Zeker een aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Verrassende en heerlijke gerechten. Fijne sfeer. Aardige bediening. Ook zeer geslaagde vegetarische gerechten. Zeker een aanrader!