Zino Urban Bistro

Zwaanshals 265 3035 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zino Urban Bistro

De smakelijkste verrassing van het Oude Noorden

Van streetfood in Vietnam tot de hip en happening in Londen, Zino haalt overal inspiratie vandaan. Als het maar ontploft van smaak, dan is het goed. Dit levert een spannend menu op met verrassende combinaties en prachtproducten. Een dagelijks wisselende kaart dus neem een kijkje op de website om te kijken wat er vandaag wordt geserveerd.

Meer informatie over restaurant Zino Urban Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt (na 18:00 uur)

Dinsdag t/m Zaterdag
Diner vanaf 18:00 uur
Wijnwinkel 12:00 - 18:00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Zino Urban Bistro

Dion V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben heerlijk en op ons gemak gegeten. Alle vier de gangen genomen elk gerecht voldeed meer dan aan de verwachtingen, heel erg lekker.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ik kom hier 1x per maand met een clubje vrienden. We zitten dan in de Provisiekamer, de 'dependance' tegenover het restaurant. Een aanrader voor als je met een kleine groep eens 'private' wilt dineren. Elke keer dat we hier zijn is wat ons wordt voorgezet weer een positieve verrassing. Chef Martijn Korving beschikt over een geweldige culinaire creativiteit, de medewerkers van Zino zijn hartelijk en hulpvaardig. Het is voor ons clubje hier elke maand feest!
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Verrassende smaakcombinaties, veel vegetarische opties en wat er is aan vlees/vis is verantwoord en fantastisch bereid. Het toetje was bijzonder en ontzettend lekker. Goede bediening en praatje met de kok aan het einde van de avond. Zeker een aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Verrassende en heerlijke gerechten. Fijne sfeer. Aardige bediening. Ook zeer geslaagde vegetarische gerechten. Zeker een aanrader!
An G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Knap initiatief, zeker met de wijnwinkel erbij.
Nog fijn nagepraat met de diensters en waardevolle tips
gekregen voor verder bezoek aan Rotterdam.
Graag tot een volgende keer en toitoi.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten-geen fratsen. Veggie menu zag er ook prima uit. We kregen spontaan gratis koffie omdat we wat langer moesten wachten tussen gang 3 en gang 4-dat had ons niet eens gestoord.
mark97 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
een prima sfeervolle ambiance, vriendelijke onthaal en bovenal een geweldige keuken. Ook al lijkt de keuze beperkt, wat je krijgt aangeboden is van een verrassende diversiteit en heel goed van smaak
Marlen A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Vooral de kaasplank en het hoofdgerecht (vlees) waren verrukkelluk. Goede ontvangst en ambiance.
Marije den Hartog .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Samen met mijn vriend hadden we mijn ouders uit eten genomen als bedankje voor de hulp bij de verhuizing. Goede keuze om bij Zino te gaan eten!
Fijne relaxte sfeer. Leuke en erg lekkere gerechten op de kaart. Genoeg keuze uit originele vegetarische gerechten. Wij hadden een wijnarrangement erbij genomen en dat was wel een echte aanrader. Heel knap hoe ze met de wijn spijs combinaties beiden tot een hoger niveau kunnen tillen! Het restaurant zat vol maar je kon elkaar nog prima verstaan. Er zat wel wat wachttijd tussen de gerechten door maar dat was absoluut niet erg. We hebben een heerlijke avond gehad!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten, passende wijnen. Porties waren niet al te groot maar met 4-gangen hadden wij genoeg. Ik vond het er wel koud.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Beperkte keus tussen vegetarisch of vlees/vis.
Minpunt is dat we pas na een kwartier wachten aandacht van de bediening kregen om een drankje te kunnen bestellen.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zeer verrassende gerechtjes en smaakcombinaties. Geen grote hoeveelheden en voor ons precies goed. Kortom, heerlijk gegeten van het viergangenmenu in een rustig tempo en zonder zwaar gevoel op de maag. Parkeren gratis na zessen!
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten ! Heel vriendelijk en gezellig ontvangen, leuke inrichting en gemoedelijke ongedwongen sfeer. Punt van aandacht vonden wij wachttijd tussen de gerechten ( gem. 1 gerecht per uur).
Manuela C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vorige maand hier gegeten, gerechten waren erg goed en bijzonder. Bediening vriendelijk en niet formeel. Restaurant is klein, maar daardoor juist erg knus en gezellig ingericht. En niet te vergeten; er staan goede wijnen op de kaart! Prima prijs-/kwaliteitverhouding in het algemeen. Aanrader en leuk om is net buiten het centrum te eten.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bijzonder lekker gegeten, mooi opgemaakt.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
In tegenstelling tot voorgaande keren was de kwaliteit van het eten matig.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De chef laat zich nog steeds inspireren door de Peruaanse keuken. En terecht, want daarmee komen er weer heel verrassende, bijzondere en ontzettend lekkere smaakcombinaties op tafel. In tegenstelling tot bij veel andere restaurants hebben de toefjes, sliertjes en sausjes op het bord hier niet alleen een decoratieve functie, maar zijn ze een essentieel onderdeel van de totaalsmaak. Van heel wat ingrediënten was het de eerste keer dat ik ervan hoorde, laat staan dat ik ze at. Eten bij Zino is wat dat betreft ook altijd een avontuur (en altijd met goede afloop!).
Voeg daarbij de vriendelijke bediening, de leuke locatie en de redelijke prijzen, en dan kan de conclusie niet anders zijn dan dat we met een toprestaurant te maken hebben.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fantastisch gegeten bij Zino's, super originele gerechten met een uniek smaak palet geserveerd met lekkere wijnen. Echt een pareltje in de Zwaanshals.
Remi F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Meerdere malen hier gegeten en altijd weer opnieuw een smaaksensatie. Zino Urban Bistro is een onontdekt pareltje in Rotterdam.
Deesje L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben hier zaterdag avond gegeten met zn 3e. Smiddags konden we, gelukkig, nog reserveren voor die avond. Wat hebben we genoten! Heerlijk bijzonder eten en attente bediening. Hier gaan we snel weer eten!