Zinnia

Koeriersterlaan 3526 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zinnia

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met een paar collega's hier weer eens gegeten. Rustige en ruime opzet. Personeel goed aanwezig. Op de juiste momenten. Vriendelijk en erg service gericht.
Veel gerechten geproefd. Iedereen vond het heerlijk. Fijne ambiance.
Één nadeel: Onze kleding rook echt naar etenslucht. Slechte afzuiging wellicht. De was is er goed voor.
We gaan zeker weer terug.
VebAts .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Prima gegeten bij Zinnia, de sushi smaakt 'ok' , maar mag wat hoger op smaak. De sushi was vaak te los waardoor het eten met stokjes niet meeviel omdat je het niet in een geheel kon pakken. Bediening wisselend, van zeer vriendelijk tot wat zwijgzaam, ze mogen vaker langskomen om in te schenken. Het decor is wel passend bij het concept, maar vrij inspiratieloos, wel veel licht wat prettig is. Echter op het terras, zit je heerlijk!
Adrie M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Als groot fan van de Japanse keuken ga ik regelmatig bij Zinnia sushi eten. Het is een fijn restaurant met prima personeel op een leuke locatie.
Helaas zijn de sushi steeds vaker versierd met toefjes mayonaise. Afgelopen weekend waren de toefjes echter vervangen door klodders mayonaise! Heel jammer en voor ons een reden om niet meer te komen. Als ik zin heb in mayonaise, ga ik wel naar een snackbar.
Maudt .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heb er van de week gegegeten het is een mooie zaak , alleem jammer als je binnenkomt meteen tegen een rommel aan kijkt onder de trap , de sushi was heerlijk , bediening werkt heel erg hard en zorgt er voor dat he het na je zin krijgt , wel jammer die frituur lucht die in de zaak blijft hangen , en jammer w.b.t de ijsbuffet mag van mij wel verser en uitgebreider voor de rest wel oke
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gisteravond bedacht ik me dat het weer eens tijd was voor een avondje onbeperkt sushi eten bij Zinnia.
De kwaliteit van de sushi heeft mijn verwachtingen ver overtroffen. Het was echt heel erg lekker. Ik had in de 1eerste ronde verschillende sashimi en gunkan. De smaak van de zalm en tonijn was zo goed! De volgende ronde had ik 5 verschillende soorten nigiri. Met name de gebakken paling en zeebaars waren super. Ik vond de krab en omelet niet zo bijzonder. In de laatste ronde had ik verschillende nigiri. Daarvan zijn die met kip en deze Zinnia me bijgebleven zo ontzettend lekker!
Kortom weer een smaakvol bezoek bijbehorende Zinnig. Vriendelijke, snelle bediening en een ontzettend mooi decor.
Ik kijk nu al uit naar ons volgende bezoek!
Meike B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
In tegenstelling tot sommige negatieve reacties hier, heb ik prima gegeten. Snelle service en veel keus. Leuk dat je als toetje zowel ijs als een toetjesbuffet hebt. Niet echt iets op aan te merken. Vriendelijk personeel en mooie locatie in het park met grote ramen.
Miss-MH .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Aziatische bediening is goed, de andere bediening komt wat verlegen over (behalve de jongere mannelijke ober). Ze spreken bijv heel zacht wanneer ze het gerecht benoemen die ze op tafel neerzetten. Na de verbouwing is de grill weggegaan, dit scheelt ruimte en geur. De nieuwe kaart is enorm groot wat een beetje onhandig is. Jammer van het verdwijnen van de studentenkorting.. ;) Toetjes zijn heerlijk, chocolade fontein, brownies, appeltaart en onze favoriet : Spekkoek !
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Gewoon de beste sushi grill restaurant heel veel keuze voor een ieder wat wils van ossenhaas tot sushi tot gepaneerde garnalen genoeg keuze!!!!????
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Top locatie en bij mij om de hoek! Het decor is prima maar het eten? Wat een afgang! Ben hier op een doodnormale dag gaan eten met mijn vriend en dochter. Het restaurant was leeg toen wij binnenkwamen. Toen wij ons eten hadden besteld kwamen er vliegen op af. De ober vertelde dat dit te maken had met het vuilnis buiten van het bedrijf boven ze. Vreselijk! Sommige gerechten (zoals de tofu en loempia's) waren vreselijk. Daarintegen was de gebakken rijst en de ossenhaas wel te doen. Terug kom ik niet meer... Zonde van de locatie.
Beste Dominique,
Wat vervelend om te horen dat jullie zo'n negatieve ervaring hebben overgelaten aan het restaurantbezoek bij Restaurant Zinnia. In de maanden na jullie bezoek zijn wij als restaurant verscheidene positieve veranderingen ondergaan en we nodigen jullie daarom graag uit om nog een keer langs te komen. Laat bij je volgende bezoek ter verificatie deze recensie zien bij ons personeel, dan maken we het graag met je goed.
Met vriendelijke groet, Restaurant Zinnia
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Ik heb meerdere keren bij Zinnia gegeten. Je hebt heel veel keus en het eten smaakt goed. Alleen moet je wel lang wachten voordat het eten word gebracht of soms vergeten ze wat je had aangevinkt en moet je het vragen. Een keer was iets op en toen moest ik heel lang wachten. Jammer want het is een leuke tent.
Danisf .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
voor iedereen een aanrader als je zo veel mogelijk verschillende Japanse gerechten wilt proeven. Je kunt namelijk in vijf rondes elke keer vijf gerechten kiezen. Na drie rondes (dus 15 kleine gerechten) waren we beiden verzadigd...genoeg keus, eet langzaam en kies als eerste wat je het lekkerst lijkt ;)
Bediening was correct, wachttijd voor de gerechten was ook prima.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Bij aankomst even zoeken waar je naar binnen kon. Geen ontvangst maar vrij snel werden we geholpen. Klantvriendelijkheid en support prima. Binnen is het gezellig ingericht, met bijna rondom glas.
Het restaurant was voor 60% vol. Echter was de bediening niet erg vlot met drankjes. Er waren wat vergissingen met het eten, maar dit werd adequaat opgelost. Aan het einde van de avond kregen we drankjes van het huis, vroeg de bediening of ze ons misschien ook nog wat ijs konden opscheppen en kregen we 10% korting op de rekening.

Het meest belangrijk toch wel was dat de kwaliteit van het eten, de temperatuur vd gerechten en de smaak bovengemiddeld waren. ( en we hebben iedere sushi-tent in de omgeving wel gehad).

Ze gaven aan dat er verbouw plannen zijn, we komen dan graag nog een keer terug.
Densb1983 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Prima restaurant qua prijs/kwaliteit om eens met een groep collega's / vrienden te eten. Voor een romatisch etententje met mijn partner of een gezellig besloten etentje met een bevriend stel zal ik hier niet zo snel neerstrijken.

De sushsi is goed, beter vond ik de warme gerechten zoals kip teryaki en lams-spiesjes. Het personeel bleef ons goed voorzien van drankjes en (met name de koude) bestellingen kwamen snel door (wat dan wel weer aantoont dat de sushi waarschijnlijk niet vers gemaakt werd.
Gmas .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Leuk gebouw, vriendelijke bediening. Minpunten: vette lucht die gaande de avond steeds erger werd, de ossenhaas was van slechte kwaliteit. Lamsrack en andere vleesgerechten te lang doorgebakken. Gefrituurde gerechten erg vet. Kortom, in Utrecht kun je voor hetzelfde geld veel lekkerder sushi eten!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We eten vaak Japans maar de kwaliteit van Zinnia steekt hier bovenuit. Lekker gevarieerde verse sushi en zeer smakelijk en mals perfect gebakken vlees zonder verbloeming van allerlei vage sauzen, misschien wel de beste sushi van Utrecht. Bediening was zeer vriendelijk (ze heette Sarah) en liet niets te wensen over, gewoon top...we komen zeker terug!!!
Harald S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Redelijk all you can eat restaurant, maar niet super. Prima voor als je een leuk uitje hebt met bijvoorbeeld een groep vrienden alleen niet als je culinair hoogstaand wilt eten.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Vriendelijk personeel en een mooie locatie en inrichting. Helaas wel drie keer om drankje moeten vragen wat ze steeds vergaten.
Het eten smaakte naar passieloze massaproductie. Het maakt niet uit welke vleessoort je besteld..het smaakt hetzelfde.

wij gaan er nooit meer naar toe.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
De gerechtjes van Zinnia smaakten allemaal ongeveer hetzelfde en sommige porties waren te groot. De service liet te wensen over, de dames in de bediening waren niet vriendelijk en/of alert. Enige echte pluspunt is de locatie van het restaurant in Park Transwijk.
Mirijanie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Ik ben hier afgelopen vrijdag met een vriendin geweest met een Groupon actie voor de lunch. We waren de eerste en werden een beetje raar aangekeken. Ik zei dat we voor 2 personen hadden gereserveerd. Ontvangst door de gastvrouw verliep een beetje vreemd; ze gebaarde dat we maar ergens moesten gaan zitten (de zaal was immers leeg) en werden verder niet begeleid. Wel kwam ze na 5 tellen m'n Groupon printje aan tafel opvragen en of we nog iets te drinken wilden. De misosoep en de sushi was verder prima, de zoetzuur salade wat er wel bij hoorde hebben we nooit gezien/gekregen. Nu ben ik al vaker naar een Japanse restaurant geweest, maar ik heb nog nooit zo'n taaie rubberachtige ossenhaas gegeten. M'n vriendin óók niet trouwens. Ik ben niet zo kieskeurig en als het te eten is, eet ik het gewoon op, maar dit heb ik gewoon laten staan! We hebben aangegeven dat het vlees niet goed was. We werden wat vreemd aangekeken. Ze boden overigens wel wat anders aan en we hebben toen de zalm van de teppanyaki genomen. Dat was wel netjes. De zalm was verder prima. Dit werd wel door de gastvrouw gebracht met de mededeling dat ze nog nooit van klanten had gehoord dat de ossenhaas niet goed zou zijn. Ze was dus vrij verbolgen dat we het niet goed vonden. Regel nummer 1: of de klant nu wel of niet gelijk heeft, altijd gelijk geven.... lijkt mij! En op z'n minst excuses aanbieden of iets dergelijks. Maar nee, ze deed overkomen of wij gek waren. Ze is daarna ook niet meer geweest om te vragen of alles naar wens was of dat we nog iets wilden drinken. We hebben dus ook geen cent meer uitgegeven en hebben de tent verlaten. Het is dat ik in goed gezelschap was! Overigens kan je van een Groupon actie misschien niet alles verwachten, maar mij lijkt het juist een uitgelezen kans om goede reclame te maken voor je restaurant. En als je het dan op deze manier aanpakt, dan denk ik dat je de plank behoorlijk misslaat! Erg jammer....
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Prima gegeten! Het eten werd snel en vrijwel allemaal tegelijk geserveerd. Tevens was ik erg te spreken over de gastvrouw. Vriendelijk, persoonlijk en kwam geregeld langs aan tafel. Bedienend personeel werkte prima maar waren niet perse vriendelijk. Graag weer!