Zinnia

Meer informatie over restaurant Zinnia

6,9
papa piet .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Qua eten hadden we een goede avond bij Zinnia. Het smaakte allemaal prima. Sushi was goed. Salades lekker fris, maar soms iets te veel saus. Zou fijner zijn als je die sla sausjes er zelf bij kon doen. Helaas kwam er naast ons een vrij luidruchtige groep jonge vrouwen zitten, waarvan er één het bv. Stoer vond om een flesje ketjap leeg te drinken... het personeel deed haar best maar kon er verder niets aan doen.
Kris0412 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Waardeloos restaurant. Personeel onervaren, veel te jong en geen kennis van zaken. Daarnaast loopt het personeel in smerige kleding rond. De sushi heeft weinig met sushi te maken omdat overal mayo en andere sausjes op zit, waardoor de sushi te vet en machtig wordt. Onder de nigiri zit een dusdanige grote bol rijst, dat je eigenlijk na 5 stukjes vol zit. Het restaurant oogt koud en kil. Rond een uur of 20:30 was het 'dessertbuffet' (of eigenlijk, de drie bakken fruit) leeg en werd ook niet meer aangevuld (wij waren er op een vrijdag). Dit kan natuurlijk niet. Kortom, sushi onvoldoende (stevige pijn in de buik na afloop), ambiance onvoldoende, personeel te jong en onervaren. Er kon nog geen ' 'goedenavond' of 'smakelijk eten' vanaf. Mensen doe uzelf een plezier en ga ergens anders sushi eten, dat kan prima voor dit geld (4 personen €175).
Stift M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vanavond vette onvoldoende.
Ben hier diverse keren geweest is altijd goed geweest. Vanavond helaas slechte ervaring. Men was niet voorbereid op het aantal gasten.. Kennelijk normaal erg rustig. Je moest lang wachten op gerechten sommige werden vergeten en bij nabrengen klopte het nog niet. Bediening hielp zelfs in de keuken. Toen we na een half uur nog geen gebakken bananen hadden gehad hebben we maar afgerekend.....
Jochem O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Een aantal jaren geleden dit restaurant ontdekt en sindsdien kom ik er geregeld.
Sushi is duidelijk beter dan bij andere All-you-can-eat sushi restaurants. De sushi is altijd goed en dat geldt ook voor de andere warme gerechten. Kwaliteit is erg constant. Ik heb nog nooit iets gegeten wat niet goed was (door bijvoorbeeld harde stukjes). Naast de sushi hebben ze een aantal aanraders. De zalm en de ossenhaas zijn echt heerlijk.
Heb een aantal keren vrienden meegenomen of geadviseerd naar Zinnia te gaan en allemaal komen ze hier terug. Dit is niet voor niets. Het is ook een fijn restaurant om te zitten. Je zit niet op elkaars lip.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gisterenavond wezen eten. Sushi prima en warme gerechten erg lekker. Groot nadeel was dat de onze ober ontzettend stonk naar zweet daar kon geen deo tegenop waardoor we echt een naar etentje hadden.
Afzuig installatie ook niet heel goed want onze kleren ruiken nu naar bakluchten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met een paar collega's hier weer eens gegeten. Rustige en ruime opzet. Personeel goed aanwezig. Op de juiste momenten. Vriendelijk en erg service gericht.
Veel gerechten geproefd. Iedereen vond het heerlijk. Fijne ambiance.
Één nadeel: Onze kleding rook echt naar etenslucht. Slechte afzuiging wellicht. De was is er goed voor.
We gaan zeker weer terug.
VebAts .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Prima gegeten bij Zinnia, de sushi smaakt 'ok' , maar mag wat hoger op smaak. De sushi was vaak te los waardoor het eten met stokjes niet meeviel omdat je het niet in een geheel kon pakken. Bediening wisselend, van zeer vriendelijk tot wat zwijgzaam, ze mogen vaker langskomen om in te schenken. Het decor is wel passend bij het concept, maar vrij inspiratieloos, wel veel licht wat prettig is. Echter op het terras, zit je heerlijk!
Adrie M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Als groot fan van de Japanse keuken ga ik regelmatig bij Zinnia sushi eten. Het is een fijn restaurant met prima personeel op een leuke locatie.
Helaas zijn de sushi steeds vaker versierd met toefjes mayonaise. Afgelopen weekend waren de toefjes echter vervangen door klodders mayonaise! Heel jammer en voor ons een reden om niet meer te komen. Als ik zin heb in mayonaise, ga ik wel naar een snackbar.
maudt .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heb er van de week gegegeten het is een mooie zaak , alleem jammer als je binnenkomt meteen tegen een rommel aan kijkt onder de trap , de sushi was heerlijk , bediening werkt heel erg hard en zorgt er voor dat he het na je zin krijgt , wel jammer die frituur lucht die in de zaak blijft hangen , en jammer w.b.t de ijsbuffet mag van mij wel verser en uitgebreider voor de rest wel oke
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gisteravond bedacht ik me dat het weer eens tijd was voor een avondje onbeperkt sushi eten bij Zinnia.
De kwaliteit van de sushi heeft mijn verwachtingen ver overtroffen. Het was echt heel erg lekker. Ik had in de 1eerste ronde verschillende sashimi en gunkan. De smaak van de zalm en tonijn was zo goed! De volgende ronde had ik 5 verschillende soorten nigiri. Met name de gebakken paling en zeebaars waren super. Ik vond de krab en omelet niet zo bijzonder. In de laatste ronde had ik verschillende nigiri. Daarvan zijn die met kip en deze Zinnia me bijgebleven zo ontzettend lekker!
Kortom weer een smaakvol bezoek bijbehorende Zinnig. Vriendelijke, snelle bediening en een ontzettend mooi decor.
Ik kijk nu al uit naar ons volgende bezoek!
Meike B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
In tegenstelling tot sommige negatieve reacties hier, heb ik prima gegeten. Snelle service en veel keus. Leuk dat je als toetje zowel ijs als een toetjesbuffet hebt. Niet echt iets op aan te merken. Vriendelijk personeel en mooie locatie in het park met grote ramen.
Miss-MH .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Aziatische bediening is goed, de andere bediening komt wat verlegen over (behalve de jongere mannelijke ober). Ze spreken bijv heel zacht wanneer ze het gerecht benoemen die ze op tafel neerzetten. Na de verbouwing is de grill weggegaan, dit scheelt ruimte en geur. De nieuwe kaart is enorm groot wat een beetje onhandig is. Jammer van het verdwijnen van de studentenkorting.. ;) Toetjes zijn heerlijk, chocolade fontein, brownies, appeltaart en onze favoriet : Spekkoek !
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Gewoon de beste sushi grill restaurant heel veel keuze voor een ieder wat wils van ossenhaas tot sushi tot gepaneerde garnalen genoeg keuze!!!!????
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Top locatie en bij mij om de hoek! Het decor is prima maar het eten? Wat een afgang! Ben hier op een doodnormale dag gaan eten met mijn vriend en dochter. Het restaurant was leeg toen wij binnenkwamen. Toen wij ons eten hadden besteld kwamen er vliegen op af. De ober vertelde dat dit te maken had met het vuilnis buiten van het bedrijf boven ze. Vreselijk! Sommige gerechten (zoals de tofu en loempia's) waren vreselijk. Daarintegen was de gebakken rijst en de ossenhaas wel te doen. Terug kom ik niet meer... Zonde van de locatie.
Beste Dominique,
Wat vervelend om te horen dat jullie zo'n negatieve ervaring hebben overgelaten aan het restaurantbezoek bij Restaurant Zinnia. In de maanden na jullie bezoek zijn wij als restaurant verscheidene positieve veranderingen ondergaan en we nodigen jullie daarom graag uit om nog een keer langs te komen. Laat bij je volgende bezoek ter verificatie deze recensie zien bij ons personeel, dan maken we het graag met je goed.
Met vriendelijke groet, Restaurant Zinnia
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Ik heb meerdere keren bij Zinnia gegeten. Je hebt heel veel keus en het eten smaakt goed. Alleen moet je wel lang wachten voordat het eten word gebracht of soms vergeten ze wat je had aangevinkt en moet je het vragen. Een keer was iets op en toen moest ik heel lang wachten. Jammer want het is een leuke tent.
Filiz D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
voor iedereen een aanrader als je zo veel mogelijk verschillende Japanse gerechten wilt proeven. Je kunt namelijk in vijf rondes elke keer vijf gerechten kiezen. Na drie rondes (dus 15 kleine gerechten) waren we beiden verzadigd...genoeg keus, eet langzaam en kies als eerste wat je het lekkerst lijkt ;)
Bediening was correct, wachttijd voor de gerechten was ook prima.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Bij aankomst even zoeken waar je naar binnen kon. Geen ontvangst maar vrij snel werden we geholpen. Klantvriendelijkheid en support prima. Binnen is het gezellig ingericht, met bijna rondom glas.
Het restaurant was voor 60% vol. Echter was de bediening niet erg vlot met drankjes. Er waren wat vergissingen met het eten, maar dit werd adequaat opgelost. Aan het einde van de avond kregen we drankjes van het huis, vroeg de bediening of ze ons misschien ook nog wat ijs konden opscheppen en kregen we 10% korting op de rekening.

Het meest belangrijk toch wel was dat de kwaliteit van het eten, de temperatuur vd gerechten en de smaak bovengemiddeld waren. ( en we hebben iedere sushi-tent in de omgeving wel gehad).

Ze gaven aan dat er verbouw plannen zijn, we komen dan graag nog een keer terug.
densb1983 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Prima restaurant qua prijs/kwaliteit om eens met een groep collega's / vrienden te eten. Voor een romatisch etententje met mijn partner of een gezellig besloten etentje met een bevriend stel zal ik hier niet zo snel neerstrijken.

De sushsi is goed, beter vond ik de warme gerechten zoals kip teryaki en lams-spiesjes. Het personeel bleef ons goed voorzien van drankjes en (met name de koude) bestellingen kwamen snel door (wat dan wel weer aantoont dat de sushi waarschijnlijk niet vers gemaakt werd.
Gmas .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Leuk gebouw, vriendelijke bediening. Minpunten: vette lucht die gaande de avond steeds erger werd, de ossenhaas was van slechte kwaliteit. Lamsrack en andere vleesgerechten te lang doorgebakken. Gefrituurde gerechten erg vet. Kortom, in Utrecht kun je voor hetzelfde geld veel lekkerder sushi eten!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We eten vaak Japans maar de kwaliteit van Zinnia steekt hier bovenuit. Lekker gevarieerde verse sushi en zeer smakelijk en mals perfect gebakken vlees zonder verbloeming van allerlei vage sauzen, misschien wel de beste sushi van Utrecht. Bediening was zeer vriendelijk (ze heette Sarah) en liet niets te wensen over, gewoon top...we komen zeker terug!!!