Zinn 'Homemade icecream'

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,9
C B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op zondagmiddag Zin in een kleine hap dus op naar Zinn. Omdat mijn vriendin later zou komen bestelde ik alvast 15 poffertjes met een glas witte wijn , tot zover ging het allemaal goed, de poffers waren goed. Toen mijn vriendin na 30 min. kwam bestelde we samen de zuurkool met hema worst die op de kaart stond en een ice tea en een witte wijn Na 20 min. !! wachtten liepen we maar naar de bar waar ons eten en drinken bleef, helemaal vergeten alles ! gelukkig kregen we de drankjes nu wel gelijk mee, weer na 20 min. kwam er iemand uit de keuken naar ons toe met de mededeling dat de zuurkool met worst een wintergerecht is en er niet meer is, waarom staat het dan nog op de kaart ? en waarom wist de serveerster het ons niet te vertellen bij de bestelling ? er kon ook geen enkel excuus vanaf ,Ik vind dit erg knullerig allemaal, we besloten af te rekenen en elders wat te gaan eten.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
We hebben hier gelunchd. De keuze viel op de poffertjes en thee. De poffertjes smaakte ouderwets lekker. Gezellige bediening. De sanitaire pitstop was ook prima in orde. Alleen de bank is voor mensen met een slechte rug geen aanrader dus zijn we naast elkaar op de stoelen gaan zitten.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
vanmiddag hier een ijsje besteld. Dit wouden wij meenemen, 4 bolletjes in een bak. Hier werd eerst een bakje aangeboden waardoor de ijs over het bakje heen zou komen. Dit gaat een beetje moeilijk als je het in de auto wil meenemen. Toen vroeg mijn vrouw of ze dan een grotere bakje kon hebben daarvoor. Dat was geen probleem. Maar toen wij wilden afrekenen werd er 7 euro in rekening gebracht. 4 bollejtes ijs is bij jullie 5 euro. Maar jullie gaven aan dat een grotere bakje ook grotere bolletjes heeft. Waar slaat dit nou op?? Wij vroegen voor 4 bolletjes in een groot bakje. Dat we daar 7 euro voor moeten neerleggen is erg veel. Dus wij gingen klagen hierover maar er werd helemaal niks aangedaan. Helaas moest ik hier boos om worden omdat de medewerkers het gewoon niet begrepen. Hier mogen jullie nog wel wat leren. Klant is koning en ga dan niet doen alsof er niks aan verranderd kan worden. Er werd zelfs gezegd dat we een nieuwe mochten latenmaken en dus dat bak ijs waar jullie 7 euro voor rekenen wouden jullie weggooien. Ik snap de logica hier echt niet. Wees wat creatiever en vriendelijker in plaats van alles wegens de boeken. Als een klant ijs wil meenemen in een groot bakje dan zou dat moeten kunnen. Waarom dit zo ontzettend moeilijk is blijft mij een groot raadsel.
Dirkjensen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Met dit mooie weer haal ik altijd graag een ijsje bij Zinn. Door de dames achter de vitrines word je altijd vriendelijk geholpen. Het ijs is heerlijk en vol van smaak! Je proef dat het vers is. Bij Zinn hoef je gelukkig niet bang te zijn dan je bolletje zo klein is dat het met die weer gelijk is weg gesmolten. Ook de slagroom, die het ijsje afmaakt is heerlijk. Lekker in het zonnetje op het plein opgegeten, ik heb er weer zin in de volgende keer Zinn.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Het aller aller lekkerste ijs van Nederland. Als ze mee zouden doen aan wedstrijden dan weet ik zeker dat ze Ijssalon Luciano in Wassenaar voorbij zouden gaan (die overigens natuurlijk ook heeeeeel lekker is).
A K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Niets mis mee, ook nog ijs meegenomen en dat was ook prima
Het is natuurlijk geen zaak om uitgebreid te lunchen, eerder een zaak voor een kopje koffie en een ijsje
SR95 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Vandaag heerlijk geluncht. De poffertjes zijn een echte aanrader! Je kan goed proeven dat ze zelf gebakken worden. Na het eten van de poffertjes een ijsje gegeten. Er is veel keuze uit verschillende soorten ijs. De bollen zijn groot en de het ijs is erg lekker! De koffie wordt niet als standaard geserveerd. Ze letten erg op details, hoorntje met slagroom en een glaasje water bij de koffie. De bediening is klantvriendelijk, we werden snel geholpen.
Ik kom zeker nog een keer terug voor de lekker lunch, koffie en ijs!
Mvv66 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
net een zeer lekker broodje gegeten met likkie likkie? saus erg lekker en daarna een goed bakkie koffie toe!!! was de moeite waard en zeker niet de laatste keer
Zonnetje12 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Vandaag heerlijk geluncht bij Zinn! Sandwich Tonno....een super lekkere frisse tonijnsalade op lekker Italiaans brood. Wat een feestje! En als toetje een ijsje: pennywafel mmmmmmm. Ga zo Door meiden, jullie zijn heel vriendelijk echt leuk om hier te komen!!
Matthias O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij hebben hier afgelopen zaterdag even gezeten , na het shoppen waren we toe aan een broodje en drankje .
De bediening stond met 2 man achter de balie te giechelen toen wij onze bestelling wilden laten opnemen , niet of ,,, een weinig klant vriendelijk en helemaal niet oplettend !!!
Uiteindelijk duurde het meer als een half uur om een paar broodjes te serveren op trouwens niet echt schone tafels zelfs de grond onder de tafels was vies en kleverig , de broodjes zelf waren wat droog en wat karig met beleg.
Heb onderstaande recensies ook even bestudeerd en ben het met de meeste eens , om te concentreren op het IJS , broodjes of andere gerechten kunnen echt niet , en service dus ook niet
nee meteen de laatste keer geweest , en wat je voor de prijs krijgt is het veel en veel TE duur !!
komen nooit meer terug
Oliebol7654 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Onwijs lekker ijs. De broodjes van Zinn zijn onwijs lekker. Veel keuze! Afgelopen week een salade geprobeerd. Een echte aanrader. Onwijs mooi opgemaakt! Elke keer kom ik weer met plezier terug!
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
ijsjes zullen daar wel ok zijn , maar een lunch niet !!!
Ik had het broodje van de week met zalm , toen deze geserveerd werd zat daar een uiteengespat soort van gebakken ei er tussen , heb natuurlijk meteen erover geklaagd want de zalm was ook warm geworden , de bediening gaf aan dat het moet kunnen om effe snel zo de eieren in de magnetron
klaarte maken , het was te vies voor worden ,, tafels niet schoon , bediening vond ik ook niet super
beetje traag volkomen on klant vriendelijk .
nee hoor ik kom daar niet meer terug
Wij verkopen geen broodjes met zalm, we doen niets met ei...

Reactie van proever:

Beste redactie van "iens" aller eerst hartelijk dank dat dit mogelijk is om nogmaals te mogen reageren ....

Wat de dames van Zinn betreft , ik geloof dat jullie niet eens zelf weten wat je nou wel of niet verkoopt , ik had die dag een Club sandwich met een vies uitgespat ei er tussen, omdat een van jullie vond dat deze methode om de magnetron te gebruiken veel en veel sneller zou gaan , en dat ging het ook maar dan wel een heel erg ontevreden klant .
De Clubsandwich was met kip of met zalm verkrijgbaar bij jullie .
Ik maak ook van de gelegenheid gebruik dat na het achterlaten van mijn eerste recensie er meteen 3 of 4 zeer goede recensies en reviews werden ingediend waar zinn wel heel erg in het zonnetje word gezet , beetje verdacht en vreemd want tot nu toe is er verder niks ingediend raar hoor....
Voor de belabberde service en het slecht eten en het lange wachten ga ik nooit meer naar zinn
no duur ook voor wat je krijgt , ik hoor dat hun ijs ook minder is tegenwoordig .... zal wel de bezuinigingen zijn , ze kunnen ook erg slecht tegen kritiek die gegrond is
gewoon een slecht zaak dit ..... !!!!!

anf 2e reactie van restaurant:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen hier op te reageren, alleen zit ik een beetje met de feitelijke onjuistheden.
Wanneer u een recensie plaatst, probeer dan i.i.g. te checken wat er bij het bekritiseerde restaurant verkocht wordt, anders is niemand hier mee gebaad. Nadat wij u op de hoogte hebben gebracht dat er geen zalm of eieren geserveerd worden, of op de kaart staan, of op een stoepbord o.i.d. Heeft u dit aangepast naar een clubsandwich Kip, of u wist het ineens niet precies meer. Ik heb nieuws voor u: Clubsandwich kip verkopen we ook niet.
U mag bekritiseren wat u wilt, maar de toon en de extreme beoordelingen verraad een andere emotie, de onjuiste feitelijkheden ondersteunen dit.
JosedeBruin .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Het lekkerste ijs wat je daar kan halen!
De omgeving is prima, goed te bereiken. De ijssalon zelf ziet er altijd mooi en schoon uit.
George_restaurant .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Een prima lunchroom de broodjes zijn wel groot en machtig maar er is veel keuze, wel zijn er vaak dingen op, dus moest ik steeds iets anders kiezen, wat wel frustreerde, het personeel is wel vriendelijk en ze doen hun best maar soms moet je wel heel lang wachten!
Als je ijs bestelt krijg je hele grote bolletjes met lekker en vers ijs.
44444 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
geregeld kom ik bij Zinn. altijd gezellig en prima sfeer.
echter ,de laatste keren is het ons opgevallen dat er vroegtijdig gedweild gaat worden en dat de kaarsjes om 5 uur al uitgeblazen worden...Je voelt je dan opgejaagd en weggekeken.
Dat is mijn gevoel en ligt niet aan de meisjes. Maar het is jammer dat het duidelijk is dat ze om 18.00 uur al zoveel mogelijk schoongemaakt hebben.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
IJssalon waar je ijs kan eten en koffie kan drinken. Schone zaak. Door al het glas rondom wel veel licht binnen en dat is een beetje nadelig voor de sfeer. IJsvitrine overzichtelijk en netjes uitgestald. Er is veel keus qua portiegrootte. Ook kan je kiezen uit een behoorlijke aantal verschillende smaken ijs. De smaak van het ijs was goed, niet te zoet. Ik had de smaken banaan, aardbei en citroen. Bediening was correct en vriendelijk.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Even heerlijk gegeten bij de toko in de buurt en het toetje bij Zinn gegeten. Wat een keus en wat was het lekker. Een echte aanrader.