ZINI

Grote Markt 19 2011 RC Haarlem Nederland Kaart
31-232029702

Over het restaurant ZINI

ZINI is een fast casual restaurant in het hartje van Haarlem. De snelle hap is nog lang niet altijd zo lekker of leuk als het zou kunnen zijn. Daar brengen wij verandering in! ZINI is ontstaan vanuit onze liefde voor lekker en snel eten, waar je niet hoeft te twijfelen aan de kwaliteit van wat je eet.

ZINI is een melting pot waar het Midden-Oosten en het Westen samenkomen. We willen iedereen verleiden met de heerlijke smaken uit het Midden-Oosten in een eigentijds, Westers jasje. Van kuba’s en frisse taboula salade tot platbrood kebab wraps om van te watertanden.

ZINI is een combinatie van de eerste twee letters van de voornamen van onze moeders Ziba en Nicole. De naam staat zodoende symbool voor de samensmelting van twee (eet)culturen. Doordat we veel aan onze moeders te danken hebben - zoals de recepturen, liefde voor lekker eten en onvoorwaardelijke steun - leek het ons de perfecte manier om hun in het zonnetje te zetten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ZINI

• : Betaald parkeren in de buurt. De dichtstbijzijnde parkeergarage is De Appelaar.

Dinsdag t/m donderdag & zondag: 11:00 tot 23:00 uur
Vrijdag & zaterdag: 11:00 tot 00:00 uur
Maandag: gesloten

• Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant ZINI

E V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Smakelijke en eenvoudige gerechtjes met liefde gemaakt en geserveerd
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijke burgers met een glimlach geserveerd in een mooie ambieance! Ontzettend lekkere smaakvolle burgers. Wij hadden de spicy vega en spicy Zini burger . Zijn echt geweldig lekker! Duidelijk zelf gemaakt en nog nooit zo een lekkere vega burger gegeten. Frietjes en de sla erbij waren ook heerlijk! Wij komen zeker terug!
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Lekkere kleine hapjes, salade of hamburgers voor kleine prijs. Erg vriendelijke bediening en iets rustiger gelegen ten opzichte van de andere restaurants.