Zinderend

Sint Janstraat 48 5401 BB Uden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Antipasti, combinatie van voorgerechten en foodsharing worden uitgesloten van deze actie.
Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Zinderend

Restaurant Zinderend is een grill restaurant met een gezellige, warme, robuuste en stoere uitstraling waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.
De gastvrouwen, gastheren en de toegewijde keukenbrigade staan garant voor een onvergetelijke avond met heerlijke spijzen en dranken in een gemoedelijke sfeer.

Restaurant Zinderend biedt haar gasten een onbezorgde avond met heerlijke gerechten van de grill en de green egg. Net iets anders dan anders.
Heerlijke vlees- en visgerechten, leuke vegetarische gerechten, en natuurlijk wordt er gewerkt met verse ingrediënten. Van huisgemaakte pulled meat, buikspek, eigen gerookte zalm tot een hamburger bereid met La Trappe Quadruppel en een Agnus biefstuk met een huisgemaakte chimchurri.

Meer informatie over restaurant Zinderend

• : gratis parkeren aan de achterzijde (mr van coothplein)

Maandag t/m zondag 17.00-22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Zinderend

Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Valse start. Ondanks reservering tafeltje bij spelletjeskast geïmproviseerd. Dit was niet echt sfeervol. Binnen een kwartiertje een gezellig tafeltje gekregen en werd het een fijne avond.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Bij het afrekenen 2x de rekening teruggegeven omdat hij niet klopte, sherry zat in borrelglaasjes,wel volle pond moeten betalen, erg vriendelijke bediening, vonden het zelf ook vervelend, eigenlijk te weinig personeel voor het aantal tafels.Eten was heerlijk, dus toch een aanrader!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Gezellig restaurant en lekker eten. Fijne bediening. Een aanrader!
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
verrassend mooi restaurantje met een prima kaart en goed van smaak.
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Heerlijk, ???? alles heel mooi opgediend en lekkere gerechten.
We komen zeker nog 'ns terug!
Echt aan te raden!
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Gezellige inrichting, vlotte bediening, heerlijk gegeten.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Voortreffelijk gegeten , fijn meedenkend personeel,normale porties ook met AH kortingscode ????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Vooraf een onbekend restaurant voor ons. Eten was heel erg lekker. Zeer gevarieerd aanbod en hele mooie presentatie. Personeel heeft aandacht voor je en zeer bekwaam. Het was een geslaagde avond voor ons en we komen zeker nog een keertje terug.
Familie R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Erg vriendelijke en leuke bediening. De gerechten op de kaart zijn net iets anders, maar niet te apart. Verse producten en mals vlees. Wij zouden graag nog eens terug gaan.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prima avond. Gezellige ambiance. Eten was prima lekkere rook smaak van the green egg. Op houtskool gegrild vlees. Erg vriendelijke gastvrouw. AH actie, je kunt bijna overal uit kiezen van de kaart. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gereserveerd met de AH restaurantactie. Keuze uit vrijwel de gehele kaart, waarbij het goedkoopste voor-, hoofd-., nagerecht niet afgerekend diende te worden. Dus geen beperkte kaart met verhoogde prijzen. Uitstekend gegeten en zeer voorbeeldig bediend door Thom, die ook uitleg gaf bij de bestelde gerechten. Wij komen terug.
Rian E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Zeer persoonlijke benadering met uitleg over elk gerecht en uiterst correct en vriendelijk.
Het eten was erg smakelijk en mooi opgediend.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Al eerder geweest maar blijft prima
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Gezellige ambiance waar we heerlijk hebben gegeten. En het leuke was dat wij met de AH-actie bijna van de gehele kaart gebruik mochten maken. Klasse!
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Voor het eten wat we kregen was het niet echt veel maar ontzettend duur!! Ook was me eten niet helemaal warm.. een keer iets van gezegd en toen netjes een opgewarmd stuk vlees gekregen maar het was nog niet dat ik zeg van “ ja dit eet ik graag!”
Helaas!!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Deskundig personeel en vlotte bediening
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Twee personen om een vol restaurant te bedienen was duidelijk te weinig. Om 18.00 was het nog halfvol maar het duurde tot 19.50 tot we het hoofdgerecht kregen. De tafel naast ons kwam om 18.45 vrij maar toen wij om 20.45 vertrokken was deze nog niet afgeruimd. Hertenbiefstuk zou medium moeten zijn maar was van binnen volledig rauw. Friet (hoe moeilijk kan het zijn?) was taai (nog even snel een 2e keer in de frituur geweest?) en veel te zout! 3 van de 4 gasten waren over de creme brulee en de chocolademouse minder te spreken.
Het personeel was wel heel vriendelijk en we hebben gezellig getafeld. Maar de service en kwaliteit zullen echt beter moeten.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Afgelopen weekend bij zinderend geweest via AH. Het was absoluut geen aanrader. Personeel was vriendelijk maar ongeorganiseerd. Het duurde enorm lang voordat een bestelling werd opgenomen. En vervolgens duurde het ontzettend lang voordat de gangen geserveerd werden. Ondanks dat we zo’n beetje van de gehele kaart mochten kiezen was het gewoon ronduit slecht wat er geserveerd werd. ik heb bijna nooit kritiek op een restaurant maar dit was echt heel slecht. Porties waren te klein, heb ik nog nooit meegemaakt...bij het hoofdgerecht alleen patat. Al het overige moest bijbetaald worden. over het toetje wil ik het niet eens meer hebben. Al met al konden we er wel om lachen achteraf zo bedroevend was het. Jaren niet in zo’n slecht restaurant geweest. Een Zeer teleurstellende avond....