Zinderend

Sint Janstraat 48 5401 BB Uden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Zinderend

Restaurant Zinderend is een grill restaurant met een gezellige, warme, robuuste en stoere uitstraling waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.
De gastvrouwen, gastheren en de toegewijde keukenbrigade staan garant voor een onvergetelijke avond met heerlijke spijzen en dranken in een gemoedelijke sfeer.

Restaurant Zinderend biedt haar gasten een onbezorgde avond met heerlijke gerechten van de grill en de green egg. Net iets anders dan anders.
Heerlijke vlees- en visgerechten, leuke vegetarische gerechten, en natuurlijk wordt er gewerkt met verse ingrediënten. Van huisgemaakte pulled meat, buikspek, eigen gerookte zalm tot een hamburger bereid met La Trappe Quadruppel en een Agnus biefstuk met een huisgemaakte chimchurri.

Meer informatie over restaurant Zinderend

• : gratis parkeren aan de achterzijde (mr van coothplein)

Maandag t/m zondag 17.00-22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Zinderend

Margeertje S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gezellig ingericht, leuke sfeer. We zaten beetje op de tocht. .
R. S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ons eerste bezoek aan dit restaurant. mensen doen echt hun best, maar de gangen wisselden in een moordend tempo elkaar af. Het kan niet de bedoeling zijn als je bord al wordt weggehaald wanneer je je laatste hap net in je mond hebt. daarnaast moet vlees Medium gebakken / gegrild worden als je ook "medium" besteld. nu was het vlees te doorbakken. de rest (groente, frietjes) niets speciaals. Thuis kunnen we zeker het ook zo klaarmaken, jammer.
Rian C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Personeel is heel opdringerig of je nog iets te drinken wilt zelfs als je glas nog niet leeg is, komen 2 dames om de tafel af te ruimen terwijl er nog 1 iemand aan het eten is. Al bij al het eten was redelijk niks speciaals en het personeel zoekende wat ze nu precies moeten doen.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuke vondst, voor mij de eerste keer bij zinderend. Lekker gegeten, niet teveel poespas maar alles goed voorbereid. Super aardig personeel. Klasse!
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker gegeten (Mixed grill en stoere burger) voor een prima prijs. Super vriendelijke en behulpzame bediening. Prima prijs/kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede bediening en heerlijk eten.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Carpaccio, Ossenhaas en kaasplankje met portproeverij. Tafelgenote gevulde paprika, zalm en Tony Toetje.
Carpaccio was opgemaakt met bonen. Apart maar zeer lekker!
Enige tip is het kassplankje dat beetje groot was...
Proeverij van port is aanrader!
Hartelijke ontvangst en bediening!
We komen nog eens terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker, goede prijs en bediening
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg leuke gelegenheid, wat rumoerig omdat het druk was. Akoestiek is een aandachtspuntje. Eten van goede kwaliteit: een leuke kaart, goed om te zien dat er ook biersuggesties per gerecht waren.
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Binnenkomst was prima. Werden ontvangen en geplaceerd. Daarna ging degene die ons heeft geplaceerd zelf eten en werden we even vergeten. Kozen voor het maand menu dat beviel goed, lekker. Bediening moet echt wat alerter worden op drankjes, wachttijd tussen gerechten etc. Helaas hadden we ook een stukje plastic in de tapenade, dit werd wel snel opgelost maar werd wel luchtig over gedaan. Al met al een leuke tent maaaaarrr moet nog veel doen aan de bediening!!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten in restaurant Zinderend! De botervis is een aanrader, maar ook de andere gerechten waren heel lekker. Vriendelijke en goede bediening.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede kaart, prima wijntje, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Een aanwinst voor Uden ! Ik kom graag nog een keer.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bij binnenkomst aangenaam verrast door het uiterlijk van het restaurant. Robuust, warm en subtiel kleurrijk. Onze tijd om te eten was beperkt en daar werd meteen rekening mee gehouden. Voorgerechten prima, en de hoofdgerechten evenzo. Vlees was mals en prima op smaak. Als bijgerecht hadden we de gegrilde groenten en zoals wij het proefden was die gekruid met een garam massala. Een combinatie die ik nooit zou verzinnen, ,maar wat was dat lekker. Personeel was vriendelijk. Kortom: lekker gegeten in een goede sfeer in een mooi restaurant.
Rose M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
super gegeten en erg vriendelijke bediening zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Het was gezellig druk maar niet rumoerig
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goede kwaliteit eten en met zorg klaargemaakt!! Porties hadden misschien iets groter maar hadden zeker geen honger meer. Vond de gerechten goed en net anders als anders. Ga zo door, komen zeker nog eens terug als we in Uden zijn!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijk geholpen en heerlijk gegeten.
Gerinda G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Supergoed, met leuke korting bij reservering!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, mixed grill bereid op de Green Egg. Super klaargemaakt.
Zeker een aanrader voor een gezellige avond!
John B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellige sfeer vriendelijke bediening.