Zinderend

Sint Janstraat 48 5401 BB Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Zinderend

Restaurant Zinderend is een grill restaurant met een gezellige, warme, robuuste en stoere uitstraling waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.
De gastvrouwen, gastheren en de toegewijde keukenbrigade staan garant voor een onvergetelijke avond met heerlijke spijzen en dranken in een gemoedelijke sfeer.

Restaurant Zinderend biedt haar gasten een onbezorgde avond met heerlijke gerechten van de grill en de green egg. Net iets anders dan anders.
Heerlijke vlees- en visgerechten, leuke vegetarische gerechten, en natuurlijk wordt er gewerkt met verse ingrediënten. Van huisgemaakte pulled meat, buikspek, eigen gerookte zalm tot een hamburger bereid met La Trappe Quadruppel en een Agnus biefstuk met een huisgemaakte chimchurri.

Meer informatie over restaurant Zinderend

• : gratis parkeren aan de achterzijde (mr van coothplein)

maandag 17.00-22.00
dinsdag gesloten