Zinderend

Sint Janstraat 48 5401 BB Uden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Zinderend

Restaurant Zinderend is een grill restaurant met een gezellige, warme, robuuste en stoere uitstraling waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.
De gastvrouwen, gastheren en de toegewijde keukenbrigade staan garant voor een onvergetelijke avond met heerlijke spijzen en dranken in een gemoedelijke sfeer.

Restaurant Zinderend biedt haar gasten een onbezorgde avond met heerlijke gerechten van de grill en de green egg. Net iets anders dan anders.
Heerlijke vlees- en visgerechten, leuke vegetarische gerechten, en natuurlijk wordt er gewerkt met verse ingrediënten. Van huisgemaakte pulled meat, buikspek, eigen gerookte zalm tot een hamburger bereid met La Trappe Quadruppel en een Agnus biefstuk met een huisgemaakte chimchurri.

Meer informatie over restaurant Zinderend

• : gratis parkeren aan de achterzijde (mr van coothplein)

Maandag t/m zondag 17.00-22.00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Zinderend

Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gerinda G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Supergoed, met leuke korting bij reservering!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, mixed grill bereid op de Green Egg. Super klaargemaakt.
Zeker een aanrader voor een gezellige avond!
John B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellige sfeer vriendelijke bediening.
Anja T.
Lekker en goed gegeten
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten, goede service, lekkere biertjes erbij. Vind de ruimte wat minder gezellig en het was jammer dat wat we wilden bestellen op was, maar het alternatief was prima!
Biff M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mijn familie. Bediening erg vriendelijk en lekker vlees van de houtskool BBQ! Wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. De beste mosselen ooit gegeten! Ook het toetje was super, de banaan met rolo en het ijs met gegrild fruit zijn een aanrader. Super bediening!