Zinc wine & dine

Meer informatie over restaurant Zinc wine & dine

Jouw recensie over het restaurant Zinc wine & dine

Femke P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima restaurant. Vond het eten in verhouding wel erg duur. 2 mini garnalenkroketten (die wel héél lekker waren) a € 6,50. Zeer eenvoudige broodstengels a € 5,-. Toen we eenmaal betaald hadden kregen we niet vanzelf de jassen (die ze in het begin aangenomen hadden) terug. Het duurde lang voordat we contact met iemand hadden en dus konden gaan. Dat was een beetje een jammer einde aan de avond. De heren aan tafel waren heel vriendelijk, de dame iets minder.
René V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Euro 5,00 voor een fles kraanwater naast een mooie fleswijn is teleurstellend. Moeilijke prijsstructuur tussen menu, dagmenu en losse gerechten. Aparte smaken, knap gedaan, lekker, maar wel anders. Kleine hoofdgerechten kaart met bijzondere , niet allerdaagse gerechten. Voor deze prijs categorie meer van verwacht.
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Zeer goed echt een aanrader heerlijks wijntjes en natuurlijk heerlijk eten
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende combinaties met zorg bereid. Goede service, een aanrader
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk eten zeer aardige bediening
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk genoten op het terras tijdens een schitterende dag van heerlijk, eten, vriendelijke en correcte bediening, prima wijnselectie (ook per glas) en een prachtig plekje..
Willeke S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Een echte aanrader.
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke salade gegeten op het terras
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Eten, bediening allemaal uitstekend echter buiten op het terras wel erg veel auto’s. Volgende x maar binnen met minder mooi weer.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Je zit er erg gezellig op het terras. Het aspergemenu was erg creatief gemaakt en erg lekker. Ook de daarbij geoffreerde witte wijn was een prima keuze.
Bediening was zeer attent en plezierig. De opbouw van de rekening was wat ingewikkeld en leidde tot vragen die echter goed konden worden beantwoord.
Zeker een restaurant op nog eens terug te gaan
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Uitstekend gegeten! Echte aanrader, groet Oscar
Antoine M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goede keukenbrigade, goede bediening.. Zelfs het minste gerecht blijft een goed gerecht.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met kerst genoten van een super avond. We kozen voor 6 gangen met bijpassende wijnen. Een en al feest!! Bij ons aperitief wat fingerfoods, oa een hapje van erwten en witte choco met een soort kaviaar erop! Erg spannend en lekker! Hoogte punt bande avond was de lever met munsterkaas, jammie! Dit was een avond waar we nog vaak met veel plezier op terug kijken! En we komen zeker snel weer terug!!!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fingerfood was uitstekend, alleen een hoofdgerecht, heel erg lekker
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag het 5 gangen verrassingsmenu gegeten en de gerechten zelf waren erg lekker. Enkel de frietjes die bij het hoofdgerecht hoorden kregen we pas nadat het hoofdgerecht al op was en de tijd tussen de gangen klopte niet helemaal. In het begin ging het vrij vlot, daarna wat langzamer en tussen het hoofdgerecht en dessert zat zelfs ongeveer 50 minuten. Hier kregen we dan ook een kopje koffie/thee voor aangeboden, dit was verkeerd doorgegeven aan de keuken. Verder was het er erg koud, we zaten dan ook in de buurt van de deur. Maar dit zou niet uit mogen maken. Conclusie: het eten was er erg lekker, maar organisatorisch klopt het nog niet helemaal.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk restaurant in Roermond aan de Roerkade , met trendy interieur. Aangezien we daar voor het eerst aten, het First time menu gekozen. 4 verschillende fingerfoods, een voor, hoofd en nagerecht. Allemaal goed bereid en erg lekker van smaak, ook prima wijnen erbij. Vriendelijke attente bediening. Minpuntje, de kapstok, zo'n volgeladen kapstok met jassen midden in de zaak vind ik niet fraai. Verder erg gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke ongedwongen sfeer! Heerlijke fingerfoods onder het genot van een aperitief, gevolgd door 4 gerechtjes vol van smaak zonder overdaad. Dit in combinatie met een paar glazen heerlijke wijnen. Dit is wat Roermond nodig heeft, prijs/kwaliteit is perfect. Wij komen terug voor de hele mikmak! Groet tafel 3
jjms .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voortreffelijk. Goed team met jongenzeer veelbelovende kok. Prettige aandoende eigentijdse ambience met goede acoustiek. Aanbevolen.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gisteren een topavond gehad bij Zinc! Gekozen voor 5 gangen menu. Alle gerechten goed. Steeds met een bijpassende wijn, uitgekozen en gepresenteerd door vriendelijke en kundige gastheer. Zeer goed was het gerecht van Corvina met couscous. Verder ook perfect gemaakte risotto met Rib-eye en een hoofgerecht met 2 bereidingen van wild zwijn van de Meinweg. Alle gerechten mooi gepresenteerd en goed op smaak gebracht door jonge, vriendelijke en talentvolle chef. Dit alles in een gezellig, stijlvol restaurant met open keuken. Zeer geslaagd, goede prijs/kwaliteitverhouding en voor herhaling vatbaar!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk . Een aanwinst erbij in het Roermondse. Ga zo door