Zinc wine & dine

jjms .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk . Een aanwinst erbij in het Roermondse. Ga zo door
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Super gegeten, prima bediening. Gezellig in de avondzon op terras.
Top!
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten. Ruime keuze in fingerfoods die als voorgerecht genuttigd kunnen worden. Hoofd en nagerecht prima. Heerlijke wijnen. Goede ambiance. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ook om te borrelen en te genieten van de vele heerlijke fingerfoodgerechtjes tijdens een gezellige middag of avond met vrienden.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hadden vooraf al gelezen dat de bediening te wensen overliet, dit bleek inderdaad het geval.
Het leek erop dat de meisjes onvoldoende geïnstrueerd waren over de kaart, menu en wijnen.
De getoonde inzet was goed.
Tijd tussen voor en hoofdgerecht was veel te lang, bijna 3 kwartier!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuk wijnrestaurant met lekkere gerechten.
Qua bediening kanttekening bij de ontvangst, het leek alsof ze nog niet open waren om 17.00 uur, maar zouden volgens de website open zijn vanaf 12.00 uur. Daarna gaf ik aan dat ik rode wijn wilde en toen wilde ze de huiswijn geven, terwijl je van een wijnrestaurant toch wel mag verwachten dat ze een uitgebreidere keuze per glas hebben. Dit hadden ze ook, jammer dat ik er zelf om moest vragen.
Verder was het prima, eten werd mooi geserveerd en het chocolade toetje is hemels.
Gregor T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Prima ontvangst, leuke service met aandacht voor de gast. Gerechten zijn prima, grenzend aan gastronomisch.
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
ben hier voor de tweede keer. de gerechten zijn echt prachtig opgemaakt en erg smakelijk.attente bediening en lekkere wijnen , zelfs bij desert kregen we een bier als alternatief. goede keuze
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben hier een heerlijke avond gehad!
Het restaurant is nieuw en heeft een bijzondere inrichting.
We begonnen aan de hoge tafels vooraan met bubbles en fingerfood, heerlijke kleine hapjes. Daarna naar het restaurantgedeelte achterin waar we verrast werden met heerlijke gerechtjes, stuk voor stuk kleine kunstwerkjes en een feestje om op te eten. Mooie combinaties en goede passende wijnen.
Het personeel is vriendelijk en alert.
Een prima plek om naartoe te gaan. Wij zullen er zeker vaker komen!