Zinc wine & dine

Meer informatie over restaurant Zinc wine & dine

Jouw recensie over het restaurant Zinc wine & dine

Ina D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fingerfood was uitstekend, alleen een hoofdgerecht, heel erg lekker
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag het 5 gangen verrassingsmenu gegeten en de gerechten zelf waren erg lekker. Enkel de frietjes die bij het hoofdgerecht hoorden kregen we pas nadat het hoofdgerecht al op was en de tijd tussen de gangen klopte niet helemaal. In het begin ging het vrij vlot, daarna wat langzamer en tussen het hoofdgerecht en dessert zat zelfs ongeveer 50 minuten. Hier kregen we dan ook een kopje koffie/thee voor aangeboden, dit was verkeerd doorgegeven aan de keuken. Verder was het er erg koud, we zaten dan ook in de buurt van de deur. Maar dit zou niet uit mogen maken. Conclusie: het eten was er erg lekker, maar organisatorisch klopt het nog niet helemaal.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk restaurant in Roermond aan de Roerkade , met trendy interieur. Aangezien we daar voor het eerst aten, het First time menu gekozen. 4 verschillende fingerfoods, een voor, hoofd en nagerecht. Allemaal goed bereid en erg lekker van smaak, ook prima wijnen erbij. Vriendelijke attente bediening. Minpuntje, de kapstok, zo'n volgeladen kapstok met jassen midden in de zaak vind ik niet fraai. Verder erg gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke ongedwongen sfeer! Heerlijke fingerfoods onder het genot van een aperitief, gevolgd door 4 gerechtjes vol van smaak zonder overdaad. Dit in combinatie met een paar glazen heerlijke wijnen. Dit is wat Roermond nodig heeft, prijs/kwaliteit is perfect. Wij komen terug voor de hele mikmak! Groet tafel 3
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gisteren een topavond gehad bij Zinc! Gekozen voor 5 gangen menu. Alle gerechten goed. Steeds met een bijpassende wijn, uitgekozen en gepresenteerd door vriendelijke en kundige gastheer. Zeer goed was het gerecht van Corvina met couscous. Verder ook perfect gemaakte risotto met Rib-eye en een hoofgerecht met 2 bereidingen van wild zwijn van de Meinweg. Alle gerechten mooi gepresenteerd en goed op smaak gebracht door jonge, vriendelijke en talentvolle chef. Dit alles in een gezellig, stijlvol restaurant met open keuken. Zeer geslaagd, goede prijs/kwaliteitverhouding en voor herhaling vatbaar!
jjms .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voortreffelijk. Goed team met jongenzeer veelbelovende kok. Prettige aandoende eigentijdse ambience met goede acoustiek. Aanbevolen.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk . Een aanwinst erbij in het Roermondse. Ga zo door
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Super gegeten, prima bediening. Gezellig in de avondzon op terras.
Top!
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten. Ruime keuze in fingerfoods die als voorgerecht genuttigd kunnen worden. Hoofd en nagerecht prima. Heerlijke wijnen. Goede ambiance. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ook om te borrelen en te genieten van de vele heerlijke fingerfoodgerechtjes tijdens een gezellige middag of avond met vrienden.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hadden vooraf al gelezen dat de bediening te wensen overliet, dit bleek inderdaad het geval.
Het leek erop dat de meisjes onvoldoende geïnstrueerd waren over de kaart, menu en wijnen.
De getoonde inzet was goed.
Tijd tussen voor en hoofdgerecht was veel te lang, bijna 3 kwartier!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuk wijnrestaurant met lekkere gerechten.
Qua bediening kanttekening bij de ontvangst, het leek alsof ze nog niet open waren om 17.00 uur, maar zouden volgens de website open zijn vanaf 12.00 uur. Daarna gaf ik aan dat ik rode wijn wilde en toen wilde ze de huiswijn geven, terwijl je van een wijnrestaurant toch wel mag verwachten dat ze een uitgebreidere keuze per glas hebben. Dit hadden ze ook, jammer dat ik er zelf om moest vragen.
Verder was het prima, eten werd mooi geserveerd en het chocolade toetje is hemels.
Gregor T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Prima ontvangst, leuke service met aandacht voor de gast. Gerechten zijn prima, grenzend aan gastronomisch.
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
ben hier voor de tweede keer. de gerechten zijn echt prachtig opgemaakt en erg smakelijk.attente bediening en lekkere wijnen , zelfs bij desert kregen we een bier als alternatief. goede keuze
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben hier een heerlijke avond gehad!
Het restaurant is nieuw en heeft een bijzondere inrichting.
We begonnen aan de hoge tafels vooraan met bubbles en fingerfood, heerlijke kleine hapjes. Daarna naar het restaurantgedeelte achterin waar we verrast werden met heerlijke gerechtjes, stuk voor stuk kleine kunstwerkjes en een feestje om op te eten. Mooie combinaties en goede passende wijnen.
Het personeel is vriendelijk en alert.
Een prima plek om naartoe te gaan. Wij zullen er zeker vaker komen!