Zilverzoen

Jufferenstraat 28 8081 CR Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Zilverzoen

Welkom bij Restaurant de Zilverzoen in Elburg. Wij verrassen u graag met onze smaakvol geselecteerde gerechten en wijnen in ons gastvrije restaurant met informele sfeer en betaalbare prijs. Ook kunt u bij ons tussen het winkelen door terecht voor een kopje koffie of thee met een appelzoen of gebak, of bij ons reserveren voor een goedverzorgde high tea met uw gezelschap. Al onze gerechten worden vers bereid met pure producten welke wij afnemen van de beste vers-specialisten. Ons team geeft u vanaf uw binnenkomst het gevoel er eens helemaal "uit" te zijn.

Meer informatie over restaurant Zilverzoen

Simone M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Erg leuke zaak in het centrum van Elburg, sfeervol, modern en gezellig. Goed gedaan!
Voorgerecht van gebakken mosselen leek meer op gekookte mosselen zonder schelp, maar wel in een heerlijke saus, geserveerd in een minipannetje. Best prijzig voor bijna 9 euro. Veel vlees, schnitzel wat te zout, entrecote lekker, maar leek wel gefrituurd, was zeker in een flinke hoeveelheid olie gebakken. Sla en bijgerechten goed.
Attent om bij elk glas wijn ook een glas water te serveren, heel goed!
Vriendelijke bediening, bijna té.
sjaantje2000 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Hier 3x voor lunch geweest, en 1x voor diner. Ambiance is mooi, ook al is het een wat kleiner restaurant.

Lunch tot 3x toe matig. Geen goede kwaliteit van producten, en prijs kwaliteit niet in verhouding, het is te duur. Het lijkt veel meer dan dat je krijgt. Het is allemaal leuk bv breekbrood €4.95 (1 bruine bol, met boter en wat olijven) een wrap met plakje carpacio €9.95

Diner kaart is niet bijzonder, en net als bij de lunch prijzig voor de kwaliteit die je er krijgt. Bediening is wisselend, met name als terras open is word de kwaliteit van het personeel minder (jonge scholieren)
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Kort geleden voor het eerst bij Zilverzoen te Elburg gegeten. Ofschoon het buiten het seizoen is hadden we toch wel iets meer gasten verwacht op een Zondagavond, maar helaas waren mijn gezelschap en ik (4 personen) de enige gasten die avond.
Aan de inrichting en bediening kan dit niet liggen, de inrichting ziet er zeer netjes uit en wie van Riviera Maison houdt is hier aan het goede adres. De bediening was vriendelijk en correct.
De menukaart is niet spectaculair, maar gewoon degelijk en voor elk wat wils.
Ik had vooraf gevulde champignons, hoofdgerecht slibtong en als dessert een kaasplankje met port.
Smaakte allemaal prima en een volgende keer zal ik hier zeker weer gaan eten.
Ik denk dat in het seizoen dit restaurant het prima zal doen en kan het u dan ook zeker aanbevelen.
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Kwaliteit van het eten was ok. Niet super luxe, maar wel smaakvol. Jammer was dat de gerechten wat 'veel' waren. Ondanks dat we wel stevige eters zijn, zaten we al na het hoofdgerecht vol en hadden geen zin meer in een nagerechtje. Dit kwam ook doordat er relatief veel bijgerechtjes waren. Iets minder uitgebreid had ook gekund.

Uitstraling is gezellig, alleen restaurantje is vrij klein. Daardoor zit je wel heel dicht op elkaar.
Rainier M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
In ons familieweekendje heerlijk met z'n negenen gegeten waaronder 3 kinderen. Erg vriendelijke en nette bediening en een heel gezellig sfeertje. Het eten was uitstekend en dat was unaniem.
Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.
Tip voor de Zilverzoen: Plaats enkele sfeerfoto's op de website de zaak ziet er super uit!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Leuk restaurant met vlotte bediening in deze prachtige oude binnenstad. De gerookte kipfilet vooraf was lekker en heerlijke zalm met gegratineerde geitenkaas en honing als hoofdgerecht was ook prima. De koffie met lekkernijen na maakte het geheel goed af. Een aanrader.