Zilverzoen

Jufferenstraat 28 8081 CR Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Zilverzoen

Welkom bij Restaurant de Zilverzoen in Elburg. Wij verrassen u graag met onze smaakvol geselecteerde gerechten en wijnen in ons gastvrije restaurant met informele sfeer en betaalbare prijs. Ook kunt u bij ons tussen het winkelen door terecht voor een kopje koffie of thee met een appelzoen of gebak, of bij ons reserveren voor een goedverzorgde high tea met uw gezelschap. Al onze gerechten worden vers bereid met pure producten welke wij afnemen van de beste vers-specialisten. Ons team geeft u vanaf uw binnenkomst het gevoel er eens helemaal "uit" te zijn.

Meer informatie over restaurant Zilverzoen

Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Kort geleden voor het eerst bij Zilverzoen te Elburg gegeten. Ofschoon het buiten het seizoen is hadden we toch wel iets meer gasten verwacht op een Zondagavond, maar helaas waren mijn gezelschap en ik (4 personen) de enige gasten die avond.
Aan de inrichting en bediening kan dit niet liggen, de inrichting ziet er zeer netjes uit en wie van Riviera Maison houdt is hier aan het goede adres. De bediening was vriendelijk en correct.
De menukaart is niet spectaculair, maar gewoon degelijk en voor elk wat wils.
Ik had vooraf gevulde champignons, hoofdgerecht slibtong en als dessert een kaasplankje met port.
Smaakte allemaal prima en een volgende keer zal ik hier zeker weer gaan eten.
Ik denk dat in het seizoen dit restaurant het prima zal doen en kan het u dan ook zeker aanbevelen.
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Kwaliteit van het eten was ok. Niet super luxe, maar wel smaakvol. Jammer was dat de gerechten wat 'veel' waren. Ondanks dat we wel stevige eters zijn, zaten we al na het hoofdgerecht vol en hadden geen zin meer in een nagerechtje. Dit kwam ook doordat er relatief veel bijgerechtjes waren. Iets minder uitgebreid had ook gekund.

Uitstraling is gezellig, alleen restaurantje is vrij klein. Daardoor zit je wel heel dicht op elkaar.
Rainier M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
In ons familieweekendje heerlijk met z'n negenen gegeten waaronder 3 kinderen. Erg vriendelijke en nette bediening en een heel gezellig sfeertje. Het eten was uitstekend en dat was unaniem.
Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.
Tip voor de Zilverzoen: Plaats enkele sfeerfoto's op de website de zaak ziet er super uit!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Leuk restaurant met vlotte bediening in deze prachtige oude binnenstad. De gerookte kipfilet vooraf was lekker en heerlijke zalm met gegratineerde geitenkaas en honing als hoofdgerecht was ook prima. De koffie met lekkernijen na maakte het geheel goed af. Een aanrader.