Zilverzoen

Jufferenstraat 28 8081 CR Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Zilverzoen

Welkom bij Restaurant de Zilverzoen in Elburg. Wij verrassen u graag met onze smaakvol geselecteerde gerechten en wijnen in ons gastvrije restaurant met informele sfeer en betaalbare prijs. Ook kunt u bij ons tussen het winkelen door terecht voor een kopje koffie of thee met een appelzoen of gebak, of bij ons reserveren voor een goedverzorgde high tea met uw gezelschap. Al onze gerechten worden vers bereid met pure producten welke wij afnemen van de beste vers-specialisten. Ons team geeft u vanaf uw binnenkomst het gevoel er eens helemaal "uit" te zijn.

Meer informatie over restaurant Zilverzoen

Rainier M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
In ons familieweekendje heerlijk met z'n negenen gegeten waaronder 3 kinderen. Erg vriendelijke en nette bediening en een heel gezellig sfeertje. Het eten was uitstekend en dat was unaniem.
Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.
Tip voor de Zilverzoen: Plaats enkele sfeerfoto's op de website de zaak ziet er super uit!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Leuk restaurant met vlotte bediening in deze prachtige oude binnenstad. De gerookte kipfilet vooraf was lekker en heerlijke zalm met gegratineerde geitenkaas en honing als hoofdgerecht was ook prima. De koffie met lekkernijen na maakte het geheel goed af. Een aanrader.