Zilverzoen

Jufferenstraat 28 8081 CR Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Zilverzoen

Welkom bij Restaurant de Zilverzoen in Elburg. Wij verrassen u graag met onze smaakvol geselecteerde gerechten en wijnen in ons gastvrije restaurant met informele sfeer en betaalbare prijs. Ook kunt u bij ons tussen het winkelen door terecht voor een kopje koffie of thee met een appelzoen of gebak, of bij ons reserveren voor een goedverzorgde high tea met uw gezelschap. Al onze gerechten worden vers bereid met pure producten welke wij afnemen van de beste vers-specialisten. Ons team geeft u vanaf uw binnenkomst het gevoel er eens helemaal "uit" te zijn.

Meer informatie over restaurant Zilverzoen

Jouw recensie over het restaurant Zilverzoen

Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten was goed en de bediening vlot en correct. Het was een heerlijk ontspannen avond
RI H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een heel mooi gezellig restaurant waar we hoge verwachtingen van hadden.
Het begon erg goed met lekker brood en boter en visvoorgerecht.
Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat wel even tijd, terwijl het erg rustig was in het restaurant.
Het hoofdgerecht viel tegen. Eerste keer kregen we varkensmedaillons.. welke erg taai en droog waren. Dit aangegeven en we kregen gelijk nieuwe. Dat was heel netjes. De 2e x keer waren ze goed.
Kortom een gezellig restaurant maar had er wel meer van verwacht qua kwaliteit-prijs verhouding.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Gastvrij
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Toilet zit op een ongunstige plaats als je aan de tafel ervoor zit. Verder hele knusse inrichting
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding uitermate slecht.
MrsPussygolightly .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Ondanks de toeristische locatie en de grote drukte tijdens het lunchuur werden we ontzettend aardig en snel geholpen, onze 3 honden welkom en van water voorzien, en voor ons een verrukkelijk stuk nostalgische arretjescake bij de koffie als extraatje! Verrassend lekkere broodjes en ook enorme kroketten genuttigd die helemaal niet zo duur waren als bij ons in de randstad, dit alles van een prima garnering voorzien en leuk opgemaakt. De zaak is bijzonder sfeervol aangekleed, het was een onverwacht hartstikke gezellige opwarmer op de ijskoudste dag van het jaar.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Drie gangen verrassingsmenu genomen. Eten was smaakvol. Echter jammer dat er erg weinig groente bij geserveerd werd. Klein schaaltje witlof voor 2 pers. Een extra toevoeging middels wat salade zou welkom geweest zijn. Al met al prima.
Reinard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Gezellige sfeer
jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Nvt
Liesbert H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een gezellig restaurant met goede bediening. Het eten was voortreffelijk vooral de carpaccio is een heuse aanrader.
Het was niet de eerste keer dat wij hier aten, dus dat zegt voldoende.
Mar G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wij voelden ons zeer welkom, de versierde tafel ter ere van de verjaardag is enorm gewaardeerd.
Het was allemaal precies goed of beter!
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Minpuntje was alleen de spotjes in de vloer naast de tafel, die waren te fel en schenen in ons gezicht.
Boergondiër .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hier geluncht maar na onze ervaring zullen we denk ik niet meer terugkomen. Het eten was op zich prima op smaak maar de grote van de (lunch)gerechten viel tegen. Iedereen had eigenlijk nog honger toen we weg gingen (grote eters zijn we niet). De bediening was vriendelijk. Wat wel erg tegen viel is dat we voor de baby een snee brood met boter vroegen en we voor 1 snee wit brood 2,50 moesten afrekenen. Natuurlijk mag dat, maar gastvrij is het niet (en meldt het dan ook netjes). Alles bij elkaar zijn we met een onvoldaan gevoel weggegaan en dat is jammer.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een paar jaar geleden bij de Zilverzoen gegeten. Ik was in Elburg, dus maar weer eens geprobeerd. De uiensoep smaakte prima. Ook de sliptongtjes. Heb afgelopen week in Volendam wel grotere gegeten. Maatje meer zou voor de prijs moeten kunnen. Smaakte allemaal heel goed. Bediening werkt met aandacht voor gast.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk verrassend gegeten vanavond. De hoeveelheid was prima. Bediening ook niets op aan te merken. Zowel het vlees als het visverrassingsmenu waren verrukkelijk. Ook de entourage en sfeer was prima. Zeer de moeite waard om een keer terug te gaan. Top!
Maylo D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Chaotische bende
Slechte kwaliteit eten
Snitzel was echt ver beneden de maat
Eerste was het eten wel ok 2de keer zelfde gerecht besteld maar was totaal anders en slecht
globetrotter70 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Vandaag een dagje naar Elburg ,en even voor een lunch naar [de zilverzoen] gegaan Helaas een verkeerde beslissing !!! We bestellen een broodje hamburger en een broodje carpaccio !Helaas het er werd een WRAP carpaccio geserveerd! Ik vertelde de serveerster vriendelijk dat ik een BROODJE carpaccio heb besteld!! ZONDER EEN WOORD wordt het bord weer meegenomen en ruim EEN kwartier later komt zij weer met een broodje carpaccio ! Ondertussen had mijn partner haar hamburger al lang op! Wij werden hierna TOTAAL genegeerd !! Wij zijn uiteindelijk zelf naar de kassa gelopen waar de serveerster stond , maar zij liep ons totaal voorbij en ging onze tafel afruimen !! Zeer onbeschoft!!Er kwam iemand anders uit de keuken die uiteindelijk met ons afrekende! Wij komen hier uiteraard NOOIT MEER!! En zullen dit ook anderen afraden
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
We hebben gisterenavond héérlijk gegeten bij de Zilverzoen!
De entrecote en varkenshaas saté waren perfect gebakken/gegrild en erg mals, de huisgemaakte frites/chips en aardappels uit de oven waren heerlijk en niet vet en de salade rijk gevuld en lekker van smaak. De satésaus was ook erg lekker. Ook nog een witlof gratin erbij. Kortom: voor herhaling vatbaar!!
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij de zilverzoen. We zijn er terrect gekomen tijdens het wandelen door het centrum, toen we opzoek waren naar een leuk plekje om te lunchen. De brocante warme uitstraling viel op. Geluncht met een hambuger en panini. Vervolgens ook gedineerd: beide een carpaccio en een tournedos! Heeeerlijk, je proef de verse ingredieenten en heerlijk mals vlees! Bij het diner werd er patat, aardappeltjes uit de oven en een frisse salade geserveerd. Afgesloten met een lekker toetje!
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
In het pittoreske Elburg, op een stralende najaarsdag geluncht in dit restaurant. Helaas was er op het verwarmde terras geen plekje meer vrij. Binnen is het klein maar sfeervol ingericht( brocante stijl), netjes en schoon. Ik bestel een Maaltijdsalade met 3 soorten vis. Tonijn, makreel en zalm. Lekker en voedzaam, echter niet uitmuntend en het portie zou groter mogen. Mijn tafelgenoot besteld een uiensoep, en een broodje carpachio. Lekker maar wel erg veel sla op en bij het broodje. In het kort, prima gelegenheid om te lunchen