Zilverzoen

Jufferenstraat 28 8081 CR Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Zilverzoen

Welkom bij Restaurant de Zilverzoen in Elburg. Wij verrassen u graag met onze smaakvol geselecteerde gerechten en wijnen in ons gastvrije restaurant met informele sfeer en betaalbare prijs. Ook kunt u bij ons tussen het winkelen door terecht voor een kopje koffie of thee met een appelzoen of gebak, of bij ons reserveren voor een goedverzorgde high tea met uw gezelschap. Al onze gerechten worden vers bereid met pure producten welke wij afnemen van de beste vers-specialisten. Ons team geeft u vanaf uw binnenkomst het gevoel er eens helemaal "uit" te zijn.

Meer informatie over restaurant Zilverzoen

Jouw recensie over het restaurant Zilverzoen

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
de tafels te klein en te kort op elkaar het eten was niet al te warm.personeel was vriendelijk .
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lekker gegeten????
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Kwalitatief goed eten, leuke bediening en een mooie locatie. Wat wil je nog meer!
Jaap Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer goede en vriendelijke bediening
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Personeel in de bediening niet accuraat en aimabel.
Teunis W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Eten was beter en op alle fronten net een iets betere kwaliteit dan gemiddeld. Leuke en vlotte bediening.
Hendriët L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heeerlijk gegeten in een gezellig en mooi restaurant!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
High tea was heerlijk!
H. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Na het drankje moesten we zelf om een menukaart vragen, We bestelde een "verrassingsmenu" met 3 gangen, na het voorgerecht moeten we na 1UUR WACHTEN ! zelf vragen waar het hoofdgerecht bleef, hierop kwam de eigenaar ons vertellen dat het DRUK WAS !, in eens stond het hoofdgerecht op tafel, tijdens het eten kwam de eigenaar vragen wat wij er van vonden en gaven onze ongezouten mening over de kwaliteit, de man werd boos en liep weg. Binnen 5 minuten stond de eigenaresse er en verzocht ons om BINNEN 5 minuten het restaurant te verlaten, het nagerecht werd niet in rekening gebracht.
Tijdens het afrekenen werden er allerlei verwijten naar ons gemaakt, de eigenaar kwam er ook nog aan en bedreigde ons met de opmerking "wij hebben jullie gegevens via IenS, indien je een slechte recensie geeft, WETEN WE JE TE VINDEN !
Dus diegene die graag een uitdaging aan willen gaan, Pak hem beet !
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten was goed en de bediening vlot en correct. Het was een heerlijk ontspannen avond
RI H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een heel mooi gezellig restaurant waar we hoge verwachtingen van hadden.
Het begon erg goed met lekker brood en boter en visvoorgerecht.
Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat wel even tijd, terwijl het erg rustig was in het restaurant.
Het hoofdgerecht viel tegen. Eerste keer kregen we varkensmedaillons.. welke erg taai en droog waren. Dit aangegeven en we kregen gelijk nieuwe. Dat was heel netjes. De 2e x keer waren ze goed.
Kortom een gezellig restaurant maar had er wel meer van verwacht qua kwaliteit-prijs verhouding.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Gastvrij
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Toilet zit op een ongunstige plaats als je aan de tafel ervoor zit. Verder hele knusse inrichting
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding uitermate slecht.
MrsPussygolightly .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Ondanks de toeristische locatie en de grote drukte tijdens het lunchuur werden we ontzettend aardig en snel geholpen, onze 3 honden welkom en van water voorzien, en voor ons een verrukkelijk stuk nostalgische arretjescake bij de koffie als extraatje! Verrassend lekkere broodjes en ook enorme kroketten genuttigd die helemaal niet zo duur waren als bij ons in de randstad, dit alles van een prima garnering voorzien en leuk opgemaakt. De zaak is bijzonder sfeervol aangekleed, het was een onverwacht hartstikke gezellige opwarmer op de ijskoudste dag van het jaar.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Drie gangen verrassingsmenu genomen. Eten was smaakvol. Echter jammer dat er erg weinig groente bij geserveerd werd. Klein schaaltje witlof voor 2 pers. Een extra toevoeging middels wat salade zou welkom geweest zijn. Al met al prima.
Reinard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Gezellige sfeer
jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Nvt
Liesbert H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een gezellig restaurant met goede bediening. Het eten was voortreffelijk vooral de carpaccio is een heuse aanrader.
Het was niet de eerste keer dat wij hier aten, dus dat zegt voldoende.