Zilver Rijn

Barbeelsingel 2 3192 BA Hoogvliet Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zilver Rijn

Johnny1958 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijk gegeten met onze familie van 9 personen. Voor herhaling vatbaar.

Indische en chinese rijsttafels waren prima.

Riquo .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Dit is mijn favoriete restaurant,bij ons in de buurt. Zeer vriendelijke mensen,die geïnteresseerd zijn in hun gasten. Een geweldige keuken hebben,waar we al menig gerecht,uit genuttigd hebben. Of je nu a la card eet,of lopend buffet,alles is heerlijk en tot in de puntjes verzorgd. Thuis bezorgen,als je niet uit de voeten kan,geen probleem. Ga je afhalen,krijg je altijd wat te drinken,aangeboden.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Sinds kort hebben ze een al you can eat kaart,voor een vast bedrag kan je eten,drinken(alcoholvrij) en ijsje toe.Kleine porties zodat je nog wat anders erbij kan bestellen,en verspilling wordt niet op prijs gesteld,logisch daar is de prijs ook naar.
Goed te doen en je wordt er altijd vriendelijk geholpen.
Bij de afhaal gaat het wel eens mis,maar al je dit meld dan doen ze er wel wat mee!
Dit restaurant bestaat hier al 30 jaar!
Enrico Xavier D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
de service is erg goed bij binnenkomst (afhaal) krijg je direct gratis een drankje aangeboden. het eten zelf is wat minder de loempia was aan de zijkanten verbrand en een heel groot - punt was de bami. ze gebruiken ipv bami dik uitgevallen spaghetti wat ook echt een deegsmaak had en niets weg had van de traditionele bami.