Zilver (Fletcher Hotels)

Buizerdlaan 10 3435 SB Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Kunstige combinaties

Restaurant Zilver is het culinaire hart van het Fletcher hotel in Nieuwegein. De naam Zilver komt van de Zilverstad Schoonhoven en past ook goed bij de luxe sfeer die hangt in het restaurant. Een kunstig geheel met veel zwart tegen warme kleuraccenten. De chef creeert hele bijzondere combinaties, zoals de aardbei-peperstroop en pastinaakmousseline. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Netty V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was een heerlijk uit eten gevoel. Enige nadeel vond ik dat het restaurant maar een paar gasten had.. Dat zal te maken hebben gehad met de vakantie. Het was verder goed toeven en we hebben genoten en heerlijk gegeten!
Wel voor herhaling vatbaar om terug te komen.
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De stoelen lijken 20 jaar oud, het eten is echt niets bijzonders en de projs voor 3 gangen is dan best hoog! Voor dat geld zijn er leukere plekjes!
e-gdejonge .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Het was gezellig vol. De bediening is vriendelijk. Het eten prima, vooral het voorafje (forelmouse in komkommer en het dessert met grand marnier) waren heerlijk. We gaan er zonder meer nog eens eten.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Waren met AH actie. Menu kost 34,75 euro.
Als je dat moet betalen zonder de gratis tweede , dan is het erg duur.
En weinig. Bakje sla van niets, 1 groene asperge, klein stronkje bloemkool , op een groot bord. Geen warm bord overigens.
Pantalones .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Superslecht. Staat in mijn top 5 van meest slechte restaurants.
Duo van varken: varkenshaas, krokant buikspek, gebakken, mosterdsaus, groenten, friet en sla gegeten.

Varkenshaas doorgebakken, buikspek slap en niet krokant. Mosterdsaus smakeloos. Groenten leken van een dag eerder.
L V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Toen het personeel hoorde dat we via de AH actie kwamen eten, werd er compleet anders tegen ons gedaan dan bij ontvangst, opeens een stuk koeler. We kwamen erachter dat we de helft kregen van alle gerechten dan normaal (prima eten trouwens), wat dus betekent dat niet een tweede menu gratis krijgt. We werden veelal genegeerd door de obers, kregen het verkeerde hoofdgerecht (wat voor anderen bleek te zijn en het al koud was toen ze daar achter kwamen) en klantvriendelijkheid was niet wat je verwacht van een tent die zo netjes over komt ("motten jullie wat drinkeh?"). Met een actie als deze is de winst misschien lager dan normaal, maar nu komen we helemaal niet meer terug en het is jammer dat restaurant Zilver dat niet beseft. Een lesje klantvriendelijkheid zou ook niet misstaan.
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zwaar teleurgesteld (helaas) door dit restaurant, die toch verbazingwekkend veel positieve reviews heeft. Prijs kwaliteit is ver te zoeken. De rib eye na een hap niet meer opgegeten, uit de groente was alle kleur verdwenen en het pureetje was niet bijzonder waarbij bordopmaak bij mij thuis zelfs een mooiere balans kent. Service was redelijk en ambiance ook prima, echter zeker geen zeven+.
y.tienhoven T.
wij vonden het goed.
Marian A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Open ontvangst en hartelijk binnen gehaald door gastvrouwen/bedienend personeel.
Voortreffelijke keuken ,gerechten werden goed warm opgediend.Vlees hoeveelheid was prima en botermals.
Bij geleverde hoeveelheid groentenmix en frites waren voor goede eters wat aan de karige kant.Verder zou kunnen worden gevraagt voor bijvullen van genoemde groenten of frites.
s_reitsma .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke dames van de bediening deden hun werk uitstekend. We vroegen of wij nog wat friet konden bijbestellen en was geen enkel probleem. Wat wij wel heel vreemd vinden is dat er nergens prijzen staan op de menukaart en op de site. En dan is het afwachten wat de eind rekening zal zijn, vreemd. Maar gezellige avond uit.
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vriendelijke en gastvrije bediening,
Heerlijk gegeten
Ik was hier al eerder geweest met de AH actie
Vond het de moeite waard om nogmaals te gaan, omdat het een lekkere keuken is.
Vooraf de Gravad Lax. Hoofdgerecht, mijn tafeldame nam Fish and Chips, dit was een mooi portie en leuk opgediend, zelf nam ik de eendenborst (klein portie, volgens mij waren de eenden bij mijn vorige bezoek beter gevoerd:) )
Mijn tafeldame nam de Luikse wafel, zelf nam ik de cheesecake met dat overheerlijke after eight ijs.
Koffie toe.
Dankjewel
janlegue .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
zoals gezegd. precies goed.
Alleen de drankjes, in het bijzonder het glaasje wijn, waren niet al te royaal.
Voor een slokje wijn, gezien de prijs, was dit nogal erg prijzig.
fvesseveld .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke ontspannen bediening en goede sfeer. Voorgerecht (zalmstukje) was heerlijk, hoofdgerechten (vis, maïskip en schnitzel) smaakten ons ook prima, het desert was een goede afsluiting van een geslaagd etentje.
t.den.engelsman .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima kwaliteit, gezellig en goede ontvangst en bediening. Ruime keuze van gerechten. Entree naar hotel restaurant via de garage oogt minder maar bij binnenkomst verandert deze indruk direct mooie lluxe en stijlvolle inrichting. Voor mij een aanrader om terug te komen.
Floor R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bediening was niet aanwezig bij aankomst. Daarnaast werd er nauwelijks aandacht besteed aan ons tijdens het eten, waardoor er drankjes werden vergeten of totaal niet werd gevraagd of alles naar wens was of dat we nog wat anders wilden drinken. Men was te druk bezig met t opmaken van de tafels voor het ontbijt voor de volgende ochtend. Wanneer we wilden afrekenen was er niemand te bekennen en hebben we een tijd gewacht totdat er iemand aan kwam lopen. Daarentegen smaakte het eten wel goed.
Livalee .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben er heerlijk ontspannen gegeten. De kaart was aangepast maar alsnog voldoende keuze. Sfeervol. Vriendelijk personeel. Eten was heerlijk. Aanrader.
ddeb .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Netjes welkom geheten, gemeld dat we via de AH actie kwamen en mochten zelf een plekje uitzoeken met 3 pers. Na een goede keuze uit de menu kaart begonnen met een stokbroodje, helaas was dit een gewoon ordinair wit stokbrood, wel warm maar toch een min puntje. Daarna kregen we soep (die absoluut niet vers was) en zalm die zijn beste tijd ook al had gehad.
Het hoofdgerecht was pas echt jammer, een schnitzel zwemmend in het vet, een biefstuk in pepersaus die vooral zout was en een garnalencocktail die stonk en waar de darmkanalen nog inzaten.

Ondanks het aanbod van heel aardig personeel wilden wij alleen maar weg en ook geen dessert/koffie thee of wat dan ook. Ze hebben wel heel netjes wat aan de rekening gedaan.

Wij zullen hier echter nooit meer terug komen.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig restaurantgedeelte. Leuk hoe de details op elkaar aansluiten zoals de schilderijen en de items in de vitrines. Personeel is goed op elkaar ingespeeld en geeft uitleg over de gerechten. Zeker een aanrader.
IrmaU .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het restaurant straalt een rustige sfeer uit. De bediening zeer vriendelijk. Het diner was goed. Biefstuk had malser gekund, en medium gebakken was te rauw.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik ging een avond met mijn vriend eten bij fletcher in nieuwegein! We hadden eerst een cocktail gedronken in de bar die een super vriendelijk bar heer genaamd Reimo voor ons maakte; heerlijk! Daarna gingen we aan tafel. We hadden als voorgerecht carpacio en als hoofd ossenhaasspiesjes en zeebaars. Volgens mij hadden ze een super drukke avond gehad maar we werden nog met liefde geholpen door enthousiaste obers genaamd badal en reimo. Het was heerlijk!! We komen zeker een keer terug en een aanrader voor anderen!