Zilver (Fletcher Hotels)

Buizerdlaan 10 3435 SB Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Kunstige combinaties

Restaurant Zilver is het culinaire hart van het Fletcher hotel in Nieuwegein. De naam Zilver komt van de Zilverstad Schoonhoven en past ook goed bij de luxe sfeer die hangt in het restaurant. Een kunstig geheel met veel zwart tegen warme kleuraccenten. De chef creeert hele bijzondere combinaties, zoals de aardbei-peperstroop en pastinaakmousseline. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Ddeb .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Netjes welkom geheten, gemeld dat we via de AH actie kwamen en mochten zelf een plekje uitzoeken met 3 pers. Na een goede keuze uit de menu kaart begonnen met een stokbroodje, helaas was dit een gewoon ordinair wit stokbrood, wel warm maar toch een min puntje. Daarna kregen we soep (die absoluut niet vers was) en zalm die zijn beste tijd ook al had gehad.
Het hoofdgerecht was pas echt jammer, een schnitzel zwemmend in het vet, een biefstuk in pepersaus die vooral zout was en een garnalencocktail die stonk en waar de darmkanalen nog inzaten.

Ondanks het aanbod van heel aardig personeel wilden wij alleen maar weg en ook geen dessert/koffie thee of wat dan ook. Ze hebben wel heel netjes wat aan de rekening gedaan.

Wij zullen hier echter nooit meer terug komen.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig restaurantgedeelte. Leuk hoe de details op elkaar aansluiten zoals de schilderijen en de items in de vitrines. Personeel is goed op elkaar ingespeeld en geeft uitleg over de gerechten. Zeker een aanrader.
IrmaU .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het restaurant straalt een rustige sfeer uit. De bediening zeer vriendelijk. Het diner was goed. Biefstuk had malser gekund, en medium gebakken was te rauw.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik ging een avond met mijn vriend eten bij fletcher in nieuwegein! We hadden eerst een cocktail gedronken in de bar die een super vriendelijk bar heer genaamd Reimo voor ons maakte; heerlijk! Daarna gingen we aan tafel. We hadden als voorgerecht carpacio en als hoofd ossenhaasspiesjes en zeebaars. Volgens mij hadden ze een super drukke avond gehad maar we werden nog met liefde geholpen door enthousiaste obers genaamd badal en reimo. Het was heerlijk!! We komen zeker een keer terug en een aanrader voor anderen!
Joebee .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het was voor ons de 1e keer,erg goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar,ook zeker wat het eten betreft,bediening was vlot en erg vriendelijk.
Jorinde E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Was een goeie keus geweest. Vriendelijk personeel en konden goed uitleggen over het menu en soorten wijnen. Het eten was heerlijk, echt een aanrader.
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Wat hebben wij lekker gegeten. Parmaham en zalm vooraf, daarna allebei eend en een goddelijk toetje van cheesecake met aftereight ijs. Hierbij een heerlijke fles Merlot van het huis.
Daarna een espresso die precies goed was, heet en een schuimlaagje. Bediening was vriendelijk en vlot en attent.
Topavond gehad en zeker voor herhaling vatbaar ook zonder AH actie.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Via de AH-actie dit restaurant gekozen omdat we het nog niet kenden. Er was een aparte kaart (beperkte keuze van de gewone menukaart) voor mensen die gebruik maakten van de AH-actie. Prijs was € 34,50 voor een driegangenmenu. En nu dan 2e menu gratis. De gerechten waren goed, maar niet heel bijzonder. Voor € 34,50 vonden we het aan de prijzige kant als je het volle pond had moeten betalen. Het restaurant hoort bij het Fletcher Hotel en heeft ook die uitstraling. De bediening was vriendelijk. Hier en daar liet men wel wat steekjes vallen ; we hadden gevraagd om 2 voorgerechten met zalm waarvan 1 zonder ui. En alle twee werden ze opgediend zonder ui. Ook bij het nagerecht van vers fruit was de slagroom vergeten. Dit werd wel gelijk goedgemaakt. De serveerster zag niet het verschil tussen biefstuk en eendenborst en dat is toch kwalijk te noemen.
Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Service was netjes, het duurde alleen even voor het hoofdgerechten kwam. Gerecht smaakte ok, maar was niet heel bijzonder naar onze smaak. Ik had er niet de normale prijs voor willen betalen. Wel een mooie opmaak van de borden.
P.westerhof .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was goed, wat ons wel tegen viel was dat er niet gevraagd werd of er van alles voldoende was en of er nog iets bijgevuld moet worden. Wij waren er met 4 personen, waarvan er 3 verschillende gerechten werden besteld. 2 personen hadden de doradefilet, waarvan in 1 filet nog graat in gevonden werd, bij navraag gedaan wie de vis schoonmaakte werd er gezegd dat de filet zo aan kwam, waardoor wij het advies hebben gegeven om de vis in de toekomst beter te controleren, voordat deze bereid wordt. De schnitzel en de eendenborst waren verder goed bereid, wat wel als prettig ervaren werd was dat de saus bij de eendenborst niet over het vlees gegoten zat maar ernaast, zodat men zelf kon kiezen of men veel of weinig saus wilden gebruiken. De prijs kwaliteit/verhouding was verder goed.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles was boven verwachting bediening was ook zeer vriendelijk, gaan zeker hier nog terug ook zonder bon hadden al eerder een overnachting gehad nu ook weer altijd goed
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op 24 augustus hier gegeten via de AH-actie. Het eten is simpel en ik had biefstuk die vond ik niet echt lekker, overgoten met stroganoff saus. 1 menu kost je 34,50 dat is het echt niet waard. Kom ik thuis zie ik 2x wijn op mijn bon terwijl ik 1 wijn op heb omdat ik hem niet zo lekker vond. Ik wilde na de wijn nog wat drinken maar pas het eind van het eten kon ik eindelijk de aandacht trekken van de bediening. Jammer! He kon ook niet buiten zitten, jammer met mooi weer. Al met al ga ik niet meer terug daar.
J.villerius .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We combineerden het eten in restaurant Zilver met een overnachting in het hotel, Fletcher hotel Nieuwegein. Zowel het één als het ander was beslist de moeite waard. Toegespitst op het hotel: het eten vonden we voortreffelijk. Restaurant Zilver vindt het wel zo klantvriendelijk om gasten die met AH/Iens bonnen komen, gewoon van de menukaart te kunnen laten kiezen. Dus geen vooraf vastgesteld driegangenmenu zonder verder enige keuzemogelijkheid. Inderdaad sympathiek! Als voorgerecht kozen we een courgettecrèmesoep. Lichtgebonden, heerlijk mild maar tegelijk ook vol van smaak. Als hoofdgerecht lag eendenborst op ons bord. Niet helemaal doorbakken, maar vanbinnen nog een beetje rood dus sappig genoeg en ook lekker mals. Naast de eendenborst een gemixed portie van diverse groenten gemengd met wat aardappelpuree. Zeer smakelijk. Verder werden er frites en rauwkostsalade bij geserveerd. Goede patat en salade met een prima dressing. Als dessert kozen we de Crème brulee. Deze was wel smakelijk, maar ook weer niet bijzonder. Misschien komt dat mede doordat het op de menukaart aangegeven bolletje vanille-ijs er niet bij werd geserveerd, wat - gemengd gegeten met de crème - wellicht een smaak had vervolmaakt. Bij navraag, na het eten, waarom het ijs ontbrak bekende de bediening dat dit een vergissing was. Met excuses van de chef-kok kregen we meten alsnog een coupe met een extra portie vanille-ijs mee naar onze kamer. Uitstekend opgepakt dus. En ook het ijs was heerlijk, romig en vol van smaak. Had waarschijnlijk het complete dessert beter in de smaak doen vallen als het er meteen bij was geserveerd. Over het algemeen moet wel worden gezegd dat het eten redelijk flauw werd opgediend, maar dat kan een bewuste keuze van de chef-kok zijn, zodat aan tafel iedereen naar eigen smaak zout kan toevoegen. En inderdaad, voor ons maakte dit de smaak helemaal af. Het opdienen van de drie gangen verliep vlot genoeg, zeker op het voorgerecht hoefden we niet lang te wachten.
De bediening in het restaurant was zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Bovengemiddeld ten opzichte van wat we in de meeste andere Fletcher hotels eerder meemaakten (al willen we dat laatste overigens niet negatief duiden).
Het decor tenslotte zag er prima verzorgd uit. De tafels, de inrichting van het restaurant en de moderne maar toch warme en stijlvolle aankleding daarvan restaurant Zilver kan er allemaal goed mee voor de dag komen!
Breakfastbabe .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten is wel oké maar niets bijzonders. We vonden dat er vrij weinig smaak aan zat(eendenborst). Groenten was erg summier. De huiswijn is goed gekozen (zowel wit als rood) Tafels leuk aangekleed en erg schoon, maar daarom viel het op dat er erg stoffige lampen(versiering) boven de tafels hing. Erg vriendelijk personeel, bediening was uitstekend. De wachttijd tussen de maaltijden was goed afgestemd. Leuk en voldoende voor een zakelijk diner, maar geen aanrader voor een romantische avond.
Mm D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016

wij hebben heerlijk genoten van het eten
alleen het dessert moesten we een uur op wachtten
eerst al na 20 min gevraagd te hebben kregen als antwoord de keuken is er mee bezig
toen nogmaals na de 30 min gepasseerd te zijn nog maal om dessert gevraagd
en gezegd dat we het niet fijn vonden om lang te wachtten op het ijs want de meter liep wel door van betaald parkeren wat wij eigenlijk al vreemd vinden om betaald te parkeren en voor al in het weekend maar goed de zelfde ober zei nee er word aan gewerkt en bood ons een uit rij kaartje aan voor de garage inmiddels 40 min verder een andere ober aangeschoten die zij ons wel raar ja zal eens kijken dat is wel lang en we zagen ook mensen na ons al weer weggaan die hadden wel een dessert op wat nu achter af bleek ober nr 1 had de bestelling niet door gestuurd na de keuken ja dan kan je lang wachten dan kan het lang duren de laatste ober bood ons gratis drankjes aan vonden we wel netjes we hadden wel bijna een uur op ons ijsje zitten wachtten veel excuses later netjes ons ijs gekregen en bij af rekenen hoefden we alleen het 3 gangen menu af te rekenen een pluim voor fletcher in Nieuwegein ondanks lang wachten op ons nagerecht
Willemkooij .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Was met de AH bon hier gaan eten.
Was niet slecht maar was er ook niet kapot van.
De bediening is goed maar in de keuken moeten ze nog wel wat bij leren.
Het eten was niet slecht maar wel matig geen groenten zeer droge kip.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De carpaccio was erg lekker, de kogelbiefstuk smaakte niet helemaal naar wens, en de cheesecake was ook erg lekker... Het wachten tussen voor/hoofd en nagerecht duurde alleen wel erg lang
Fam.vanerp .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Restaurantbon gecombineer met een overnachting in het Fletcher hotel
VaWe .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam I. V. M . Fysiek probleem.
In een rustig tempo werd het eten geserveerd wat qua prijs goed was.
Het was lekker en een geslaagde avond.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
2 avonden heerlijk en op ons gemak gegeten. Wijnarrangement zeer goed gecombineerd met de gerechten. Zéér vriendelijke attente en gesprekkelijke bediening.
Een aanrader.