Zilver (Fletcher Hotels)

Buizerdlaan 10 3435 SB Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Kunstige combinaties

Restaurant Zilver is het culinaire hart van het Fletcher hotel in Nieuwegein. De naam Zilver komt van de Zilverstad Schoonhoven en past ook goed bij de luxe sfeer die hangt in het restaurant. Een kunstig geheel met veel zwart tegen warme kleuraccenten. De chef creeert hele bijzondere combinaties, zoals de aardbei-peperstroop en pastinaakmousseline. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

• Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
perfect eten, en het wijnarrangement word heel goed gepresenteerd, wij waren hier voor de 2e keer en allebei de keren was het prima.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We waren bij Fletcher om te lunchen met de dinnerbon van AH. Van deze mogelijkheid zijn niet veel mensen op de hoogte inclusief de medewerkers waardoor er wat onduidelijkheid was over de invulling van het arrangement. Dat is heel netjes opgelost en we kregen zelfs nog wat compensatie bij het afrekenen voor de vertraging. Aan de buitenkant is niet gelijk heel goed zichtbaar dat er ook een restaurant is en hoe je het kunt bereiken. Wellicht dat het daarom niet heel druk bezocht was toen wij er waren, maar prima service en rustige accommodatie.
margriet.hofman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geen onrvangst bij binnenkomst. Na enige tijd te hebben rondgedwaald naar de keuken gelopen en aan de kok gevraagd waar de bediening was.
Diner was perfect; wel veel te lange wachttijd.
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een hartelijk ontvangst kregen we een tafeltje aan het raam toegewezen, waarvan de plek eigenlijk te klein was ten opzichte van de "buren". De tafel plakte en was iets vettig. De geserveerde wijn was prima en het bestelde driegangenmenu kon ermee door. Het Fletcher restaurant waar we een paar weken geleden aten vonden wij beter.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was erg lekker en zag er goed uit. De bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant is sfeervol en mooi ingericht.
eggepie .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met de AHbon een heerlijk diner gehad. Ruim keuze uit voor hoofd en nagerechten. Menu voor 34,50.
Alles was heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt.
We hebben er zo heerlijk dat we voor de avond erna weer gereserveerd hebben.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jammer van de bedorven vis die weg gegooid is maar de lucht niet prettig was tijdens HET ETEN.
Gr.Theo&corry.
ejrxf tkkfrer lurf ruilerfuif fspoi
abram S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Merlot van matig kwaliteit en glas nog niet tot de helft gevuld . Drie gangen menu bestaande uit Parma ham ,was redelijk maar weinig . De varkenssnitzel was een soort samengeperst vlees , de patat-frites was goed alleen met heel weinig mayonaise er was praktisch geen groente ,alleen een bakje mixed salade zonder dressing ,
De Dame- Blanche was een speciale creatie ,nl. op de bodem van het glas lag een grote hoeveelheid smarties en hierop het ijs en een klein bakje met iets wat op chocolade leek. dit was niet eetbaar .in algemeen zeer slecht voor een veel te hoge prijs .
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was een heerlijk uit eten gevoel. Enige nadeel vond ik dat het restaurant maar een paar gasten had.. Dat zal te maken hebben gehad met de vakantie. Het was verder goed toeven en we hebben genoten en heerlijk gegeten!
Wel voor herhaling vatbaar om terug te komen.
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De stoelen lijken 20 jaar oud, het eten is echt niets bijzonders en de projs voor 3 gangen is dan best hoog! Voor dat geld zijn er leukere plekjes!
e-gdejonge .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Het was gezellig vol. De bediening is vriendelijk. Het eten prima, vooral het voorafje (forelmouse in komkommer en het dessert met grand marnier) waren heerlijk. We gaan er zonder meer nog eens eten.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Waren met AH actie. Menu kost 34,75 euro.
Als je dat moet betalen zonder de gratis tweede , dan is het erg duur.
En weinig. Bakje sla van niets, 1 groene asperge, klein stronkje bloemkool , op een groot bord. Geen warm bord overigens.
Pantalones .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Superslecht. Staat in mijn top 5 van meest slechte restaurants.
Duo van varken: varkenshaas, krokant buikspek, gebakken, mosterdsaus, groenten, friet en sla gegeten.

Varkenshaas doorgebakken, buikspek slap en niet krokant. Mosterdsaus smakeloos. Groenten leken van een dag eerder.
L V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Toen het personeel hoorde dat we via de AH actie kwamen eten, werd er compleet anders tegen ons gedaan dan bij ontvangst, opeens een stuk koeler. We kwamen erachter dat we de helft kregen van alle gerechten dan normaal (prima eten trouwens), wat dus betekent dat niet een tweede menu gratis krijgt. We werden veelal genegeerd door de obers, kregen het verkeerde hoofdgerecht (wat voor anderen bleek te zijn en het al koud was toen ze daar achter kwamen) en klantvriendelijkheid was niet wat je verwacht van een tent die zo netjes over komt ("motten jullie wat drinkeh?"). Met een actie als deze is de winst misschien lager dan normaal, maar nu komen we helemaal niet meer terug en het is jammer dat restaurant Zilver dat niet beseft. Een lesje klantvriendelijkheid zou ook niet misstaan.
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zwaar teleurgesteld (helaas) door dit restaurant, die toch verbazingwekkend veel positieve reviews heeft. Prijs kwaliteit is ver te zoeken. De rib eye na een hap niet meer opgegeten, uit de groente was alle kleur verdwenen en het pureetje was niet bijzonder waarbij bordopmaak bij mij thuis zelfs een mooiere balans kent. Service was redelijk en ambiance ook prima, echter zeker geen zeven+.
y.tienhoven T.
wij vonden het goed.
Marian A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Open ontvangst en hartelijk binnen gehaald door gastvrouwen/bedienend personeel.
Voortreffelijke keuken ,gerechten werden goed warm opgediend.Vlees hoeveelheid was prima en botermals.
Bij geleverde hoeveelheid groentenmix en frites waren voor goede eters wat aan de karige kant.Verder zou kunnen worden gevraagt voor bijvullen van genoemde groenten of frites.
s_reitsma .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke dames van de bediening deden hun werk uitstekend. We vroegen of wij nog wat friet konden bijbestellen en was geen enkel probleem. Wat wij wel heel vreemd vinden is dat er nergens prijzen staan op de menukaart en op de site. En dan is het afwachten wat de eind rekening zal zijn, vreemd. Maar gezellige avond uit.
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vriendelijke en gastvrije bediening,
Heerlijk gegeten
Ik was hier al eerder geweest met de AH actie
Vond het de moeite waard om nogmaals te gaan, omdat het een lekkere keuken is.
Vooraf de Gravad Lax. Hoofdgerecht, mijn tafeldame nam Fish and Chips, dit was een mooi portie en leuk opgediend, zelf nam ik de eendenborst (klein portie, volgens mij waren de eenden bij mijn vorige bezoek beter gevoerd:) )
Mijn tafeldame nam de Luikse wafel, zelf nam ik de cheesecake met dat overheerlijke after eight ijs.
Koffie toe.
Dankjewel
janlegue .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
zoals gezegd. precies goed.
Alleen de drankjes, in het bijzonder het glaasje wijn, waren niet al te royaal.
Voor een slokje wijn, gezien de prijs, was dit nogal erg prijzig.