Zilver (Fletcher Hotels)

Buizerdlaan 10 3435 SB Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Kunstige combinaties

Restaurant Zilver is het culinaire hart van het Fletcher hotel in Nieuwegein. De naam Zilver komt van de Zilverstad Schoonhoven en past ook goed bij de luxe sfeer die hangt in het restaurant. Een kunstig geheel met veel zwart tegen warme kleuraccenten. De chef creeert hele bijzondere combinaties, zoals de aardbei-peperstroop en pastinaakmousseline. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Zilver (Fletcher Hotels)

Eten7,2/10
Service7,7/10
Decor7,6/10
P.westerhof . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was goed, wat ons wel tegen viel was dat er niet gevraagd werd of er van alles voldoende was en of er nog iets bijgevuld moet worden. Wij waren er met 4 personen, waarvan er 3 verschillende gerechten werden besteld. 2 personen hadden de doradefilet, waarvan in 1 filet nog graat in gevonden werd, bij navraag gedaan wie de vis schoonmaakte werd er gezegd dat de filet zo aan kwam, waardoor wij het advies hebben gegeven om de vis in de toekomst beter te controleren, voordat deze bereid wordt. De schnitzel en de eendenborst waren verder goed bereid, wat wel als prettig ervaren werd was dat de saus bij de eendenborst niet over het vlees gegoten zat maar ernaast, zodat men zelf kon kiezen of men veel of weinig saus wilden gebruiken. De prijs kwaliteit/verhouding was verder goed.
Cor D. Fijnproever (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles was boven verwachting bediening was ook zeer vriendelijk, gaan zeker hier nog terug ook zonder bon hadden al eerder een overnachting gehad nu ook weer altijd goed
Jeanette V. Fijnproever (4 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op 24 augustus hier gegeten via de AH-actie. Het eten is simpel en ik had biefstuk die vond ik niet echt lekker, overgoten met stroganoff saus. 1 menu kost je 34,50 dat is het echt niet waard. Kom ik thuis zie ik 2x wijn op mijn bon terwijl ik 1 wijn op heb omdat ik hem niet zo lekker vond. Ik wilde na de wijn nog wat drinken maar pas het eind van het eten kon ik eindelijk de aandacht trekken van de bediening. Jammer! He kon ook niet buiten zitten, jammer met mooi weer. Al met al ga ik niet meer terug daar.
J.villerius . Expertproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We combineerden het eten in restaurant Zilver met een overnachting in het hotel, Fletcher hotel Nieuwegein. Zowel het één als het ander was beslist de moeite waard. Toegespitst op het hotel: het eten vonden we voortreffelijk. Restaurant Zilver vindt het wel zo klantvriendelijk om gasten die met AH/Iens bonnen komen, gewoon van de menukaart te kunnen laten kiezen. Dus geen vooraf vastgesteld driegangenmenu zonder verder enige keuzemogelijkheid. Inderdaad sympathiek! Als voorgerecht kozen we een courgettecrèmesoep. Lichtgebonden, heerlijk mild maar tegelijk ook vol van smaak. Als hoofdgerecht lag eendenborst op ons bord. Niet helemaal doorbakken, maar vanbinnen nog een beetje rood dus sappig genoeg en ook lekker mals. Naast de eendenborst een gemixed portie van diverse groenten gemengd met wat aardappelpuree. Zeer smakelijk. Verder werden er frites en rauwkostsalade bij geserveerd. Goede patat en salade met een prima dressing. Als dessert kozen we de Crème brulee. Deze was wel smakelijk, maar ook weer niet bijzonder. Misschien komt dat mede doordat het op de menukaart aangegeven bolletje vanille-ijs er niet bij werd geserveerd, wat - gemengd gegeten met de crème - wellicht een smaak had vervolmaakt. Bij navraag, na het eten, waarom het ijs ontbrak bekende de bediening dat dit een vergissing was. Met excuses van de chef-kok kregen we meten alsnog een coupe met een extra portie vanille-ijs mee naar onze kamer. Uitstekend opgepakt dus. En ook het ijs was heerlijk, romig en vol van smaak. Had waarschijnlijk het complete dessert beter in de smaak doen vallen als het er meteen bij was geserveerd. Over het algemeen moet wel worden gezegd dat het eten redelijk flauw werd opgediend, maar dat kan een bewuste keuze van de chef-kok zijn, zodat aan tafel iedereen naar eigen smaak zout kan toevoegen. En inderdaad, voor ons maakte dit de smaak helemaal af. Het opdienen van de drie gangen verliep vlot genoeg, zeker op het voorgerecht hoefden we niet lang te wachten.
De bediening in het restaurant was zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Bovengemiddeld ten opzichte van wat we in de meeste andere Fletcher hotels eerder meemaakten (al willen we dat laatste overigens niet negatief duiden).
Het decor tenslotte zag er prima verzorgd uit. De tafels, de inrichting van het restaurant en de moderne maar toch warme en stijlvolle aankleding daarvan restaurant Zilver kan er allemaal goed mee voor de dag komen!
Breakfastbabe . Proever (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten is wel oké maar niets bijzonders. We vonden dat er vrij weinig smaak aan zat(eendenborst). Groenten was erg summier. De huiswijn is goed gekozen (zowel wit als rood) Tafels leuk aangekleed en erg schoon, maar daarom viel het op dat er erg stoffige lampen(versiering) boven de tafels hing. Erg vriendelijk personeel, bediening was uitstekend. De wachttijd tussen de maaltijden was goed afgestemd. Leuk en voldoende voor een zakelijk diner, maar geen aanrader voor een romantische avond.
Ldolfijn . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016

wij hebben heerlijk genoten van het eten
alleen het dessert moesten we een uur op wachtten
eerst al na 20 min gevraagd te hebben kregen als antwoord de keuken is er mee bezig
toen nogmaals na de 30 min gepasseerd te zijn nog maal om dessert gevraagd
en gezegd dat we het niet fijn vonden om lang te wachtten op het ijs want de meter liep wel door van betaald parkeren wat wij eigenlijk al vreemd vinden om betaald te parkeren en voor al in het weekend maar goed de zelfde ober zei nee er word aan gewerkt en bood ons een uit rij kaartje aan voor de garage inmiddels 40 min verder een andere ober aangeschoten die zij ons wel raar ja zal eens kijken dat is wel lang en we zagen ook mensen na ons al weer weggaan die hadden wel een dessert op wat nu achter af bleek ober nr 1 had de bestelling niet door gestuurd na de keuken ja dan kan je lang wachten dan kan het lang duren de laatste ober bood ons gratis drankjes aan vonden we wel netjes we hadden wel bijna een uur op ons ijsje zitten wachtten veel excuses later netjes ons ijs gekregen en bij af rekenen hoefden we alleen het 3 gangen menu af te rekenen een pluim voor fletcher in Nieuwegein ondanks lang wachten op ons nagerecht
Willemkooij . Meesterproever (10 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Was met de AH bon hier gaan eten.
Was niet slecht maar was er ook niet kapot van.
De bediening is goed maar in de keuken moeten ze nog wel wat bij leren.
Het eten was niet slecht maar wel matig geen groenten zeer droge kip.
Wendy K. Fijnproever (3 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De carpaccio was erg lekker, de kogelbiefstuk smaakte niet helemaal naar wens, en de cheesecake was ook erg lekker... Het wachten tussen voor/hoofd en nagerecht duurde alleen wel erg lang
Fam.vanerp . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Restaurantbon gecombineer met een overnachting in het Fletcher hotel
VaWe . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam I. V. M . Fysiek probleem.
In een rustig tempo werd het eten geserveerd wat qua prijs goed was.
Het was lekker en een geslaagde avond.
Marcel T. Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
2 avonden heerlijk en op ons gemak gegeten. Wijnarrangement zeer goed gecombineerd met de gerechten. Zéér vriendelijke attente en gesprekkelijke bediening.
Een aanrader.
Thealinnebank . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima gegeten. Vooraf carpaccio en rauwe ham, beide lekker.
Hoofdgerecht de kogelbiefstuk, precies naar wens gebakken met daarbij goeie frieten.
Nagerecht Dame blanche en Creme Brulee, beide ook weer heel goed.
Vriendelijke bediening en mooie strakke omgeving.
Gijs2882 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was goed. We hebben rustig gezeten. En er was goede bediening. Locatie is gewoon midden in de stad met weinig uitzicht.
Hwdsk . Proever (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We vonden de hoofdgerecht erg slecht. De biefstuk was koud van binnen. Dacht valt wel mee, maar ging bijna over me nek. Hij had ook totaal geen smaak. We vonden, achteraf alles eigenlijk smaakloos. De vrouwelijke ober, was erg vriendelijk, vonden zielig om aan haar door tegeven. Bij het afreken moest we 10 Euro extra bijbetalen met de ahspaarkaart. Op onze kamer zaten we eigenlijk tepraten, over de maaltijd we dachten allebei het zelfde, nooit meer.. De balie gebeld over die 10 Euro, later kwam ze die terugbrengen foutje in de waar met een andere actie.. Dus dat was ook slecht. Maar door hotel heel goed afgehandeld..
E-gdejonge . Fijnproever (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het is niet de eerste keer dat we hier eten. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Op de menukaart staan meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Het eten werd vlot geserveerd. Van alle gerechten hebben we met smaak gegeten. Friet en sla worden bij de hoofdmaaltijd geserveerd. Alles bij elkaar ga je met een goed gevulde maag de deur uit.
Robin S. Expertproever (6 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooi restaurant met een goede bediening. Vooraf kregen we stokbrood met boter, bijna gelijktijdig kregen we het voorafje geserveerd.
Het hoofdgerecht, kogelbiefstuk, leek uit de oven te komen. De structuur van het vlees was niet zoals gewend. Het vlees en de saus waren niet echt warm. De saus was zelfs wat waterig.
Het dessert, cheesecake met ijs, smaakte erg goed. Bord was mooi opgemaakt, net als de andere gerechten.
Samengevat, voor- en nagerecht waren lekker en hebben een leuke avond gehad.
IEsjakie . Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuke inrichting, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Was gereserveerd via Shell dinerbon en konden 3-gangen van (speciale kaart) kiezen.
JOOPPP . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Eten, service en decor waren allemaal goed. Wij vinden het prettig als er wat ruimte is tussen de gangen en dat was prima geregeld. Prijs-kwaliteit verhouding goed. Zeker aan te raden.
E-Helena . Fijnproever (2 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het was erg druk waardoor we lang op ons eten moesten wachten. Helaas was het eten ook niet uitmuntend. En het zag eruit alsof het snel op het bord gekwakt was... De service was wel goed!
Nadia L. Fijnproever (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Tijdens ons verblijf bij het Fletcherhotel Nieuwegein,hebben we weer genoten van het lekker eten. en ons accomodatie.
De service van het personeel was heel goed.
Al met al , weer een pluimpje voor Fletcher