Zijdewinde

Waaldijk 28 6681 KJ Bemmel Nederland Kaart

Over het restaurant Zijdewinde

Divers genieten in Bemmel

Zijdewinde is gelegen op een bijzonder mooie locatie. Hier geniet je van een keur aan heerlijke pannenkoeken, diverse à la carte gerechten en een lekker glas wijn. Een klassiek Hollands geörienteerde kaart, met veel verschillende gerechten. Heerlijk vlees en vis, maar ook aan vegetatiërs is gedacht.

Meer informatie over restaurant Zijdewinde

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Zijdewinde

roelie T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
wij hebben gisteren met een grote groep bij Zijdewinde gegeten en hoewel het zeer geschikt is voor kinderen, waren wij over de bediening niet heel erg tevreden.
Er lijkt totaal geen overzicht; je moet overal om vragen; geen suiker en stroop bij pannenkoek, te weinig bestek, geen friet bij de sate ( pas na 10 min) , weinig drinken. Over het eten waren we wel tevreden. Misschiien dat als je met klein groepje gaat het beter is, maar voor grote groep geen aanrader. Bediending is denk ik te jeugdig.
bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wij zijn hier vandaag geweest om te lunchen met vrienden. Bij binnenkomst een tafeltje gekregen in de serre. Nadat wij hier een uurtje zaten werd er een bordje op tafel 'gesmeten' met de tekst gereserveerd. Uiteraard vreemd omdat wij er immers al een poos zaten. Geen probleem dachten wij, zal wel na ons zijn. Tot op het moment een dame van de bediening naar ons verzocht (en dit is letterlijk zo gezegd) dat we moesten afrekenen omdat de tafel gereserveerd was. Wij hadden nota bene een minuut of twee daarvoor nog drinken besteld. Na een verbaasde reactie kwam ze met de reactie dat we ook ergens anders konden zitten.. 'boven ofzo'. Wij zijn opgestaan en hebben afgerekend en hebben kenbaar gemaakt hoe onbeschoft en klantonvriendelijk dit was. Dit ving de betreffende dame op om vervolgens ook nog in discussie te gaan.

Wij komen hier al jaren, met familie en kinds en soms met vrienden, maar dit is in ieder geval de laatste keer geweest. Het eten is ok, zeker geen hoogvlieger. Voor de kids is het aangenaam.
E V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Erg lekker gegeten hier vanavond met twee personen. Tomatensoep was heerlijk, met room en bieslook. Lekkere geroosterde boterhammetjes en pestodressing erbij. Vego hoofdgerechten waren lekker en origineel. Gelukkig nu eens geen gesmolten brie erover zoals zo vaak. Lekkere toetjes. Chocoladetaart en oreo cheesecake, wel erg machtig maar zeker ook origineel en lekker. Fijne sfeer.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Uitzicht mooi. Met name voor zomer voor buiten interessant.
Binnen is de akoustiek niet geweldig.
Voorgerecht Peer blue stilton is er op achteruit gegaan. Er zit nu opeens een dressing bij de rucola. Dat hadden ze beter niet kunnen doen.
Het vergeten groetentaartje viel tegen. Er zaten grote stukken wat te harde paarse wortel in. Ik hoop dat ik dit taartje snel weer vergeten ben.
De mango tompouce bevatte geen mango. Er was wel een gele vloeistof op het bord gesprenkeld die mango moest voorstellen, maar dat stelde niet veel voor. Zwarte peper zat er trouwens ook niet bij, wel zwart zaad. Zonder verse mango te duur dit toetje.
JetteSchneider .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben hier een hele fijne avond gehad. Alles smaakte heerlijk en was goed verzorgd. Het personeel was enthousiast en erg vriendelijk. Het restaurant is gezellig en met aandacht ingericht, en de locatie is werkelijk prachtig! We komen hier zeker terug.
Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vriendelijke bediening, moet misschien nog oefenen op serveren. Liever niet over de gasten heen naar de overzijde een warm bord serveren dus. Een pannenkoek voor onze dochter, niet erg bijzonder. Een stoofpotje voor vader, die was heerlijk. Een lekkere kipsate voor mijzelf. Inderdaad wat weinig frites voor drie volwassenen. Wel een lekkere frisse salade erbij. En als laatste een bavette die buiten was gegrild, deze was heerlijk. Desserts, de dameblanches, zagen er heel mooi uit een smaakten heerlijk.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een kleine lunch op zondag, met een broodje hummus en een pannenkoek voor de kleintjes. De hummus kwam met veel en vers geroosterde groente, een fijne verrassing. Met een pannenkoek kan niet zo veel misgaan. Prachtige omgeving, heerlijk aan het water en in de boomgaard, groot terrein met zowel binnen als buiten speeltoestellen voor de kinderen. O ja, de taart van hangop met aardbeien ook top; vraag me af waar ze die vandaan halen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Wij waren voor de eerste keer in dit restaurant en hebben daar heerlijk gegeten in een mooie omgeving. De bediening is vriendelijk en de kwaliteit prijs verhouding is uitstekend. We komen hier zeker terug.