Zijdewinde

Waaldijk 28 6681 KJ Bemmel Nederland Kaart

Over restaurant Zijdewinde

Divers genieten in Bemmel

Zijdewinde is gelegen op een bijzonder mooie locatie. Hier geniet je van een keur aan heerlijke pannenkoeken, diverse à la carte gerechten en een lekker glas wijn. Een klassiek Hollands geörienteerde kaart, met veel verschillende gerechten. Heerlijk vlees en vis, maar ook aan vegetatiërs is gedacht.

Meer informatie over restaurant Zijdewinde

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
JetteSchneider .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben hier een hele fijne avond gehad. Alles smaakte heerlijk en was goed verzorgd. Het personeel was enthousiast en erg vriendelijk. Het restaurant is gezellig en met aandacht ingericht, en de locatie is werkelijk prachtig! We komen hier zeker terug.
Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vriendelijke bediening, moet misschien nog oefenen op serveren. Liever niet over de gasten heen naar de overzijde een warm bord serveren dus. Een pannenkoek voor onze dochter, niet erg bijzonder. Een stoofpotje voor vader, die was heerlijk. Een lekkere kipsate voor mijzelf. Inderdaad wat weinig frites voor drie volwassenen. Wel een lekkere frisse salade erbij. En als laatste een bavette die buiten was gegrild, deze was heerlijk. Desserts, de dameblanches, zagen er heel mooi uit een smaakten heerlijk.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een kleine lunch op zondag, met een broodje hummus en een pannenkoek voor de kleintjes. De hummus kwam met veel en vers geroosterde groente, een fijne verrassing. Met een pannenkoek kan niet zo veel misgaan. Prachtige omgeving, heerlijk aan het water en in de boomgaard, groot terrein met zowel binnen als buiten speeltoestellen voor de kinderen. O ja, de taart van hangop met aardbeien ook top; vraag me af waar ze die vandaan halen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Wij waren voor de eerste keer in dit restaurant en hebben daar heerlijk gegeten in een mooie omgeving. De bediening is vriendelijk en de kwaliteit prijs verhouding is uitstekend. We komen hier zeker terug.
Sjaakfaal .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Gegeten op een doordeweekse dag met 10 personen. Wel gereserveerd; maar bleek niet nodig. Prijzen zijn op het eerste gezicht iets boven gemiddeld; dus de verwachting ligt dan redelijk hoog.

We hadden diverse maaltijden; vis, vlees, kip en voor de kids pannenkoek. De smaak van de pannenkoeken was niet echt geweldig; eentje was zelfs iets te goed gebakken en bijna aangebrand.

Overige gerechten: het bord was grotendeels nog zichtbaar omdat de hoeveelheid tegenviel. Een paar kleine kommetjes friet voor een paar volwassenen is echt te weinig. Daarnaast wat mini bakjes mayo, komop zeg.

Toetjes waren OK.

Personeel misschien iets te jong, doen wel hun best maar wat meer ervaring personeel doet ook wat aan je uitstraling en service.

Niet voor herhaling vatbaar.