ZieZo

Langstraat 29 4374 AN Zoutelande Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant ZieZo

Jouw recensie over het restaurant ZieZo

Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een leuk restaurantje midden in het centrum van Zoutelande. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Attente bediening en open keuken. Wij zijn er al meerdere keren geweest en nooit teleur gesteld.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Prima restaurant, goede bediening. Heerlijke gerechten met uitstekende bijpassende wijnen.
Leuke ambiance.
Een avondje uit!
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Een zeer op de massa gerichte menukaart wordt met veel elan uitgevoerd. Jonge ondernemers die er nog veel zin in hebben runnen deze tent en das te merken aan het enthousiasme , dat niet overal Zoutelande nog te vinden is. Prima kabeljauw gegeten metgiede cisson en lekker pannetje nog wat kleine mosseltjes. Aanrader.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Zondag heerlijk gegeten! verrassingsmenu met een goed glas wijn erbij we hebben weer genoten van de goede en gezellige bediening. moderne ambiance. we kijken al uit naar het kerstmenu.
Wij vinden het een aanrader en komen zeker terug.!