Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Barbecueën op z'n best

Hou je van barbecueën? Dan is dit jouw restaurant! Met vlees van de beste slagers van Twente rijg je je eigen spiezen. Deze mooie stukken vlees gewoon op de barbecue leggen mag natuurlijk ook. Dit is sfeervol en onbeperkt barbecueën, of je nu met z'n tweeën bent of met een grote groep. Uiteraard krijg je ook lekkere salades, sauzen en brood. En vergeet geen ruimte over te laten voor het toetje!

Meer informatie over restaurant Ziësta BBQ Restaurant

• Kom je met de auto?
    Volg de P-route naar Q-Park de Brink
  • : Ons restaurant is direct naast de inrit van Q-Park De Brink. Veel gratis parkeren in de avonduren en op zondag.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 15:30

riniegerritse .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Perfect bijzondere ervaring met dit concept aardig personeel geven je een thuis gevoel food was perfect en van kwaliteit
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon lekker gegeten.
Gaan we zeer zeker vaker doen.
---------------------------------------------------
-------------------------------------------------
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Via Iens reserveren betekend niet dat je een tafel hebt volgens de meneer van het restaurant. Want de reservering komt niet snel binnen. Hij wilde dat we nog belden na de reservering. We doen het juist via internet om niet te hoeven bellen, en dat gaat bij 99% goed. Tuurlijk kan een restaurant vol zitten als je een half uur van te voren reserveert, maar nu was de hele zaak bijna leeg en kregen we alleen maar gezeur over het reserveren. We voelden ons totaal niet welkom daardoor.

Het eten zelf was eentonig, wel verschillende gekruide vleessoorten, maar uiteindelijk zit er weinig verschil in de smaak.

we zijn al bij verschillende bbq restaurants geweest, en deze staat echt achteraan de lijst.

Let op: via Iens kun je met korting reserveren, ondanks dat de zondag en donderdag standaard 2 euro goedkoper zijn, rekenen ze de volle prijs daarvoor.
Cherise H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het was een heerlijk restaurant met een gezellige sfeer. Het restaurant is erg aan te raden. De bediening was erg vriendelijk en het concept van het binnen bbqen beviel ons ook.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een ietwat arrogante eigenaar, de bediening op zich was verder goed.
Eten was redelijk in smaak en prijs, sfeer was goed; een beetje van alle culturen.
De muziek was passend en op niveau;
dus niet te zacht maar ook niet te hard.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Leuk restaurant en lekker eten Top

Manuel & jill
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer mooi restaurant, eten was prima en de bediening was uitstekend. Zeker een aanrader.
herman.stegeman13 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren met 8 personen en werden aan een tafel voor 6 personen neergezet. Wij vonden dit raar maar ze zeiden dit doen we altijd zo. Er is daar een grotere tafel met 2 bbq. Daar kun je met 10 a 12 personen zitten. Wij dachten misschien komt er een grote groep. Wat schets onze verbazing zetten ze daar 2 personen neer. Eten was niet slecht maar niet bijzonder salades waren erg simpel. We waren blij dat we de AH actief hadden en niet het volledige bedrag moesten betalen
laura0811 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Ziesta bbq! Ruim aanbod aan vlees/vis en salades. Vlees had eigenlijk niet gemarineerd moeten zijn. Heerlijk stokbrood met kruidenboter, werd telkens aangevuld. De bbq was goed warm en alles dus snel gaar. Bij de nacho's en taco's miste de vulling. We konden er zo lang zitten als we wilden. Het is een goed restaurant!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier met een groep gegeten. Met een groep kun je hier gezellig eten. Het eten is niet bijzonder, maar okay. Het jonge personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In tegenstelling tot de eigenaar. Hij was ronduit onvriendelijk, betweterig, commandeerde ons zelfs toen het hem niet snel genoeg ging met afrekenen. Het begon op een gegeven moment echt lachwekkend te worden. Deze meneer heeft echt totaal niets van het begrip gastheerschap begrepen en lijkt zich daar totaal niet van bewust te zijn. Heel merkwaardig. Een wonder dat dit restaurant tot gezelligste restaurant van Hengelo is verkozen. Ik kom er in ieder geval nooit weer.
140958 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een leuke en gezellige restaurant met een goede service maar waar het eten iets minder was door de te veel gekruide vlees en bij gerechten uit glas of blik!
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Sfeervol ingericht restaurant met een uniek concept: een bbq per tafel. Onbeperkt eten voor een vaste prijs.
Vriendelijke bediening, maar personeel had geen kennis van de wijnkaart. Een eenvoudige vraag om een soepele rode wijn kon helaas niet beantwoord worden.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg leuk concept! Er wordt uitgebreide uitleg gegeven door vrolijke bediening, compliment voor deze jongen:) Ben zelf geen van van vis, dus alleen vlees gehad. Was goede hoeveelheid keuze en verschillend gemarineerd. Broodje met kruidenboter wordt steeds bijgevuld. Erg leuk nagerecht gekregen bij de AH actie waarmee we waren! Als ik een klein puntje zou moeten noemen dan is het ontbreken van een patatje(A) salade is wel aanwezig met verschillende keuze. Alles bij elkaar een leuke avond gehad met dit concept en lekker gegeten.
EvdStaaij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar, fijn personeel,en verse producten
Een gezellig restsurant ook met de a. h restsurant bon
jobi1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een gezellig restaurant waar je zelf je eten klaar maakt bij de bbq in je tafel. We kregen eerst drinken en uitleg over hoe het werkt en hoe het buffet in elkaar zit. Daarna kon je zoveel eten als je wilde. Regelmatig kwam er de vraag voor drinken. Was het stokbrood op kregen we meteen nieuwe.
Na het eten een heerlijk fris toetje met ijs.
Het buffet zag er keurig uit. Niet te grote hoeveelheden in de bakjes en regelmatig werd alles aangevuld.
Voor € 29,30 eten voor 2 personen.
anjavanderpol .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel vriendelijk personeel, goede uitleg.
Eten prima kwaliteit en meer dan voldoende keuze.
Zou iedereen aanraden een keer te gaan!
Leuk dat deze verjaardag zo gezellig geweest is bij ons.
Graag tot de volgende keer!
toussaintyvette .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden een geweldige avond, goed ontvangen, drankje van de zaak, omdat ze voor de 3 de keer genomineerd waren! Dan de uitleg over hoe het allemaal werkt met de barbecue en een heerlijk verrassend dessert! Al met al toppie en zeker de moeite waard om terug te gaan!
Dank jullie wel voor deze leuke reactie op jullie avondje uit in het `Hoge Noorden`
Fijn dat het zo gezellig geweest is. En graag tot een volgende keer als jullie het mooie Limburg weer even willen verlaten ;-)
nicolebonga4 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ons bezoek aan Ziesta BBQ restaurant was prima! De gerechten waren lekker en de bediening was vrolijk en gastvrij. Het restaurant is sfeervol ingericht, warm en gezellig. Voor de kinderen van 6, 7 en 10 jaar was het eten van een ijsje op het terras een leuke afsluiting!
Dank je wel Nicole,
Het was voor ons ook een genot om te ziens hoe jullie kinderen genoten.
Graag tot een volgende keer!
michelenmarielle2927 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten , het personeel was vriendelijk .
En vooral het toetje was verrassend lekker .
Wij komen zeker nog eens terug .
Dank jullie wel Mareille en Michel,
Wij vonden het gisterenavond ook super gezellig met jullie viertjes.
Graag weer tot een volgende keer!!
Eemhof .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met ons viertjes.
Super leuk restaurant,we krijgen en klein glaasje bubbels omdat ze het leukste restaurant van Henglo zijn,dat hebben ze zeker verdient.
Alles was heerlijk en een super leuk idee barbecue aan je eigen tafel
Echt en Top locatie
Dank jullie wel voor deze leuke reactie.
Wij vonden het ook gezellig dat jullie bij ons waren.
Graag tot een andere keer!