Over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Winnaar 2014 én 2015 van de titel:
"Leukste Restaurant van Hengelo"
Binnen barbecueën, Buiten-Gewoon !
Sfeervol, relaxed en echt onbeperkt barbecueën alsof het altijd zomer is.
Zelf de mooiste spiesen maken.
Heerlijk eten en drinken rondom de in de eigen tafel ingebouwde barbecue.
En dat echt net zo lang als u zelf wilt!
Dat is wat Ziësta BBQ Restaurant u al sinds 8 januari 2001 biedt.
Voor een vast bedrag van €23,95* bieden wij u onze 'all you van eat', wat wij liever vertalen in onbeperkt genieten, want een avondje Ziësta is genieten. Onbeperkt! Ook in tijd! U bent deze dag onze enige gast voor deze tafel en kunt dus net zo lang blijven als u zelf wilt.

De genoemde prijs is excl. drankjes en evt. dessert.

Meer informatie over restaurant Ziësta BBQ Restaurant

• Kom je met de auto?
    Volg de P-route naar Q-Park de Brink
  • : Ons restaurant is direct naast de inrit van Q-Park De Brink. Veel gratis parkeren in de avonduren en op zondag.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 15:30

Jouw recensie over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten met de kinderen. Lekker en ontspannen! Vooral de spareribs en gemarineerde rundvleesstukjes zijn aanraders. Ook de salades erbij zijn heerlijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een ontzettend gezellig ontvangst met een vriendelijke bediening die voldoende rond loopt. De inrichting is heel leuk en kleurrijk. Bereikbaarheid met de auto is goed, de parkeergarage van q-park zit bijna naast de ingang van het restaurant. Een echte aanrader voor een gezellig avondje bbq'en bij koud en slecht weer.
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuk inrichting. Maar het eten is wel erg basic. En het vlees aan spiezen moeten doen is ook niet echt handig. We waren er op vrijdagavond en het was bijna leeg.. wel raar.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Vlees was lekker gekruid alleen geen gebakken aardappeltjes of patat aanwezig. saladebar redelijk, niet erg goed.
Afspraak betreft reservering was slordig, er was een actie in de maand januari 2018 de eigenaar wist hier plots niets van af, dat vonden wij erg vreemd. wij hebben hier een nare smaak aan overgehouden en vinden dit erg jammer. het gaat ons niet om de aanbieding maar om de afspraak.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Leuke, prettige sfeer. Het eten is er lekker en goed. Buffet wordt regelmatig bijgevuld. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Jammer dat er onduidelijkheid ontstond betreft reservering in prijs.
Er was een aanbieding waar men plots niets van af wist? wij vonden dat best vreemd.
Daarna wilde de eigenaar ons tegemoet komen en het verschil delen, dit hebben we toen maar gedaan.
Netjes had geweest dat hij gewoon de actie aan hield.
Dat het rustig was op die avond was niet ons probleem.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een leuk restaurant waar je zelf de kok bent. Dus je bent zelf lekker bezig met garen van je vlees/groenten aan een spies op de BBQ. Er is veel keuze aan vlees en groenten en veel verschillende salades en sauzen die je bij je gerecht wil serveren. Misschien kan het vlees assortiment wel iets breder.
Gezellige inrichting en vriendelijk personeel.

Een top restaurant waar je zeker een keer geweest moet zijn. een begrip in Hengelo.
florisooms .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben hier op de 2de kerstdag genoten; 't was perfect. Wij kunnen iedereen aanraden om hier te gaan eten; de chinees mag dan wel iets goedkoper zijn maar dit restaurant is de kwaliteit net zo goed als de Liberije in Zwolle en die hebben 4 Michelin sterren, welke Ziësta ook zou moeten krijgen.
Dus Michelin organisatie ga het hier volgend jaar ook een beoordelen en strooi met je sterren naar dit restaurant met zijn goede en uit de naad werkende personeel.
Melanie N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben een hartstikke gezellige 1e kerstavond gehad. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer goed gehumeurd.
Olja R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Als je binnenkomt hangt er een gezellige sfeer. Wij werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar die ons uitlegde hoe het buffet werkte.
Het personeel is erg kindvriendelijk en maakte een leuk praatje met ons dochtertje van 3.
Het eten was ook heerlijk. Lekker kletsen terwijl je eten aan de spies zit. Echt top eten en top service!
Truus I.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij vonden het eten niet bijzonder. Vlees was lekker maar de pastasalades, huzaren-eier en zalmsalade en de overige sauzen leken uit de supermarkt te komen. Voldoende stokbrood maar er er zijn geen patatjes of gebakken aardappeltjes en voor kinderen is dit toch wel een gemis naast een stukje vlees of vis. Witte droge wijn was ook een tegenvaller. Conclusie; wij komen hier niet terug.
Arjan N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Onzettend leuke avond gehad ! erg gezellig ! Zeker voor herhaling vatbaar . We waren met 6 collegas een aanrader als personeels uitje
Voordelig K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij hebben allemaal heerlijk gegeten en de bediening was super vlot en netjes.
Alles was vers. En vooral het vlees was van goede kwaliteit.

En natuurlijk is het supergezellig en vooral erg lekker, om zelf je eten op je tafel heerlijk te bbq-en!

Aanrader!
Karlien O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben afgelopen zaterdagavond een heerlijke avond gehad met ons gezin bij dit restaurant. We werden heel hartelijk welkom geheten door Melissa en ook bij de tafel gaf ze duidelijk uitleg hoe alles in zijn werk gaat, dit was erg prettig. Tijdens het eten was de sfeer in het restaurant ook erg goed. Het was helemaal niet druk en dat is voor een eerste keer met kinderen eten erg prettig. Er is veel keus wat je aan je spies kan rijgen om klaar te maken op je eigen bbq en dat is erg leuk om te doen, je maakt andere combinaties dan dat je thuis zou doen op de bbq. Na het eten ook gezellig even met de eigenaar een kletspraatje gemaakt die ons nog herkende van 10 jaar geleden dat we voor het laatst waren!! Erg leuk :-) Kortom een aanrader om hier heen te gaan. Voor ons voor herhaling vatbaar want zoals mijn zoons vertelden was dit nu wel het favoriete restaurant geworden voor hun :-)
Madeleine A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was lekker. En ontzettende leuke werknemers! We hebben het echt naar ons zin gehad. En zeker voor herhaling vatbaar!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuze, goed vlees. Heel vriendelijke en leuke, gezellige bediening.
Voor herhaling vatbaar .
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig en gastvriendelijk restaurant.
Vlees is vers en lekker gekruid. Personeel is top!
Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit eten!
Trudy N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst, nette, snelle, enthousiaste bediening. Eten perfect, voldoende keuze. Het was er op dat moment druk dit was niet te merken aan de bediening.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant; aardige, nette bediening; Het was er wel heel erg warm. We zijn er al vaker geweest, prima te doen met kinderen.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Via Groupon hebben wij hier afgelopen zondag gegeten. Prima ontvangst, vriendelijke bediening. Het eten was ook lekker en genoeg. Alleen bij salade buffet leek het allemaal kant en klaar producten zoals aardappel/huzaren salades van de supermarket. Wij zaten helaas op een tafel naast een groot tafel met gezinen met veel kinderen waarmee wij niet rustig kunnen eten. Verder was prima.