Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Barbecueën op z'n best

Hou je van barbecueën? Dan is dit jouw restaurant! Met vlees van de beste slagers van Twente rijg je je eigen spiezen. Deze mooie stukken vlees gewoon op de barbecue leggen mag natuurlijk ook. Dit is sfeervol en onbeperkt barbecueën, of je nu met z'n tweeën bent of met een grote groep. Uiteraard krijg je ook lekkere salades, sauzen en brood. En vergeet geen ruimte over te laten voor het toetje!

Meer informatie over restaurant Ziësta BBQ Restaurant

• Kom je met de auto?
    Volg de P-route naar Q-Park de Brink
  • : Ons restaurant is direct naast de inrit van Q-Park De Brink. Veel gratis parkeren in de avonduren en op zondag.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 15:30

• Amex , Diners Club-pas , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een ietwat arrogante eigenaar, de bediening op zich was verder goed.
Eten was redelijk in smaak en prijs, sfeer was goed; een beetje van alle culturen.
De muziek was passend en op niveau;
dus niet te zacht maar ook niet te hard.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Leuk restaurant en lekker eten Top

Manuel & jill
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer mooi restaurant, eten was prima en de bediening was uitstekend. Zeker een aanrader.
herman.stegeman13 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren met 8 personen en werden aan een tafel voor 6 personen neergezet. Wij vonden dit raar maar ze zeiden dit doen we altijd zo. Er is daar een grotere tafel met 2 bbq. Daar kun je met 10 a 12 personen zitten. Wij dachten misschien komt er een grote groep. Wat schets onze verbazing zetten ze daar 2 personen neer. Eten was niet slecht maar niet bijzonder salades waren erg simpel. We waren blij dat we de AH actief hadden en niet het volledige bedrag moesten betalen
laura0811 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Ziesta bbq! Ruim aanbod aan vlees/vis en salades. Vlees had eigenlijk niet gemarineerd moeten zijn. Heerlijk stokbrood met kruidenboter, werd telkens aangevuld. De bbq was goed warm en alles dus snel gaar. Bij de nacho's en taco's miste de vulling. We konden er zo lang zitten als we wilden. Het is een goed restaurant!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier met een groep gegeten. Met een groep kun je hier gezellig eten. Het eten is niet bijzonder, maar okay. Het jonge personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In tegenstelling tot de eigenaar. Hij was ronduit onvriendelijk, betweterig, commandeerde ons zelfs toen het hem niet snel genoeg ging met afrekenen. Het begon op een gegeven moment echt lachwekkend te worden. Deze meneer heeft echt totaal niets van het begrip gastheerschap begrepen en lijkt zich daar totaal niet van bewust te zijn. Heel merkwaardig. Een wonder dat dit restaurant tot gezelligste restaurant van Hengelo is verkozen. Ik kom er in ieder geval nooit weer.
140958 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een leuke en gezellige restaurant met een goede service maar waar het eten iets minder was door de te veel gekruide vlees en bij gerechten uit glas of blik!
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Sfeervol ingericht restaurant met een uniek concept: een bbq per tafel. Onbeperkt eten voor een vaste prijs.
Vriendelijke bediening, maar personeel had geen kennis van de wijnkaart. Een eenvoudige vraag om een soepele rode wijn kon helaas niet beantwoord worden.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg leuk concept! Er wordt uitgebreide uitleg gegeven door vrolijke bediening, compliment voor deze jongen:) Ben zelf geen van van vis, dus alleen vlees gehad. Was goede hoeveelheid keuze en verschillend gemarineerd. Broodje met kruidenboter wordt steeds bijgevuld. Erg leuk nagerecht gekregen bij de AH actie waarmee we waren! Als ik een klein puntje zou moeten noemen dan is het ontbreken van een patatje(A) salade is wel aanwezig met verschillende keuze. Alles bij elkaar een leuke avond gehad met dit concept en lekker gegeten.
EvdStaaij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar, fijn personeel,en verse producten
Een gezellig restsurant ook met de a. h restsurant bon
jobi1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een gezellig restaurant waar je zelf je eten klaar maakt bij de bbq in je tafel. We kregen eerst drinken en uitleg over hoe het werkt en hoe het buffet in elkaar zit. Daarna kon je zoveel eten als je wilde. Regelmatig kwam er de vraag voor drinken. Was het stokbrood op kregen we meteen nieuwe.
Na het eten een heerlijk fris toetje met ijs.
Het buffet zag er keurig uit. Niet te grote hoeveelheden in de bakjes en regelmatig werd alles aangevuld.
Voor € 29,30 eten voor 2 personen.
anjavanderpol .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel vriendelijk personeel, goede uitleg.
Eten prima kwaliteit en meer dan voldoende keuze.
Zou iedereen aanraden een keer te gaan!
Leuk dat deze verjaardag zo gezellig geweest is bij ons.
Graag tot de volgende keer!
toussaintyvette .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden een geweldige avond, goed ontvangen, drankje van de zaak, omdat ze voor de 3 de keer genomineerd waren! Dan de uitleg over hoe het allemaal werkt met de barbecue en een heerlijk verrassend dessert! Al met al toppie en zeker de moeite waard om terug te gaan!
Dank jullie wel voor deze leuke reactie op jullie avondje uit in het `Hoge Noorden`
Fijn dat het zo gezellig geweest is. En graag tot een volgende keer als jullie het mooie Limburg weer even willen verlaten ;-)
nicolebonga4 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ons bezoek aan Ziesta BBQ restaurant was prima! De gerechten waren lekker en de bediening was vrolijk en gastvrij. Het restaurant is sfeervol ingericht, warm en gezellig. Voor de kinderen van 6, 7 en 10 jaar was het eten van een ijsje op het terras een leuke afsluiting!
Dank je wel Nicole,
Het was voor ons ook een genot om te ziens hoe jullie kinderen genoten.
Graag tot een volgende keer!
michelenmarielle2927 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten , het personeel was vriendelijk .
En vooral het toetje was verrassend lekker .
Wij komen zeker nog eens terug .
Dank jullie wel Mareille en Michel,
Wij vonden het gisterenavond ook super gezellig met jullie viertjes.
Graag weer tot een volgende keer!!
Eemhof .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met ons viertjes.
Super leuk restaurant,we krijgen en klein glaasje bubbels omdat ze het leukste restaurant van Henglo zijn,dat hebben ze zeker verdient.
Alles was heerlijk en een super leuk idee barbecue aan je eigen tafel
Echt en Top locatie
Dank jullie wel voor deze leuke reactie.
Wij vonden het ook gezellig dat jullie bij ons waren.
Graag tot een andere keer!
Lieke N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De service bij ziësta hebben wij als zeer slecht ervaren! Kindvriendelijkheid is 0, bij binnenkomst werden de kinderen (2 en 3 jaar ) enthousiast en wat luidruchtiger waar ze direct door hun moeder op aangesproken werden. Dit was blijkbaar niet goed genoeg want door de leidinggevende werden we direct onvriendelijk aangesproken.

Het eten was opzich prima. Niet heel veel keus, maar de smaak was ok.

Toen wij de rekening kregen moesten we tot onze schrik ook voor beide kinderen betalen. Per kind hebben we 2 drankjes besteld en een ijsje (á €4 per stuk) maar hiernaast moesten wij ook €9 per kind betalen! De kinderen zijn 2 en 3 jaar en hebben weinig tot niets gegeten. Uiteindelijk hebben we bijna 20 euro per kind moeten betalen...

De speelgelegenheid is een klein tafeltje dat direct bij de buiten duur staat daar de deuren open staan (restaurant ligt aan een drukke weg)

Al met al zijn wij zeer ontevreden klanten en raden we niemand aan om hier heen te gaan.
Triest een dergelijke reactie te geven omdat men van mening is dat er wanneer er VIER GASTEN van het gezelschap GRATIS gegeten hebben men toch nog teveel betaald heeft.
We hadden vooraf toch een prijsafspraak gemaakt. €135,- korting!!
Wij denken dan aan het prachtige verhaal van : "Rupsje Nooitgenoeg"
Natasja O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisteravond bij Ziesta heerlijk gegeten. Alles, maar dan ook alles, was perfect geregeld. De eigenaar en Hugo hebben ons top verwelkomd en de bediening was keurig. Vlees en vis waren zalig en er was volop keuze van allerlei lekkernijen. We zullen zeker weer komen.

N. Otten
Natasja, wat super dat we nu zo goed bij jullie scoren !!
Hugo en ik kijken al uit naar de volgende keer dat we jullie mogen verwelkomen én verwennen!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Was prima verzorgd. Maar het is meer voor mindere warme dagen maar het was een prima avond. Gelukkig konden we prima op het terras zitten waar wij ons nagerecht kregen.
De bediening was prima
mel2886 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Super lekker gegeten en de bediening was top! Wij komen zelf uit Hillegom en zijn hier via de ah actie binnen gekomen maar we kunnen dit iedereen aanraden. De eigenaar is ook een zeer vriendelijke man die met goede tips kwam en leuk een praatje met je maakte. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer als het ergens druk is. Ze geven je zeker veel aandacht en ook de rest van het personeel is erg vriendelijk.
Met recht het leukste restaurant van Twente!