Over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Barbecueën op z'n best

Hou je van barbecueën? Dan is dit jouw restaurant! Met vlees van de beste slagers van Twente rijg je je eigen spiezen. Deze mooie stukken vlees gewoon op de barbecue leggen mag natuurlijk ook. Dit is sfeervol en onbeperkt barbecueën, of je nu met z'n tweeën bent of met een grote groep. Uiteraard krijg je ook lekkere salades, sauzen en brood. En vergeet geen ruimte over te laten voor het toetje!

Meer informatie over restaurant Ziësta BBQ Restaurant

• Kom je met de auto?
    Volg de P-route naar Q-Park de Brink
  • : Ons restaurant is direct naast de inrit van Q-Park De Brink. Veel gratis parkeren in de avonduren en op zondag.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 15:30

Jouw recensie over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Arjan N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Onzettend leuke avond gehad ! erg gezellig ! Zeker voor herhaling vatbaar . We waren met 6 collegas een aanrader als personeels uitje
Voordelig K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij hebben allemaal heerlijk gegeten en de bediening was super vlot en netjes.
Alles was vers. En vooral het vlees was van goede kwaliteit.

En natuurlijk is het supergezellig en vooral erg lekker, om zelf je eten op je tafel heerlijk te bbq-en!

Aanrader!
Karlien O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben afgelopen zaterdagavond een heerlijke avond gehad met ons gezin bij dit restaurant. We werden heel hartelijk welkom geheten door Melissa en ook bij de tafel gaf ze duidelijk uitleg hoe alles in zijn werk gaat, dit was erg prettig. Tijdens het eten was de sfeer in het restaurant ook erg goed. Het was helemaal niet druk en dat is voor een eerste keer met kinderen eten erg prettig. Er is veel keus wat je aan je spies kan rijgen om klaar te maken op je eigen bbq en dat is erg leuk om te doen, je maakt andere combinaties dan dat je thuis zou doen op de bbq. Na het eten ook gezellig even met de eigenaar een kletspraatje gemaakt die ons nog herkende van 10 jaar geleden dat we voor het laatst waren!! Erg leuk :-) Kortom een aanrader om hier heen te gaan. Voor ons voor herhaling vatbaar want zoals mijn zoons vertelden was dit nu wel het favoriete restaurant geworden voor hun :-)
Madeleine A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was lekker. En ontzettende leuke werknemers! We hebben het echt naar ons zin gehad. En zeker voor herhaling vatbaar!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuze, goed vlees. Heel vriendelijke en leuke, gezellige bediening.
Voor herhaling vatbaar .
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig en gastvriendelijk restaurant.
Vlees is vers en lekker gekruid. Personeel is top!
Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit eten!
Trudy N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst, nette, snelle, enthousiaste bediening. Eten perfect, voldoende keuze. Het was er op dat moment druk dit was niet te merken aan de bediening.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant; aardige, nette bediening; Het was er wel heel erg warm. We zijn er al vaker geweest, prima te doen met kinderen.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Via Groupon hebben wij hier afgelopen zondag gegeten. Prima ontvangst, vriendelijke bediening. Het eten was ook lekker en genoeg. Alleen bij salade buffet leek het allemaal kant en klaar producten zoals aardappel/huzaren salades van de supermarket. Wij zaten helaas op een tafel naast een groot tafel met gezinen met veel kinderen waarmee wij niet rustig kunnen eten. Verder was prima.
M.A D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Was goed eten . Personeel vriendelijk en gezellig . Sfeer was goed . Voldoende keus om te kiezen wat je aan je spies deed. Ronduit gezellige avond gehad
jannusonline .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
heerlijk gegeten, sfeervol restaurant gemotiveerde bediening.
goede parkeergelegenheid.
voor herhaling vatbaar en aan te raden.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer gastvrij, vriendelijk, je voelt je meteen erg op je gemak. Leuk concept, heerlijk gegeten!
Wij hebben een geweldige avond gehad.
Everdien V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk en de uitleg over het concept duidelijk. De BBQ ingrediënten waren vers en het was overzichtelijk gepresenteerd. Het vlees was van goede kwaliteit. Jammer dat er toch niet iets van friet/gebakken aardappeltjes los bij te krijgen is. De saladebar is ook best uitgebreid, maar jammer dat er geen stokbroodjes liggen. Na een tijdje krijg je het best warm van de BBQ die boven en onder de tafel behoorlijk wat warmte afgeeft. Vriendelijk en attent personeel, grappig concept voor een keertje.
riniegerritse .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Perfect bijzondere ervaring met dit concept aardig personeel geven je een thuis gevoel food was perfect en van kwaliteit
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon lekker gegeten.
Gaan we zeer zeker vaker doen.
---------------------------------------------------
-------------------------------------------------
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Via Iens reserveren betekend niet dat je een tafel hebt volgens de meneer van het restaurant. Want de reservering komt niet snel binnen. Hij wilde dat we nog belden na de reservering. We doen het juist via internet om niet te hoeven bellen, en dat gaat bij 99% goed. Tuurlijk kan een restaurant vol zitten als je een half uur van te voren reserveert, maar nu was de hele zaak bijna leeg en kregen we alleen maar gezeur over het reserveren. We voelden ons totaal niet welkom daardoor.

Het eten zelf was eentonig, wel verschillende gekruide vleessoorten, maar uiteindelijk zit er weinig verschil in de smaak.

we zijn al bij verschillende bbq restaurants geweest, en deze staat echt achteraan de lijst.

Let op: via Iens kun je met korting reserveren, ondanks dat de zondag en donderdag standaard 2 euro goedkoper zijn, rekenen ze de volle prijs daarvoor.
Cherise H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het was een heerlijk restaurant met een gezellige sfeer. Het restaurant is erg aan te raden. De bediening was erg vriendelijk en het concept van het binnen bbqen beviel ons ook.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een ietwat arrogante eigenaar, de bediening op zich was verder goed.
Eten was redelijk in smaak en prijs, sfeer was goed; een beetje van alle culturen.
De muziek was passend en op niveau;
dus niet te zacht maar ook niet te hard.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Leuk restaurant en lekker eten Top

Manuel & jill
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer mooi restaurant, eten was prima en de bediening was uitstekend. Zeker een aanrader.