Ziësta BBQ Restaurant

Marskant 8 7551 BV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Winnaar 2014 én 2015 van de titel:
"Leukste Restaurant van Hengelo"
Binnen barbecueën, Buiten-Gewoon !
Sfeervol, relaxed en echt onbeperkt barbecueën alsof het altijd zomer is.
Zelf de mooiste spiesen maken.
Heerlijk eten en drinken rondom de in de eigen tafel ingebouwde barbecue.
En dat echt net zo lang als u zelf wilt!
Dat is wat Ziësta BBQ Restaurant u al sinds 8 januari 2001 biedt.
Voor een vast bedrag van €23,95* bieden wij u onze 'all you van eat', wat wij liever vertalen in onbeperkt genieten, want een avondje Ziësta is genieten. Onbeperkt! Ook in tijd! U bent deze dag onze enige gast voor deze tafel en kunt dus net zo lang blijven als u zelf wilt.

De genoemde prijs is excl. drankjes en evt. dessert.

Meer informatie over restaurant Ziësta BBQ Restaurant

• Kom je met de auto?
    Volg de P-route naar Q-Park de Brink
  • : Ons restaurant is direct naast de inrit van Q-Park De Brink. Veel gratis parkeren in de avonduren en op zondag.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 15:30

Jouw recensie over het restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima keuze uit gerechten en bijgerechten, fijn dat je kan pakken wat je wil en hoe vaak je wil jammer, dat dit restaurant stopt
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Weer een geweldige avond gehad. Jammer dat het restaurant noodgedwongen dicht moet, omdat de eigenaar van het pand het gaat slopen voor andere zaken.
wendy P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was weer super gezellige avond en eten was ook goed vriendelijk personeel wij mochten alijd graag komen en rustig eten hele avond top
GJ L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker vlees en je mag zelf aan het bakken. Soep, vlees, vis en groenten worden in buffetvorm aangeboden. Het was een erg gezellige en geslaagde avond.
Roomy V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het restaurant is gezellig ingericht, ook was de service top.

Alleen de keuze van het eten was wel matig. Ook hadden we erg last van de hitte die van de plaat kwam.
sandra S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
het eten was erg lekker. De bediening vriendelijk. En wat erg fijn is dat is dat je niet hoeft te haasten omdat de tafel de hele avond van jou is. Dus je kunt lekker op je gemak eten.
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De eigenaar heeft ons opnieuw weer teleurgesteld met zijn arrogante houding. Voor ons heeft hij het nu definitief verpest, we komen hier niet meer terug. Eerst instrueert hij zijn personeel om alle klanten te vertellen niet teveel op te scheppen, maar vooraf soep en stokbrood te nemen (are you serious???). Toen ik eenmaal aan het opscheppen was, kwam die mij nog even persoonlijk vertellen dat ik beter niet zoveel op mijn bordje kon doen. Daarnaast vroegen we om een ander tafeltje, omdat we een baby bij ons hadden en een rustig plekken prefereerden, ook dat was geen optie (onmogelijk voor hem). Eigenaar doet erg bijdehand tegen gasten en heeft een enorme attitude over zich heen. Niet aan te bevelen dit restaurant. Voor de prijs wat je hier betaalt, kun je beter 3 euro meer betalen bij bijv. restaurant Pan, want dan heb je drank en toetjes inclusief en ook nog eens van veel betere kwaliteit. Het buffet is helaas erg beperkt bij Ziesta, alhoewel het concept wel geinig is "bbque'en aan eigen tafel.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zoals altijd hebben wij weer genoten van een heerlijk avondje uit bij Siësta. Altijd een vriendelijk ontvangst en een geweldig arsortiment vlees, salades en sausen om heerlijk te kunnen barbequeen. Onze complimenten. Tot onze grote spijt is ons als vaste gasten medegedeeld dat Siësta helaas gaat sluiten.
anja_imhof .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben een gezellige avond gehad in het BBQ restaurant !!!
Een minpuntje het rode wijnglas was een klein goedkoop glas en dronk niet lekker jammer !
Toon S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het vllees en de vis waren niet erg goed van kwaliteit. Ook was t veel te donker aan tafel we moesten bij t licht van een klein kaarsje kijken of t eten gaar was. Vervelend als je niet kunt zien wat je eet, er was kip bij waarvan we niet konden zien of t kip was of een soort kipworst.
Inrichting van het restaurant erg druk veel kerstlampjes maar geen licht.
Misschien leuk voor een gezellige avond maar niet om lekker te gaan eten ook al mask je t zelf klaar de ingredienten moeten wel goed zijn.
Prijs te hoog voor de kwaliteit.
Lonneke T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gisteren met onze vriendengroep (12 man) bij Ziesta gegeten. Erg goede service, vriendelijk personeel en erg goed eten! Kortom: fantastisch!
H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten met de kinderen. Lekker en ontspannen! Vooral de spareribs en gemarineerde rundvleesstukjes zijn aanraders. Ook de salades erbij zijn heerlijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een ontzettend gezellig ontvangst met een vriendelijke bediening die voldoende rond loopt. De inrichting is heel leuk en kleurrijk. Bereikbaarheid met de auto is goed, de parkeergarage van q-park zit bijna naast de ingang van het restaurant. Een echte aanrader voor een gezellig avondje bbq'en bij koud en slecht weer.
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuk inrichting. Maar het eten is wel erg basic. En het vlees aan spiezen moeten doen is ook niet echt handig. We waren er op vrijdagavond en het was bijna leeg.. wel raar.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Vlees was lekker gekruid alleen geen gebakken aardappeltjes of patat aanwezig. saladebar redelijk, niet erg goed.
Afspraak betreft reservering was slordig, er was een actie in de maand januari 2018 de eigenaar wist hier plots niets van af, dat vonden wij erg vreemd. wij hebben hier een nare smaak aan overgehouden en vinden dit erg jammer. het gaat ons niet om de aanbieding maar om de afspraak.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Leuke, prettige sfeer. Het eten is er lekker en goed. Buffet wordt regelmatig bijgevuld. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Jammer dat er onduidelijkheid ontstond betreft reservering in prijs.
Er was een aanbieding waar men plots niets van af wist? wij vonden dat best vreemd.
Daarna wilde de eigenaar ons tegemoet komen en het verschil delen, dit hebben we toen maar gedaan.
Netjes had geweest dat hij gewoon de actie aan hield.
Dat het rustig was op die avond was niet ons probleem.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een leuk restaurant waar je zelf de kok bent. Dus je bent zelf lekker bezig met garen van je vlees/groenten aan een spies op de BBQ. Er is veel keuze aan vlees en groenten en veel verschillende salades en sauzen die je bij je gerecht wil serveren. Misschien kan het vlees assortiment wel iets breder.
Gezellige inrichting en vriendelijk personeel.

Een top restaurant waar je zeker een keer geweest moet zijn. een begrip in Hengelo.
florisooms .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben hier op de 2de kerstdag genoten; 't was perfect. Wij kunnen iedereen aanraden om hier te gaan eten; de chinees mag dan wel iets goedkoper zijn maar dit restaurant is de kwaliteit net zo goed als de Liberije in Zwolle en die hebben 4 Michelin sterren, welke Ziësta ook zou moeten krijgen.
Dus Michelin organisatie ga het hier volgend jaar ook een beoordelen en strooi met je sterren naar dit restaurant met zijn goede en uit de naad werkende personeel.
Melanie N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben een hartstikke gezellige 1e kerstavond gehad. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer goed gehumeurd.