Over restaurant Ziësta BBQ Restaurant

Barbecueën op z'n best

Hou je van barbecueën? Dan is dit jouw restaurant! Met vlees van de beste slagers van Twente rijg je je eigen spiezen. Deze mooie stukken vlees gewoon op de barbecue leggen mag natuurlijk ook. Dit is sfeervol en onbeperkt barbecueën, of je nu met z'n tweeën bent of met een grote groep. Uiteraard krijg je ook lekkere salades, sauzen en brood. En vergeet geen ruimte over te laten voor het toetje!

Meer informatie over restaurant Ziësta BBQ Restaurant

• Kom je met de auto?
    Volg de P-route naar Q-Park de Brink
  • : Ons restaurant is direct naast de inrit van Q-Park De Brink. Veel gratis parkeren in de avonduren en op zondag.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 15:30

• Amex , Diners Club-pas , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
EvdStaaij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar, fijn personeel,en verse producten
Een gezellig restsurant ook met de a. h restsurant bon
Jobi1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een gezellig restaurant waar je zelf je eten klaar maakt bij de bbq in je tafel. We kregen eerst drinken en uitleg over hoe het werkt en hoe het buffet in elkaar zit. Daarna kon je zoveel eten als je wilde. Regelmatig kwam er de vraag voor drinken. Was het stokbrood op kregen we meteen nieuwe.
Na het eten een heerlijk fris toetje met ijs.
Het buffet zag er keurig uit. Niet te grote hoeveelheden in de bakjes en regelmatig werd alles aangevuld.
Voor € 29,30 eten voor 2 personen.
Anjavanderpol .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel vriendelijk personeel, goede uitleg.
Eten prima kwaliteit en meer dan voldoende keuze.
Zou iedereen aanraden een keer te gaan!
Leuk dat deze verjaardag zo gezellig geweest is bij ons.
Graag tot de volgende keer!
Toussaintyvette .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden een geweldige avond, goed ontvangen, drankje van de zaak, omdat ze voor de 3 de keer genomineerd waren! Dan de uitleg over hoe het allemaal werkt met de barbecue en een heerlijk verrassend dessert! Al met al toppie en zeker de moeite waard om terug te gaan!
Dank jullie wel voor deze leuke reactie op jullie avondje uit in het `Hoge Noorden`
Fijn dat het zo gezellig geweest is. En graag tot een volgende keer als jullie het mooie Limburg weer even willen verlaten ;-)
Nicolebonga4 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ons bezoek aan Ziesta BBQ restaurant was prima! De gerechten waren lekker en de bediening was vrolijk en gastvrij. Het restaurant is sfeervol ingericht, warm en gezellig. Voor de kinderen van 6, 7 en 10 jaar was het eten van een ijsje op het terras een leuke afsluiting!
Dank je wel Nicole,
Het was voor ons ook een genot om te ziens hoe jullie kinderen genoten.
Graag tot een volgende keer!
Michelenmarielle2927 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten , het personeel was vriendelijk .
En vooral het toetje was verrassend lekker .
Wij komen zeker nog eens terug .
Dank jullie wel Mareille en Michel,
Wij vonden het gisterenavond ook super gezellig met jullie viertjes.
Graag weer tot een volgende keer!!
Eemhof .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met ons viertjes.
Super leuk restaurant,we krijgen en klein glaasje bubbels omdat ze het leukste restaurant van Henglo zijn,dat hebben ze zeker verdient.
Alles was heerlijk en een super leuk idee barbecue aan je eigen tafel
Echt en Top locatie
Dank jullie wel voor deze leuke reactie.
Wij vonden het ook gezellig dat jullie bij ons waren.
Graag tot een andere keer!
Lieke N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De service bij ziësta hebben wij als zeer slecht ervaren! Kindvriendelijkheid is 0, bij binnenkomst werden de kinderen (2 en 3 jaar ) enthousiast en wat luidruchtiger waar ze direct door hun moeder op aangesproken werden. Dit was blijkbaar niet goed genoeg want door de leidinggevende werden we direct onvriendelijk aangesproken.

Het eten was opzich prima. Niet heel veel keus, maar de smaak was ok.

Toen wij de rekening kregen moesten we tot onze schrik ook voor beide kinderen betalen. Per kind hebben we 2 drankjes besteld en een ijsje (á €4 per stuk) maar hiernaast moesten wij ook €9 per kind betalen! De kinderen zijn 2 en 3 jaar en hebben weinig tot niets gegeten. Uiteindelijk hebben we bijna 20 euro per kind moeten betalen...

De speelgelegenheid is een klein tafeltje dat direct bij de buiten duur staat daar de deuren open staan (restaurant ligt aan een drukke weg)

Al met al zijn wij zeer ontevreden klanten en raden we niemand aan om hier heen te gaan.
Triest een dergelijke reactie te geven omdat men van mening is dat er wanneer er VIER GASTEN van het gezelschap GRATIS gegeten hebben men toch nog teveel betaald heeft.
We hadden vooraf toch een prijsafspraak gemaakt. €135,- korting!!
Wij denken dan aan het prachtige verhaal van : "Rupsje Nooitgenoeg"
Natasja O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisteravond bij Ziesta heerlijk gegeten. Alles, maar dan ook alles, was perfect geregeld. De eigenaar en Hugo hebben ons top verwelkomd en de bediening was keurig. Vlees en vis waren zalig en er was volop keuze van allerlei lekkernijen. We zullen zeker weer komen.

N. Otten
Natasja, wat super dat we nu zo goed bij jullie scoren !!
Hugo en ik kijken al uit naar de volgende keer dat we jullie mogen verwelkomen én verwennen!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Was prima verzorgd. Maar het is meer voor mindere warme dagen maar het was een prima avond. Gelukkig konden we prima op het terras zitten waar wij ons nagerecht kregen.
De bediening was prima
Mel2886 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Super lekker gegeten en de bediening was top! Wij komen zelf uit Hillegom en zijn hier via de ah actie binnen gekomen maar we kunnen dit iedereen aanraden. De eigenaar is ook een zeer vriendelijke man die met goede tips kwam en leuk een praatje met je maakte. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer als het ergens druk is. Ze geven je zeker veel aandacht en ook de rest van het personeel is erg vriendelijk.
Met recht het leukste restaurant van Twente!
Alie P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Ziesta BBQ Restaurant. De sfeer is daar super relaxed. Het eten heerlijk en super vers. Kortom een aanrader als je van bbq-en houdt. Gastheer Rob en zijn team staan voor gezelligheid, service en kwaliteit.
EllenKronenburg .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Ziësta! Ruime keuze uit vis- en vleessoorten om zelf te bereiden op de tafel-bbq. Daarnaast ook een ruime keuze uit rauwkost en salades. En niet onbelangrijk, een ruime dranken-kaart, met een heerlijk alcoholvrij tequila biertje. De bediening is vriendelijk en de sfeer is goed, absoluut een aanrader!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Werd zeer vriendelijk ontvangen in een sfeervol restaurant met een welkomdrankje, goede uitleg van wat te doen voor het bbq- en. Lekker vers vlees en groente...ruime keus. speciaal nagerecht. Kortom een aanrader!
Nino1997 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het was erg orgineel, leuk bedacht een barbecue in de tafel. Best wel veel keuze uit vlees en rauwkost. Minder uit de vis, dat kon meer gefarirerd.
marjobassie .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De gezelligheid, gastheer en bediening geven je een aangenaam gevoel, het eten is goed, je bepaalt zelf wat en hoeveel je eet en het nagerecht wat bij de aktie van 2e menu gratis is lekker en verfrissend. Een aanrader voor een fijne avond.
Hallo Marjo,
Is toch `logisch`dat wij jullie een aangenaam gevoel geven. Dát gevoel geven jullie toch ook ALTIJD aan ons en wij vinden het ook altijd super leuk als jullie weer onze gast willen zijn.
Heel graag tot de volgende keer!!
Wijnandnijmeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Het eten was er voortreffelijk.
er was voldoende en het werd elke keer weer bijgevuld.
Het personeel vond ik te jong en niet deskundig genoeg.
Marjonmeijerink .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
derde gang was een aanfluiting, het dessert, was om te huilen, de rest was wel oke
wat moet je verder zeggen, het is van binnen is het een stuk gezelliger dan dat het er van buiten uit ziet, eten smaakte verder prima en het is leuk, gezellig om zelf te bbqen
Geachte mevrouw Meijerink,
Hartelijke dank voor uw onderstaande reactie.
Jammer dat u dit ons niet zondagavond al heeft kenbaar gemaakt, dan hadden wij er dan nog iets aan kunnen doen.
Ik ga er van uit dat een van onze medewerkers u dus niet goed heeft uitgelegd hoe u dit dessert het lekkerste kunt genieten. Wij krijgen zeer vele lovende en voor alles veel verrassende reacties op deze ijscocktail die wij serveren bij het arrangement van Shell.
Als het bolletje boerenroomijs helemaal is opgelost na het roeren van de cocktail krijgen de ijskristallen een verrassend zoete en luchtige smaak als deze door het rietje gedronken worden.
Mijn excuses hiervoor dat dit bij u waarschijnlijk niet het geval geweest zal zijn.
Fijn dat de rest van de avond wel goed in de smaak gevallen is!
Nogmaals onze dank voor uw reactie en graag tot een volgende keer.
Ingeoe .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Alleen jammer dat je niet contant kunt betalen. De dames van de bediening mogen hun haar wel in een staart doen vanwege de hygiëne.
Veronique24 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten, net als voorgaande keren. Zelf hoogzwanger, wat werd opgemerkt door de bediening, en daar werd op ingespeeld door een alcoholisch drankje vooraf te serveren. Heel erg attent!
De sfeer is er gezellig, het eten heerlijk. En voor mensen die eens een variatie op een wokrestaurant willen, zelf je eten halen vanuit een buffet, is het een absolute aanrader. Lekker aan tafel onder het genot van je tafelgenoten en een drankje de gehaalde producten spiezen en bakken op de barbecue. Heerlijk!