ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Twijnstraat 58 3511 ZM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Zeer interessante wijnen

Zies is een van de weinige wijnbars in Utrecht. Ze zijn onlangs geopend en serveren een mooie selectie van wijnen per glas. Ze hebben er zeer interessante wijnen, bijvoorbeeld uit Marokko en Libanon. Naast wijn proeven kun je er lunchen en dineren. Hun mediterrane keuken is zeer smakelijk en erg uitgebreid: niet alleen kun je er terecht voor tapasgerechtjes bij de wijn, maar ook voor schelpdieren en lekkere hoofdgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd u van alles uit te leggen over de wijnen. Een heerlijke en leerzame plek om te zijn!

Meer informatie over restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Maandag: 16.00 - 00.00 alleen wijnbar
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Jonas V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg fijn gegeten al duurde het soms wat lang. Eten was lekker en erg goede wijn. Waar wij zaten was het best koud vanwege een open deur. Al met al een heerlijke avond gehad.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed. Fijne avond gehad. Net als de vorige keer, een jaartje geleden, vind ik de ontvangst nog wat matig. Loop mee naar de tafel van je gast(en) en vraag direct wat ze willen drinken....
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Op zich prima. Controleer alleen de rekening goed. Bij ons stonden er 2 hoofdgerechten en wat drankjes te veel op de rekening. 180 ipv 120€. En het excuus was niet erg overtuigend. Niet meer doen
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Dagje shoppen in Utrecht. Als VERASSING bij Zies binnen gelopen.
Eerlijk ik ben zelf ook enorm verrast. Wat eruit de keuken komt.
Maar ook de wijn. Wauw! Alles klopt! We komen graag terug.
Tot Zies!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Dagje geshopt in Utrecht. Als verrassing voor mijn liefde naar Zies. En eerlijk ik ben zelfs compleet verrast wat er uit de keuken komt. Wijn en spijs. Het plaatje klopt! We komen graag terug. Tot zies!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer smakelijk gegeten. Aankleding van restaurant en ook presentatie eten valt positief op
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een lekkere Italiaanse wijn! Hele fijne bediening.
Nadja B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Vanavond op eerste kerstdag bij Zies gegeten met 9 man. Het was voortreffelijk. Vorig jaar bij een restaurant met ster gegeten maar Zies doet hier zeker niet voor onder. Super!!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hier gegeten met Kerst met 4-gangen menu. Prima, lekkere gerechtjes allemaal en heerlijk gegeten, al misten de beloofde paddestoelen bij een gang. Wel zou het fijn zijn. zoals bij veel restaurants in het hogere segment, als er wat meer groenten bij de gerechten geserveerd zouden worden. Ook het bijpassende wijnarrangement was, al hoewel aan de dure kant, prima. Behalve de rode dessertwijn die te sterk / overheersend was. Bediening fijn en vriendelijk (ondanks foutje bij afrekenen). Minpunt is de inrichting waarbij de kleine! tafels wel erg dicht op elkaar staan en je snel ongewild met de buren meeluistert.
Hélène B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e Kerstdag bij Zies gegegeten. Het was heerlijk. We hebben ervan genoten. Ontzettend aardige bediening. Een echte aanrader.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gisteren 14-12 hebben we hier met z'n tweeën gegeten. We hebben gekozen voor het 3 gangen menu en hadden een fles witte wijn. De bediening was zoals altijd weer erg goed, gezellig, kundig, geduldig en heel amicaal op een goede manier. We werden goed geholpen bij het uitzoeken van een wijn die naar wens was, de op hout gerijpte verdejo - aanrader! De gerechten zagen er stuk voor stuk fantastisch uit en waren heerlijk. We kregen zelfs nog een gerecht buiten de kaart om, geserveerd door de chef zelf, dankjewel! We komen hier regelmatig en gaan elke keer weer met een tevreden gevoel weg. Alles klopt wat ons betreft, fijne mensen, lekker eten, mooie locatie. Gewoon gaan en ervaren zou ik zeggen. Oh en.. onze serveerster met de gouden bril, je deed het super leuk, we hebben heel erg genoten van je spontaniteit!! KEEP UP THE GOOD WORK!
Mercedes L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten! Een aanrader voor iedereen. Zowel voor een borrel als een uitgebreid diner. Het verrassingsmenu was helemaal compleet en de wijnen erbij uitstekend.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontvangst, wijntjes en eten prima, jammer dat je bij de tafels bij de keuken last hebt van de luchtjes vanuit de keuken.
marc T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten. Kom zeker nog een keer terug
carin S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed eerlijk eten & goede service
Elize V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eten was oké. Aioli was geen aioli, er zat ras el hanout door en het gepocheerde ei had geen vloeibare dooier.
Aanmerking op de aioli werd afgedaan met ‘zo doen we dat wel vaker’. Benam me de lust om iets over het gepocheerde ei te zeggen.
Wijn prima(viognier), evenals bier.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles was naar wens
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Afgelopen zondag erg fijn gedineerd bij Zies. De gerechten waren allemaal goed op smaak (alleen het tussengerecht met roodbaars en garnalen was iets te zout naar mijn smaak), mooi gepresenteerd en perfect qua portie grootte. Ook de wijnen waren erg goed. Wij zijn al vaker bij Zies geweest en komen zeker weer terug.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met z'n vieren bij Zies gegeten. Fijne sfeer, leuk gezelschap en vrijwel alles was erg lekker. Eén opmerking. Met de Paella moeten ze stoppen. Was deze een eerdere keer veel te zout, nu was het deels aangebrand....en dat was onvermijdelijk, zo werd ons verteld....????