ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Twijnstraat 58 3511 ZM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Zeer interessante wijnen

Zies is een van de weinige wijnbars in Utrecht en serveren een mooie selectie van wijnen per glas. Ze hebben er zeer interessante wijnen, bijvoorbeeld uit Marokko en Libanon. Naast wijn proeven kun je er lunchen en dineren. Hun mediterrane keuken is zeer smakelijk en erg uitgebreid: niet alleen kun je er terecht voor tapasgerechtjes bij de wijn, maar ook voor schelpdieren en lekkere hoofdgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd u van alles uit te leggen over de wijnen. Een heerlijke en leerzame plek om te zijn!

Meer informatie over restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk eten en wijnen, in café sfeer. Attente bediening. Vooral de man die advies gaf over de wijnspijs combinaties was bijzonder bevlogen en deskundig. Al vaker hier geweest om wijn te drinken, voor t eerst hier nu ook gegeten, dat kom ik vaker doen.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijke kleine gerechtjes met nog lekkerdere wijntjes... Met in de verte de geur van de houtskool. Wat wil een mens nog meer.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijke wijnen, lekkere tapas en top plekje in Utrecht!
Inrichting is strak, mooi en gezellig. Bediening vriendelijk en kundig.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
De wijn die we hadden gekozen bleek op, maar een goed alternatief werd aangeraden. Voorgerecht, de 'platter' was genoeg voor 4 en heerlijk. Hoofdgerechten waren een stuk minder lekker (lamsnek te zout en zwaardvis beetje saai) en een stuk duurder. Ik hou het bij wijn en lekkere tapas volgende keer.
Marilou V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Borrelplank was lekker, gevarieerd en fijne smaken. De zwaardvis was ondanks extra verzoek om rosé toch echt volledig doorbakken. Door bediening werd er gelijk gegeven, maar verder geen excuus oid. Wijnen waren heerlijk. Crème brulee was echt heel vies, er zat blijkbaar een soort kruid doorheen. Dit staat niet duidelijk op de kaart: zoals een ‘crème brulee van’, maar het kruid staat op de kaart zoals het ijs er naast staat, alsof het garnituur/bijzaak is. Als je op een nette manier aangeeft dat het dus niet echt is wat je verwacht wordt er niets mee gedaan.
Was de 3e keer in dit restaurant. 1e keer was top, denk 2-1,5 jaar geleden. 2e keer duurde het zeker 75min voor het eerste brood/voorgerecht op tafel stond. En nu de 3e ervaring op deze manier. Wordt steeds slechter wat mij betreft. Ik ga niet meer terug.
kimv28 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Na lange tijd weer een keer gegeten bij Zies. Het was weer als vanouds. Wat een heerlijke wijnen per glas en de tapas waren weer top! We hebben heerlijk buiten gezeten en genoten van t plateau antipasti en als aanvulling de kokkels in pernod en de chorizo erbij genomen. Had niet gehoeven maar die zijn zo lekker! Dank voor de fijne avond en we komen snel weer!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastisch eten in combinatie met de beste wijnen. Ontzetten genoten. Klein puntje van kritiek, het was er ontzettend warm
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk restaurant. We hadden een proeverij-menu waarbij we door de gehele kaart koersten. Begonnen met kleine visgerechten en eindigend met een fantastische Black Angus runderbavette. Dit alles met een paar heerlijke wijnen en voor een redelijke prijs. Echt een aanrader in Utrecht.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met verrassende gerechten van goede kwaliteit. Heerlijke wijnen, vriendelijke bediening.
Jesse C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ik vind het een geweldig restaurant, ik reis altijd met plezier vanuit Leiden hierheen !
josien V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prima gegeten, als vegetariër alleen bijna geen keus.
Service was ok, niet bijzonder goed.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
leuk restaurant met eerlijk heerlijk eten normale porties en goede prijs/kwaliteitsverhouding. En wat een heerlijke wijn!
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Bijzonder smakelijke gerechten. Prettige bediening die er, op ons verzoek, flink de vaart in had omdat we nog een afspraak hadden. Wel wat aan de prijs, maar gezien de kwaliteit van het gebodene niet té.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De bediening vinden we matig. Bij binnenkomst bleek dat er voor 2 gereserveerd was terwijl we met 3 waren. Daar werd moeilijk over gedaan terwijl er veel tafels vrij waren die ook nog eens gereserveerd waren. Alsof we een standje kregen. Je mist duidelijk een eigenaar op de vloer. Niet een plek oma terug te keren.
P.C. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals altijd verrassende gerechten en een professionele bediening
philip E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten!! Lekkere wijnen.
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Akoestisch een drama. Wat een herrie. Geen gesprek te vieren
Selma K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wat een verrassing om zo heerlijk te dineren in een hotel restaurant. Smaakvolle gerechtjes die wij met een bijpassend wijnarrangement hebben genuttigd. Hele bijzondere wijnen en de dame die deze voor ons inschonk vertelde bij ieder glas, welke wijn wij gingen drinken en waar deze vandaag kwam. Door de open keuken hadden wij contact met de vriendelijke kok. Echt een heerlijke avond en de smaak van het eten was zeer verfijnt.
Karlien B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben verschillende wijnen per glas besteld, zo kun je heerlijk genieten van de verschillende smaken.
De antipasti plate erbij smaakte prima.