ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Twijnstraat 58 3511 ZM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Zeer interessante wijnen

Zies is een van de weinige wijnbars in Utrecht en serveren een mooie selectie van wijnen per glas. Ze hebben er zeer interessante wijnen, bijvoorbeeld uit Marokko en Libanon. Naast wijn proeven kun je er lunchen en dineren. Hun mediterrane keuken is zeer smakelijk en erg uitgebreid: niet alleen kun je er terecht voor tapasgerechtjes bij de wijn, maar ook voor schelpdieren en lekkere hoofdgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd u van alles uit te leggen over de wijnen. Een heerlijke en leerzame plek om te zijn!

Meer informatie over restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Maandag: 16.00 - 00.00 alleen wijnbar
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastisch eten in combinatie met de beste wijnen. Ontzetten genoten. Klein puntje van kritiek, het was er ontzettend warm
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk restaurant. We hadden een proeverij-menu waarbij we door de gehele kaart koersten. Begonnen met kleine visgerechten en eindigend met een fantastische Black Angus runderbavette. Dit alles met een paar heerlijke wijnen en voor een redelijke prijs. Echt een aanrader in Utrecht.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met verrassende gerechten van goede kwaliteit. Heerlijke wijnen, vriendelijke bediening.
Jesse C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ik vind het een geweldig restaurant, ik reis altijd met plezier vanuit Leiden hierheen !
josien V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prima gegeten, als vegetariër alleen bijna geen keus.
Service was ok, niet bijzonder goed.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
leuk restaurant met eerlijk heerlijk eten normale porties en goede prijs/kwaliteitsverhouding. En wat een heerlijke wijn!
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Bijzonder smakelijke gerechten. Prettige bediening die er, op ons verzoek, flink de vaart in had omdat we nog een afspraak hadden. Wel wat aan de prijs, maar gezien de kwaliteit van het gebodene niet té.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De bediening vinden we matig. Bij binnenkomst bleek dat er voor 2 gereserveerd was terwijl we met 3 waren. Daar werd moeilijk over gedaan terwijl er veel tafels vrij waren die ook nog eens gereserveerd waren. Alsof we een standje kregen. Je mist duidelijk een eigenaar op de vloer. Niet een plek oma terug te keren.
P.C. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals altijd verrassende gerechten en een professionele bediening
philip E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten!! Lekkere wijnen.
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Akoestisch een drama. Wat een herrie. Geen gesprek te vieren
Selma K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wat een verrassing om zo heerlijk te dineren in een hotel restaurant. Smaakvolle gerechtjes die wij met een bijpassend wijnarrangement hebben genuttigd. Hele bijzondere wijnen en de dame die deze voor ons inschonk vertelde bij ieder glas, welke wijn wij gingen drinken en waar deze vandaag kwam. Door de open keuken hadden wij contact met de vriendelijke kok. Echt een heerlijke avond en de smaak van het eten was zeer verfijnt.
Karlien B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben verschillende wijnen per glas besteld, zo kun je heerlijk genieten van de verschillende smaken.
De antipasti plate erbij smaakte prima.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verrassende en smaakvolle gerechten. Bediening steeds op tijd aan tafel en erg vriendelijk.
JanJoost V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik was hier vaak langs gelopen en dacht dat het alleen een wijnbar was. Maar onlangs hier gegeten en ik was aangenaam verrast. De eerste 2 witten wijnen die we proefden vonden wij niet gepast, maar de geadviseerde rode wijn was heerlijk. Wij hebben niet gekozen voor het menu (al klonk dat erg lekker), maar voor de tapas gerechten. Hoge kwaliteit en verrassende gerechtjes. Wij hadden een heerlijke avond.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellige sfeer, aardig personeel. Heel bijzonder eten, het driegangen menu was echt heerlijk. De porties waren iets aan de kleine kant, en er miste iets van een vuller (rijst/pasta/aardappels). Er werd ook geen brood bij geserveerd.
Evelyn B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekkere wijn en prima eten hoewel het tapas idee niet helemaal werkt. Men was een gerecht vergeten en het duurde lang voor gerechten op tafel kwamen. Wel leuke bediening!
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Spontaan diner bij ZIES, nadat dit restaurant mij van meerdere kanten werd aangeraden. Ik snap wel waarom! De keuken combineert verschillende stijlen, wat resulteert in voor ieder wat wils. Wat opvalt is dat dit ook goed gaat! Het eerste compliment voor de brigade. Ook in de wijnen is er ruime keuze. Het advies hierin van onze vriendelijke gastvrouw is goed bedoeld, maar schiet wat tekort. Bij een wijnbar verwacht ik iets meer kennis van wijn. Desondanks een leuke avond gehad en genoten. Een aanrader voor lekker eten, goede wijn en als je de kennis zelf meebrengt ook zeker de mogelijkheid voor goede wijn-spijs combinaties.
michelleboermeester .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een leuke tent! Genoten van een antipasti plateau en schelpjes als hoofdgerecht. Ook de paella zag er goed uit bij m’n vriendin. Daarbij hadden we lekkere wijnen en er werd op een leuke en enthousiaste manier over verteld. Een aanrader!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk eten, wijnen zijn heel erg goed