ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Twijnstraat 58 3511 ZM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Zeer interessante wijnen

Zies is een van de weinige wijnbars in Utrecht en serveren een mooie selectie van wijnen per glas. Ze hebben er zeer interessante wijnen, bijvoorbeeld uit Marokko en Libanon. Naast wijn proeven kun je er lunchen en dineren. Hun mediterrane keuken is zeer smakelijk en erg uitgebreid: niet alleen kun je er terecht voor tapasgerechtjes bij de wijn, maar ook voor schelpdieren en lekkere hoofdgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd u van alles uit te leggen over de wijnen. Een heerlijke en leerzame plek om te zijn!

Meer informatie over restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Maandag: 16.00 - 00.00 alleen wijnbar
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Petra B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst.eigenaar heeft goede kennis van de wijnen op de kaart. Eten was van zeer goed niveau.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Fantastische middag gehad. Keuken en wijn helemaal top, de bediening idem dito. Absolute aanrader!
Anne Marie R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
uitstekende plek met zeer goed personeel waar het altijd goed eten is! Heel fijn zo'n goed en consistent restaurant in de buurt!
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vakvaardig personeel: ze weten wat ze doen. Dat maakt het een ontspannen avondje uit
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goede service, vriendelijke bediening iedere keer!` je voelt je echt welkom. Er is van alles mogelijk, binnen het menu en innen de kaart.
Roos N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Iedere keer weer enthousiast over t heerlijke eten!
Johannes G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vier gangen menu van de chef gegeten en echt waanzinnig lekker. Het enige misschien wat een beetje tegenviel was de kaasplank maar de 'echte' gerechten waren stuk voor stuk bijzonder goed. Dit was de derde keer dat wij er gegeten hebben en absoluut een restaurant om aan te bevelen!
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het eten: heerlijke smaaksensaties, mooie presentatie en uiteraard: smakelijk. De wijn, geadviseerd door de medewerker top! De bediening: , prettig, kundig, vriendelijk. Zoals het hoort:
Aanwezig wanneer nodig attent enzovoorts. Mijn complimenten voor de chef!
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Dit is gewoon helemaal mijn eten. Alsof ik weer even in Spanje ben. Het eten is vers en erg goed klaargemaakt. Bijzonder zijn de schelpen en spiering, die je elders in Utrecht niet op deze wijze kunt vinden. Verder serveren ze goede wijnen per glas. De sfeer is gezellig. Naast maaltijden kun je hier ook terecht voor een klein hapje of een goed glas wijn. Een echte tapas-bar in Utrecht.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zies is DE plek om een goed glas wijn en heerlijke gerechtigen te nuttigen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk eten en wijnen, in café sfeer. Attente bediening. Vooral de man die advies gaf over de wijnspijs combinaties was bijzonder bevlogen en deskundig. Al vaker hier geweest om wijn te drinken, voor t eerst hier nu ook gegeten, dat kom ik vaker doen.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijke wijnen, lekkere tapas en top plekje in Utrecht!
Inrichting is strak, mooi en gezellig. Bediening vriendelijk en kundig.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
De wijn die we hadden gekozen bleek op, maar een goed alternatief werd aangeraden. Voorgerecht, de 'platter' was genoeg voor 4 en heerlijk. Hoofdgerechten waren een stuk minder lekker (lamsnek te zout en zwaardvis beetje saai) en een stuk duurder. Ik hou het bij wijn en lekkere tapas volgende keer.
Marilou V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Borrelplank was lekker, gevarieerd en fijne smaken. De zwaardvis was ondanks extra verzoek om rosé toch echt volledig doorbakken. Door bediening werd er gelijk gegeven, maar verder geen excuus oid. Wijnen waren heerlijk. Crème brulee was echt heel vies, er zat blijkbaar een soort kruid doorheen. Dit staat niet duidelijk op de kaart: zoals een ‘crème brulee van’, maar het kruid staat op de kaart zoals het ijs er naast staat, alsof het garnituur/bijzaak is. Als je op een nette manier aangeeft dat het dus niet echt is wat je verwacht wordt er niets mee gedaan.
Was de 3e keer in dit restaurant. 1e keer was top, denk 2-1,5 jaar geleden. 2e keer duurde het zeker 75min voor het eerste brood/voorgerecht op tafel stond. En nu de 3e ervaring op deze manier. Wordt steeds slechter wat mij betreft. Ik ga niet meer terug.
kimv28 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Na lange tijd weer een keer gegeten bij Zies. Het was weer als vanouds. Wat een heerlijke wijnen per glas en de tapas waren weer top! We hebben heerlijk buiten gezeten en genoten van t plateau antipasti en als aanvulling de kokkels in pernod en de chorizo erbij genomen. Had niet gehoeven maar die zijn zo lekker! Dank voor de fijne avond en we komen snel weer!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastisch eten in combinatie met de beste wijnen. Ontzetten genoten. Klein puntje van kritiek, het was er ontzettend warm
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk restaurant. We hadden een proeverij-menu waarbij we door de gehele kaart koersten. Begonnen met kleine visgerechten en eindigend met een fantastische Black Angus runderbavette. Dit alles met een paar heerlijke wijnen en voor een redelijke prijs. Echt een aanrader in Utrecht.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met verrassende gerechten van goede kwaliteit. Heerlijke wijnen, vriendelijke bediening.
Jesse C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ik vind het een geweldig restaurant, ik reis altijd met plezier vanuit Leiden hierheen !