ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Twijnstraat 58 3511 ZM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Zeer interessante wijnen

Zies is een van de weinige wijnbars in Utrecht. Ze zijn onlangs geopend en serveren een mooie selectie van wijnen per glas. Ze hebben er zeer interessante wijnen, bijvoorbeeld uit Marokko en Libanon. Naast wijn proeven kun je er lunchen en dineren. Hun mediterrane keuken is zeer smakelijk en erg uitgebreid: niet alleen kun je er terecht voor tapasgerechtjes bij de wijn, maar ook voor schelpdieren en lekkere hoofdgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd u van alles uit te leggen over de wijnen. Een heerlijke en leerzame plek om te zijn!

Meer informatie over restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Maandag: 16.00 - 00.00 alleen wijnbar
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Super heerlijk eten en wijn!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super leuk restaurant! Heerlijke wijnen en lekker eten. Het is heel levendig, veel geluid, maar de akoestiek is net goed waardoor je elkaar nog wel kan verstaan. Wachttijd voor het eten is best lang, maar ik vond dat persoonlijk echt precies goed. Je zit namelijk zo gezellig met goede wijn, dat het hierdoor juist een leuke lange gezellige avond wordt. Heb deze keer a la carte gegeten, eerder ook een keer de wijnproeverij: zes gerechten met bijpassende wijnen: allebei echt super! Ik ga hier zeker weer een keer terug en zou het iedereen ook aanraden om hier een keer een avond door te brengen: goede combinatie van super leuke sfeer + lekkere wijn en eten.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Uitstekende service en top keuken
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijke wijnen en top eten. Leuke bediening. Wij hadden een super avond.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekkere wijnen, goed gegeten. We deden een high wine met kleine hapjes. Eten was net te weinig in combinatie met volle glazen. Een broodje als vulling was al voldoende geweest.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In juli hier gegeten. Eigenlijk enigszins per toeval want reserveren lukte alleen hier doordat de goedkopere restaurants vol waren. Eigenlijk een geluk bij een ongeluk want eten hier is ontzettend lekker. Heerlijke wijnen die je eerst kom proeven en waarbij ook nog iets verteld kon worden: een zeldzaamheid, erg leuk. Vooraf een bisque die zeer aan te bevelen is. De hoofdschotels van vlees als hoofdmoot waren mooi opgemaakt, lekker mals, smaakvol en voldoende. Al met al een heel erg goeie ervaring aan over gehouden, ook door het vakbekwame personeel. Een aanrader dus met een hele goeie prijs/kwaliteitsverhouding.
Linette B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen gedronken. Wij komen terug!
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Top!
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke gerechten bij hele goede wijn; de high wine is een aanrader! De service was ook heel netjes met uitleg over wat we kregen.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke wijnen en een aangename uitleg erbij. Superlekkere gerechtjes, best flinke portie dus geen tapas-size.
1 tip: de aardappelen bij de hoofdgerechten zijn overbodig en weinig smaakvol vergeleken bij al het andere heerlijke eten.
e-vd-zee V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Op verzoek in de kleine, maar gezellige binnentuin gestart. Bij boeken gevraagd om na aperitief of voorgerecht naar binnen te kunnen als de temperatuur het af zou laten weten. Toen we naar binnen wilden, hadden ze geen plaats voor ons vrijgehouden. Spijtig. ' t Kwam uiteindelijk wel goed.
Leuk dat er een uitgebreide wijnkaart is om een speciaal wijntje uit te kiezen. De serveerster had aanvankelijk niet zoveel zin om ons uitleg te geven, maar liet ons vervolgens wel proeven uit 2 verschillende soorten, zodat we beter konden kiezen. We kozen met z'n zessen als voorgerecht 2x antipasta en een Israëlische pizza. Dit was allemaal erg lekker. Vervolgens kozen we 3x 'Black Angus' die door alle 3 gewaardeerd werd. De andere 3 hadden een risotto met schelpdieren. Het rook heerlijk, smaakte goed maar halverwege verveelde de smaak een beetje.
We hebben geen dessert, maar lekkere koffie met iets lekkers erbij genomen.
Leuk restaurant om nog eens terug te gaan.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Eten was heerlijk en de bediening was super: snel, vriendelijk en wisten waar ze het over hadden. Fijn dat we buiten konden zitten, want binnen was het wel gezellig, maar de muziekkeuze vonden wij niet helemaal passen.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Deze keer was de keuze gevallen op de high wine. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen! Voor een (zeer scherpe) vaste prijs genieten van 5 mooie wijnen met bijpassende gerechten die echt zeer bijzonder zijn en niet vanaf de kaart komen. Kom hier zeker nog een keer voor terug!
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vriendelijke dames in de bediening en leuke inrichting. Ik vond het plateau wat vettig en we moesten lang wachten op de gerechten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Donders wat zijn we verwend. Heerlijke gerechten en mooie combinaties. De verschillende smaakcombinaties waren echt verrassend. Ook het gerechtje met geit was te lekker. Alleen de vrouw in ons bediende had op sommige momenten niet echt oog voor ons. En als gast is dat voor ons heel belangrijk. Maar zeker een restaurant op terug te komen.
Yivat M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Goed gegeten bij Zies en heerlijke wijn gedronken.
De gerechten zijn heerlijk mediterraans. De inkvis is echt om je vingers bij op te eten!
Alleen de dame die ons ontving en bediende was nogal nors en kortaf. Niet wat ik verwacht als ik uit eten ga.
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij ZIES. Het 4-gangen menu was bovendien erg afwisselend en de borden mooi opgemaakt. Lekkere wijnen, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooi restaurant, bijzondere gerechten (voor het eerst ooit, dat de zwaardvis helemaal prima was) en uitstekende wijnen,
Een punt van kritiek: Je kunt niet, als je de hoofdgerechten voor 4 personen opdient tegen de 4e persoon zeggen: uw hoofdgerecht hebben we niet/er is iets misgegaan, terwijl de 3e persoon wel hetzelfde hoofdgerecht geserveerd krijgt! Een compensatie in de vorm van een koffie achteraf zou dan wel het minst zijn!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel gastvrije bediening en het eten is echt heel lekker. Maar sommige gerechten zijn nogal 'zwaar'. Dat geeft op zich niet, maar als je het niet weet, bestel je soms de verkeerde combinaties van voor-tussen- en hoofdgerechten. Waardoor je je dan aan het eind van de avond wat oververzadigd voelt en dus het toetje maar laat zitten. Ook mogen er wel wat meer salades op de kaart staan. Verder super goed en fijn!