ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Twijnstraat 58 3511 ZM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Zeer interessante wijnen

Zies is een van de weinige wijnbars in Utrecht. Ze zijn onlangs geopend en serveren een mooie selectie van wijnen per glas. Ze hebben er zeer interessante wijnen, bijvoorbeeld uit Marokko en Libanon. Naast wijn proeven kun je er lunchen en dineren. Hun mediterrane keuken is zeer smakelijk en erg uitgebreid: niet alleen kun je er terecht voor tapasgerechtjes bij de wijn, maar ook voor schelpdieren en lekkere hoofdgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd u van alles uit te leggen over de wijnen. Een heerlijke en leerzame plek om te zijn!

Meer informatie over restaurant ZIES wijnbar,bistro & boutique hotel

Frans O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De (tapas) gerechten waren verrassend en van hoge kwaliteit, veel wijnkeuze en goed wijnadvies. Soms wel lang wachten tussen de gerechten, terwijl we juist meerdere kleine gerechten wilden doen. Ook omdat er te weinig menukaarten waren en we daar dus ook steeds op moesten wachten.
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Sfeervol plekje. Goede wijnen en heerlijk eten! Echt een aanrader!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Goede sfeer. Acceptabele prijzen wijnen. Hoofdgerecht acceptabel. Bediening een beetje plastic. Al met al een leuke avond gehad.
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij waren meer dan aangenaam verrast door de uitstekende keuken van dit restaurant in de Twijnstraat. Niet zomaar een steak en rib-eye, alles klopte op het bord. Daarnaast hadden wij gekozen voor een heerlijke Libanese droge witte wijn, die hier wonderwel bij paste. Als voorgerecht hadden wij overigens de charcutterie, waarvan 1 portie genoeg was voor ons tweeën. Zelden zulke lekkere vleeskroketjes geproefd. Dit alles samen met de vriendelijke bediening zorgde voor een prima avond. Hier komen we zeker terug om ook andere gerechten van de kaart te proeven en ons weer door een bijzondere wijn te laten verassen.
Mireille L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Erg warm
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk! Je proeft de liefde van de chef!
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hoewel op steenworpafstand van ons huis hadden we hier nog niet eerder gegeten. En het gaat zeker niet bij één keer blijven, wij komen terug. De meesten namen het 4-gangen menu: prima geprijsd en leuke gerechten. Veel aandacht voor details en uitgebalanceerde smaken. Het hoofdgerecht, verschillende bereidingen van lam, had dat ietsje minder, maar over het geheel genomen heb ik erg lekker gegeten. Goede wijnen erbij, gelukkig een flink aanbod per glas. En de service is meer dan top: tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Was weer heerlijk!
Lekker gegeten en gedronken.
Gezellige avond gehad
maurice V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Een wijnproeverij gehad met bijpassende hapjes. We begonnen met een cava en een oester. De kennis van de wijnen was erg goed. Het eten was fantastisch.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Zeer matige Paella gegeten. Was veel te zout/kruidig en niet sappig van smaak. Wij zaten achterin de zaak. Daar veel last van vette keuken lucht. Aantal keren de deur open gezet. Alle kleding kon bij thuiskomst zo de wasmand in... Leuk ingericht. Vriendelijk personeel!
linda G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Leuk restaurant, goed gegeten en zeer vriendelijk personeel!! Wij komen nog eens terug!
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond bij Zies! Hadden beide 4 gangen chefs menu en waren erg enthousiast over voorgerecht (varkenswang met coquille ceviche gegaard) en het tussengerecht (proeverij van kwartel). Hele vriendelijke en goedlachse serveerster die ons aan het eind van de avond nog verblijde met een lekker glaasje Amarghuina. Enige puntjes die ik heb: hoofdgerecht liet een beetje te wens over. Côte de boeuf met hele goede garing, echter beetje saai doordat hij dezelfde crème had als het tussengerecht. Daarnaast waren onze wijnglazen niet droog. Voor ons niet heel erg, maar kan me voorstellen dat je bij een wijnbar toch net anders verwacht. Bedankt voor de fijne avond en tot de volgende keer!
Wilhelmina H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goede keuken, goede service. Tegenover de open keuken zit je in hevige bak en braad dampen.
Jesse C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk restaurant met verbluffend goed eten ! Personeel is vriendelijk en heel veel kennis over bijvoorbeeld de wijnen die ze serveren.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige avond, zeer kundige serveerster met grote kennis van wijnkaart. Top.
Han H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hele goede tonijn, mooi opgediend. Tafeltjes in achterste deel van de zaak iets te dicht op elkaar. Mooie wijnen, met goede uitleg over herkomst.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer fijne bediening en un jefe muy especial! Gracias Leonardo!
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Helaas hadden wij het laatste tafeltje achter in de zaak. Dit is naast een open tafel waar af en toe een gerecht op de gril ligt....... en wij in een blauwe vette walm zaten. Dit is hoe je je moet voelen in een steakhouse. Toen wij na de derde walm (die wederom niet direct weg was) nog geen 2 minuten lang de deur openzetten werden we verzocht deze dicht te doen omdat de mensen voor in het restaurant daar last van hadden ........ jammer dat daarbij aan ons probleem voorbij gegaan werd. Oplossing: sluit de keuken af, of kies voor een ander gerecht.
Eea werd netjes gecompenseerd door een glas Limoncello, maar mijn kleding is wel bij de stomerij.