ZIEN Eten en Drinken

Zaterdag 09:00 - 20:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ariesafarie .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Trendy wijnbar en hier is het genieten van veel mooie open wijnen. Goede keuze voor wat hapjes erbij. Akoestiek zou wat aan gedaan kunnen worden, maar echt hinderlijk is het niet. Aanrader voor de wijnliefhebber
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Keurige kaart met genoeg keuzes. Bediening is vriendelijk,gastvrij en snel. Club Sandwich en een Boerenomelet gegeten en is echt een aanrader! Glas IJs Thee en glas bier voor net geen 20euro. Heerlijk zitten op het terras lekker kijken naar het winkelend volk van Helmond.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Het restaurant is een tijd geleden flink verbouwd. Ziet er erg mooi uit en ik heb hier lekker geluncht. Ook een keer gedineerd, ook dat was lekker. Prima gelegenheid om spontaan eens te eten.