Zie Zo

Meer informatie over restaurant Zie Zo

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 20:00
Marc-UK .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Dit pannenkoekenhuis kende ik nog vanuit mijn jeugd: authentiek pannenkoeken eten met de 'roodwit geblokte' tafelkleedjes. Zat altijd stampvol. Nu is het een lunch restaurant, waar OOK pannenkoeken kunnen worden gegeten. Pannenkoeken zijn bijzaak geworden, een echte pannenkoekenbakker staat er niet (althans niet toen wij er waren). Heeft u verse champions? Nee helaas. Dan maar pannenkoek met uien en spek. Een dikke pannenkoek was het, net iets te degerig. Uiten waren helaas niet vers.
Mijn advies aan het restaurant:
Regel 1: maak altlijd alles vers
Regel 2: focus: of lunch, of pannenkoek. Nu is het 'stuck in the middle'.
Voor niet verse producten is elke prijs te hoog...
Overigens was de bediening vriendelijk.
BJJdB .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Ik herken ZieZo van de twee dames echt niet in de eerdere commentaren. We zijn hier zeer regelmatig te gast. Wat me opvalt is dat deze tent door dames uitgebaat wordt, oog voor kleine details, zoals de huisgemaakte koekjes, brood en hamburger. De eigentijdse producten met een knipoog naar de herkomst van de dames passen prima bij deze formule. Gr B&T uit SchB
Willeke11 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Via een gekregen lunchbon gingen we s avonds eten bij Ziezo, sate met frietjes. Wij vonden het gezellig, de presentatie van het gerecht leuk en we vonden het erg lekker. Natuurlijk een heel gewoon gerechtje maar een leuk klein pannetje met lekkere saté, lekkere warme knapperige friet en een leuk bordje sla.Dit alles voor de prijs van een lunch. Wij waren tevreden.
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Een dagje Zierikzee met m'n vader: lang rondgelopen om t leukste tentje voor de lunch te vinden. Helaas liepen we uiteindelijk hier naar binnen. We bestelden een aardbeien yoghurt smoothie, waar ik normaal dol op ben. Maar we vonden m allebei smaken alsof er 1 aardbeien doorheen was gevlogen. Toen ik de bediening vroeg om wat honing oid omdat ik het nogal plain vond smaken kreeg ik een sneer dat het juist gezond was: alleen yoghurt en aardbeien zaten erin. Kennelijk wel te weinig aardbeien om m enigzins zoet te laten smaken. Oh ja, hij kost 6,50!!!
De clubsandwich die erop volgde is normaal favoriet bij mij en kan niet missen, maar deze was keihard en droog. Gewoon niet lekker. Bij het afrekenen vroeg mijn vader om de bon, waarop de bediening na betaling vroeg "klopt het?". Graag tot nooit meer ziens dank u!
Sandraeira .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Even lijkt het veelbelovend wanneer we hier binnenstappen. Maar wanneer we de kaart bekijken schrikken we al een beetje, behoorlijk prijzig! Maar goed misschien belooft het heel lekker eten. Helaas. De sandwich met geitenkaas viel erg tegen. Weinig kaas en veel teveel honing. En het brood waren gewoon dunne sneetjes witbrood. Voor die prijs verwacht ik kwalitatief lekkere en goede producten en ingrediënten en geen karig belegde sandwich. Erg onprofessioneel was de reactie van de bediening op de vraag of alles naar wens was. Ik gaf mijn bevinding over de sandwich geitenkaas. Hun antwoord was dat er genoeg geitenkaas op zat en dat ze geen rekening kunnen houden met ieders mening. Deze lunch bij Zie Zo had een nare bijsmaak en dat kwam dus niet alleen door het eten.
En daarbij een zeer slechte kwaliteit-prijs verhouding.
Tomapatti .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Klant is koning, een kreet die bij dit restaurant niet van toepassing lijkt gedurende ons bezoek. In het bijna lege restaurant voel ik me eerder een last dan een gast. De gerechten die we voorgeschoteld krijgen zijn niet in verhouding tot de prijzen, matig tot slecht. Volksverlakkerij is het bovenliggende gevoel. Menigmaal heb ik voor de helft van de prijs elders veel smaakvoller gegeten, waarbij ik dan ook nog het gevoel kreeg dat ik er toe deed als culinaire eter/gast. Bij dit restaurant lijkt snel geld verdienen de motto. Weinig voor veel! En passie!?......die heb ik in elk geval nergens kunnen ondekken!
Dopp .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Zie zo ziet er gezellig uit maar het eten viel tegen. Tosti's van de kinderen waren te kort gebakken, kaas was niet eens gesmolten. Omelet was koud en uitsmijter werd geserveerd op een te klein bord met een dikke plak niet zulke goede ham en hij was aan de randen tehard gebakken Pannenkoek was dik en net niet aangebrand.
Wij vonden alles vrij prijzig zeker als je het achteraf relateert aan de kwaliteit.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Zie zo is meer dan alleen pannenkoeken. Pannenkoeken kan je hier ook bestellen en helemaal zelf samenstellen. De lunchkaart is divers, diverse verschillende gerechten en niet alleen de overal voorkomende gerechten. Wij bestelden voor lunch de loempia's en de balkan worstjes. De loempia's vielen wat tegen, het waren niet de frisse loempia's zoals je ze zou verwachten, dit had men wel even op de kaart aan mogen geven, een aardappel/spinazie combinatie verwacht je niet. Dit was dan ook het enige minpuntje. De balkan worstjes waren prima, geserveerd in een heerlijk eigen gemaakt brood. Ik heb wel het idee dat de gerechten nagenoeg allemaal ook echt huisgemaakt zijn. Men zit in een mooi oud pand wat mooi is opgeknapt.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Mooie zaak in het centrum van Zierikzee.
Eind zomer 2013 hier geluncht.
Echt lekkere pannenkoeken hier!!!!!
Lunchgenoot had pittige worstjes besteld, ook deze zijn aan te raden.
Worden geserveerd met een zelfgemaakte tapanade van paprika en aubergine.
Leuke is dat deze ook los te kopen is is kleine potjes.
Service is erg vriendelijk en attent.
Zaak ziet er mooi uit en is lekker ruim opgezet.