Zheng

Monseigneur van Steelaan 215 2273 EM Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Zheng

Zheng is een Aziatisch fusion-, sushi-, grill- en wokrestaurant. In het Zuid-Hollandse Voorburg kun je hier genieten van de vele gerechten die de Aziatische keuken rijk is. En als je dat wilt, doe je dat maar liefst 2,5 uur lang voor een vaste prijs. Zo kun je nog eens wat uitproberen. Laat je dat uitproberen liever aan anderen over? Je kunt ook kiezen voor de traditionele gerechten zoals nasi of bami.

Meer informatie over restaurant Zheng

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
5,9
6,9
An V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Op aanraden van familie hier gegeten met 10 personen waaronder een kind. Eten was fantastisch, alles kwam snel op tafel en de bediening was zeer correct en alleen aanwezig indien gewenst. Wij betaalden voor de hele groep incl. twee flessen wijn, water, fris, koffie en thee nog geen 400 euro, kom daar maar eens om in een gewoon restaurant. We wonen in de buurt dus we gaan snel weer terug!
Femmie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten!!! Vriendelijk personeel en de tijden tussen de bestellingen zijn prima! Het bestellen via een tablet is erg handig en leuk om te doen. Al met al nu ons favoriete restaurant!!
Wij komen zeker regelmatig bij jullie genieten van de heerlijke sushi en de warme gerechten.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Sushi.... duurt onwijs lang gemiddelen 45 mij tegen 5 miniet voor de warme gerechten.
Het duurt veel te lang.
Eten is matig...jammer van onze tijd
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Alleen het dessertbuffet mag wat uitgebreider.Snelle bediening en zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker weer terug.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Met een groupon gisteren hier gegeten. Reserveren is gelukkig goed gegaan, we stonden in het boek.
Nadat we er al een kwartier zaten kregen we eindelijk ons eerste drankje. Na 50 minuten stonden er eindelijk een paar gerechtjes op tafel (schiet niet op als je 2 uur de tijd hebt). Dit tempo werd de hele avond voortgezet, dit ondanks dat het restaurant half leeg was. Als we wat kregen was het ook steeds 1 stuk sushi, in 1 hap op, daarna weer 10 minuten wachten.
Toen gevraagd werd of het beviel heb ik dit aangekaart. De reactie was dat ik dan maar beter warme gerechten kon bestellen, die waren immers sneller.... Uhm.. Ok..?
De rest van de bediening was ook niet sympathiek te noemen. Borden werden weggehaald terwijl het we nog aan het gerecht bezig waren, ik hoorde een serveerder klagen naar een collega toen een gast vroeg naar nog niet ontvangen gerechten van eerdere rondes.. Zo nog veel andere situaties.

Het eten is prima. De warme gerechten wat zout en niet erg bijzonder. De sushi is prima van smaak.

Om 9 uur begon het personeel al met de eindschoonmaak, stoelen werden verschoven, onder tafels. Niet heel gezellig als je nog aan het eten bent.

Bij het afrekenen vond ik de avond geen fooi waard (bij uitzondering, normaal gesproken geef ik altijd fooi). Er is me nog nooit op zo'n dodelijke toon een fijne avond gewenst...
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Eten liet enorm lang op zich wachten. Bediening ronduit onbeleefd.
Sushi was prima, warme gerechten matig.
Nooit meer!!!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Weer zo'n Chinees restaurant dat heeft begrepen dat je tegenwoordig met Japans eten meer kunt verdienen dan met Chinees eten... Wij zijn hier een paar keer geweest met een Groupon, omdat het voor ons dichtbij is en de sushi lekker zijn. Maar zonder een Groupon zouden wij hier zeker niet naartoe gaan. Het restaurant is niet echt sfeervol, de drankjes zijn echt erg duur en het personeel is snel, maar laat geen gelegenheid onbenut om te proberen je toch nog wat extra geld uit de zak te kloppen (te vaak vragen of je nog een drankje wilt en allerlei vreemde toeslagen rekenen voor feestdagen, extra kinderen e.d.). Onaangenaam. Volgende keer kijken wij uit naar een ander Japans restaurant.
Louise76 R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten: De handrolls waren echt heel erg goed! Eten was goed en het kwam vlot.

Het personeel was correct en snel.

Het decor was neutraal en schoon, geen uitschieter.
Toby Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Via Groupon gereserveerd op een zondag. Bij aankomst was alles prima behandeld. We werden naar onze tafel gebracht en werd uitgelegd dat hun tablet net iets anders werkt dan gewoonlijk. De serveerder merktte goed op dat hij te snel ging en had geen probleem om het voor een tweede keer uit te leggen. De rest van de avond beviel erg goed, het was vrij rustig en de personeel gaf keurig aan welke gerechten op tafel kwamen (wat niet bij alle restaurants gebeurt).

Het eten was erg lekker; het was vers en goed op smaak. We hadden champignons besteld die te zoutig was, maar deze konden wij gewoon terugsturen zonder dat wij er extra voor hoeven te betalen.

Een klein min puntje is dat ze om half tien al begonnen met schoonmaken. Niet zo netjes, maar persoonlijk niet een groot probleem, aangezien wij de laatste gasten waren en toch al aan het toetje waren.
channie90 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met Groupon prima te doen. Sushi is echt goed..de warme gerechten wisselend. Bediening kan soms te vaak vragen of je nog wat wil drinken. Maar voor het geld is het prima te doen. Vooral de sushi van de chef en de kip sushi zijn erg lekker!! Wij komen vaker maar wel alleen met Groupon.
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Dat iedereen denk dat Sushi een goudmijn is, blijkt maar weer hier.
Dit kan echt niet.
Ergens in een winkelcentrum verscholen zit dit sfeerloze restaurant. De bediening was amateuristisch. Het bedienen van het eten lijkt voor hen een speurtocht: "waar zal ik nummer 31 en 56 nu eens brengen?'
Ver voor sluitingstijd, toen veel gasten al waren en er nog enkele gasten zaten, leek het de jongens wel goed om alvast te gaan schoonmaken. Banken werden verschoven en er werd flink gepoetst. Juist: ook direct naast onze tafel. Hoe triest.

Bestellen met een tablet is wellicht handig voor de keuken, maar wij voelden ons ergens in een automatiek zitten.

Bij de kassa had men een nieuwe vondst: we moesten 5 euro p.p. 'vaderdagtoeslag' betalen. Hoe verzin je het...

Kortom, mijn voorspelling? Nog een paar weken en dan kan op deze plek her volgende restaurant aan de slag. En nu maar hopen dat die het beter zullen begrijpen.
Danny070 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wat een slechte tent totaal geen service
Irritante serveerders eten rauw koud en niet lekker. De halve tent was leeg en wij kregen het kleinste tafeltje wat wel handig is met 10 verschillende gerechten. De cola die omgegooit werd moesten wij gewoon betalen.
Nooit meer hier heen! Totale afrader!!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wat een nare tent is dit toch, wij hadden geboekt via groupon op 21 april daar aangekomen stonden wij niet in het boek, terwijl wij toch daadwerkelijk hadden gereserveerd. Wij werden brutaal naar huis gestuurd met ik citeer: mensen zeggen wel vaker dat ze hebben gereserveerd en dan blijkt achteraf toch van niet! Nou ja, na telefonisch- en mailcontact met een van de medewerkers hebben ze toch toegegeven dat de fout bij hun lag, wij mochten nu zelf een nieuwe datum prikken , gekozen voor afgelopen dinsdag 03 mei. Vooraf nog gebeld of onze reservering bevestigd kon worden , alles was in orde!! Daar gekomen bleek dat we wederom niet in het boek stonden, wij hadden al het bewijsmateriaal van onze boeking inclusief de verlopen groupon bij ons en wij hadden de naam van de medewerker die had bevestigd dat wij konden komen en dat alles in orde zou zijn. Zonder reservering geen tafel werd ons weer gezegd, alles laten zien en de medewerker waar wij contact mee hebben gehad werd geraadpleegd, uiteindelijk was het in orde, dachten wij. Helaas dat de eerste serveerster nog even met mij in discussie te kunnen gaan over dat wij een bevestiging bij ons moeten hebben (zij was diegene die ons de eerste keer naar huis heeft gestuurd) Ik haar de mond gesnoerd en gevraagd of zij ons naar de tafel wilde begeleiden .Nu het eten: de sushi is van goede kwaliteit en veel diversiteit. De warme gerechten verdienen nog wel wat aandacht, veel vlakke en dezelfde smaken met uitzondering van de gyoza, kip in peper en zout en de gefrituurde grote garnalen in tempura beslag. Het dessert is oke, alleen de chocolade fontein was defect. Men komt je wel steeds lastig vallen of je nog iets te drinken zou willen bestellen, erg lastig en opdringerig...wij hadden wel een drankje van het huis verwacht na de grove fouten die zij hebben gemaakt. Weinig klantvriendelijk en matige service. Wij komen hier alleen maar met groupon en dat is echt voor de lekker sushi.
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na het lezen van verschillende recensies gingen wij vol goede moed naar Zheng in Voorburg. Bij binnenkomst werden wij niet geholpen en/of begroet terwijl er genoeg medewerkers voor ons stonden. Na enkele minuten kregen wij dan toch een tafel toegewezen en na opnieuw enkele minuten wachten konden wij drinken bestellen.

Het bestellen gaat bij Zheng met een tablet die men aan tafel bij zich houdt. Dit systeem werkt in onze ogen goed. De eerste bestellingen stonden ook erg snel op tafel. Helaas duurde dit naarmate de avond vorderde steeds langer.

De kwaliteit van het eten was vrij gemiddeld. De sushi was redelijk vers en er was aardig wat keus. Ook de smaak was behoorlijk goed. Een tegenvaller waren echter de gegrilde, gewokte en gefrituurde gerechten. Deze waren vrijwel alle smaakloos.

Het 'luxe'dessert buffet was oké, maar daar is dan ook alles mee gezegt.

De klantvriendelijkheid van het personeel viel de gehele avond behoorlijk tegen. Tijdens het afrekenen werd ons ook nog even door de dame achter de kassa met rollende ogen duidelijk gemaakt dat de twee drankjes die wij gedronken hadden, echt niet genoeg waren.

Al met al hebben wij geen goede ervaring met Zheng gehad. Wij hebben voor ongeveer dezelfde prijs vele malen beter en gezelliger (sushi/wok) gegeten.
Nina-Z .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Vorige week hier gegeten. We waren om kwart voor 7 binnen maar er was nog geen tablet voor ons beschikbaar dus mochten we op een briefje schrijven wat we wilden bestellen.

Toen we om 8 uur pas 2 gerechten hadden gekregen hebben we gevraagd hoe we 'all you can eat' konden eten binnen 2 uur op dit tempo. Er werd toen aangegeven dat het sneller zou komen en dat we zo lang mochten blijven als we wilden.

We hebben toen meteen de volgende ronde (weer op een blaadje) ingevuld en om 9 uur hadden we nog steeds niet alles van de eerste (en ook niet van de 2e ronde) gekregen.

Toen was het voor ons klaar. Na 2 uur wachten en nog steeds honger hebben zijn we vertrokken.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gewoon een goed restaurant. Lekker eten, aardige bediening, leuke entourage. Prijs is normaal. Wij hebben met groupon gegeten. Gewoon doen!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heerlijk verse sushi en andere gerechten via het "all you can eat" recept. Makkelijk bestellen via een tablet en dan staan de gerechtjes snel op tafel. Mooi dessert buffet met o,a, ijs,
vers fruit en slagroom. Makkelijk en gratis voor de deur parkeren
Vanita K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ik heb in veel verschillende sushi restaurants gegeten, maar Zheng behoort nu tot mijn favoriete sushi restaurant. Het restaurant is erg sfeervol en met een tablet konden wij de bestelling doorgeven. De bestellingen waren erg snel op onze tafel en smaakte heerlijk. Het personeel was ook heel erg vriendelijk. Normaal in een sushi restaurant mag ik maar één ijsbolletje kiezen. Maar hier was er een hele dessert tafel! Lekker slagroom, fruit, ijs & taartjes. Alleen de drankjes zijn wel erg prijzig.. Maar zeker de moeite waard voor een bezoek!
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijke sushi, voldoende keuze!
Veel zorg besteed aan de inrichting. Bediening erg vriendelijk! Fijn sushi in Voorburg
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en naar een tafeltje voor vier personen gebracht. Eén person van mijn gezelschap was nogal grieperig en vroeg of we een tafeltje mochten naast de verwarming, dat was geen probleem. Drankjes werden snel opgenomen en een jongeman gaf uitleg hoe het werkt met de tabblad. Alle gerechtjes waren heerlijk, goed van smaak en goed van temperatuur. Bediening was uitstekend. Er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken. We hebben alle vier al diverse malen gegeten in een shusi restaurant en vonden Zheng tot nu toe de beste. Ze hebben een aantal Chinese gerechtjes die ze in andere shushi restaurants niet hebben. Dat maakt net even het verschil. De dessert hoek viel goed in de smaak, we waren zeer verrast door de chocoladefontein. Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug.