Zhao Yuan

Wagenstraat 100 2512 AZ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Zhao Yuan

Chinese verfijning

Dit Chinese restaurant telt maar liefst twee ruime verdiepingen, met elkaar verbonden door een gedeeltelijk open plafond. De lichte inrichting geeft veel ruimte aan de kleurenexplosie op je bord. In de gerechten proef je niet alleen de gevarieerde Chinese keuken terug, maar zij tonen je ook de verfijnde Chinese cultuur. De fantastische bereiding door Zhao Yuan Restaurant komt in de prachtig opgemaakte borden helemaal tot zijn recht.

Meer informatie over restaurant Zhao Yuan

Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor de verandering eens in een ander chinees restaurant gaan eten in Den Haag. We hebben hier heerlijk gegeten en sommige gerechten waren inderdaad echt pikant. De bediening helpt graag met het bedenken van eventuele bestellingen aangezien de menukaart zeer uitgebreid is. Ons favoriet was wel de pittige en krokante kip. Zeer op smaak en lekker. Je ziet hele andere gerechten dan de andere traditionele chinese restaurant. De dumplings waren niet echt lekker. Prijzen zijn inderdaad hoger dan bij de andere chinese restaurant, maar kwalitatief zeker beter. Wel was het erg rustig in het restaurant en in zo'n grote ruimte is de sfeer toch iets minder.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Authentiek en niet aangepast aan de Nederlandse smaak. Dit bleek ook uit het feit dat het merendeel van de bezoekers Chinees was. Omdat we niet helemaal onze weg konden vinden in de uitgebreide menukaart werden we voortreffelijk geholpen door de gastheer. Met z'n tweeën heerlijk gegeten voor een eenpersoons prijs. We komen graag terug!
KW F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De dim sums in het algemeen waren best goed. Maar de specialiteit van dit restaurant de dumplings vielen heel erg tegen, we kregen bij 2 verschillende dumplings 2 porties ipv 1 portie die we hadden besteld. De smaak en structuur van de dumplings vielen tegen. Verder misten we nog 4 gerechten die we hadden besteld. De bediening mag wat nauwkeuriger werken. 4 gerechten is echt veel met wat honger nog de zaak verlaten.
Dear Sir/Madam
Thanks for your review and visiting our restaurant. Your feedback it very important and valuable for us. In order to improve our service and to forbid the same mistake happening again, I am kindly asking you if it is feel convenience for you to provide your date and time of visit. We will check with our service team and make sure it won't happen again. We would also like to offer you an 10 euro vouchers as an compensation for our mistake. Please contact us for further information via info@zhaoyuan.nl

Best Regards

Zhao Yuan Restaurant
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
De kreeft is nu in de aanbieding, erg lekker met gember bereid. Dim Sum smaakt ook erg goed. Mocht je teveel hebben besteld, geen probleem, neem je maar lekker mee naar huis. Bediening is erg vlot/snel en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Sabine T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wat een leuke ontdekking dit verborgen restaurant op de Wagenstraat! Wij waren de enige niet-Chinezen waardoor we ons even in China waanden. De ruimte vond ik verassend groot en licht. Er zijn 2 delen in het restaurant. Een soort dinner afdeling met witte tafelkleden en een lunch sectie zonder tafelkleden. Het eten was heerlijk en verfijnd. Prijs kwaliteit heel goed in orde. Ik kom zeker terug!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een weekend weg en hier op de bonnefooi binnen gelopen om te lunchen met dim sum. Wij waren vrij vroeg, na een kwartier stroomde het vol met chinezen. Goed teken! Heerlijke dim sum en gratis Chinese thee. Vooral de dim sum met garnalen en de hete inktvis waren top. Op het einde was de bediening chaotisch, onze laatste dim sum hebben we dan ook nooit gekregen. Wel echt een aanrader.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuk hoor, een echte Chinees... De rest van het publiek chinezen, dan weet je dat je goed zit. Ook als je de menukaart bekijkt en gegrilde varkensmaag, hanenvoeten of kwal ziet staan. Maar er zijn ook andere dingen te bestellen, het is best laagdrempelig. We waren met 4 volwassenen en 2 kids en kregen een tafel met draaiplateau. Leuk hoor. Voorafje is niet nodig want de porties zijn groot. Onze schotels werden gekozen door een tafelgenoot, dus helemaal precies weer ik niet wat we besteld is. In ieder geval een heerlijke rundvleesschotel met kool (veel), kip in een zalige saus (erg veel), sperziebonen met knoflook (veel), grote garnalen, heerlijk gegrilld, kopjes er los bij .. En nog een schotel met gestoomde dumplings. Alles was heerlijk, eindeloos jasmijnthee erbij en dan toch maar 90 euro afrekenen. Service is geweldig, bediening keurig en correct.
Jan.huijer .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten was bijzonder goed en een echte traditionele chineze bereidingswijze. Er werd ook goed advies gegeven zodat niet onnodig veel wordt besteld. Inrichting zou iets gezelliger mogen.
Voor de rest we komen graag nog een keer terug!
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten viel enorm tegen. We dachten met een 8,8 heel wat te verwachten. Prijs aan de dure kant. Porties daarentegen erg groot. Al het vlees op bot is toch niet onze voorkeur. Veel koriander moet je van houden. Eend leek niet vers en veel te veel bot. Geen lekkere sauzen. Kortom geen bijzondere ervaring.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Genoten van diverse heerlijke gerechten. Op de kaart staan niet de gerechten van de Chinees 'om de hoek, maar bv wel gerechten met duif of rivierkreeftjes. Hou je niet van pittig eten, ga dan niet voor de gerechten met pepers achter de naam. Zelfs de gerechten met 1 peper zijn al redelijk pittig (voor mij, die sambal ed overal op gooit, goed te doen, voor manlief was het op randje).
Reken er wel op dat de hoofdgerechten rond de 20 euro of meer kosten. Je krijgt wel genoeg en kwaliteit is goed (drijft niet in vage sausjes ed), maar het is dus wat duurder dan de 'Chinees om de hoek'.
Pres J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Ik heb er heerlijk gegeten !
Het decor bij het eten is super mooi en geeft het net even dat extra wat dit restaurant onderschijdt van de rest van de Chinese restaurantjes !
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Een update dus alweer daar gegeten.

Als voorgerecht runder-ingewanden en oesters.
Nee, er zit geen poep in de ingewanden en het smaakt of ruikt er ook absoluut niet naar. Het is ook anders dan pens. Stevig vlees, lekker pittig. De oesters waren met wasabi. Ook zalig.

Hoofdgerechten varkensvlees met knoflookstengels, spareribs en garnalen. Spareribs in stukjes gehakt, garnalen zonder schil. Beide gefrituurd in een dun tempura-achtige, dunne beslag.
Prima, prima.

Dus op naar een volgende keer.

De ruimte is mooi, maar het viel mij wel op dat de ruimte waar niet de ronde tafels staan door 2 verdiepingen (een soort entresol) wel erg groot is. Als het licht wat zou worden gedimd en de muziek wat zachter gezet zou worden gezet, zou dat best wel eens sfeer verbeterend kunnen zijn.
Yuping C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Via een kennis gehoord van dit restaurant. Een Chinees restaurant nieuwe stijl zoals je in China ook gepresenteerd krijgt, hadan pikantere soep en huiguo yuk geproefd. Lekker voor herhaling vatbaar.
Jacinthalucia .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten,er waren zoveel gerechten,o.a.heerlijke pittige garnalen, malse beef,Kreeft zag er heerlijk uit en was het ook!!,De oesters overheerlijk, de Zoetzure vis, De Dim sum is ook aan te bevelen.
Al bij al de moeite waard, we gaan er zeker weer terug.
De bediening was perfect.
We zaten aan een ronde tafel, dat was ook gezellig.
Een 8 omdat naar mijn mening het licht iets minder mocht.
Coach-Benito .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Restaurant ziet er heel leuk uit, anders dan je verwacht van een Chinees restaurant.
Service was goed, lang wachten op je eten of drinken was er niet bij.
Eten was heerlijk. De pittige kreeft was op voor ik het wist, de garnalen waren lekker en natuurlijk de oesters met wasabi ... kon er geen genoeg van krijgen. Net als de dumplings en zoveel keus!
Vis, kip, rund, varken we hebben van alles geprobeerd alles was heerlijk, zelfs de goente schotels.
Volgende week gaan we weer ... heb er nu al trek