Zeytin

Erg voordelig
Erg kort
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gegeten met zn tweeën. Restaurant ligt iets buiten het centrum, ik was bang dat het niet gezellig genoeg zou zijn op een woensdagavond. Dit bleek onterecht. Genoeg mensen die dit kiezen. Lacmacun en een schotel. Beide erg lekker en ruim voldoende. Turks brood erbij met knoflooksaus en een rode saus (leek op tomatensaus, bleek sambal, hadden we graag vooraf willen weten). Lekkere gebakken aardappeltjes. Turkse thee van het huis. Ik bestelde er Baklava bij, sjonge wat lekker. Al met al voor het herhaling vatbaar, voor het geld hoef je het niet te laten. €27. 2 Hoofdgerechten, 1 wijn, 1 bier en baklava (kregen we 2 schoteltjes en vorkjes bij, prima)
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Pizza besteld bij Zeytin. Wel even getwijfeld, want het is geen Italiaans restaurant, maar zeker geen spijt! Pizza's keurig op tijd en goed warm bezorgd, knapperige korst en rijkelijk belegd. Volgende keer weer!
Lolindir .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Zeytin laat de echte Turkse keuken zien in een zeer net restaurant. Aankleding is modern met Mediterraans/Turkse accessoires. Eten is goed gekruid, vlees is sappig, porties zijn ruim. De schotels zijn aan te bevelen en hebben een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Van het huis krijg je Turkse thee na afloop; goede service!
Wietse G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met zijn tweeën hier gegeten en de grillschotel voor twee personen genomen. Het was heerlijk, en zeer goed te betalen! Het personeel was vriendelijk en er hing een goede sfeer. Het restaurant is op het eerste gezicht een beetje onooglijk, zo onder de 'brug' van het oude ziekenhuis weggestopt, maar het is smaakvol ingericht.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Op 13-09-2015 gegeten met mijn vrouw. Vooraf "ezo gelin" linzensoep, al verschillende varianten geproeft en ook deze was weer erg lekker. Toen een hoofdgerecht mijn vrouw "tavuk sis" gemarineerde blokjes kipfiletvan de grill en ik "biftek" biefstuk. De kipfilet lekker mals, niet droog en heerlijk gekruid. De biefstuk, 3 stuks op het bord, niet te vergelijken met onze hollandse, roze gebakken en super goed van smaak. Dit alles geserveerd met eigen gebakken turks brood, gebakken aardappelen en salade. Het was allemaal erg lekker. Ambiance valt wel tegen maar dat maakt het eten en de vriendelijke bediening ruimschoots goed
Sascha M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Ik kom hier regelmatig. Zeer vriendelijke bediening. Vakmensen in de keuken. Heerlijk eten. Prima porties en een lekkere kop Turkse thee van het huis na afloop. Mijn favoriete restaurant in Enschede.
Babbelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Vanuit het werk met collega's wezen eten bij de Zeytin. Onaangekondigd konden we met 10+ mensen terecht en werden we erg vriendelijk geholpen. Zelf had ik de Beyti kebab, heerlijk!!! Meer dan genoeg en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Ik kom hier met enige regelmaat en bestel eigenlijk altijd hetzelfde (stoofpotje met garnalen) omdat ik geen vlees eet. Eten is altijd goed en veel. Heerlijke aardappelschijfjes en brood met sausjes! Brood komt normaal altijd vooraf, maar nu kwam alleen de saus :( Brood kwam tegelijk met de rest op tafel. Het betalen is altijd een lachertje, we waren 31,50 kwijt met 2 personen!