Zeyn

Duur
Lang
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
ik heb hier met mn dochter gelunched de bediening liet op zich wachten ze liepen met 7 man personeel het was rustig in de zaak na 20 min kwam er eindelijk en ober die onze bestelling kwam opnemen
personeel was verder vriendelijk
broodje Pulled Pork was teleurstellend mijn advies serveer de cranberry compot naast het ?pita /flat broodje
broodje hamburger was smaakloos en werd te rauw geserveerd
ik sla deze lokatie in het vervolg over
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Hier samen met een collega gelunched. Vriendelijke bediening en we werden snel geholpen. Voordat de drankje kwamen duurde het iets te lang. Maar daarna liep alles op rolletjes. Ik had de pulled pork. Er stond bij dat het een tip was. En dat is niet gelogen! Heerlijk. Zeker in combinatie met de knapperige uitjes en bietjes. De club sandwich viel ook in de smaak. Helaas vonden we het niet genoeg en hebben we vervolgens nog een tosti gedeeld. Leuke plek om te lunchen. Ga ik nog een keer doen als ik in de buurt ben.
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voorafgaand aan de musical een hapje gaan eten. Ondanks het volle terras werden we snel geholpen en stond het eten vlot op tafel. Wij hadden allemaal een burger, die was erg lekker en groot. Het terras grenst nu aan de wegwerkzaamheden, wat niet enorm gezellig is maar daar kan de zaak verder weinig aan doen. Het zonnetje maakte dat weer goed.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Eerst op het terras in de zon gezeten, waarna we binnen hebben genoten van het Musicalmenu, zeker een aanrader! Vriendelijk personeel en goed eten.
Aad15 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Prima plek voor koffie en een afspraak, maar de lunch was slecht: er zit helemaal geen tonijn in het broodje tonijnsalade, is op geen enkele manier te proeven, alleen zuurkools en andere koolsoorten met een scherpe, allerverhullende kerriesaus en rose verf?
Margret T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Hier gisteren met 3 vriendinnen gegeten vooraf aan ons theaterbezoek. Vooraf gereserveerd, maar we stonden niet in het boek. Toch een tafel vrij, dus prima. We waren er 2 uur van tevoren. Wij aangegeven dat we graag het theatermenu wilden hebben. In eerste instantie supersnelle bediening. Eerste drankje was er sneller dan het licht en ook het voorgerecht kwam vrij snel. Maar toen ging het mis. Na een uur hadden we nog steeds niet ons hoofdgerecht. Het toetje hebben we helaas moeten laten schieten, omdat we dit om 18.45 nog steeds niet hadden gehad terwijl de voorstelling om 19.00 uur begon. Wij hebben een paar keer aangegeven dat we haast hadden, omdat we naar het theater moesten. Ze begrepen ons helemaal, maar deden er niets aan om het te versnellen. We hebben één menu uiteindelijk niet hoeven te betalen, wat ongeveer overeen kwam met 4 toetjes. Erg jammer dit. Het eten was heerlijk, maar door deze slechte service zullen we dit restaurant in het vervolg overslaan. Helaas!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Sandwiches zijn prima, niets bijzonders. Hele langzame bediening, een bijzonder asociale bedrijfsleidster. Locatie is handig gelegen, toiletten buiten het restaurant.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk gegeten met mijn vrouw! Niks op aan te merken zeer gastvrij ondanks de grootte drukte! Het decor vonden wij erg mooi! Zeker een aanrader!
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Gelunched met een classic club sandwich. Uitstekend verzorgd. Voor een bescheiden eter voldoende. Smakelijke mix van ingrediënten. Zeer vlotte, vriendelijke en professionele service.
David B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Een sfeervol, bedrijvig restaurant in hartje 'beursland Utrecht', handig voor mijn bezoek aan het stationsgebied en voor deze ontmoeting.
Een vriendelijk onthaal en snelle, attente bediening zijn kenmerkend van Zeyn.
Onze ober, Samir, blinkt uit in zijn originele stijl en de warme, authentieke aandacht die we krijgen.
Het menu is beknopt, overzichtelijk en verrassend veelzijdig en creatief, vooral in de geest van 'fusion cooking'.
We nemen beiden een vegetarisch hoofdgerecht: couscous met veel groenten (€16,50), volkorenspaghetti (ook met veel groenten) (€12,50).
Witbier (tap) kost €3,95, rode port €3,75, thee €2,50.
Met een ruime, comfortabele tafel aan het raam nemen we alle tijd voor ons gesprek en voelen geen druk om 'op te hoepelen'.
Zeyn is zeker de moeite waard!
Topski .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Eigenlijk had de service een 7 moeten hebben omdat die een soort stille dood stierf. Beginnend aan ons diner was de service werkelijk heel goed, leuke bediening, attent en snel, helemaal top dus een 8. Na het dessert was er niemand meer ..... denk om 19 uur naar huis, alles overlatend aan een minimum aan 'crew', om de laatste klanten 'weg te werken'. Moest attentie vragen voor koffie en de rekening.
Maar nu even wat positiefs: ontvangst heel erg goed, snelle service, voorgerechten (maissoep en makreelfilet) perfect, hoofdgerecht vis op orientaalse wijze geweldig, op noodles. Nagerecht echt hemels, cake met fruit in een glas.
Kortom, heel goede locatie om voorafgaand aan theaterbezoek te gaan eten. Wij komen weer!
Harrald B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Na het lezen van de recensies beetje twijfelachtig, maar vol goede moed naar binnen gestapt. Wij uit het hoge noorden hebben het niet zo op piepkuikens en runderlonghaas, maar hamburgers staan ook op de kaart en na een poosje om ons heen kijken zagen we de nasi met saté voorbij komen en dat zag er top uit. Toch gegaan voor piepkuiken en varkens steak. Subliem. Mals en heerlijk gekruid. Wij komen nog een keer.
Monique-69 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
1 juli voor de voorstelling uit gegeten en aan de bediening doorgegeven dat we 1.5 uur de tijd hadden voor een 3 gangen menu, dit gaat lukken en idd dit lukte, als we nog eens komen dan zorgen dat we ruimer de tijd hebben omdat we graag wat langer tafelen bij lekker en goed eten.
Nog niet zo lang nieuwe menukaart, ik heb de mais kokos soep, gebakken claresse (vis) met noodles en groenten en na een chocoladetaartje met banaan en honing, allemaal erg lekker.
Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Hier afgelopen vrijdag wezen eten omdat we naar een musical gingen. We waren wat aan de late kant en vroegen of we in een half uur klaar konden zijn, dat was geen probleem gelukkig:) De ober die ons bediende was super en zorgde dat we op tijd onze bestelling en onze maaltijd krijgen. Wel vond ik het jammer dat wat ik had besteld iets totaal anders kreeg. Ik had een maaltijd van 13.50 waar ik echt zin in had en ik kreeg een maaltijd van 18.50 voor geschoteld. Vanwege de tijd deze wel opgegeten, maar wel gezegd toen de ober vroeg of alles naar wens was. We kregen we 2 gratis drankjes om het te compenseren, dat was wel erg netjes. Alleen aangezien ik niet van slappe patat houd (ik lust alleen maar krokante patat) en daarom een maaltijd had gekozen zonder patat (salade van vis gekozen, ik kreeg vis in filodeeg met patat) krijgt het eten een 3. Maar de locatie is wel uitstekend, dus waarschijnlijk als we weer met tijdsdruk zitten komen we hier nog wel is langs om te eten.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Leuke gelegenheid. Ideaal voor een lekker ontbijtje voordat je de trein in moet.

Koffie is prima, niet geweldig maar goed genoeg. Vriendelijke en snelle bediening en prima ontbijt met beperkte maar toch gevarieerde keuze: van yoghurt met muesli tot een croissantje met jam of een uismijter. Mijn uitsmijter was lekker en niet zuinig belegd. Het brood eronder was lekker, niet te dik gesneden en duidelijk vers afgebakken.

Prima ambiance voor een ontbijtje en en kop koffie!
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Voor een late lunch naar binnen gegaan, waar we met een amicaal "hoi" welkom geheten werden. Daar ben ik niet direct een voorstander van, maar vooruit, het is een soort grand-café, geen echt restaurant. Leuk dat je zo de open keuken in kan kijken, ik geniet daar altijd van. De bediening kwam al snel de bestelling opnemen. We bestelden een baguette Vitaal en een broodje Pulled Pork en twee cola.
De baguette Vitaal was vooral een broodje met veel gedoe erop van sla, koolsla, en meer groenten. Dit alles op een hele dikke baguette, waardoor het moeilijk te eten was. Door het broodje van elkaar te halen, en alles over 2 stukken te verdelen was het te doen. Brood zelf was erg lekker, en de koolsla erop duidelijk vers gesneden. En ook de ham en gekruide omelet smaakte mijn disgenoot goed.
Broodje Pulled Pork viel zwaar tegen. Ook hier een heleboel gedoe erop in de vorm van sla en gesnipperde augurk, het vlees was koud, en datgene wat dan nog een beetje smaak zou kunnen geven, namelijk de saus, die zat voornamelijk op het brood, en niet op het vlees. Buiten het feit dat het vlees koud was, was het ook erg weinig vlees. Het was niet droog. Met het bijgeleverde bestek was er nauwelijks door het brood heen te komen. ( dit gold ook voor de baguette Vitaal) Origineel bestaat een broodje Pulled Pork uit een broodje, veel vlees met bbqsaus en koolsla of augurk. En het is warm.
Toen ik op de vraag " heeft het gesmaakt" dus ontkennend antwoorde en mijn commentaar gaf, zei de serveerster dat ze het door zou geven aan de keuken. Wat schetst mijn verbazing? Toen de rekening kwam, was er, zonder dat daar woorden aan vuil gemaakt werden, mijn broodje van af getrokken! Dat is nog eens grote klasse, en dat heb ik ze dan ook gezegd. Geen smoesjes, gewoon laten merken dat je de klant serieus neemt.
Dus ondanks het feit dat mijn broodje echt tegenviel, scoren ze met de service voor mij een dikke 10.
Rudolffostedina .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Als je zeer tijdig een reservering maakt die niet goed wordt gehonoreerd, als een theatermenu niet tijdig wordt afgewikkeld en je steeds opnieuw moet vragen of het kan opschieten, omdat je dus naar het theater wilt en als er buiten op het krijtbord drankje staan aangeboden die er binnen helemaal niet zijn, dan doe je het niet zo best. De locatie zal er wel voor zorgen dat de klanten blijven komen. Met het restaurant is dus echter van alles mis. Misschien prima voor een drankje of een snelle hap. Zie het niet als een serieus restaurant. Dat is het niet.
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij restaurant zeyn.Het decor viel eerst iets tegen,maar toen het schemerig werd gingen er kaarsjes aan en was het ineens gezellig. Als voorgerecht procureur gegeten, heerlijk mals en vol van smaak.Mijn man had de vissoep die super vers en diep van smaak was.Toen we glaasjes water naast onze wijn bestelde stelde de ober voor om een karaf water van het huis neer te zetten,dat vond ik super attent.We kregen na even wachtten ons hoofdgerecht: Kogelbiefstuk:prachtig diep van kleur en perfect gebakken..wat een liefde! mijn man had de dagspecial: maaltijdsalade met tonijn. Op aanvraag kregen we nog wat brood op tafel.Zomaar weer van hun.Koffie als afsluiter was heerlijk..de barman had hartjes in mijn latte macchiato gemaakt ..hij maakte tijd voor een praatje, en na het afrekenen werd ons een mooie avond gewenst.
Sarah-eet .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Eten: ik heb hier 2 keer gelunched, in beide gevallen heb ik de vegetarische clubsandwich gegeten. Die was heerlijk.

Service: prima en lekker vlot.

Decor: stijlvol. Wel luide muziek.
Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Al meerdere malen hebben wij bij Zeyn geluncht. Deze keer had ik de clubsandwich gegeten. En ik heb genoten, rijkelijk belegd en meer dan genoeg. Je betaald dan wel €9,75 maar je krijgt ook veel lekkers daarvoor terug. De medewerkers waren vriendelijk en werkten vlot. Het interieur ziet op goed verzorgd uit.