Zeus

Wijdstraat 17 2801 KA Gouda Nederland Kaart
31-182232032

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Zeus

In dit Griekse restaurant kun je genieten van de traditionele Griekse keuken met heerlijke gerechten. De inrichting is stijlvol en warm en het eten wordt vers bereid. Elke dag bakken ze zelf hun brood en het personeel doet er alles aan om de gasten te plezieren. Met goed gevulde borden en een vriendelijke bediening. Verse salades, royaal opgemaakt en veel vers vlees of vis. En natuurlijk de welbekende ouzo als welkom voor alle gasten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zeus

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 13.00 - 23.30 uur

• Bar
7,2

Jouw recensie over het restaurant Zeus

Adriënne B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Prima voor een simpele hap
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ik eet doorgaans niet vaak Grieks maar na een bezoek aan dit restaurant komt daar zeker verandering in! Voor het bedrag wat je betaalt krijg je veel, en heel goed eten. Zoals salade, gebakken aardappels, rijst en tzatziki als bijgerechten. Vooraf hadden we brood, de eigenaresse vertelde dat ze dit elke dag vers maken. Het brood dat we niet op konden mochten we mee naar huis nemen. Er zaten drie lekkere smeersels bij waarvan de kruidenboter een uitblinker was. Ondanks dat het op een doordeweekse avond niet erg druk was, was de sfeer erg goed, gezellig en knus. Het restaurant word gerund door een Grieks stel en hebben alle specialiteiten uit Griekenland mee naar Gouda genomen. Wat een lieve mensen! Hele leuke avond gehad!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Inrichting iets gedateerd. Maar je komt voor het eten. Liever geld in kwaliteit van het eten ;-)
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Zeus. Goede keuze om vrienden mee naar toe te nemen.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We waren de enige gasten. Jammer, want het eten was goed.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer vriendelijke mensen, eten was heerlijk.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Lekke gegeten voor een klein prijsje
An D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima en lekker gegeten
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De beide hoofdgerechten vielen enorm tegen . De giros speciaal was zurig in een soort yoghurtsaus wat niet in de omschrijving stond dus niet zo verwacht werd. Ook de oven- stoofschotel lamsschenkel viel tegen.
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten is goed tot zeer goed. Locatie is goed. Bediening mag iets sneller vragen of er iets gewenst is. Maar over het algemeen goed.
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Fantastische presentatie, vooral de desserts , prachtig!
Hier komen we zeker terug
T.M. B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We waren met de restaurantactie van de ah maar alles was zo overpriced dat we er vanaf zagen. Ook de bediening was erg onaardig.
Het kostte ons ook nog 5 euro vanwege het gratis welkomstdrankje dat we hadden opgedronken bij het bestuderen van de kaart.
A G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was super lekker maar toen we het voorgerecht op hadden zat er ongeveer een uur tussen voordat het hoofdgerecht kwam en al die tijd lieten ze alles staan op tafel ondanks dat ze heel vaak langs liepen
Dus dat was wel een groot minpuntje
Fre W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten. We hebben niet van de kaart gegeten maar o
ns laten verrassen en de kok heeft heerlijke schotels klaargemaakt. Grand dessert voor 2 is ook echt aan te raden.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer prettige goede bediening.
Heerlijk eten. Meer dan voldoende. Zeer gastvrij.
Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Hele leuke, relaxte avond gehad. Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Voor en na gerecht waren iets minder..

Hoofdgerecht was erg lekker en ook meer dan genoeg!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Eten was wisselend lekker. We kregen ook wat anders dan wat we besteld hadden, maar toch wel lekker gegeten
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben via de ah actie gereserveerd en we mochten van normale menu kaart kiezen. Het eten was heerlijk.personeel was niet zo snel en niet zo heel vriendelijk. het duurder ruim een half uur voordat we onze keuze door konden geven en de drankjes duurde ook best lang voor dat we die kregen. We kregen de rekening en daar stond 1 drankje teveel op.
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wij hebben een fijne avond gehad en voor een Grieks restaurant vonden we het eten best goed. Wel een echt minpunt vonden wij, op zich goede eters, dat de porties vlees, vis en kaas wel heel erg groot waren. Het zal gastvrij bedoeld zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat allemaal op zou kunnen eten zonder er last van te krijgen. m.a.w.: ik heb heel wat half gevulde schalen terug naar de keuken zien verdwijnen. Een dergelijke voedselverspilling kan ik niet goed verdragen, is niet meer van deze tijd en domweg niet nodig; genoeg is genoeg! Zeker wanneer het zoals hier goed is klaargemaakt en, m.n de voorgerechten, ook nog verrassend mooi geserveerd. Fijn dat er wel redelijk wat groente werd geserveerd; zowel warm als salade. Dat zie je niet vaak en daar kunnen andere restaurants dan weer een voorbeeld aan nemen (: