Zeus

31-182232032

Speciale deals

-40% op de Rekening

Over het restaurant Zeus

In dit Griekse restaurant kun je genieten van de traditionele Griekse keuken met heerlijke gerechten. De inrichting is stijlvol en warm en het eten wordt vers bereid. Elke dag bakken ze zelf hun brood en het personeel doet er alles aan om de gasten te plezieren. Met goed gevulde borden en een vriendelijke bediening. Verse salades, royaal opgemaakt en veel vers vlees of vis. En natuurlijk de welbekende ouzo als welkom voor alle gasten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zeus

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 13.00 - 23.30 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Zeus

Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten was lekker en de porties waren ruim voldoende. De bediening vriendelijk. Het was er gezellig. Een leuke avond gehad.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Het zijn grote porties van goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk en snel maar je krijgt alle tijd om rustig te genieten. Wij gaan zeker nog een keer.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Restaurant met een prettige sfeer, een gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Traditioneel een lekker glaasje ouzo wordt vooraf gebracht. Dit zorgt meteen voor een warm welkom. Deze keer voor de Zorba schotel gekozen, Griekse specialiteiten van de grill, Mousaka, Souflaki-speciaal, Gyros, Varkensfilet, Gevulde Biefteki, Tzatziki. Het vlees is super mals en smaakvol. De schotel is redelijk groot, Absoluut voor herhaling vatbaar. Een toppertje in het aanbod van Griekse restaurants in de omgeving van Gouda.
Dennes V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten was goed. Bediening kan beter. Prijs was redelijk
jannie J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten bij dit restaurant. Aardige bediening. Gunstige prijs. Een aanrader.
Mendel R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en een heel leuke avond gehad
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, ik vond het echt een van de beste Grieken die ik ken. Wij hadden een mix aan lekkere koude en warme voorgerechtjes, sommige klassiekers zoals kofta en tzatziki, sommige verrassend zoals mosselen in kruidige tomatensaus. Het vlees van het hoofdgerecht was allemaal heerlijk mals en goed gekruid. Er zat wel heel veel tijd tussen de gangen en het duurde lang voordat de borden werden afgeruimd. Maar heerlijk gegeten en aardige mensen. Een aanrader!
Boaz D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was lekker, bediening was netjes maar kon zeker sneller en als glazen leeg zijn bijvoorbeeld vragen of er nog iets ingeschonken moet worden. Inrichting is netjes, maar bijvoorbeeld door plafond te vernieuwen meer in stijl te maken. Overal lekker gegeten maar kan zeker nog beter
anita A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
gezellig restaurant goede verlichting sfeervol
De tafel van Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en goede service. Wij gaan zeer zeker terug!
Bacchus-Rob .
Heerlijk gegeten
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellig restaurant, lekker buiten kunnen eten. Goed eten, fijne bediening.
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ontzettend lekker gegeten heel uitgebreide kaart niet de standaard menu's.Erg smaakvol en lekker.Bediening erg goed en vriendelijk.We gaan vanavond 10 mei er weer eten!!!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het eten was weer lekker zoals altijd. We komen hier met enige regelmaat. Het is één van de allerbeste Griekse restaurants die we tot nu toe hebben bezocht. Het eten is altijd smakelijk. Verder alleen maar lof. Nog bedankt voor de ouzo en dito afscheidsdrankje van het huis: Top !
HvVliet .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Houd je van Grieks dan is Zeus echt top , Heerlijke gerechten met allemaal echt een eigen smaak . We waren met 4 personen en waren allemaal aangenaam verrast .Wij moeten er dik een half uur voor rijden maar gaan hier zeker terugkomen .
Niet onbelangrijk : de prijzen ook van de dranken waren voor Gouda zeer netjes .
Albert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima Grieks restaurant. Goed eten, vriendelijk personeel en reële prijzen.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten redelijk, erg lang wachten.
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Moesten een uur wachten op ons eten.
Als vooraf brood met kruidenboter. Brood was zout. Dit gezegd en vrouwtje zei ook dat het niet goed was.
niels P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Garnalen van het voorgerecht stonken en smaakten bedorven terug gestuurd naar de keuken. Hoofdgerecht en nagerecht waren prima.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Onze komst was bekend, het was niet druk en ons werd de keus gelaten welke tafel we wilde. Het eten was goed en lekker maar niet bijzonder. Op zich geen reden om niet nog een keer te gaan maar ik denk dat wij eerst nog eens een andere Griek gaan proberen.