Zeus

Wijdstraat 17 2801 KA Gouda Nederland Kaart
31-182232032

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-40% op de Rekening

Over het restaurant Zeus

In dit Griekse restaurant kun je genieten van de traditionele Griekse keuken met heerlijke gerechten. De inrichting is stijlvol en warm en het eten wordt vers bereid. Elke dag bakken ze zelf hun brood en het personeel doet er alles aan om de gasten te plezieren. Met goed gevulde borden en een vriendelijke bediening. Verse salades, royaal opgemaakt en veel vers vlees of vis. En natuurlijk de welbekende ouzo als welkom voor alle gasten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zeus

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 13.00 - 23.30 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Zeus

A G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was super lekker maar toen we het voorgerecht op hadden zat er ongeveer een uur tussen voordat het hoofdgerecht kwam en al die tijd lieten ze alles staan op tafel ondanks dat ze heel vaak langs liepen
Dus dat was wel een groot minpuntje
Fre W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten. We hebben niet van de kaart gegeten maar o
ns laten verrassen en de kok heeft heerlijke schotels klaargemaakt. Grand dessert voor 2 is ook echt aan te raden.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer prettige goede bediening.
Heerlijk eten. Meer dan voldoende. Zeer gastvrij.
Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Hele leuke, relaxte avond gehad. Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Voor en na gerecht waren iets minder..

Hoofdgerecht was erg lekker en ook meer dan genoeg!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Eten was wisselend lekker. We kregen ook wat anders dan wat we besteld hadden, maar toch wel lekker gegeten
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben via de ah actie gereserveerd en we mochten van normale menu kaart kiezen. Het eten was heerlijk.personeel was niet zo snel en niet zo heel vriendelijk. het duurder ruim een half uur voordat we onze keuze door konden geven en de drankjes duurde ook best lang voor dat we die kregen. We kregen de rekening en daar stond 1 drankje teveel op.
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wij hebben een fijne avond gehad en voor een Grieks restaurant vonden we het eten best goed. Wel een echt minpunt vonden wij, op zich goede eters, dat de porties vlees, vis en kaas wel heel erg groot waren. Het zal gastvrij bedoeld zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat allemaal op zou kunnen eten zonder er last van te krijgen. m.a.w.: ik heb heel wat half gevulde schalen terug naar de keuken zien verdwijnen. Een dergelijke voedselverspilling kan ik niet goed verdragen, is niet meer van deze tijd en domweg niet nodig; genoeg is genoeg! Zeker wanneer het zoals hier goed is klaargemaakt en, m.n de voorgerechten, ook nog verrassend mooi geserveerd. Fijn dat er wel redelijk wat groente werd geserveerd; zowel warm als salade. Dat zie je niet vaak en daar kunnen andere restaurants dan weer een voorbeeld aan nemen (:
H. V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was druk. Wij konden pas om 20.00 uur eettafel krijgen. Toen kregen we het voorgerecht pas om 21.00 uur.
Beetje laat, maar verder was het eten prima.
Aat B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening heerlijk en meer dan voldoende aan eten. Een echte aanrader voor mensen die van Grieks eten houden. Wij gaan zeker nog een keer eten daar.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met de actie van AH konden we van de hele menukaart een keuze doen. Dit is vaak bij andere restaurants een vastgesteld menu of keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. De menukaart was heel uitgebreid en het eten was heerlijk! Jammer genoeg was de wachttijd erg lang omdat er maar 1 kok aanwezig was. Dat kan altijd gebeuren, maar geef dat dan door aan je gasten. Verder geen opmerkingen. We komen zeker nog een keer terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten werd vlot geserveerd. Opmaak en hoeveelheid ruim voldoende. Alleen wat twijfels over de versheid. Beide buikpijn gehad.
R.D. E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was heerlijk en prachtig opgediend. Vriendelijke bediening.
Mèloney D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, erg veel eten. Met de AH actie keuze uit de volledige kaart, die uitgebreid is. Van het vlees, tot het patat en de salade, alles was lekker.
Bediening vonden wij wat sloom. Moesten lang wachten op elke gang (waaronder ook voorgerecht), wat gezien de hoeveelheden ook weer een enigzinds pluspunt was.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We zijn hier gaan eten met de AH-restaurantactie. We konden uit het menu zelf kiezen wat we wilden hebben. De bediening is vriendelijk; de jonge serveersters mogen wel iets vriendelijker kijken. Het voorgerecht was ontzettend lekker, het hoofdgerecht ook maar de varkenshaas was iets te droog. Het dessert was prima. Het fruit was echt vers en het ijs lekker. We kregen een drankje-van-het-huis na afloop.
M L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten. Goede service. Lekkere gratis drankjes.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lekker eten goede service voor herhaling vatbaar.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wij waren verplicht 3 gangen af te nemen. Ik wil nooit een voorgerecht. Mijn hoofdgerecht en voorgerecht kreeg ik dan ook niet op. Dan wordt er eten weggegooid en daar houd ik niet van.
Eigenlijk dacht ik later... we hadden de bon terug moeten vragen en ergens anders gaan eten.... Men kan mij toch niet verplichten om drie gangen af te moeten nemen.
Eten was goed, smakelijk en goed opgediend. Daar doet niets aan af. Bediening wat stug.....
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker eten en informele sfeer .