Zeus

Wijdstraat 17 2801 KA Gouda Nederland Kaart
31-182232032

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-40% op de Rekening

Over het restaurant Zeus

In dit Griekse restaurant kun je genieten van de traditionele Griekse keuken met heerlijke gerechten. De inrichting is stijlvol en warm en het eten wordt vers bereid. Elke dag bakken ze zelf hun brood en het personeel doet er alles aan om de gasten te plezieren. Met goed gevulde borden en een vriendelijke bediening. Verse salades, royaal opgemaakt en veel vers vlees of vis. En natuurlijk de welbekende ouzo als welkom voor alle gasten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zeus

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 13.00 - 23.30 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Zeus

Leny A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
wij zouden deze zaak niet meer bezoeken , we zaten na een muur te kijken waar hele stukken uit waren. het eten was matig wat erg jammer was, de vorige eigenaar had toch betere kwaliteit in huis
Leny A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
de sfeer veranderde toen we een Groupon bon lieten zien. de kaart wed gelijk weg gehaald zonder uitleg , we wisten niet wat we te eten kregen hebben het moeten vragen kregen broodje met boter en een schotel voor 2 personen en toen konden we weer gaan nadat we vroegen of we nog wat te goed hadden, het eten was zozo de kip niet gaar de rest was een beetje droog, gaan er niet meer na toe
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gevarieerd Grieks eten, vriendelijke bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was erg lekker. Teleurstellend was het lange wachten, vijf kwartier voordat het voorgerecht er was. Vervolgens weer erg lang wachten op het hoofdgerecht. Dit alles duidelijk het gevolg van te weinig personeel. Bij het eten rode wijn genomen waarvan de kwaliteit slecht was.
Bediening was wel vriendelijk maar je moet overal om vragen.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij waren er zaterdag 10 februari en we hebben heerlijk gegeten, echt super.
Maar we hebben wel vreselijk lang op ons eten moeten wachten, bijna anderhalf uur. Nu snappen wij ook wel dat er wel eens niet genoeg personeel aanwezig is of dat het drukker is dan verwacht, maar we hadden het aardig gevonden als er dan misschien een klein hapje of brood oid geserveerd zou zijn. Om 7 uur gereserveerd en pas om half 9 kam er eten op tafel.
Maar voor de rest niets dan lof. Vriendelijk personeel, zoals ik al zei heerlijk eten en een fijne ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heb heerlijk gegeten en is voor herhaling vatbaar.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik herken me totaaal niet in voorgaande recensies. Vanavond hier gegeten via Groupon. Hadden gereserveerd voor 3 personen specialiteitenmenu van de chef en 3 kinderen.
Bij binnenkomst een glaasje ouzo en voor de kids een glas appelsap. Leuke binnenkomer! Lekker versgebakken brood, zo far zo good.
Daarna duurde het enorm lang voor er iets gebeurde. Uiteindelijk kwam ons hoofdgerecht voor 3 personen en de kinderen is niet eens gevraagd wat zij wilden eten! Die hadden een bord. Maar een extra bordje patat bijbesteld, want dat werd wel erg karig. De kipfilet was heel droog, de rijst was koud en voor de rest was het wel ok, maar ben veel beter gewend van Grieks eten. Toen het op was hebben we weer enorm lang naar onze lege borden kunnen staren. Bediening was totaal het overzicht kwijt. We hadden best nog een toetje willen eten en een kopje koffie willen drinken, maar we hebben dat maar opgegeven en zijn uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen om de rekening te vragen.
Wij zullen hier niet nogmaals gaan eten.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gisteravond hier nog op het laatste moment gereserveerd via Iens. Lekker eten, mooi opgediend (anders dan de ‘normale’ Griek), prettige gastvrouw. Echt een aanrader.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Na lange tijd weer eens hier gegeten. De vorige eigenaar, toen nog Grieks restaurant Delphi deed het niet zo goed. Gelukkig doen de nieuwe eigenaren van restaurant Zeus het veel beter. Wat een mooi sfeervol restaurant is het geworden. Goede gezellige bediening met oog voor de klant. Wij hebben heerlijk genoten van de echt Griekse gerechten, bereid door echte Griekse koks. Dit is zoals het moet zijn. Onze complimenten. Ben & Marijke.
feija V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
te veel keuze qua menu.
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
In hetzelfde pand als de Griek hiervoor alleen nu met nieuwe eigenaar. En deze heeft de Griek omgetoverd tot de naam Zeus, een modern fris interieur met Griekse tinten. De wc's waren schoon, echter kúnnen deze nog gemoderniseerd worden. En het eten was heerlijk en meer dan genoeg. En zoals in een Griek, een gratis borrel en voor de kids een gratis glas appelsap.
Dus totaal anders dan de Griek hiervoor!
Ricardo E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben online gereserveerd voor 5 personen.
We bleken veel te vroeg klaar te zijn van een gezamenlijke wedstrijd dus waren een uur te vroeg bij het restaurant. Toch werden we super enthousiast en leuk ontvangen en werden de tafels meteen samengevoegd zodat we konden zitten.
Het eten was super verzorgd en we hebben heerlijk gegeten. Er was meer dan genoeg voor iedereen. Na praten bij betaling kregen we voor ieder een envelopje voor korting voor een volgende keer.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Slome bediening, zeer langzaam met borden weghalen. Eten ook niet best... Lauw en zout. Vlees was smaakloos..
Nooit meer
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Keurig, heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. De moeite waard.
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hadden met 2 personen het Grieks tafelen besteld. Een heerlijk 3 gangen menu met 5 verschillende koude en warme voorafjes. Het hoofdgerecht bestond uit verschillende soorten vlees,vis, friet en rijst en salade. Heerlijk gegeten. Ook het dessert was goed. We gaan zeker nog een keer terug. Vriendelijke bediening.
Tjeerd1976 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
In tijden niet zo heerlijk Grieks gegeten als vanavond. Complimenten voor de bediening ook. Tevens kregen we het eten mee wat over was gebleven. Wij hadden het 3-Gangen menu en de porties waren zeer ruim. Ons gaan ze vaker zien!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten, heel vriendelijke chef en gastvrouw!
michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Prima gegeten in het hart van Gouda. Vriendelijk en snel geholpen.
J.s S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Keurig ontvangst door eigenaresse en een glaasje ouzo vooraf. Heerlijke gerechten en verse salade. We vonden alleen het Griekse brood vooraf erg droog. Lekkere wijnen. Het was niet heel druk. Het interieur kan wel een update krijgen maar deze vriendelijke harde werkers (echtpaar) zijn een half jaar geleden pas begonnen.
De toiletten zijn zeer verouderd maar wel schoon.
Lekker glaasje likeur bij de rekening.
Hier komen wij nog eens terug