Zeus

Wijdstraat 17 2801 KA Gouda Nederland Kaart
31-182232032

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-40% op de Rekening

Over het restaurant Zeus

In dit Griekse restaurant kun je genieten van de traditionele Griekse keuken met heerlijke gerechten. De inrichting is stijlvol en warm en het eten wordt vers bereid. Elke dag bakken ze zelf hun brood en het personeel doet er alles aan om de gasten te plezieren. Met goed gevulde borden en een vriendelijke bediening. Verse salades, royaal opgemaakt en veel vers vlees of vis. En natuurlijk de welbekende ouzo als welkom voor alle gasten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zeus

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 13.00 - 23.30 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Zeus

Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
J D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Goed gegeten, ruime hoeveelheid. Rijst en gehakt wat aan de zoute kant; maar dat kan ook aan ons liggen.
Verrassend; drankje voor en na het eten van de zaak!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ah bon gebruikt. We konden kiezen uit het gehele menu. Prima eten.
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel goed eten.. Jonge meisjes in de bediening die de wijn niet voor je inschenken, kleinigheidje maar misschien net even de "kers op de taart"
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was in orde. Maar de wachttijd was onacceptabel lang. Men geeft daar 40 % korting op prijzen die daar overigens wel hoger zijn dan normaal. Maar 40% korting zorgt wel voor een aangename rekening na 3 uur vooral wachten.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was erg goed. Grote porties!! En alles werd goed warm geserveerd!!
De inrichting is wel hier en daar aan vervanging toe, zoals plafond, vloer en lampen.
Aardige bediening.
JOHANNA L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, lekker buiten gezeten
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gerechten zijn beter dan de doorsnee Griek, de borden zien er verzorgd uit. Zeer royale porties. Heerlijk gegeten.
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk Grieks eten, alleen voor ons teveel vlees
Dijkzicht N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het eten kwam allemaal uit de frituur of het leek uit de vriezer te komen. Zelfs de zalm... service was prima, vriendelijk maar enigszins langzaam. Het eten was helaas teleurstellend. Geen aanrader
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
fijn restaurant nu voor de 2e keer gegeten en was weer erg lekker, vlotte en vriendelijke bediening
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Grote porties, veel extra’s, zoals het grote zelf gebakken brood dat bijna als cake smaakt en supergrote gekruide patat, grote spiezen met vlees, zalige sauzen. Kortom, het was een waar Grieks genot.
Mellaney S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Inmiddels al bij veel Griekse restaurants gegeten, maar helaas was het hier een teleurstelling.
Als voorgerecht hadden we lijven en pepertjes en daarnaast nog brood met smeersels. Het brood zag er leuk uit, maar de smeersels waren wel heel erg weinig voor de hoeveelheid brood (en wij smeren echt niet dik). De pepers waren lekker, maar de olijven hebben we laten staan omdat deze gewoon echt niet lekker waren.
Als hoofdgerecht gingen we voor de gyros en souvlaki. De gyros was wat flauw en was naar mijn menig niet lang genoeg gegrild. De souvlaki was wel lekker.
Wat service betreft is er nog behoorlijk wat te verbeteren. De serveersters leken er niet bepaald zin in te hebben en we hebben lang moeten wachten voordat onze tafel gedekt werd en we een kaart kregen.
In de chocomel die ik had besteld zaten onderop klontjes. Na dit vermeld te hebben bij de service werd alleen mijn glas meegenomen, maar niets aan gedaan. We moesten zelf vragen om een refill, nadat onze glazen al een tijdje leeg stonden.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was erg druk gisteravond, de zaak zat helemaal vol. Dat was te merken in de bediening die overigens even vriendelijk als altijd was. We hebben weer heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer terug.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ondanks de gigantische drukte en weinig personeel toch vriendelijk geholpen. Kaart biedt wel erg veel keuze. De 'keuze van de chef' bleek gewoon een mixed grill, daar zou een ovengerecht bij moeten horen volgens de kaart maar niet gezien. Grote hoeveelheid eten en smaakvol geserveerd. Vooral de gyros en het gehakt was erg lekker. Tsaziki met eigengebakken brood ook top. Prijs/kwaliteit dik in orde!
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten was lekker en de porties waren ruim voldoende. De bediening vriendelijk. Het was er gezellig. Een leuke avond gehad.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Het zijn grote porties van goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk en snel maar je krijgt alle tijd om rustig te genieten. Wij gaan zeker nog een keer.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Restaurant met een prettige sfeer, een gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Traditioneel een lekker glaasje ouzo wordt vooraf gebracht. Dit zorgt meteen voor een warm welkom. Deze keer voor de Zorba schotel gekozen, Griekse specialiteiten van de grill, Mousaka, Souflaki-speciaal, Gyros, Varkensfilet, Gevulde Biefteki, Tzatziki. Het vlees is super mals en smaakvol. De schotel is redelijk groot, Absoluut voor herhaling vatbaar. Een toppertje in het aanbod van Griekse restaurants in de omgeving van Gouda.
Dennes V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018