Zeus

Meer informatie over restaurant Zeus

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 13.00 - 23.30 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Zeus

Tineke A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij hebben hier gisteravond met zijn vieren gegeten. Het eten was erg goed en we kregen echt veel! Vooral de eigenaresse was erg lief. We zaten zo vol dat we geen toetje meer op konden en koffie namen. Kwam ze later met een schaal met heerlijke desserts waaronder chocolade cake die zij gemaakt had en baklava die haar man gemaakt had. En de rekening was zo laag door de korting dat we een goede fooi gegeven hebben. Enig minpuntje vonden we dat de rijst koud en niet gaar was.
SJL B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Nieuw restaurant, dus de bediening (en de timing tussen de gangen in) liep nog wat stroef.. Maar wat een heerlijk eten en wat veel! Ze bleven maar aankomen met schotels, toen we de mixed grill bestelden. De filodeeg met feta en spinazie vooraf was ook een aanrader.
Op het einde kwam de kok even vragen of het gesmaakt had. Top! We hebben een prima avond gehad, met goed eten!
arvero D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heel vriendelijke eigenaars. Het eten was meer dan goed, maar de porties wel erg groot.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voor de eerste keer naar restaurant Zeus. We waren aangenaam verrast door de keuze mogelijkheden. Het eten was precies zoals je moet verwachten van een Grieks restaurant. Wachttijd iets te lang, echter gezien het aangeboden eten was het dat zeker wel waard.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bediening laat lang op zich wachten. Er is 1 meisje dat nauwelijks Nederlands of Engels spreekt en niet begrijpt wat je wil bestellen, waardoor je uiteindelijk niet kunt bestellen wat je wilt. Ik vroeg om een glas wijn maar het meisje wist niet wat dat was. Toen ik vroeg om de wijnkaart kreeg ik de menukaart waar 1 rode wijn op stond. Porties waren erg groot, en op zich niet slecht. Wel relatief vet en de steak was rare gevraagd maar was nagenoeg doorbakken. De zeer positieve recensies die we hier gelezen hadden hebben ons doen besluiten hier te gaan eten. Achteraf delen wij deze positieve recensies niet.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Uitgebreide menukaart met veel keus. We kregen 2 gangen met erg lekker eten. De porties waren groot, het vlees erg lekker gekruid en de koude en warme voorgerechten waren ook erg mooi uitgevoerd.
Zeus is alles wat ik verwacht van een goed Grieks restaurant.
Anjo D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten precies wat je van een goed grieks restaurant verwacht!

Bediening prima!

Aller vriendelijkst en lekker wat wil je nog meer!
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik heb als voorafje de tomatensoep genomen. Die soep was veel en veel te zout. Echt heel jammer. Het broodje dat erbij kwam was heerlijk. De mixed grill was erg goed en veel. Ook de salade en friet waren echt lekker. Alleen bij de pepersaus was de zoutpot weer erg uitgeschoten. Voortaan geen pepersaus meer. Het dessert was heerlijk. Vers fruit met ijs. Dus heerlijk gegeten maar de soep en de saus waren echt te zout.
Albert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Op een woensdagavond met zijn tweetjes super lekker gegeten bij Zeus. Wij hadden allebei een combinatieschotel met diverse vleesgerechten. Het was smakelijk, vers en de porties waren best groot: véél vlees en lekkere gebakken aardappels die aan dikke friet deden denken! Vooraf kregen we (door het "huis" zelf gebakken) brood met tapenade aangeboden, hetgeen ook erg goed in de smaak viel bij ons. Er staat ook een aantal typisch Griekse gerechten op de menukaart van Zeus, die je niet zomaar bij andere Griekse restaurants zult aantreffen. Best wel een aanwinst voor Gouda hoor, dit Griekse restaurant en wij komen hier zeer zeker snel weer eens terug. Het echtpaar is vriendelijk, neemt tussendoor nog tijd voor een praatje en de (mannelijke) kok is een toppertje. De bediening gebeurt vlotjes. Een hele dikke voldoende wat ons betreft!
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg aardige mensen. Goed eten en veeeeel
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.