ZEST

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant ZEST

Door velen bekroond tot beste hamburger bakkers van Amsterdam. Wil je het zelf ervaren? Kom dan zeker langs bij ZEST, een fijne (Craft bier brouwerij - restaurant) met lekker Balkan gerehten, zelf gebrouwen bier en vriendelijke bediening. Het restaurant ligt net buiten het centrum van Amsterdam, dus niet midden in de drukte. Perfect voorafgaand aan een avondje uit!

Meer informatie over restaurant ZEST

Maandag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en zaterdag vanaf 17:00 - 01:00

6,8

Jouw recensie over het restaurant ZEST

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ik nam de bonensoep vooraf. Best lekker, wel heel zout en oregano voerde de boventoon. Als hoofdgerecht koos ik de groenetestoofpot met feta en ei. Het was zeker smakelijk, maar er zat heel veel feta in en weinig groente. Voor mij een beetje machtig. Het bier was heel erg goed en de bediening (helaas niet Bulgaars) vriendelijk en snel.
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hadden een tafel door Iens gereserveerd en een bevestiging gekregen. Toen we aankwamen, zeiden ze dat ze volgeboekt waren en dat we dus daar niet konden eten. We snappen niet hoe we een tafel hadden kunnen reserveren en een bevestiging gekregen als het restaurant volgeboekt was. Echt telleurstellend en vervelend.
jan P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
je zit daar leuk in een muzikale omgeving met goed eten en drinken
Duy P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Leuke gastheer, prima eten!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Service onder de maat: één personeelslid aanwezig, maar drinkt liever zelf. Eten niks speciaals. Zonder korting niet de moeite. Wel eigen bier, maar helaas pas over twee weken klaar. Heb je honger en woon je om de hoek, dan kan je het wel een kans geven.
mattdrew25 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Via thuisbezorgd.nl besteld. Ook op een zondag is een wachttijd van meer dan anderhalf uur onacceptabel. Eten was ok, maar prijs kwaliteit verhouding is onder de maat. Verschillende hamburgers besteld die redelijk van smaak zijn maar weinig onderscheidend, ondanks de indrukwekkende titels/omschrijving van de burgers. Zoeken naar de kaas op een cheeseburger mag toch niet de bedoeling zijn. Prijzen zijn echt te hoog voor wat je krijgt.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Lekker gegeten, ik had de daily pasta (gnocchi), bediening zeer vriendelijk en het ziet er ook leuk en gezellig uit en dat allemaal voor een zeer vriendelijke prijs, ik kom hier zeker nog een keer.
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Lekkere hamburgers gegeten. Milkshake was ook lekker. De overige kaart ziet er erg lekker uit. Beetje koud binnen, maar rest was top!
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Via Social deal heerlijke hamburger gegeten met een drankje. Mjammie! Veel keus uit allerlei lekkere hamburgers, er was lekkere patat en een biertje ipv een shake was geen probleem. Zo'n deal wil ik nog wel een keer. Lekker dichtbij de filmhallen dus perfect voor een snel etentje voor de film.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Ik heb hier gegeten samen met mijn vriend. We bestelden beide hamburgers met friet. Beide heel erg lekker. Goed vlees en heerlijke sausjes. Normaal ben ik niet zo gek op burgers en eet ik ze nooit helemaal op, maar deze zeker wel! Ik ben het ermee eens dat de burgers vrij prijzig zijn, maar ze zijn dan wel biologisch en dat is ook wat waard.
Frederieke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Wij hebben vanavond eten besteld bij Zest en het was waardeloos! De beloofde ingrediënten zaten voor een deel niet in de gerechten. En €13.50 voor een hamburger in ronduit schandalig. Kip smaakte vreemd, er miste brood bij de hummus, en de salade was heel klein. Wij bestellen hier nooit meer!!! In totaal waren we €37 kwijt voor: hummus, salade, hamburger met friet.
Afrader dus!
Riska D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Hier out of the blue naar binnen gestapt omdat we effe snel wat wilden eten voor dat we naar een concert gingen. Leuke gezellige tent, interessant menu, je hebt niet meteen het idee dat het Bulgaars is. De hamburgers klinken allemaal erg lekker en de mijne was dat ook ! Bediening is wat schuchter maar vriendelijk. Mijn partner had het vegetarische stoofpotje(vraag niet naar de naam) wat hem heel goed smaakte en ik dus een geweldige hamburger met lekkere friet en een super sausje. Kortom een leuk tentje ook voor een snelle hap, maar ik kom zeker terug om alle andere dingen van de menu kaart te proberen !
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Vriendelijke bediening, heerlijke biologische hamburger, lekkere frietjes en een drankje.
Via een social deal zijn we hier gaan eten. Ik kom zeker terug, want het is voor herhaling vatbaar.
Turjan M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Heerlijk gegeten!
Een stoofpotje met groenten en bulgaarse worst.
Het was erg rustig. Het smaakt vortreffelijk alleen voor de forse eter wat te kleine porties. Wel een aanrader!

Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Samen met mijn vriend ben ik hier gisteren gaan eten. Ze hebben heerlijke burgers met biologisch vlees. Ook lekkere knapperige frietjes. De bediening was vriendelijk en snel. Van de eigenaar kregen we te horen dat ze binnenkort ook biologische broodjes zullen hebben, zodat alles aan de burgers biologisch is. Het enige wat jammer was, was dat de zaak redelijk leeg was. Dit restaurant is zeker een aanrader.
willemnl .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een gezellig restaurant met een kaart met een Bulgaars tintje. Lekkere garnalencocktail vooraf gevolgd door een sappige steak. Er zijn verschillende uitstekende wijnen en de prijs was zeer redelijk. Ik woon in de buurt dus ben blij een restaurant te hebben waar ik regelmatig kan komen eten.
Merwede B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Het eten bij is dan wel biologisch,maar is verder niet om over naar huis te schrijven.De entrecote die we kregen zat vol met zenen en pezen.Mijn dochter was haar patatjes aan het eten en haar bord werd al weg gehaald terwijl ik nog aan het eten was.
Het enige echte positieve was het mooie zwarte plafond met een grote kroonluchter.
Jantien D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Bulgaars eten met o.a. lekkere stoofpotjes en toetjes voor zeer goede prijzen. Veel gebruik van biologische en fair trade producten, ook in de toetjes en de wijn. Enthousiaste, leuke bediening. Zeer gezellig met mijn familie gegeten. Ga zo door!