ZEST

Bilderdijkstraat 188 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-204129631

Over restaurant ZEST

Door velen bekroond tot beste hamburger bakkers van Amsterdam. Wil je het zelf ervaren? Kom dan zeker langs bij ZEST, een fijne (wijn)bar met lekker biologisch eten en vriendelijke bediening. Het restaurant ligt net buiten het centrum van Amsterdam, dus niet midden in de drukte. Perfect voorafgaand aan een avondje uit!

Meer informatie over restaurant ZEST

Maandag t/m donderdag 17:00 - 23:30
Vrijdag en zaterdag vanaf 17:00

6,9
Mattdrew25 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Via thuisbezorgd.nl besteld. Ook op een zondag is een wachttijd van meer dan anderhalf uur onacceptabel. Eten was ok, maar prijs kwaliteit verhouding is onder de maat. Verschillende hamburgers besteld die redelijk van smaak zijn maar weinig onderscheidend, ondanks de indrukwekkende titels/omschrijving van de burgers. Zoeken naar de kaas op een cheeseburger mag toch niet de bedoeling zijn. Prijzen zijn echt te hoog voor wat je krijgt.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Lekker gegeten, ik had de daily pasta (gnocchi), bediening zeer vriendelijk en het ziet er ook leuk en gezellig uit en dat allemaal voor een zeer vriendelijke prijs, ik kom hier zeker nog een keer.
PascalTop .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Ontzettend lekker gegeten! Was er op een maandagavond, toen was het wel verder nagenoeg leeg waardoor de ambiance iets minder was dan bijv in het weekend. Al leek het met de afhaalafdeling erg druk te zijn. Bezorgers liepen af en aan. Lekker en puur eten. Leek erg op de Griekse keuken. Erg vriendelijk bediend. Moesten redelijk lang wachten op het eten wel, maar door de vriendelijke ober werd dit helemaal goedgemaakt. Aanrader!
Okaythen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
De lekkerste hamburgers in Amsterdam. On-Amsterdams hartelijke, relaxte maar snelle bediening. Publiek is divers, internationaal en fijn.
Vraag om een chocolade milkshake, of taart. En de frietjes met feta. Zorg in elk geval dat je truffelmayonaise neemt.
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Lekkere hamburgers gegeten. Milkshake was ook lekker. De overige kaart ziet er erg lekker uit. Beetje koud binnen, maar rest was top!
Anouk73 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Via Social deal heerlijke hamburger gegeten met een drankje. Mjammie! Veel keus uit allerlei lekkere hamburgers, er was lekkere patat en een biertje ipv een shake was geen probleem. Zo'n deal wil ik nog wel een keer. Lekker dichtbij de filmhallen dus perfect voor een snel etentje voor de film.
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Ik heb hier gegeten samen met mijn vriend. We bestelden beide hamburgers met friet. Beide heel erg lekker. Goed vlees en heerlijke sausjes. Normaal ben ik niet zo gek op burgers en eet ik ze nooit helemaal op, maar deze zeker wel! Ik ben het ermee eens dat de burgers vrij prijzig zijn, maar ze zijn dan wel biologisch en dat is ook wat waard.
Frederieke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Wij hebben vanavond eten besteld bij Zest en het was waardeloos! De beloofde ingrediënten zaten voor een deel niet in de gerechten. En €13.50 voor een hamburger in ronduit schandalig. Kip smaakte vreemd, er miste brood bij de hummus, en de salade was heel klein. Wij bestellen hier nooit meer!!! In totaal waren we €37 kwijt voor: hummus, salade, hamburger met friet.
Afrader dus!
Riska D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Hier out of the blue naar binnen gestapt omdat we effe snel wat wilden eten voor dat we naar een concert gingen. Leuke gezellige tent, interessant menu, je hebt niet meteen het idee dat het Bulgaars is. De hamburgers klinken allemaal erg lekker en de mijne was dat ook ! Bediening is wat schuchter maar vriendelijk. Mijn partner had het vegetarische stoofpotje(vraag niet naar de naam) wat hem heel goed smaakte en ik dus een geweldige hamburger met lekkere friet en een super sausje. Kortom een leuk tentje ook voor een snelle hap, maar ik kom zeker terug om alle andere dingen van de menu kaart te proberen !
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Vriendelijke bediening, heerlijke biologische hamburger, lekkere frietjes en een drankje.
Via een social deal zijn we hier gaan eten. Ik kom zeker terug, want het is voor herhaling vatbaar.
Turjan M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Heerlijk gegeten!
Een stoofpotje met groenten en bulgaarse worst.
Het was erg rustig. Het smaakt vortreffelijk alleen voor de forse eter wat te kleine porties. Wel een aanrader!

Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Samen met mijn vriend ben ik hier gisteren gaan eten. Ze hebben heerlijke burgers met biologisch vlees. Ook lekkere knapperige frietjes. De bediening was vriendelijk en snel. Van de eigenaar kregen we te horen dat ze binnenkort ook biologische broodjes zullen hebben, zodat alles aan de burgers biologisch is. Het enige wat jammer was, was dat de zaak redelijk leeg was. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Willemnl .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een gezellig restaurant met een kaart met een Bulgaars tintje. Lekkere garnalencocktail vooraf gevolgd door een sappige steak. Er zijn verschillende uitstekende wijnen en de prijs was zeer redelijk. Ik woon in de buurt dus ben blij een restaurant te hebben waar ik regelmatig kan komen eten.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Het eten bij is dan wel biologisch,maar is verder niet om over naar huis te schrijven.De entrecote die we kregen zat vol met zenen en pezen.Mijn dochter was haar patatjes aan het eten en haar bord werd al weg gehaald terwijl ik nog aan het eten was.
Het enige echte positieve was het mooie zwarte plafond met een grote kroonluchter.
Federicamisho .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Zest has very good fresh organic food cooked very well with seasonal ingredients. the menu is based on original Bulgarian/Mediterrenean recepies. Kind staff and the cook always available for explanations about the food :)The atmosphere is relaxed and cosy! It deserves more than a visit!
Dave J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Zeer goede prijs/kwaliteit, rustige sfeer, mooi decor, heerlijk eten veel biologisch en fair trade!
Meerdere malen hier gegeten, beste bruscettas ooit, heerlijke bulgaarse stoofpotjes, ook vegetarisch! En vergeet zeer zeker de chocoladetaart als desert niet!!
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Onopvallend eethuisje in de Bilderdijkstraat. Meer Bulgaars dan Spaans, maar zeker even smakelijk. Heerlijke vistajine, leuke en enthousiaste bediening. Prima prijs - kwaliteitverhouding.
Er zouden meer van dit soort eethuisjes moeten zijn.
Jaytien .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Bulgaars eten met o.a. lekkere stoofpotjes en toetjes voor zeer goede prijzen. Veel gebruik van biologische en fair trade producten, ook in de toetjes en de wijn. Enthousiaste, leuke bediening. Zeer gezellig met mijn familie gegeten. Ga zo door!