Zespresso

Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Zespresso

H V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Zeer onaangenaam verrast door de prijs. Voor 1 koffie, 1 cappucino en 2 kroketten moest € 12,35 worden betaald. Volgens de bediening lag de prijslijst op tafel, echter wij gingen uit van "normale" prijzen. Koffie bleek € 2,60 , espresso € 2,75 en de kroketten waren € 3,50 per stuk!!!. En dat voor een eenvoudige zaak op de Peppelweg te Rotterdam, bespottelijk!!!! Nooit meer.
homasschiebroek .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Zespresso is een fijne ontmoetings plek voor veel mensen om ff te socializen.Het is een knusse zaak met een prettig interieur,schoon en fris(had voor mij wat groter mogen zijn)met een relaxede atmosfeer.De verschillende koffie serveringen zijn van een uitmuntende kwaliteit,evenals de drankjes.De directie en personeel mag je leren kennen,weet je,die meiden zijn gewoon echte lieverds,die proberen het de klanten zo veel mogelijk naar de zin te maken,de ene keer gaat het wat vlotter de andere keer,ikzelf heb daar totaal geen problemen mee.Ook het variabele klantenbestand spreekt mij erg aan.Kortom ik ben blij met Zespresso dus ook met de meiden.Knuffie van Thomas.Advies: Ga er es een keer lekker lunchen.
nancy T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Vandaag met wat collega's gaan eten bij Zepresso. Vol verbazing heb ik het daar aangezien. Twee dames in de bediening....(.eigenaressen??)
In ieder geval gaven wij aan dat we op tijd weer weg moesten. Uiteindelijk bleek het met de tijd niet te gaan lukken. Dit gaven wij aan, toen kregen wij toch een grote mond van één van de dames...ongelofelijk!! Wij hadden niet van zulke broodjes moeten bestellen.... en wij konden niet verwachten dat het zo snel klaar was. Huh??.... wij hebben toch doorgeven dat wij weer op tijd weg moesten???? Geef dan aan dat het niet lukt...&#@!

Uiteindelijk de broodjes afgerekend en meegenomen. Ik was voor een zacht wit broodje met een mini garnalenkroketje en een kleine niet verse jus 9 euro kwijt!!

Vervolgens ging de dame ons vertellen dat wij niet meer welkom waren... alsof wij nog terug willen komen.

Waarna zij het hele verhaal aan een paar klanten buiten ging vertellen. Hoe professioneel kun je zijn????