ZES N 70

Langestraat 76 2691 BJ 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant ZES N 70

Wat is er nu gezelliger dan met elkaar genieten van een heerlijke maaltijd? Bij Restaurant Zes N 70 is culinaire creativiteit het ingrediënt, waarmee je eenvoudig familiebanden en vriendschappen versterkt. Vanaf de eerste speciale koffie tot en met de laatste gang, dit bezoek wordt een belevenis waar je later met warme gevoelens op terugkijkt. Lunch, diner en bites, alles is bedoeld en gemaakt om met elkaar te delen. Dat schept een band.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ZES N 70

Woensdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Donderdag - Zaterdag 10:00 uur - 22:00 uur
Zondag 13:00 uur tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant ZES N 70

Martin B.
Uitstekende gerechten.
Jammer dat de wachttijd tussen de gerechten lang duurde 2x een uur tussen de gangen door.
Kreeg wel excuses en daarvoor en een gratis nagerecht.
Het heerlijke eten heeft uiteindelijk alles goed gemaakt en is zeker een herhaling waard.
M T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zondagavond met zijn vieren gegeten. We hadden bijtijds gereserveerd gingen om 17.50 aan tafel en waren uiteindelijk pas om 21.15 klaar erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten verder door 3 verschillende obers geholpen, bij binnenkomt al doorgegeven dat we met de ah aktie waren, gekozen voor share en dine keuze uit voor en hoofdgerechtjes, eten was goed maar qua portie niet veel, toen wij de rekening vroegen kregen we de rekening zónder de korting serveerster reageerde ook raar dan had je de kaarten moeten geven, als de reservering via iens binnen komt en wij geven dat bij binnenkomt nogmaals door dan moet je het probleem niet weer bij de gast neerleggen , nadat de juiste rekening op tafel werd gegooid gingen we toch met een wat onvoldaan gevoel weg jammer wat verder een leuke tent met een vriendelijke mannelijke ober
mary W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Verrassend keuzemenu, heel erg lekkere gerechten, zeer afwisselend, als extraatje heerlijke knapperige patat.
Goede wijn, niet te duur. Zeer vriendelijk personeel.
HaHe 2.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gaaf idee van het sharen van mooie en smaakvolle gerechtjes, goede prijs-kwaliteit en super professionele bediening, attent en alert
André T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gisteren met AH zegels hier gegeten samen mijn moeder. Wij hebben gekozen 3 gangen menu van de chef.
Vooraf met kleine soep en brood, voorgerecht 3 gerechten met oosterse tintje, hoofdgerecht 3 vlees gerechten. Wel moeilijk eten omdat onze bord erg klein was. Advies grotere bord gebruiken andere keer.
Voor ons waren ok omdat mijn moeder (90 jaar) weinig eet, maar voor 2 jonge personen misschien was te weinig.
Vriendelijke bediening maar redelijk lang wachten terwijl op dat moment was het niet volle bezetting. Al met al waren genoten van onze diner die avond.
gerjak .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel prettig.
Alleen gezien het aantal bezette tafeltjes zijn wij van mening dat iets meer hulp
in de bediening+keuken wel wenselijk zou zijn.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben verrassend goed gegeten.

Het enige aandachtspunt is dat er om 22.15 uur al wordt begonnen met stofzuigen e.d. Bij een vorig bezoek gebeurde dit ook.. Dus wat langer natafelen is er niet bij.
alooij .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was hartelijk. Wij kozen 3 verschillende gerechten tw. Gemarineerde ossenhaas, gamba's al ajillo en kabeljauw , allemaal even heerlijk. Vriendelijke correcte bediening.
Kortom een aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk klein restaurantje met lekker eten! De proeverij beviel goed! Het concept is erg leuk dat je meerdere kleine gerechten kunt bestellen. De bediening was vriendelijk.
Bonnie D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In 1 woord het was heerlijk! Goed eten en relaxe sfeer. Alles precies goed. Dat is zeker een compliment waard. Komen zeker terug.
zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ondanks dat wij wegens Benelux oponthoud een uur later kwamen werden wij op vrijdag zeer vriendelijk ontvangen en stond een tafeltje klaar. Het liep goed vol. De menukaart is wel heel apart gevuld, duidelijk wat anders en deed me denken aan sterrenrestaurant. We kwamen via AD en AH actie. Menu bestaat uit 3 delen zonder toetje, te combineren bv. 2x voorgerecht of 2x hoofdgerecht waar ossenhaas bv 100 gram is. Carpaccio was zeer royaal, schitterende gedecoreerd. We hadden ossenhaas + eend beide perfect en ossenhaas 3 soorten burger, geen varkensvlees. Geserveerd op dure frisse groente. De frites hadden een vleugje kruiden, waren knapperig van buiten van binnen oh zo perfect. Zouden geen sterren maar A , b en c ‘s uitgedeeld worden dan is dit een A+. Het interieur en de serre zijn smaakvol modern; zeer attente bediening. Het was zeer verrassend.
Els U.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuk en gezellig restaurant. Leuke en vlotte bediening, die het graag naar je zin maakt.
Een leuke en gezellige avond met mijn dochter gehad.
Riekie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
we hebben er heerlijk gegeten super.was gezellig.eten was prima en een heerlijk wijntje.
Super bediening,het was heel relex.het is voor herhaling vatbaar.
Timo C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, hadden gekozen voor de proeverij, zeker een aanrader, ben niet zo van de vis en hier hielden ze gewoon rekening mee, gezellige sfeer
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben vanavond heel verrassend goed gegeten in 'S-Gravenzande. In een zeer gezellige ambiance hebben wij veel gerechtjes geproefd. Je kan kiezen voor shared dining waardoor je echt een wandeling door de kaart maakt. De Sushi was voortreffelijk. Een echte aanrader om een keer naartoe te gaan. Ga zo door
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de AHactie. We mochten kiezen uit de kaart waarbij je voor 27,50€ zelf 3 gangen samensteld ( of 4 voor 35€). Je kiest 2 voorgerechten en een hoofdgerecht, maar 1 voorgerecht en 2 hoofdgerechten mag ook. We hadden o.a.carpaccio met truffelmayo, en beef tataki, beide een ruim portie, mooi opgemaakt en heel smakelijk. Als hoofdgerecht o.a.een ossenhaas van 100gr met een saus naar keuze waarvoor niets extra's gerekend werd. De kipsaté was ook erg smakelijk, maar had iets leuker eruit gezien als er nog wat atjar en een kroepoekje bij had gelegen. Wij bestelden een portie (heerlijke) friet extra, maar niet omdat we nog honger hadden, de gerechtjes waren vullend genoeg. Een dessert hoort niet bij het menu maar wij waren verzadigd.
De zaak ziet er ook erg leuk uit met veel hout. Een aanrader!
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. We hadden een menu met allerlei gerechtjes. Een aanrader dus!
C V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Mooi, sfeervol en uniek ingericht restaurantje. Erg klein, daarom grappig om te zien wat er met zo'n kleine ruimte is gedaan!
Wij zaten buiten, dat zat perfect. Binnen ben ik benieuwd, voor mijn idee zit je daar erg op elkaar. Er was een groep jonge mensen, met nogal wat geluidsvolume. Dat is storend, vanwege het klein oppervlak.
Menukaart is zeer verrassend en exclusief. De kwaliteit is subliem! Erg lekker. Leuke keuze. Bediening is vriendelijk en attent.
Er zit voldoende tijd tussen de gerechtjes om volop te genieten.
Een enorme aanrader dus!!!!
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuk zaakje! Knap gedaan, zeker als je weet dat het voorheen altijd een snackbarretje is geweest. Heerlijk gegeten en gezellig gegeten met het gezinnetje. Er is een kindermenu, maar onze kinderen aten ook gewoon van de kaart, ideaal. Wij komen graag nog een keer terug!
M K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wat ons verbaasde dat bij de prijs geen dessert was inbegrepen.Gezien de prijs die wij moesten betalen viel dat tegen. Bij het hoofdgerecht werd ons gevraagd of wij patat erbij wilden hebben.
Dat stond later apart op de rekening.