ZES N 70

Langestraat 76 2691 BJ 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant ZES N 70

Wat is er nu gezelliger dan met elkaar genieten van een heerlijke maaltijd? Bij Restaurant Zes N 70 is culinaire creativiteit het ingrediënt, waarmee je eenvoudig familiebanden en vriendschappen versterkt. Vanaf de eerste speciale koffie tot en met de laatste gang, dit bezoek wordt een belevenis waar je later met warme gevoelens op terugkijkt. Lunch, diner en bites, alles is bedoeld en gemaakt om met elkaar te delen. Dat schept een band.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ZES N 70

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant ,
Helaas maar keuze uit 2 voor-en hoofdgerechten (vlees of vis).
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben hiermheerlijk gegeten, de keuze was niet erg ruim, maar een paar gerechten, maar de kwaliteit en presentatie was erg goed en lekker.
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat vrij veel tijd.
Maar, het is een leuk restaurant en we komen zeker nog een keer terug.
Daphne E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hele mooie zaak, lekker huiselijk. Gisteren super lekker en gezellig gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Prijs / kwaliteit van het eten is top.
pooh_pooh70 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Gister hier gegeten. Aardige bediening en prima service. Ondanks er een feest aan de gang was werden we prima verzorgd en kwamen we niets te kort. Heerlijke gerechten en bijzondere sfeer.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Samen met mijn vriendin hier gegeten. Leuk en lekker drie gangen menu. Goede kwaliteit van het eten. Vriendelijk personeel. Wel een beetje een krappe tafel.
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voor de eerste keer naar restaurant "ZES N 70" in de Langestraat in 's-Gravenzande. We werden welkom geheten door de vriendelijke serveerster en we hadden keuze uit diverse tafels. De speciale menukaart van ah.restaurantaktie werd ons gegeven en ze legde ons uit waaruit je kon kiezen. Mijn vrouw nam carpaccio en ik nam als voorgerecht zalm met asperges, wat er heel goed uit zag. Daarna namen we tournedos met peper roomsaus geserveerd met frites. De tournedos smaakte goed en het was botermals, kon je zowat met een rietje opzuigen. Tot slot een verrassing van de chef op een leistenen plaat. Dit nieuwe modern uitziende restaurant wat ruim een jaar open is, is ons goed bevallen. Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil.
Geachte gast,
Dank voor uw positieve feedback! Wij zijn blij dat u heeft genoten en hopen u nogmaals te mogen begroeten.

Hide Section - Web InformationWeb Information
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Altijd heerlijk eten, goed advies, gezellige ontspannen atmosfeer. Wij gaan hier graag zomaar eens eten als we geen zin hebben zelf iets te doen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg knusse en gezellig restaurant. Zeer lekker eten en als het vol zit (-/+ 30 gasten) kan je altijd nog naar de serre toe
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk restaurantje. Service van personeel heel goed. Waren zeer attent. Toen er een grote groep naast ons kwam zitten die veel herrie maakten kwam de manager uit zichzelf een andere tafel aanbieden. Sommige tafeltjes waren wel erg krap. Al met al een leuk gezellig restaurant waar je lekker kunt eten

Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ondanks de drukte vanwege Koningsdag prima gegeten.
Het meeste van de kaart kon gewoon gekozen worden.
We komen zeker nog eens terug.

A V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We hebben heerlijk geluncht ! We hadden gekozen voor Lunch to share: ieder kozen we 4 lunchgerechtjes uit. Ons eerste gerechtje was een tomatensoepje, dat heel goed op temperatuur was en heel lekker. De broodjes waren krakend vers en de gerechtjes erop verrukkelijk!! Goede bediening. Dit ga ik zeker nog eens doen!!!

Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebbeb heerlijk gegeten bij zes N 70. Leuk en sfeervol ingericht. Een klein puntje van kritiek we zaten op een gegeven moment met onze jassen aan omdat het koud werd. Dit werd door de serveersters niet opgemerkt. Pas toen de manager (denken wij tenminste) het zag heeft hij maatregelen genomen en de airco uit gedaan.
Verder was het allemaal dik in orde. Zeker aan te bevelen.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk avondje gegeten in zeer leuk ingerichte restaurant. Precies goed!!
a.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
High wine, je kunt zelf kiezen uit de wijnen en de gerechtjes. Goede kwaliteit en leuk opgediend. Gezellige sfeer, leuke bediening.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik kwam hier voor een high wine met mijn familie na mijn afstuderen van de universiteit. Dit was van tevoren aan het restaurant kenbaar gemaakt. Er werd echter totaal geen aandacht besteed aan deze feestelijkheid, dat was jammer.
Het eten is erg lekker, maar de service laat te wensen over. Er worden geen verschillende wijnen geserveerd, je moet zelf doorgeven wat je wil hebben. Bij navraag over de wijnen had de serveerster/eigenaar geen idee wat er in de fles zat. Het personeel zat onderwijl te avondeten en sprak met volle mond luidruchtig met elkaar.
a.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Leuke zaak, lekker ontbijt, persoonlijke aandacht, fijne sfeer, kom zeker een keer terug...................................
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Mooie gerechtjes met zorg bereidt. Verse ingrediënten, groente had nog lekkere 'bite', zoals dat hoort. Bij navraag bleken ze ook nog lekkere LaTrappe biertjes te hebben. Een restaurant waar we zeker nog een keer terugkomen!
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Zes N 70. Wij hebben gekozen voor het to share menu. In totaal hebben we 6 gerechtjes gedeeld die allemaal heerlijk waren. Voor ons sprongen de beef takaki, geitenkaas salade en de eendenborst er echt uit. Die waren heerlijk.
Al met al een super avond gehad en we hebben beloofd aan de gastvrouw dat wij zeker terug gaan komen.
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg leuk ontvangen en verrassen concept. Keuze uit 2 tot en met 4 gangen / gerechten. Wij gingen voor 3 gerechten. Leuke porties waardoor je iets meer kunt nemen