ZES N 70

Langestraat 76 2691 BJ 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant ZES N 70

Wat is er nu gezelliger dan met elkaar genieten van een heerlijke maaltijd? Bij Restaurant Zes N 70 is culinaire creativiteit het ingrediënt, waarmee je eenvoudig familiebanden en vriendschappen versterkt. Vanaf de eerste speciale koffie tot en met de laatste gang, dit bezoek wordt een belevenis waar je later met warme gevoelens op terugkijkt. Lunch, diner en bites, alles is bedoeld en gemaakt om met elkaar te delen. Dat schept een band.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ZES N 70

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Mooie gerechtjes met zorg bereidt. Verse ingrediënten, groente had nog lekkere 'bite', zoals dat hoort. Bij navraag bleken ze ook nog lekkere LaTrappe biertjes te hebben. Een restaurant waar we zeker nog een keer terugkomen!
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Zes N 70. Wij hebben gekozen voor het to share menu. In totaal hebben we 6 gerechtjes gedeeld die allemaal heerlijk waren. Voor ons sprongen de beef takaki, geitenkaas salade en de eendenborst er echt uit. Die waren heerlijk.
Al met al een super avond gehad en we hebben beloofd aan de gastvrouw dat wij zeker terug gaan komen.
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg leuk ontvangen en verrassen concept. Keuze uit 2 tot en met 4 gangen / gerechten. Wij gingen voor 3 gerechten. Leuke porties waardoor je iets meer kunt nemen