ZES N 70

Langestraat 76 2691 BJ 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant ZES N 70

Wat is er nu gezelliger dan met elkaar genieten van een heerlijke maaltijd? Bij Restaurant Zes N 70 is culinaire creativiteit het ingrediënt, waarmee je eenvoudig familiebanden en vriendschappen versterkt. Vanaf de eerste speciale koffie tot en met de laatste gang, dit bezoek wordt een belevenis waar je later met warme gevoelens op terugkijkt. Lunch, diner en bites, alles is bedoeld en gemaakt om met elkaar te delen. Dat schept een band.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ZES N 70

Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima restaurant, leuke en verrassende inrichting. De bediening zou iets meer interesse kunnen tonen. Komt vrij stug over.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, we konden 3 gerechten van de kaart kiezen dus geen vastgesteld menu.
En de bediening was ook zeer goed!
emfah .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met familie gegeten via de AH actie. Super vriendelijk en heerlijk! Het enige wat ik vreemd vond was dat je drie gerechten uit de voor- en hoofdgerechten kon kiezen. In de actie van AH stond vermeld dat je kon kiezen tussen voor-, hoofd-, en nagerecht. Maar dat heeft met AH te maken. Verder prima gegeten voor een redelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer terug!
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
mooi leuk ingericht sfeervol etenszaakje. met goede bediening. vandaag was er 1 serveerster en het was drukker als verwacht maar ze heeft het super gedaan in de eentje. en het eten was heerlijk niks op aan te merken. zeker een aanrader. En hier gaan wij zeker vaker eten.
a.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ook de lunch is hier prima. Alles goed verzorgd, leuke sfeer in het restaurant. Kwaliteit van het eten is lekker en vers
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisterenavond heel lekker gegeten bij 'Zesn76'! Vriendelijke bediening en keuze genoeg.
Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
koos Q.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben gisteravond met inlevering van AH actie heerlijk gegeten.
Mooie entourage en prima bediening. top!
Wij bevelen deze eetgelegenheid van harte aan.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Ruime keuze uit de kaart " kleine gerechten"! Hoeveel eten ruim voldoende en producten goed op smaak. Carpaccio had iets rijker gevuld mogen zijn, meer sla, kaas en gedroogde of verse tomaat, al hoewel dit natuurlijk persoonlijk kan zijn. Restaurant sfeervol ingericht en de aandacht van het personeel is prima niet te veel, niet te weinig. Zonder AH actie ook voor herhaling vatbaar!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Glutenvrij dieet was goed verzorgd. Bediening was goed en vriendelijk en we komen graag nog een keer terug met onze vrienden. Het was een gezellige avond.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Leuk restaurant in het centrum van 's-Gravenzande. Toen wij er waren was het rustig. Goede ontvangst. We hadden gereserveerd via de AH restaurant actie. We mochten drie gerechten uitkiezen. We hadden een garnalencocktail, daarna de tonijn met avocado en daarna de Ossehaas. Het enige wat ik wil opmerken, is dat in alle drie de gerechten dezelfde slasoort voorkwam. Onder de garnalen en de tonijn en de salade bij de ossehaas....
Verder was de kwaliteit goed.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
het was heerlijk, leuk personeel, de sfeer was goed. mooie opgemaakt borden. het was in een woord super. en we gaan zeker nog terug, ik raad iedereen aan om bij zes n 70 te gaan eten , het was top
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben hier met de familie gegeten via de A H bon. Het eten was zeer goed en gaan hier zeker terug. We hebben weer een eet gelegenheid bij. We wonen hier pas een paar weken.
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We aten van de ahrestaurantactie: drie voor- of hoofdgerechten. Die waren allemaal erg lekker. Het is een klein restaurant, heel sfeervol ingericht en knus. Zeker aan te bevelen.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten is prima. We hadden het verrassingsmenu. Het brood vooraf is voor eigen rekening, helaas. We starten met soep, daarna gefrituurde vegasushi, carpaccio en beef.
Het hoofdgerecht bevatte zowel vlees als vis. Zelf had ik nooit voor deze combinatie gekozen. De smaak was goed, maar het past niet zo goed bij elkaar. We kregen er frites en salade bij. We besloten met een soort Grand dessert. IJs met crème brulee, slagroom, mousse en spekkoek.
Het restaurant heeft een binnendeel en een serre. Daar wordt in gerookt. Door de tocht komt de rook het restaurant in, wat ik onaangenaam vind.
Geachte gast,

Dank voor uw feedback. Jammer dat de gerechten combinatie niet geheel bij u aansloot. We proberen juist altijd een perfecte afweging tussen vlees en vis te maken zodat qua smaak voor ieder een passende aansluiting is.
Er mag wanneer het dak van de serre gesloten is niet gerookt worden. Ons team had hier beter op moeten anticiperen. We gaan dit behandelen zodat het niet meer voorkomt. Hiervoor onze excuses.
a.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurantactie AH. Jammer dat het menu niet meer van toepassing was op deze actie. Kunnen kiezen uit de diner to share gerechtjes. De ossenhaas was wel erg summier, klein stukje en klein reepje puree. Het is een leuk restaurant en de kwaliteit is zeer goed.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant ,
Helaas maar keuze uit 2 voor-en hoofdgerechten (vlees of vis).
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben hiermheerlijk gegeten, de keuze was niet erg ruim, maar een paar gerechten, maar de kwaliteit en presentatie was erg goed en lekker.
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat vrij veel tijd.
Maar, het is een leuk restaurant en we komen zeker nog een keer terug.
Daphne E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hele mooie zaak, lekker huiselijk. Gisteren super lekker en gezellig gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Prijs / kwaliteit van het eten is top.
pooh_pooh70 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Gister hier gegeten. Aardige bediening en prima service. Ondanks er een feest aan de gang was werden we prima verzorgd en kwamen we niets te kort. Heerlijke gerechten en bijzondere sfeer.