ZES N 70

Langestraat 76 2691 BJ 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant ZES N 70

Wat is er nu gezelliger dan met elkaar genieten van een heerlijke maaltijd? Bij Restaurant Zes N 70 is culinaire creativiteit het ingrediënt, waarmee je eenvoudig familiebanden en vriendschappen versterkt. Vanaf de eerste speciale koffie tot en met de laatste gang, dit bezoek wordt een belevenis waar je later met warme gevoelens op terugkijkt. Lunch, diner en bites, alles is bedoeld en gemaakt om met elkaar te delen. Dat schept een band.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ZES N 70

Woensdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Donderdag - Zaterdag 10:00 uur - 22:00 uur
Zondag 13:00 uur tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant ZES N 70

Jan-Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
SUper lekker eten en erg vriendelijke bediening. Helemaal top, kom er graag terug. We waren met onze kleine man van 2 jaar en die mocht zelfs een kijkje in de keuken nemen. Vond hij geweldig!
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. diner to share. Drie gerechtjes voldoende voor een niet grote eter. Bijgerechtjes kan je extra bestellen. Goede service.
lilianthehunter .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Geweldig leuke zaak. Heerlijk geluncht met 4 verschillende broodjes per persoon. Alles even goed. Aanrader!
Vlotte bediening ook.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke lunch, uitstekende en zeer vriendelijke bedoening en prachtige locatie. Goede wijnkeuze en fijn advies bij de gerechten to share
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben ons laten verrassen met een 4 gangen proeverij van de kok. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
ja moooi interieur.. heel goed eten. keurige vent. jammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmieee zo 120 karakters!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hadden gekozen voor de Proeverij van de Chef. Het was verrukkelijk en verrassend.

De gerechtjes waren apart en heerlijk. Wij hebben heerlijk gegeten.
Fedde F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het is niet voor als je even iets wil eten het is een apart concept wat ze daar hebben tussen de gangen moet je lang wachten dat is erg jammer kleine porties en geen toetje bij het Albert hein menu
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We kennen het restaurant nog maar kort van een kopje koffie en dat beviel ons toen al goed
Eigenlijk was het een "last minute"reservering omdat de aktie eind oktober af loopt en de de keuze was beperkt Dit restaurant moeten we er echt inhouden .
We waren bijzonder verrast

Fam de Zeeuw
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Verrassend goed, leuke zitjes (wij zaten in een tweetje). Lekker cosy, hebben er 2 uur met gemak gezeten. Het concept van delen is goed bevallen en het eten was echt super. Ongedwongen sfeer, huiselijk. Top, aanrader. Gaan er zeker nog eens naar terug.
Martin B.
Uitstekende gerechten.
Jammer dat de wachttijd tussen de gerechten lang duurde 2x een uur tussen de gangen door.
Kreeg wel excuses en daarvoor en een gratis nagerecht.
Het heerlijke eten heeft uiteindelijk alles goed gemaakt en is zeker een herhaling waard.
M T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zondagavond met zijn vieren gegeten. We hadden bijtijds gereserveerd gingen om 17.50 aan tafel en waren uiteindelijk pas om 21.15 klaar erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten verder door 3 verschillende obers geholpen, bij binnenkomt al doorgegeven dat we met de ah aktie waren, gekozen voor share en dine keuze uit voor en hoofdgerechtjes, eten was goed maar qua portie niet veel, toen wij de rekening vroegen kregen we de rekening zónder de korting serveerster reageerde ook raar dan had je de kaarten moeten geven, als de reservering via iens binnen komt en wij geven dat bij binnenkomt nogmaals door dan moet je het probleem niet weer bij de gast neerleggen , nadat de juiste rekening op tafel werd gegooid gingen we toch met een wat onvoldaan gevoel weg jammer wat verder een leuke tent met een vriendelijke mannelijke ober
mary W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Verrassend keuzemenu, heel erg lekkere gerechten, zeer afwisselend, als extraatje heerlijke knapperige patat.
Goede wijn, niet te duur. Zeer vriendelijk personeel.
HaHe 2.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gaaf idee van het sharen van mooie en smaakvolle gerechtjes, goede prijs-kwaliteit en super professionele bediening, attent en alert
André T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gisteren met AH zegels hier gegeten samen mijn moeder. Wij hebben gekozen 3 gangen menu van de chef.
Vooraf met kleine soep en brood, voorgerecht 3 gerechten met oosterse tintje, hoofdgerecht 3 vlees gerechten. Wel moeilijk eten omdat onze bord erg klein was. Advies grotere bord gebruiken andere keer.
Voor ons waren ok omdat mijn moeder (90 jaar) weinig eet, maar voor 2 jonge personen misschien was te weinig.
Vriendelijke bediening maar redelijk lang wachten terwijl op dat moment was het niet volle bezetting. Al met al waren genoten van onze diner die avond.
gerjak .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel prettig.
Alleen gezien het aantal bezette tafeltjes zijn wij van mening dat iets meer hulp
in de bediening+keuken wel wenselijk zou zijn.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben verrassend goed gegeten.

Het enige aandachtspunt is dat er om 22.15 uur al wordt begonnen met stofzuigen e.d. Bij een vorig bezoek gebeurde dit ook.. Dus wat langer natafelen is er niet bij.
alooij .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was hartelijk. Wij kozen 3 verschillende gerechten tw. Gemarineerde ossenhaas, gamba's al ajillo en kabeljauw , allemaal even heerlijk. Vriendelijke correcte bediening.
Kortom een aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk klein restaurantje met lekker eten! De proeverij beviel goed! Het concept is erg leuk dat je meerdere kleine gerechten kunt bestellen. De bediening was vriendelijk.
Bonnie D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In 1 woord het was heerlijk! Goed eten en relaxe sfeer. Alles precies goed. Dat is zeker een compliment waard. Komen zeker terug.