Zero Stress Culibar

Lindeplein 11 5061 Oisterwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zero Stress Culibar

Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Op een plein achter De Lindt vind je deze kleine maar zeer fijne culibar. De uitbaters is een bevlogen stel dat de sterren van de hemel kookt en altijd met een precies goede wijn erbij. Als we komen dan kunnen we met een gerust hart ons eten en de wijn laten kiezen door de attente gastvrouw. Echt de moeite waard!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
De clubsandwich is subliem en de gastvrijheid ongeëvenaard! Bij elk bezoekje aan deze tent is het eten van kwalitatief erg goed niveau. In Oisterwijk zitten niet veel tentjes met een dergelijk prettige sfeer in combinatie met goed eten.
Joost1965 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Ik heb afgelopen vrijdag van een geweldige lunch genoten bij Zero Stress. Ga er maar eens goed voor zitten: Het Lekkerste Broodje Van Oisterwijk! Nou, dat is ook gewoon zo.
Vriendelijke bediening en zero stress.
Dollevoet .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen zaterdag gelunched bij zero stress. Voorafgaand hadden we gereserveerd ivm een verjaardag. We werden feestelijk ontvangen (champagne) en voelden ons meer dan welkom en zijn zelden zo gastvrij behandeld. Heel veel complimenten voor zowel de service als voor de kwalitei van het etenen drinken. De gastvrouw vindt het leuk om meerdere wijnen te laten proven totdat een goede match gevonden is. Het eten, salade halve kreeft, turffel hamburger, trio van tonijn, club sandwich en broodje martino was super. Kortom absoluut geen stress bij zero stress en meer dan een bezoek waard!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vanavond met 4 personen gegeten bij zero stress. Heerlijk buiten gezeten op het terras. Lekkere wijnen maar stevig geprijsd. Bediening uitermate correct en vriendelijk. Over het eten kan ik kort zijn; in een woord TELEURSTELLEND!!! Prijzen op sterniveau doch kwalitatief op cafetarianiveau.
Jinkes .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Zero Stress...met een zo veelbelovende uitstraling en een nog meer veelbelovendere menu kaart. Deze zaak stond nog op ons lijstje om met onze culi-vrienden te gaan eten.
Bij binnenkomst onder de indruk van de uitnodigende mooie zaak, chic en stoer daar houden wij van. Dezelfde verwachting hadden we van het eten, zeker na het zien van de menukaart. We kozen ervoor om ons te laten verrassen door de chef. 4 gangen, waarvan 1 persoon van ons geen vlees wenste. Dit gaven we vooraf aan.
Gestart met een heerlijke cava, deze smaakte naar meer. De eerste gang kwam al gauw op tafel en kijkend naar onze borden moesten we onze verwachtingen bijstellen. Zalm op een avocadocreme. Op zich smakelijk maar fantasieloos. Ach, we hadden goed gezelschap en lekkere wijnen dus vol verwachting op naar de volgende gang. Dit werd een groene salade met asperge. Mijn hart ging sneller kloppen toen ik de geschaafde truffel op de salade zag liggen. Echter, hier was niets van terug te proeven in het gerecht! Niet vers dus. Zo jammer... Misschien de 3e gang dan ?
Het hoofdgerecht kwam op tafel waarna de stemming toch wel omsloeg. Een taaie pieterman op een weinig fantasierijk opgemaakt bord met net zo weinig smaak. Er werd geen enkel onderscheid gemaakt in de gerechten tussen de de persoon die geen vlees at en de anderen. Voor het gemak kregen we dus geen van vieren vlees.....vreemd.
Dan maar even naar het toilet, en dit sloeg werkelijk alles. De muur en klink van de damestoilet zat besmeurd met ontlasting...
Er was nog 1 andere tafel bezet deze avond dus druk was het niet. Je verwacht dan dat het sanitair op orde is. Gemeld bij de bediening waarna hier meteen actie op werd ondernomen.
Onze zin in het dessert was inmiddels over,maar ach, we gaven het nog een kans. Ook die kans werd helaas gemist ; het leek wel een afgesneden stuk ijstaart.
Koffie dan ?? Je raad het al...die was helaas ook lauw.
Na het toilet-debacle had ik op zijn minst toch een tegemoetkoming in welke vorm dan ook verwacht van de uitbaters. Maar dit bleef helaas achterwege.
De eindrekening stond absoluut niet in verhouding met het gebodene. Wanneer hier eetcafe-prijzen zouden worden gehanteerd had ik er enigszins mee kunnen leven.
Vandaar toch nog besloten om alsnog de recensie te plaatsen want als je de menukaart ziet had het een belevenis moeten zijn en het was verre van dat. De uitstraling van de zaak is prachtig, op een super locatie in Oisterwijk. Zorg dan ook dat het niveau van het eten hierop aansluit.
Misschien iets tè Zero Stress....
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wat jammer! Ik had hier zoveel van verwacht. De kaart spreekt mij geweldig aan, ik kon thuis al niet kiezen. De zaak zat vol, gelukkig gereserveerd. Voordat er actie kwam waren we ruim 20 minuten verder. We zagen eigenlijk gelijk al dat de hoofden niet zero stress waren, het was druk en men lijkt achter de feiten aan te lopen. We kregen geen servetten, pas nadat wij hen er op gewezen hadden. Constant om onze wijn moeten vragen nadat de glazen al geruime tijd leeg stonden. De kleine gerechtjes waren nog wel oké te noemen, de Kreeft leek een mini portie (voor 2 personen) geen bijlage. De risotto met truffel was snot gaar en flauw. Rucola zat werkelijk bij ieder gerecht, weinig afwisseling. De totale belevenis miste. €250,00 voor 4 personen afgerekend en dat is gewoon teveel voor het gebodene. Wel aangegeven bij uitbaters, kopje koffie konden we krijgen. Bij De Tijd onze avond afgesloten met een koffie en een dessert. Echt jammer, nogmaals. Ik denk, Ik hoop dat dit gewoon een onjuiste weergave is geweest van hoe het hier zou kunnen gaan.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
De naam zegt het al... Zero Stress! Wij eten en drinken met regelmaat in dit trendy restaurant in hartje centrum Oisterwijk. De mooie gerechten van chef Sebastiaan en een ruime keus aan wijnen maakt het plaatje compleet. Een gezellige middag/avond Zero Stress.. een echte aanrader.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Een klein restaurantje met een geweldige kaart. Alle gerechtjes hebben hun eigen, fijne smaak en maken een bezoek immer tot een succes. De inrichting is stijlvol, er hangt een gezellige, vermakelijke sfeer en de bediening erg vriendelijk. Op een zomerse avond is het ook goed vertoeven op het terras aan het Lindeplein. Inmiddels meerdere keren een bezoek gebracht aan dit restaurantje en telkens met een blij gevoel huiswaarts gekeerd.