Zenzo

Maandag van 17:00 tot 22:00

Woensdag tm zondag van 17:00 tot 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Zenzo

Mich D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super heerlijk gegeten ! Komen er al jaren en is altijd heerlijk eten en super bediening !
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Keuze van de chef. Verrassend en prachtig opgediend.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Het restaurant ziet ergezellig uit. Het eten is lekker, maar de tempura wat slap en het vet waarin gebakken wordt, kan wel een ipfrisbeurt gebruiken!
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
we komen al jaren bij Zenzo en het is altijd top. de sfeer is meestal wel heel rustig, ook als het vol zit. soms voelen we ons daardoor wat bezwaard als we er zijn met 2 kleine kinderen. maar ook met hen voelen we ons altijd welkom! heerlijk eten, goede kwaliteit en lief personeel!
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Fantastisch gegeten! Wat een verfijnde smaken; prachtig opgemaakt. Vriendelijke prettige bediening.
Goede wijn erbij. Kraanwater werd op ons verzoek geserveerd.
We namen het menu van €39, door de kok samengesteld en het was het geld meer dan waard!
Een absolute aanrader!
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten viel ons eerlijk gezegd een beetje tegen. Bij Japans verwacht ik toch wel iets bijzonders. Vrij zout en het eten zou wat verfijnder mogen.
Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, verfijnde gerechten in een serene sfeer. Je merkt aan alles dat Zenzo zorg en aandacht besteedt aan het eten en aan hun gasten. Absoluut een aanrader!
Dvde .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier gegeten met 2 personen. Na 45 minuten wachten kwamen de eerste sushi hapjes op tafel. Deze smaakte prima maar zijn wel prijzig! Hierna nogmaals op de kaart gekeken om wat nieuwe hapjes te bestellen alleen kwam er helaas niemand om onze bestelling op te nemen. Na een 25 minuten wachten en de gedachte dat we wederom erg lang moesten wachten op de bestelling heeft ons doen besluiten om weg te gaan en elders onze maaltijd af te maken.
1944-paula .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Op 25-06-2017 met 4 pers gegeten.Kraanwater werd niet geserveerd.
Oester smaakte naar groente en niet naar oesters.
Geen tap maar een flesje bier,prijs 2,60.
Eendenborst erg droog met weinig smaak.
Bediening vriendelijk,al met al geen aanrader.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Feest! Eindelijk een japans restaurant wat nu al jaren een constant hoge kwaliteit levert. Niet alleen wat betreft het eten maar ook de bediening en ambience blijven geweldig. Absolute aanrader als je lekker wilt eten. De japanse keuken heeft hier meer te bieden dan alleen sushi. Hier komen we heel graag terug!!
Roel J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
In Den Haag hadden we al ervaring met diverse sushi-restaurants en we waren op zoek naar uitbreiding van die ervaring; zodoende kwamen we bij Zenzo terecht.
Ontvangen door een supervriendelijke bediening en we hebben er fantastisch a la carte gegeten met een paar leuke sushi die we nog nergens eerder waren tegengekomen, en als de kwaliteit die we voorgeschoteld kregen hun constante is wordt dit ons voorkeursrestaurant.
Het wijnadvies was ook prima, we werden niet naar de duurste wijnen toegetipt maar kregen een Oostenrijkse witte wijn aanbevolen die uitstekend bij onze sushikeuze paste.
De menukaart zelf is prachtig vormgegeven maar we hadden er ook eters bij die minder met de sushikeuken bekend waren, en voor hen was het moeilijk om een goede sushi-combi samen te stellen. Misschien een idee om (bijvoorbeeld op inlegvellen) een paar voorbeelden van menu's en samenstellingen te geven?
Verder wat ons betreft: tot de volgende keer!
Dankjewel voor je mooie review en hoop je snel weer te zien.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wij kennen zenzo al vanaf de opening. Het was toen echt heel goed. En druk. Laatste jaren met de nieuwe eigenaar is het echt alleen maar slechter geworden, wat zo jammer is. Dat authentieke japanse keuken is verdwenen, de smaak explosie per gerecht is er al lang niet meer. Vandaag weer gegeten en het viel zo ontzettend tegen. De rijst was hard, terwijl de rijst het aller belangrijkste ingredient is van de sushi. Het eten is niet met liefde gemaakt, en dat proeven we. Zo jammer. Ik vind het niet erg om veel te betalen, maar als het zo tegen valt, dan is elk cent teveel. Het personeel is ook niet representatief. Zo jammer, hoop echt dat ze meer hun best doen, want dan ben ik zeker bereid om terug te komen!
Jammer dat u zo'n slechte ervaring bij ons heeft gehad. De klacht over de rijst hebben we nog nooit eerder gehoord en we raden u aan om in het vervolg dit meteen bij ons te melden. Verder doet u het overkomen of het restaurant net is overgenomen, maar de overname heeft 5 jaar geleden plaatsgevonden met behoud van het menu. Er zijn in de loop der tijd juist enkele luxe maki bijgekomen. Bedankt voor het scherp houden van ons team en we hopen u graag nog een keer terug te zien.
willem08 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Al jaren vaste klant bij Zenzo, maar moest dit toch even kwijt.
Vandaag kwamen wij om 18:30 bij het restaurant en het liep al aardig vol.
Wij namen het 6 gangen menu en het duurde 1 uur voordat er wat op onze tafel kwam.
Meerdere keren aangegeven bij de attente jongedame die meerdere malen haar excuses aanbood. Je kon duidelijk merken dat het een chao's was in de keuken. Alle tafels om mij heen hebben ook geklaagd over het lang wachten. Ik snap dat alles vers word gemaakt, maar tot 22:00 hadden wij nog steeds niet onze laatste gang gekregen.

Het eten was niet bijzonder: in het menu staat dat de Chef's Choice met de jaargetijden meegaat maar het Chef's Choice is ALTIJD hetzelfde bij Zenzo waardoor het niet meer verrassend is. Erg jammer dit. Na 6 gangen zaten wij nog steeds niet vol en hebben wij nog wat extra's besteld. Je mag hopen dat je voor E50 per persoon wel vol zit.

Wel een fooitje achtergelaten en hoop dat het bij de juiste mensen terecht komt. De eigenaar mag blij zijn met de vriendelijke personeel, want de keuken verdient dit absoluut NIET!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Hier gisteravond gegeten met een groupon gegeten, vriendelijk onthaald en een lekkere fles sauvignon blanc genomen, we zaten bij de deur wat helaas wel een beetje koud was.
Begonnen met een amuse van kippedij, heerlijk mals en op smaak.
Daarna een zalm salade met wasabi en avocado, ook erg lekker.
Toen een gang sushi/sashimi goed van smaak alleen de surfmossel viel niet zo in smaak.
Erna kregen we een gang tempura groente en garnaal. dit was wel echt een tegenvaller. het was best veel en dus heel vullend maar smaakloos en veel deeg. ik zat daarna ook vol.
Wat erg jammer was want daarna kregen we nog heerlijke kip die ik dus niet meer op kon eten....

Aankleding is erg mooi en strak, bediening is vriendelijk en letten goed op of je nog drinken hebt.
Al met al een aanrader, maar de tempura moet dan echt achterwege gelaten worden.
Jelle G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Via Groupon een 4-gangen menu gegeten. Op een maandagavond om 18:30 binnengelopen, toen was het erg rustig. Maar al snel liep het toch behoorlijk vol, wat natuurlijk een goed teken is op een maandag.
Het was erg lekker en van uitstekende kwaliteit. Zoals in eerdere recensies gezegd wellicht een beetje veel zalm, maar gelukkig niet steenkoud, zodat de smaak prima was.
Afsluitende gerecht met kip en aangeklede rijst was ook prima.
Al met al een prima avond gehad en ruim voldoende gegeten.
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Met een groupon gebruik gemaakt van het 4-gangen verrassingsmenu. Ik wil de verrassing niet te niet doen maar laat het erbij dat het eten heerlijk was, 1 gang wat minder naar onze smaak. Alles super vers en ook niet onbelangrijk, de rauwe vis was niet ijskoud, zo komt de smaak beter tot zijn recht.

De gerechten kwamen in een goed tempo op tafel, tot gerecht 3, hier hebben we bijn 3/4 uur op gewacht. Jammer want verder hadden we een prima avond.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Authentiek Japans eten, alle ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. Hoewel wij af en toe ook wel van all-you-can-eat sushi houden, is Zenzo heel anders dan dat soort tentjes en echt een klasse apart. Heerlijke sushi, maar ook de gebakken zalm, teriyaki en tempura vonden wij perfect van smaak. De inrichting is sfeervol en rustig. Het restaurantje zat gezellig vol toen wij er waren. Erg vriendelijke bediening.
annedegroot .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier met een groupon gegeten met mijn vriend. 4 uit vijf gerechten met zalm, 3 met avocado. Zeer eentonig menu, toen wij dit aangaven werd hier ook weinig op gereageerd door de bediening. Na de laatste gang is niet eens gevraagd of het had gesmaakt. Zelfs voor het weinige geld dat de groupon had gekost was het eten het absoluut niet waard. Niet authentiek qua smaak. Duidelijk geen Japanse kok. ik eet liever afhaalchinees hier om de hoek. Onbegrijpelijk hoe positief de beoordelingen zijn op basis van ons bezoek.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Zenzo! Fantastisch Japans restaurant. Geen all you can eat, en dat proef je! Wat een heerlijke sushi en sashimi waar nu weer het water van in m'n mond loopt. De soya word voor je uit geserveerd. De presentatie was een plaatje. Zeer aardige dame in de bediening. Een interieur in typische Japanse style, ik ben er verliefd op. En het ijs van groene thee is ook een aanrader! Wij komen zeker terug!