Zenzo

Parkweg 89 2271 AG Voorburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zenzo

• MasterCard , Pin , Visa
6,7

Jouw recensie over het restaurant Zenzo

Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, verfijnde gerechten in een serene sfeer. Je merkt aan alles dat Zenzo zorg en aandacht besteedt aan het eten en aan hun gasten. Absoluut een aanrader!
Dvde .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier gegeten met 2 personen. Na 45 minuten wachten kwamen de eerste sushi hapjes op tafel. Deze smaakte prima maar zijn wel prijzig! Hierna nogmaals op de kaart gekeken om wat nieuwe hapjes te bestellen alleen kwam er helaas niemand om onze bestelling op te nemen. Na een 25 minuten wachten en de gedachte dat we wederom erg lang moesten wachten op de bestelling heeft ons doen besluiten om weg te gaan en elders onze maaltijd af te maken.
1944-paula .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Op 25-06-2017 met 4 pers gegeten.Kraanwater werd niet geserveerd.
Oester smaakte naar groente en niet naar oesters.
Geen tap maar een flesje bier,prijs 2,60.
Eendenborst erg droog met weinig smaak.
Bediening vriendelijk,al met al geen aanrader.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Feest! Eindelijk een japans restaurant wat nu al jaren een constant hoge kwaliteit levert. Niet alleen wat betreft het eten maar ook de bediening en ambience blijven geweldig. Absolute aanrader als je lekker wilt eten. De japanse keuken heeft hier meer te bieden dan alleen sushi. Hier komen we heel graag terug!!
Roel J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
In Den Haag hadden we al ervaring met diverse sushi-restaurants en we waren op zoek naar uitbreiding van die ervaring; zodoende kwamen we bij Zenzo terecht.
Ontvangen door een supervriendelijke bediening en we hebben er fantastisch a la carte gegeten met een paar leuke sushi die we nog nergens eerder waren tegengekomen, en als de kwaliteit die we voorgeschoteld kregen hun constante is wordt dit ons voorkeursrestaurant.
Het wijnadvies was ook prima, we werden niet naar de duurste wijnen toegetipt maar kregen een Oostenrijkse witte wijn aanbevolen die uitstekend bij onze sushikeuze paste.
De menukaart zelf is prachtig vormgegeven maar we hadden er ook eters bij die minder met de sushikeuken bekend waren, en voor hen was het moeilijk om een goede sushi-combi samen te stellen. Misschien een idee om (bijvoorbeeld op inlegvellen) een paar voorbeelden van menu's en samenstellingen te geven?
Verder wat ons betreft: tot de volgende keer!
Dankjewel voor je mooie review en hoop je snel weer te zien.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wij kennen zenzo al vanaf de opening. Het was toen echt heel goed. En druk. Laatste jaren met de nieuwe eigenaar is het echt alleen maar slechter geworden, wat zo jammer is. Dat authentieke japanse keuken is verdwenen, de smaak explosie per gerecht is er al lang niet meer. Vandaag weer gegeten en het viel zo ontzettend tegen. De rijst was hard, terwijl de rijst het aller belangrijkste ingredient is van de sushi. Het eten is niet met liefde gemaakt, en dat proeven we. Zo jammer. Ik vind het niet erg om veel te betalen, maar als het zo tegen valt, dan is elk cent teveel. Het personeel is ook niet representatief. Zo jammer, hoop echt dat ze meer hun best doen, want dan ben ik zeker bereid om terug te komen!
Jammer dat u zo'n slechte ervaring bij ons heeft gehad. De klacht over de rijst hebben we nog nooit eerder gehoord en we raden u aan om in het vervolg dit meteen bij ons te melden. Verder doet u het overkomen of het restaurant net is overgenomen, maar de overname heeft 5 jaar geleden plaatsgevonden met behoud van het menu. Er zijn in de loop der tijd juist enkele luxe maki bijgekomen. Bedankt voor het scherp houden van ons team en we hopen u graag nog een keer terug te zien.
willem08 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Al jaren vaste klant bij Zenzo, maar moest dit toch even kwijt.
Vandaag kwamen wij om 18:30 bij het restaurant en het liep al aardig vol.
Wij namen het 6 gangen menu en het duurde 1 uur voordat er wat op onze tafel kwam.
Meerdere keren aangegeven bij de attente jongedame die meerdere malen haar excuses aanbood. Je kon duidelijk merken dat het een chao's was in de keuken. Alle tafels om mij heen hebben ook geklaagd over het lang wachten. Ik snap dat alles vers word gemaakt, maar tot 22:00 hadden wij nog steeds niet onze laatste gang gekregen.

Het eten was niet bijzonder: in het menu staat dat de Chef's Choice met de jaargetijden meegaat maar het Chef's Choice is ALTIJD hetzelfde bij Zenzo waardoor het niet meer verrassend is. Erg jammer dit. Na 6 gangen zaten wij nog steeds niet vol en hebben wij nog wat extra's besteld. Je mag hopen dat je voor E50 per persoon wel vol zit.

Wel een fooitje achtergelaten en hoop dat het bij de juiste mensen terecht komt. De eigenaar mag blij zijn met de vriendelijke personeel, want de keuken verdient dit absoluut NIET!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Hier gisteravond gegeten met een groupon gegeten, vriendelijk onthaald en een lekkere fles sauvignon blanc genomen, we zaten bij de deur wat helaas wel een beetje koud was.
Begonnen met een amuse van kippedij, heerlijk mals en op smaak.
Daarna een zalm salade met wasabi en avocado, ook erg lekker.
Toen een gang sushi/sashimi goed van smaak alleen de surfmossel viel niet zo in smaak.
Erna kregen we een gang tempura groente en garnaal. dit was wel echt een tegenvaller. het was best veel en dus heel vullend maar smaakloos en veel deeg. ik zat daarna ook vol.
Wat erg jammer was want daarna kregen we nog heerlijke kip die ik dus niet meer op kon eten....

Aankleding is erg mooi en strak, bediening is vriendelijk en letten goed op of je nog drinken hebt.
Al met al een aanrader, maar de tempura moet dan echt achterwege gelaten worden.
Jelle G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Via Groupon een 4-gangen menu gegeten. Op een maandagavond om 18:30 binnengelopen, toen was het erg rustig. Maar al snel liep het toch behoorlijk vol, wat natuurlijk een goed teken is op een maandag.
Het was erg lekker en van uitstekende kwaliteit. Zoals in eerdere recensies gezegd wellicht een beetje veel zalm, maar gelukkig niet steenkoud, zodat de smaak prima was.
Afsluitende gerecht met kip en aangeklede rijst was ook prima.
Al met al een prima avond gehad en ruim voldoende gegeten.
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Met een groupon gebruik gemaakt van het 4-gangen verrassingsmenu. Ik wil de verrassing niet te niet doen maar laat het erbij dat het eten heerlijk was, 1 gang wat minder naar onze smaak. Alles super vers en ook niet onbelangrijk, de rauwe vis was niet ijskoud, zo komt de smaak beter tot zijn recht.

De gerechten kwamen in een goed tempo op tafel, tot gerecht 3, hier hebben we bijn 3/4 uur op gewacht. Jammer want verder hadden we een prima avond.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Authentiek Japans eten, alle ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. Hoewel wij af en toe ook wel van all-you-can-eat sushi houden, is Zenzo heel anders dan dat soort tentjes en echt een klasse apart. Heerlijke sushi, maar ook de gebakken zalm, teriyaki en tempura vonden wij perfect van smaak. De inrichting is sfeervol en rustig. Het restaurantje zat gezellig vol toen wij er waren. Erg vriendelijke bediening.
annedegroot .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier met een groupon gegeten met mijn vriend. 4 uit vijf gerechten met zalm, 3 met avocado. Zeer eentonig menu, toen wij dit aangaven werd hier ook weinig op gereageerd door de bediening. Na de laatste gang is niet eens gevraagd of het had gesmaakt. Zelfs voor het weinige geld dat de groupon had gekost was het eten het absoluut niet waard. Niet authentiek qua smaak. Duidelijk geen Japanse kok. ik eet liever afhaalchinees hier om de hoek. Onbegrijpelijk hoe positief de beoordelingen zijn op basis van ons bezoek.
samantha D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Zenzo! Fantastisch Japans restaurant. Geen all you can eat, en dat proef je! Wat een heerlijke sushi en sashimi waar nu weer het water van in m'n mond loopt. De soya word voor je uit geserveerd. De presentatie was een plaatje. Zeer aardige dame in de bediening. Een interieur in typische Japanse style, ik ben er verliefd op. En het ijs van groene thee is ook een aanrader! Wij komen zeker terug!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten via Groupon, het vier gangen menu van de chef. Echt zalig! Vriendelijk personeel en gezellige rustige sfeer.
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
De sfeer was goed. Wel rustig maar kan ook komen omdat we al om 18:00 aanschoven. Via Groupon gereserveerd. Was een 4 gangenmenu van de chef.
We vonden het echt heerlijk! Er zaten een laar verrassingen bij! De bediening was ook erg prettig en eigenlijk zoals je in een Japans restaurant verwacht. Ingetogen en rustig, net als de muziek. Ja we hebben echt een top avond gehad!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Via groupon een 4 gangen een zeer smakelijk menu van de chef gegeten.
We starten om 18.00 uur maar de zaak liep al snel vol.
Zeer vriendelijke en attente bediening in dit sfeervolle restaurant.
Verrassende smaakcombinaties met super verse producten.
Een aanrader
tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Wij hebben met een groupon gegeten bij Zenzo en dat is ons zeer goed bevallen. Het was erg lekker en vers. We kregen een zalmsalade vooraf, sushi en sashimi, een zalmsalade tussendoor, tempura en yakitori en gebakken zalm met rijst. Het beviel allemaal erg goed. Misschien iet wat veel zalm, maar erg lekker en de gebakken zalm was lekker sappig. De service was uitstekend. Erg vriendelijk en beleefd.
wam V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Beste Japanse restaurant waar ik ooit geweest ben. Verfijnde smaakcombinaties, anders dan de meeste anderen. Niet voor wie normaliter naar de all-you-can-eat places gaat, daarvoor zijn de gerechten van Zenzo waarschijnlijk too far out. Voor wie echter van subtiele en geraffineerde nuances houdt is dit the place to be. Wat een feest om hier te eten.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Ik heb heerlijk gegeten. Zeer uitgebreide kaart. De zenzo bentobox biedt een mooie variëteit aan smaken. De bediening was aardig en erg servicegericht. De huiswijn is o.k. maar verder niet opvallend. Je kan hier heerlijk rustig uitgebreid dineren. Alleen de TV mag van mij uit het interieur verdwijnen
DavidLee .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Gister voor het eerst gegeten bij Zenzo. Wij namen het 6 gangen menu van de Chef. Het was heerlijk! Favoriet was de Sint Jacobschelp gevuld met coquille. De ossenhaas was erg mals en van goede kwaliteit. Service was heel attentent, restaurant zag er mooi verzorgd uit.

Ga zo door!