ZENZEZ Dining

Canadalaan 26 7316 BX Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant ZENZEZ Dining

Dineren in een prachtig pand

Vorig jaar zomer opende ZENZEZ zijn deuren in een prachtig gerenoveerde Jugendstilvilla uit 1904. Paleis het Loo is hier op loopafstand en de Veluwe op fietsafstand. Ontdek een van de mooiste plekjes van Apeldoorn! Hier kun je in een rustieke ambiance genieten van voortreffelijke gerechten die stuk voor stuk met heel veel liefde en passie worden bereid. Koks Bianca Mezach en Rita Chaillet koken van maandag tot en met vrijdag, naast de lunches en high tea's, een dagelijks wisselend heerlijk 3-gangen verrassingsdiner. Hun kookstijl is eigentijds, seizoensgebonden, verantwoord en biologisch.

Glaasje teveel gedronken? Blijf dan overnachten in een van de prachtige hotelkamers.

Meer informatie over restaurant ZENZEZ Dining

Woensdag t/m vrijdag 17:30 - 19:00 uur
Zaterdag 17:30 - 19:30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant ZENZEZ Dining

spanjaard-mantel S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gezellige attente bediening. Heerlijk verrassingsmenu. Afwijkingen zijn mogelijk ook een half wijnarrangement! Wij zijn zeer tevreden.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Verrassend! Geen menukaart, maar eten 'wat de pot schaft'. En het was heerlijk! Het restaurant lijkt vooral gebruikt te worden door mensen die er ook overnachten, maar ook voor inwoners uit Apeldoorn is het heel leuk om hier eens te eten!
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goed gegeten in leuke sfeer, erg hartelijke gastvrouw en prima en eerlijk eten. Verrassingsmenu was leuk om te doen. De Boueff Bourg. was goed en kwam met lekker veel groente erbij: heerlijk. Fijne rustige sfeer. Attent dat we een glas prosecco kregen omdat mijn man jarig was !
Hilde-Christien L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg mooi ingericht, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het was niet erg druk, dit is jammer voor zo'n leuke plek!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer sfeervol ingericht, klein restaurant. Het concept was ons niet bekend en werd ook niet uitgelegd. We waren dus verbaasd toen we kort na binnenkomst het eerste gerecht opgediend kregen, zonder dat er enige communicatie was geweest over het menu. Na verbaasde blikken werd uitgelegd dat ze uitsluitend een verrassingsmenu serveerden. Ik had hierna de vraag verwacht of er dieetwensen of -allergieën waren, maar dat bleef achterwege. Het eten was prima. Niks ingewikkelds, maar goed bereid en passend bij de bescheiden prijs van een menu. Door het vaste menu kon het eten vlot geserveerd worden en waren we in 90 minuten uitgegeten. Voor ons prima, maar als je lang wil tafelen is dit restaurant minder geschikt. Als je een gemakkelijke eter bent en je wil niet veel uitgeven, dan raad ik dit restaurant wél aan.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Van tevoren is aan te geven wat je liever niet eet. Voor de rest krijg je het wisselende verassingsmenu. Entourage is geweldig. Prachtig pand en super mooie inrichting. Leuke bediening. Er wordt gewerkt met Verse streekproducten, zonder onnodige toevoegingen en dat proef je. Na een rilette van canard kwam vrij snel de pompoensoep die goed op smaak was. Daarna een entrecote met peperaus en stroganoffsaus, met daarop gecarameliseerde witlof. Het garnituur is simpel, lekker maar eigenlijk weinig spectaculair; klein schaaltje spruitjes, twee stoofpeertjes en wat gebakken aardappels. Heerlijk gecarameliseerde walnoten taartje als dessert. Maar ook hier weer simpele presentatie met blaadje munt.
Prijs kwaliteitverhouding is meer dan oke. Zeker een adres om vaker terug te komen
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Mooie locatie We hebben hier op oudejaarsdag gegeten, er werd alleen een verrassingsmenu geserveerd. We konden kiezen uit eendenborstfilet of een wild stoofpotje. Het voorgerecht bestond uit knolselderij soep, mwahhhh, niet echt om over naar huis te schrijven..Het wildstoofpotje was gewoon niet echt lekker, de eendenborstfilet was echter wel heel lekker en goed bereid. Als sidedishes kregen we een kommetje gebakkenkrietjes, 2 blaadjes sla (zonder dressing) en een kommetje spruitjes, erg simpel en mager. Het nagerecht was lekker maar wel erg "convenience", ijs met notenkoek. De bediening was correct, bij het nagerecht hebbenwe op gillen na proberen de aandacht van de bediening te trekken voor het bestellen van een dessertwijn wat ons echter niet gelukt is, jammer.
Mir-100 V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De locatie was erg leuk: een gezellige warme inrichting. ZenZeZ serveert voor het diner alleen een verrassingsmenu. Dat is prima en dit hadden we gelezen in recensies en op de (eerder bekeken) online menukaart. Eenmaal aan tafel kregen wij echter geen toelichting over het menu of menukaart (die dus idd eigenlijk overbodig is). Op enig moment kregen we de soep geserveerd (en later de rest van het menu). Kennelijk was men ervan uitgegaan dat wij wel wisten dat we een verrassingsmenu geserveerd kregen (en dat we dat ook wilden).. Qua begeleiding van de klant kan hier nog veel gewonnen worden. Wat betreft het menu. Dit was prima en van goede kwaliteit. De soep was heerlijk maar mocht wat warmer. De groenten bij het hoofdgerecht waren uitstekend. De entrecote was prima maar de stroganoffsaus was weinig. Op onze vraag of we er een beetje bij zouden kunnen krijgen, was het antwoord 'nee'. De saus was op.. Tenslotte de chocolademousse was heerlijk. Maar ook wat weinig.. Al met al kwaliteit met aandachtspunten..
Barry H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gegeten op maandagavond ter gelegenheid van een verjaardag. Ontvangst was wat onwennig. We mochten zelf de jas aan de haak hangen, zou netter zijn om de jas aan te nemen. Inrichting in Riviera Maison stijl. Persoonlijk vind een hele inrichting van Riviera Maison persoonlijkheid missen. Wel een warme huiskamersfeer. Bediening door jong meisje dat haar best deed maar nog wat ervaring kan gebruiken. Wijnarrangement werd zonder toelichting aanbevolen en de bijbehorende pinot gris werd ijskoud uitgeserveerd. Vervolgens moesten wij relatief lang op ons voorgerecht (pastinaaksoep met kaaskoekje) wachten, waardoor de wijn ofwel op zou zijn, ofwel op kamertemperatuur. Hoofdgerecht bestaande uit entrecote met stroganoffsaus was uitstekend. Bijbehorende Merlot/Cabarnet Sauvignon uit de Bordauxstreek goed. Daar kun je prima meerdere glazen van drinken. Eigenaar kwam vriendelijk informeren of alles naar wens was, vriendelijk maar niet opdringerig. Tot slot dessert van chocolademousse met sinaasappelcompote. Lekkere mousse. Totaal van de gerechten wellicht passend bij de huiskamersfeer, maar voor een verassingsmenu toch wat gewoontjes voor een restaurant, maar wel met bijbehorende rekening. Ik heb een prima avond gehad, maar voor iets bijzonders zou ik iets anders uitkiezen.
SBraeckman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Verse producten, met liefde bereid. Geen toegevoegde kleur of smaakstoffen. Geen enkel product komt uit n pakje. Van voorgerecht tot toetje genieten! Heerlijke wijnen, prachtige omgeving, zowel binnen als buiten in de mooie rustige zonnige tuin. Personeel erg vriendelijk, alles kan en mag in eigen tempo. Eigenaars zeer famicaal, hond Fitch die je begroet, voelt echt als thuiskomen. Aanrader voor iedere liefhebber van een (h) eerlijke keuken, ontspannen samen zijn en GENIETEN.
Sanneroon G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
(H)eerlijk eten in fijne rustgevende, gastvrije, huiselijke sfeer. Kijk ook eens in de tuin voor een drankje / hapje als je relaxt buiten wilt eten!
didierM .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Prettige ambiance die herinneringen aan verre reizen oproept. Vriendelijke bediening die juist evenwicht biedt tussen aandacht en de gasten met rust laten. Verrassingsmenu was heerlijk, met veel groenten en niet teveel. Kortom een aanrader om stijlvol te genieten in Apeldoorn voor een redelijke prijs.
K H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Lunchen in een prachtig pand leek ons een goed plan op een zondagmiddag. Het terras van Zenzez schijnt ook erg mooi te zijn (helaas liet het weer dit niet toe). Ook de entourage was passend, mooie materialen (robuust, elegant) in een statig pand. Mijn vriendin ging voor een omelet met paddenstoelen en parmezaanse kaas, zelf leek mij de Bruschetta met Coppa van de Veluwe een goede keuze. Deze werd geserveerd met een chutney waarin nog een hele kruidnagel zat (geen fijne verrassing). Met dit gegeven werd door de bediening weinig gedaan (een excuus was beter geweest). De chutney was veel te overheersend, de coppa was niet goed te proeven. Daarbij was het brood minimaal geroosterd, zonder olijfolie wat voor een droog geheel zorgde. Jammer want het idee achter deze combinatie is goed.

De bediening is erg attent, vraagt vaak naar de beleving en of er nog iets ingeschonken moet worden. Het personeel komt betrokken over en met passie wordt de kaart (of eigenlijk het bord) uitlegd. Wij konden het niet laten om nog een lekker taartje te bestellen. De walnoten-karamel taart werd onze keuze. De karamel was van honing gemaakt, de korst was lekker knapperig. Een kleine tip is om hier wat (ongezoete) room met vanille bij te serveren, de taart zelf is erg zoet (maar zeker lekker)! Zenzez blijkt nog niet zo lang te bestaan, de kwaliteit van de ingrediënten is goed, een paar kleine verbeterpunten kunnen dit een hoogstaand restaurant maken. Aan de sfeer is in elk geval niets mis.
amarensrijkmans .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
We hebben gisteren op een prachtige zomeravond gegeten bij Zenzes. We werden hartelijk ontvangen in een beelschone tuin. Heerlijk buiten kunnen genieten van een intieme, gezellige ambiance. Heerlijk rustig. Lekkere wijn, geweldig eten. Er is geen kaart , gewoon een super leuk verrassingsmenu. Wat de pot schaft.. Geweldig ! Wij komen zeker nog een keer terug ! En wat de 2 gastheren betreft.. Matthijs en Paul, die begrijpen hun vak absoluut
Ina E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Na een heerlijke fietstocht met vriendinnen, kwamen we iets na zevenen aan. We konden de fietsen achterin de tuin zetten. Bij binnenkomst werden we naar ons tafeltje gebracht door een heel vriendelijk meisje. Op tafel stond al een karaf water met wat muntblaadjes klaar.
Het was heel prettig dat we niet hoefden te kiezen. De amuse was wat eenvoudig; een heel klein focaccia broodje met wat tapenade. Smaak was goed. Al vrij snel kregen we ons voorgerecht; een pastinaaksoepje met clotted cream en hazelnootolie. Was lekker, maar had iets warmer gemogen. Wellicht was een extra broodje erbij ook fijn geweest.
Het hoofdgerecht was een gekonfijte eendenbout. Deze was heerlijk mals en werd begeleidt door groene asperges, aardappeltjes, rabarbercompote en een groene salade. De gerechten kwamen naar mijn zin iets te snel na elkaar. Zo ook het dessert. Doordat er niet meer voldoende frambozen kruimeltaart meer was kregen we een combinatie van een healthy brownie met frambozen de frambozentaart en een bakje slagroom. (dit laatste kwam uit een spuitbus :() Maar het geheel was erg smakelijk. De koffie was goed. De bediening lief maar nog wel erg onervaren. De entourage is heel fraai.
Al met al een prima avond voor een heel redelijke prijs.
marinalameris L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Heerlijk rustig en kleinschalig. Vers en (voor een restaurant) veel groenten. Persoonlijk en goed verzorgd! Wel 'eten wat de pot schaft', maar ze houden rekening met diëten enzo.
Francis M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Afgelopen vrijdag bezochten wij Paleis het Loo. Omdat we aansluitend wat wouden eten, had ik gezocht op Iens.nl naar een restaurant in de buurt met indien mogelijk een biologische keuken. Ik had al een eerder Zenzez gezien maar dat ging toen niet omdat ze op zaterdag geen diners serveren. Omdat Zenzez geen menukaart heeft maar uitsluitend een verassingsmenu serveert was ik wat sceptisch omdat onze 4 jarige dochter mee ging. Daarom even contact opgenomen. Ik gaf aan dat onze dochter van pasta houdt en gerookte zalm. Dat was geen probleem. Ook om 17.00 uur al komen eten was geen probleem. De bevestiging via de mail stelde ons helemaal gerust. Daar stond keurig nog eens bevestigd dat ze voor onze dochter pasta en zalm zouden maken.
De ontvangst was zeer vriendelijk en de entourage (geheel in Riviera Maison stijl) is warm en huiselijk. Het eten was voortreffelijk. Er waren biologische wijnen open en ook de appelsap voor onze dochter was biologisch. De prijs/kwaliteit verhouding is zonder meer in orde. De bediening is vriendelijk en attent en alles maakt een schone en verzorgde indruk. Een absolute aanrader! Dank voor het heerlijke eten en een gezellige avond.
a.hightree .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heel toevallig kwamen wij tijdens een fietstocht bij ZENZEZ terecht. Wij vonden de locatie zo sfeervol, de bediening zo vriendelijk en het taartje bij de koffie zo overheerlijk, dat we besloten er de volgende avond te gaan eten. Dit was een ervaring met alleen maar superlatieven en dan op zo'n onverwachte locatie! Geweldige combinaties van ingrediënten gecombineerd met een originele manier van opdienen zorgden voor een ervaring, die wij graag nog een keer ondergaan.
sietskefaber .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijke lunch in een sfeervolle omgeving met zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Volgende keer in de sfeervolle tuin.
Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
In een woord, Geweldig!!
De sfeer, gastheerschap en de fantastische lunch..echt een aanrader!
Net even dat beetje extra, alles bij elkaar met een zeer voldaan gevoel vertrokken!
Zien uit naar een volgende keer! Subliem!!