Zenwich cafe

Voorstraat 34 3512 AP Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zenwich cafe

Pokpok .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heerlijke broodjes in een mooi klein tentje. De pita met rundvlees is fantastisch. Vriendelijke eigenaar bovendien. Ik lunch er altijd graag
Bernard C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijke broodjes en sappen Geen middle of the road happen maar creatieve gerechten met een overwegend Aziatische twist. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke en professionele bediening. Een aanrader!
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten is heerlijk! De beste plek van Utrecht om Nasi te eten! Niet aangepast maar gewoon heerlijk gekruide kipsate. De eigenaar is ook heel vriendelijk.
Fan G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Heerlijke broodjes met zorg gemaakt en pure ingredienten! Ik kom zeker terug! De bediening aardig en gastvrij. Heerlijk plekje voor een momentje rust in de voorstraat. Leuk de bar voor het raam. Succes nog!
Heico T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
De eigenaar ontvangt je zelf en echt met open armen, eerlijke en pure broodjes, goed en gevarieerd belegd voor een faire prijs. Verschillende broodjes, voor ieder wat wils, zelf voorkeur voor vis, zoals zalm, ook een broodje met vlees gekozen.......echt heerlijk.
Maar vooral voor de sfeer kom ik steeds weer terug, nu 3 keer geweest, en de eigenaar herkent je en weet wat je wilt, toont gemeende interesse, maakt een praatje, maar overdrijft niet.
AANRADER!!!
Viviberkhout .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Eind van de middag heerlijke pita zenwich gegeten! Prachtig opgemaakt broodje en de smaak was nog beter. Echt een aanrader voor rond borreltijd. Verder een heel knus, gezellig cafeetje met ontzettend aardige mensen. Kortom een echte aanrader!!!
Jessica123 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijke broodjes, lekker knapperig, goed gevuld. Organic limonade. Vriendelijke bediening. Paar zitplaatsen buiten en paar binnen. Nadeel als je er gaat lunchen en je hebt eerst lang door de stad gesjouwd: er is geen toiletgebruik mogelijk!
Tip voor de bediening: leg de servetjes niet onder de broodjes, ze zijn dan al vies, voor je ze kunt gebruiken!
Clo33 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Zuurdesem Broodje langzaam gegaard rundvlees gegeten en mijn vriendin een Pita Indo kip....
In het kort, na lange tijd weer zo een lekkere lunch gehad. Een aanrader de biologische gingerale.
Minpuntje heel klein, maar echt de moeite waard. Ik ga er zeker terug.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We werden hier zeer vriendelijk ontvangen en hadden een mooi plekje, in de zon.
De sandwich met langzaam gegaard rundvlees was top en dat voor net iets meer dan € 5,-. Erbij een vers sapje wat lekker groot was, dus waar voor geld.
Het is een erg klein zaakje, dus veel mensen kunnen hier niet zitten, maar het is ook wel erg gezellig en knus ingericht. De smaken kun je het beste omschrijven als east meets west. Fijne toevoeging aan de Voorstraat!