Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Zenne

Burak Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Ik blijf Zenne waarderen om haar consistentie in de kwaliteit van het eten en service. Voor iedere gelegenheid is er altijd weer speciaal aandacht van het personeel, net als vandaag weer tijdens de verjaardag van mijn vrouw. Dit maakt Zenne voor mij toch een van de eerste keuzes tijdens dit soort gelegenheden.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten was erg gezellig. We hebben wederom genoten.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekkerste waren de de leuke gerechtjes. Vis hoofdgerecht aan zoute kant. Toetje was wat machtig.
Cijfer eten redelijk/goed
De ligging is errug mooi! Je kijkt uit over Maas, richting Hotel New York. Gelegen naast een haven vol met klassieke platbodems. uitstekend!
Ilonka D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vriendelijk en gastvrij personeel.
Het eten (door restaurant vastgesteld menu) is lekker en ruim voldoende.

Het personeel liep in witte t-shirts/spijkerbroek rond.
Persoonlijk zou ik het personeel adviseren om wat aandacht te besteden aan een professionelere uitstraling.
István M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Wat een fijne plek om te zijn! Aan de Maas met de varende lichtjes op de achtergrond, de verlichte contouren van de mooiste skyline van Nederland, een unieke locatie. Parkeren direct in de buurt is nooit een probleem. Een uiterst vriendelijke en correcte bediening en het eten is zeer smakelijk, verrassend voor een zeer vriendelijke prijs. Komt u gerust en ervaar!
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Geen menu, maar samen Mezze eten, daarna per persoon keuze uit vis/vlees/vegetarisch en afsluitend een echt Turks dessert: heerlijk! Wijnen ook goed. Vriendelijke kundige bediening en stijlvolle informele inrichting. Op een van de mooiste plekken in Rotterdam direct aan de Maas!
Serife Y.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hadden de drie gangen menu en begonnen met de mezze’s geserveerd in 8 kleine bakjes. Ik vond alles een beetje hetzelfde smaken. Hoofdgerecht was runderstoofvlees. Veel vlees met rijst en aardappel. Teveel van het goede en het toetje... dat was een enorme teleurstelling. We kregen iets van yoghurt ofzo met een klein stukje baklava (wat niet vers was). Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Guler Y.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Warme sfeer, bediening is attent, personeel zijn erg vriendelijk. Lekker gegeten, mezes zijn lekker, als hoofdgerecht vis heerlijk.
Savas K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Voortreffelijke keuken. Eten was echt fantastisch. Zeer vriendelijk personeel, willen het echt naar je zin maken zonder opdringerig te zijn. Restaurant aan de Nieuwe Maas..uitzicht op de Kop van Zuid.
Rolf1965 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Na 20 jaar weer eens teruggeweest bij Zenne. En ik vind het nog steeds een van de mooiste plekjes van Rotterdam om te eten. Wat een heerlijk uitzicht, bovenop de rivier. Daarbij komt dat het eten ook nog eens van een geweldig niveau is, zeker voor de prijs die gevraagd wordt. Wij aten 8 soorten Mezze, en daarna vis en vlees. Grote porties, maar van een verfijnde kwaliteit. Zenne bewijst in zijn 23 jarig bestaan nog steeds zijn bestaansrecht! En een toplocatie juist ook voor bezoeker van buiten Rotterdam. Bij Zenne ligt Rotterdam op je bord, stroomt de Maas aan je voeten en streelt de mediterranee je tong. En ja, met kinderen kun je er ook prima verblijven.
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vandaag met z’ n drieen een hernieuwde kennismaking met de keuken van Zenne. Een voltreffer! Heerlijk en zeer smaakvol gegeten! Goede en attente bediening op een top locatie, Een absolute aanrader!!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Erg vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten: vis, vlees én vegetarisch. Toplocatie aan de Maas. Echt een aanrader!!
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Super lekker gegeten
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De vroegere sfeer was ver te zoeken, onaardig personeel, bediening zeer slecht. En dat t.g.v. 50 jarig huwelijk ! We hebben ons geschaamd voor het diner van onze vegetarische vrienden, wat rijst met slechts een niet te eten
Bladerdeegversiering. Heel jammer, want zo'n gelegenheid komt nooit meer terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Mooie locatie. De sfeer is goed, de aankleding is aan vervanging toe maar niet storend. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het concept is eenvoudig, standaard menu met alleen keuze uit vlees/vis/vegetarisch, maar perfect uitgevoerd. Als voorgerecht allerlei heerlijke Turkse hapjes met verrukkelijk brood. Hoofdgerecht, zowel het vlees- (kalf) als ook het visgerecht (zalm en kabeljauw), is heerlijk klaargemaakt en een flinke portie. Nagerecht, zelfgemaakte yoghurt met een stukje baklava. Menu is €30, wat het meer dan waard is qua hoeveelheid en smaak. Slechts één opmerking: men serveert geen kraanwater.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. En niet te vergeten een prachtige locatie met uitzicht op de Maas!
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, erg goede, authentieke gerechten. Het hoofdgerecht duurde wat lang maar verder hebben wij een hele leuke avond gehad. Bedankt namens QWA!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Mooie locatie, prima concept en met onze groep van 8 personen prima gegeten.