Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Henny R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Vriendelijke bediening en de kok kookt met passie dat is duidelijk. 3 gangen menu begint met lekkere tapas en warm brood. 1 opmerking er wordt best veel koriander gebruikt en daar moet je van houden. Daarna verrassing vlees of vis. We konden niet kiezen dus volgden het advies op om van allebei 1 te nemen en te delen. Het was heerlijk. Grote porties, smaakvol. Mooie ligging aan de Maas.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hebben in Zenne genoten van het diner. We hadden een tafeltje op het terras met uitzicht op de Maas. Dat was geweldig! Het eten was prima en de bediening vriendelijk.
Rehsan T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Een hele leuke gezellige avond gehad. Top service! Mooi uitzicht, het eten was heerlijk. Tapas/mezes de een was lekkerder dan de andere. Een van de beste plaatsen in Rotterdam'.
erik I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteren, vrijdag 12 mei 2017, hier gegeten. We waren zeer tevreden, het eten was heerlijk, de bediening en gastvrijheid van de eigenaar was heel erg hartelijk en erg goed en het uitzicht is echt fenomenaal. Als ik dan een heel klein minpuntje mag noemen is dat het soms een beetje rumoerig was waardoor je elkaar iets minder goed kon verstaan, maar dat was niet heel erg storend. Verder is de prijs kwaliteit verhouding ook erg goed. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen om een keer te gaan eten, wij doen dat binnenkort zeker nog wel een keer.
De tafel van Rob S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We voelden ons gelijk welkom en kregen een mooi plekje aan het raam met prachtig uitzicht. Heerlijk gegeten en in de watten gelegd door het personeel. Kortom, een aanrader ! We verheugen ons erop om in de zomer op het terras te zitten.
Ka L.
Heerlijk gegeten : lekker even wat anders! Vriendelijk, hardwerkend personeel. Fijne sfeer, prachtig uitzicht op de Maas en hotel New York.
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Fantastische lokatie, goed eten en heel vriendelijk personeel. 2 keer een hele gezellige smakelijke avond gehad.
Melek G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten, genoten van het prachtig uitzicht en de hele avond persoonlijk verwend door de ongekend gastvrije eigenaar!
Vanavond zijn we met 5 vrouw het heuglijke feit dat een van ons een jaartje ouder is geworden gaan vieren bij Zenne. Door de gezellige en romantische sfeer, heerlijke culinaire verrassingen en vooral door de zeer vriendelijke gastheer was de hele avond een groot feest!
Zenne is echt een aanrader voor de levensgenieter: ontvlucht de drukte van de stad in hartje Rotterdam met fenomenaal uitzicht over de Maas en laat de bijzonder gastvrije eigenaar en zijn personeel je verassen met heerlijke Turkse gerechten... Zenne bruist!
TjaltjeFokeltje R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zenne, restaurant met schitterend uitzicht op de Maas.
Wij waren daar met familie van buiten Rotterdam en het was voor hun de eerste keer dat zij Turks aten.
Maar zij vonden het echt lekker.
Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
heerlijk eten met een glas gekoelde wijn ........levendige omgeving ........kom er al jaren en sfeer blijft ongewijzigd gezellig !
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Locatie is inderdaad mooi maar prijstechnisch valt het eten enorm tegen. Het is niet vies maar is ook zeker geen 30 euro waard. Ik zou eerder Dunya Lokanta in Provenierswijk aanraden als je een zelfde soort keuken zoekt. daarnaast was de bediening vreemd, de fles hing al boven je glas om in te schenken maar er werd niet gevraagd of je uberhaupt nog wijn wilde. Daarnaast werd er aan de tafel met een geopende fles gevraagd of je water wilde, welke vervolgens 6 euro voor de fles kostte. Een goed restaurant zet een fles kraanwater op tafel zonder rekening te tonen.
Al met al voor mij geen tweede keer.
Annemie W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Mooie locatie. Snelle service.
Supergezellige mevrouw in de bediening. Het eten smaakte prima.
Ik geeft het door aan derden.
Lizet B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Turkse vriendelijkheid en gastvrijheid als een warm bad. Lekker en puur authentiek Turks eten, geen pakjes of smaakversterkers gebruikt voor zover ik kon beoordelen.
etty V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Op de terugweg van vakantie onderweg naar huis op 30 maart 2017 aangelegd bij Zenne. Er was voor ons een tafeltje op het terras aan de Maas met een fantastisch uitzicht op hotel New York en de Erasmusbrug. De gastvrijheid en de attente houding van zowel de eigenaar als het personeel zorgde voor een prettige en ontspannen sfeer. De verrassend lekkere mezzes met een heerlijk warm brood met feta en de smaakvolle hoofdgerechten (zowel vlees als vis) compenseerden het ontbreken van een menukaart volledig.
Zenne is een aanrader
Zeynep S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker gegeten en leuk concept dat er geen menukaart is en je dus verrast wordt door de kok. Ook positief dat kinderen gratis mee-eten. Paar kleine minpuntjes: Geen ijs (voor de kinderen) en geen Turkse koffie! En dat in een Turks restaurant!
Sari P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik ben hier vandaag voor de 3e en ik ben weer zeeeer zeer tevreden met de gerechten maar nog belangrijker met de klantvriendelijke mensen. Ik raad iedereen aan om dit ook een keer zelf te beleven.
Normen C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer gastvrij en service met persoonlijke aandacht. Heerlijk en gezellig gegeten met 4 personen
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zenne is echt genieten. Een mooie locatie met een mooi uitzicht. Een zeer gastvrije bediening die met je meedenkt. Zodra er een tafel vrij komt aan het raam regelen ze dat je tijdens de volgende gang aan het raam kunt zitten. Super service!.
Het concept is eenvoudig: een 3 gangen diner en je kunt kiezen tussen vlees of vis. Belangrijke tip is wel: eet van de eerste gang niet meteen te veel, want anders niet voldoende ruimte voor de volgende gangen (ruime porties). Zenne is zeer de moeite waard en ik ga zeker vaker terugkomen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Zenne: uniek qua uitzicht, unieke kwaliteit, unieke gastvrije en zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten in een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Kortom een aanrader!!
Het concept is eenvoudig 3 of 4 gangen voor dezelfde prijs. Kies je voor 3 gangen dan krijg je een wat groter hoofdgerecht. Bij 4 gangen krijg je 2 wat kleinere hoofdgerechten. Naar wens vlees, vis of vegetarisch. Wij hebben gekozen voor het 4 gangen diner. Het was heerlijk!!
Als start: diverse mezze met overheerlijk brood. Het tweede gerecht was een spiesje van witvis en zalm met spinazie en een zachte romige saus. Daarna volgde een Turkse stoofschotel met rijst. Overheerlijk zacht vlees met een sausje van o.a. paprika. Tot slot kregen we tgv ons 12,5 jarig huwelijk een extra feestelijk dessert waarbij ons een kopje koffie met een digestief werd aangeboden.
Het uitzicht is geweldig op de Erasmusbrug en het cruiseschip Aida.
We hebben een heerlijke avond gehad en zullen hier zeker nog eens terugkomen!
Zenne is genieten!!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Er kon slechts een 3 gangen menu worden besteld met als enige keuzemogelijkheid vlees of vis bij het hoofdgerecht. Er werd een veelheid aan voorgerechtjes geserveerd waarvan de smaak van elk wat tegen viel. Het hoofdgerecht was smaakvol. Er was vlak voor mijn komst door een groot gezelschap afgebeld waardoor ik langere tijd de enige gast was.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Was er met een groep van 8 personen voor een etentje met werk. Het was een leuk en veelzijdig menu van overheerlijke kwaliteit! De gastheer was zeer aardig en we waren heel tevreden!