Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Zenne

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we hebben prima gegeten bij Zenne. voorgerecht met 8 afwisselende smaken en lekker brood. het hoofdgerecht was bij ons gestoofd vlees en erg mooi opgemaakt. Nagerecht was niet te groot gelukkig na een maaltijd die ruim voldoende was. we hadden een heerlijke fles witte huiswijn (Marchais chardonnay). vriendelijke ontvangst en snelle bediening en uitserveren van de gerechten. de locatie aan het water is ook prachtig. kortom heerlijke avond bij Zenne, aanrader !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mooi uitzicht en lekker eten. Plezierig personeel.
Tijs R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Fantastisch gegeten, bediening let altijd op zonder in je nek te hijgen. En mooi uitzicht op het water (vooral nu met wereld haven dagen)
Ik kom zeker terug!
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
op terras gezeten; mooie tafel aan het water toegewezen gekregen.
Nermina B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Op een supermooi terras genieten van het heerlijke eten..dat is Zenne! Een uniek restaurant met een vast, eenvoudig menu. Gastvrijheid is heel goed en persoonlijk. De vis als hoofdgerecht is een aanrader. Precies goede hoeveelheden eten. Ik kom hier vaker en zal zeker ook nog vaker terugkomen!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ontzettend mooie plek, aardige bediening en lekker eten. Geen kaart, dus geen keuzestress, alleen maar genieten. Voor- en na ècht verrukkelijk, hoofd was goed, maar minder verrassend. Aanrader!
LEON M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Kwaliteit en sfeer is perfect. De eigenaar is erg betrokken bij het welbevinden van zijn gasten.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben hier vorig jaar heerlijk gegeten. Speciaal voor terug naar Rotterdam gegaan en was weer minstens net zo lekker! Echte aanrader. Heel gastvrij, je kan zien dat hun passie hier ligt. Al met al heerlijk eten en een super uitzicht.
Pinar C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Mooiste plek van Rotterdam aan water, veel vega keuzes en zeer behulpzaam personeel voor bijzondere wensen zoals puur plantaardig menu, dekentjes tegen de kou, vuurtje voor het sfeer...Wat wil iemand nog meer ...
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijke mezze en een supermooi uitzicht over de Maas!
Aardige bediening. Jammer dat er maar 2 sooorten wijn waren en het eten was erg veel.
Jeffrey303 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vandaag was het zover. Na 4 eerdere pogingen deze zomer was Zenne eindelijk beschikbaar voor de lunch. Steevast was de boodschap aan de telefoon of op pamflet op de deur: vandaag niet open wegens bruiloft of iets dergelijks. Enige vermelding hiervan was onvindbaar op de site. Allerminst klantvriendelijk om klanten voor een dichte deur te laten staan. Op naar de volgende klantonvriendelijke houding

Het eten was lekker. We hadden iets te veel besteld en vroegen of we dit mee naar huis konden nemen. Nee, was het antwoord... met een "wat een rare vraag"houding. Wij hebben geen bakjes en je bent de eerste die dat vraagt in 27 jaar. Als je het mij vraagt is het de normaalste zaak van de wereld om je eten mee naar huis te nemen. Na lang aanhouden heeft hij schoorvoetend alles in alu folie gestopt. En toe kon het ineens wel. Dat is nou klantvriendelijkheid Heer Zenne. Wij komen niet meer.
h V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel vriendelijk personeel. Heerlijk eten en een mooi uitzicht op de Maas richting hotel New York en de Erasmusbrug. Absoluut een aanrader
Doreen K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke stek om zo nu en dan eens te bezoeken wanneer je trek hebt in een lekkere Turkse maaltijd. Wij waren vooral erg fan van het heerlijke voorgerecht; brood met geweldig lekkere dips.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier maar veel teveel
Vriendelijke bediening en gastvrij
Komen hier zeker nog een keer
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vooral de voorgerechten waren geweldig.
Jeekle W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Heel smaakvol, en goede combinaties. De locatie is prachtig! En de gastheer maakt er met zijn bediening een onvergetelijke avond van! De sfeer, de gastvrijheid en het smakelijke eten, zorgen ervoor dat ik een grote fan ben, dank jullie wel!

Jeekle Worst
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Altijd een klein feestje om weer in Zenne te eten. Ontspannen sfeer en gemoedelijke bediening. Het eten is meer dan goed waarbij er rekening wordt gehouden met de juiste tijd tussen de diverse gangen.
Mooiste plekje van Rotterdam waar je echt als gast behandeld wordt!
K A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vriendelijk ontvangst, aardig gepresenteerde gerechten waarbij bij sommige gerechten wel heel vreemde smaakcombinaties werden geserveerd (zoals baklava met balsamicoazijn..) . Vlees van hoofdgerecht was erg droog. dessert was gewoonweg echt niet lekker. De bediening was ronduit slecht. Geen uitleg wat wordt geserveerd, borden willen weghalen terwijl we nog aan het eten zijn en geen opvolging aan een klacht over onsmakelijk dessert. Heel jammer, want de locatie is mooi, maar ons zie je hier nooit terug
Ab K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prachtige locatie maar daar is alles wel mee gezegd. Met het standaard menu krijg vooraf brood met diverse smeersels, brood was lekker, smeersels vielen tegen. Hoofdgerecht (vlees) was taai.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zeer lekker eten, snelle en goede bediening. Top!