Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Pınar T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Stef C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hadden het valentijns-verrassingsmenu genomen.
Algemeen:
Mooie locatie. Vraag om een tafeltje aan waterzijde / raamzijde voor mooi uitzicht.
Het oogt echter niet echt gezellig binnen. Behoorlijk veel wit licht en tafeltjes redelijk dicht op elkaar. Het is ook een rumoerig.

Positieve punten:
Redelijk geprijsd.
Aan de aankleding van de hoofdgerechten werd tijd besteed - dit zag er mooi uit.

Negatieve punten:
De smaak en inhoud van het eten was heel simpel! Dit hoeft niet perse negatief te zijn, maar in dit geval wel. Smaak en kwaliteit was niet inspirerend... De vis was te gaar, met een halve gekookte aardappel. Het vlees te droog, met een hoopje smakeloze witte rijst. Er wordt ook nogal veel vet/olie gebruikt.
Geen wijnkaart.
De bestelde huiswijn smaakte matig. (zowel wit en rood...)
Pınar T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Liedewij V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We zaten aan het raam, met uitzicht over het water. De bediening was vriendelijk en snel. Het eten was erg lekker. Eerlijk en puur.
Milouda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het voorgerecht was goed te doen maar voor ons was het veel. Als hoofdgerecht hadden wij beide vlees genomen. Dat was een tegenvaller. Het waren stukken vlees met wat rijst en groente. Het eten kwam heel snel achter elkaar, bij het nagerecht hebben we gevraagd of er iets meer tijd tussen mocht. Al met al zal ik niet zo snel weer terug komen bij dit restaurant.
chris S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer gastvrij en lekker gegeten!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke, verrassende gerechten, supervriendelijk personeel. Er werd uitstekend rekening gehouden met dieetwensen. Het uitzicht is in het donker geweldig met alle lichtjes. Wij komen terug!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uitstekend gegeten met gezin met 3 kinderen. Onze jongste, 8 jaar, at zelfs gratis mee. Gastheer is uitermate charmant en voorkomend. Eten was heerlijk.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk 4 gangen menu! Prima service, goede sfeer.
Ismail E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Perfect restaurant super ligging super bediening culinair gegeten perfect verzorgd vooraf super hoofdgerecht zowel de vis als vlees zalig en toetje precies genoeg super lekker
Wij komen zeker terug en raden Zenne zeker bij iedereen aan
G.s. M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
verrassend goed!
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten!
Mijn vriend was jarig en heeft zijn buikje rond gegeten. We hadden gekozen voor het vleesmenu. Erg leuk was ook dat muziek werd gedraaid bij het dessert met kaars vanwege zijn verjaardag. :)
Ida Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, het voorgerecht met het warme brood en de tapas was verrukkelijk, het hoofdgerecht (vis) was ook uitstekend. De porties waren voor mij iets aan de grote kant, maar dat is heel persoonlijk. Jammer dat er niet meer tafeltjes bezet waren, want het eten is van uitstekende kwaliteit en de service is prima.
Tip, voor mij hoeft 3-gangen niet, wellicht moet er een mogelijkheid zijn om alleen hoofd en nagerecht te nemen of voor en hoofdgerecht?
W. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Warme en hartelijke ontvangst, supergezellige sfeer en heerlijk eten. Helemaal top!
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed eten, mooi vormgegeven. De tapas zijn heerlijk! Vlees iets minder dus kies de vis!
Ray C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk eten en aardig personeel
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik besloot met mijn vrouw naar dit restaurant te gaan omdat dit restaurant mij aan sprak omdat het vrij uniek is, zo heb je een drie of viergangen menu die elke avond anders is het menu bestaat uit een hoofgerecht met vis, vlees of vegetarisch. Daarnaast mist dit restaurant natuurlijk niks bij desserts. Eenmaal een plek gekregen waren wij natuurlijk benieuwd wat we zouden krijgen, ik kreeg Gamba’s met knoflook als vis gerecht. Als vleesgerecht kreeg ik Aubergine met rundvlees ten slot kreeg ik een heerlijk dessert wat bestond uit room, yoghurt met walnoten en honing. Het personeel was erg snel en vriendelijk wel moesten we soms lang wachten op ons eten, maar verder was alles prima en hadden we een leuke avond.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
mooie locatie, uiterst vriendelijk, eigenaar maakt regelmatig praatje met de klanten, eten snel op tafel, correcte bediening en zeer goed en heerlijk eten. Ga zo door.
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Doorsnee maaltijd. Veel olijfolie en knoflook. Gemakzuchtig hoofdgerecht. Krap een 6, in geen velden vergelijkbaar met de andere 8+ restaurants in Rotterdam.
Kookklojo S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima gegeten bij Zenne met de familie(7 personen).
Een heerlijk voorgerecht, verschillende soorten Turkse tapas, met een heerlijk brood.
Het voorgerecht was copieus.
Als hoofdgerecht kan je kiezen uit: vegetarisch, vis en vlees.
Wij waren vooraf vergeten te melden dat 1 persoon geen paprika wilde, maar dat werd keurig opgelost door de keuken.
Het hoofdgerecht bestond uit: vlees - gestoofd rundvlees in rode bessensap.
vis - spies van kabeljauw met paprika en ui
vegetarisch - verschillende groenten
Allemaal prima op smaak, met een goede garing.
Deze prima gerechten werden allen begeleid door heerlijke huiswijnen.
Nagerecht was eenvoudig: Baklava met slagroom, deze was eerlijk gezegd een beetje droog.
Goede bediening maakte deze avond compleet, goed eten in een goede ambiance.