Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
heerlijk eten met een glas gekoelde wijn ........levendige omgeving ........kom er al jaren en sfeer blijft ongewijzigd gezellig !
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Locatie is inderdaad mooi maar prijstechnisch valt het eten enorm tegen. Het is niet vies maar is ook zeker geen 30 euro waard. Ik zou eerder Dunya Lokanta in Provenierswijk aanraden als je een zelfde soort keuken zoekt. daarnaast was de bediening vreemd, de fles hing al boven je glas om in te schenken maar er werd niet gevraagd of je uberhaupt nog wijn wilde. Daarnaast werd er aan de tafel met een geopende fles gevraagd of je water wilde, welke vervolgens 6 euro voor de fles kostte. Een goed restaurant zet een fles kraanwater op tafel zonder rekening te tonen.
Al met al voor mij geen tweede keer.
Annemie W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Mooie locatie. Snelle service.
Supergezellige mevrouw in de bediening. Het eten smaakte prima.
Ik geeft het door aan derden.
Lizet B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Turkse vriendelijkheid en gastvrijheid als een warm bad. Lekker en puur authentiek Turks eten, geen pakjes of smaakversterkers gebruikt voor zover ik kon beoordelen.
etty V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Op de terugweg van vakantie onderweg naar huis op 30 maart 2017 aangelegd bij Zenne. Er was voor ons een tafeltje op het terras aan de Maas met een fantastisch uitzicht op hotel New York en de Erasmusbrug. De gastvrijheid en de attente houding van zowel de eigenaar als het personeel zorgde voor een prettige en ontspannen sfeer. De verrassend lekkere mezzes met een heerlijk warm brood met feta en de smaakvolle hoofdgerechten (zowel vlees als vis) compenseerden het ontbreken van een menukaart volledig.
Zenne is een aanrader
Zeynep S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker gegeten en leuk concept dat er geen menukaart is en je dus verrast wordt door de kok. Ook positief dat kinderen gratis mee-eten. Paar kleine minpuntjes: Geen ijs (voor de kinderen) en geen Turkse koffie! En dat in een Turks restaurant!
Sari P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik ben hier vandaag voor de 3e en ik ben weer zeeeer zeer tevreden met de gerechten maar nog belangrijker met de klantvriendelijke mensen. Ik raad iedereen aan om dit ook een keer zelf te beleven.
Normen C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer gastvrij en service met persoonlijke aandacht. Heerlijk en gezellig gegeten met 4 personen
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zenne is echt genieten. Een mooie locatie met een mooi uitzicht. Een zeer gastvrije bediening die met je meedenkt. Zodra er een tafel vrij komt aan het raam regelen ze dat je tijdens de volgende gang aan het raam kunt zitten. Super service!.
Het concept is eenvoudig: een 3 gangen diner en je kunt kiezen tussen vlees of vis. Belangrijke tip is wel: eet van de eerste gang niet meteen te veel, want anders niet voldoende ruimte voor de volgende gangen (ruime porties). Zenne is zeer de moeite waard en ik ga zeker vaker terugkomen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Zenne: uniek qua uitzicht, unieke kwaliteit, unieke gastvrije en zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten in een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Kortom een aanrader!!
Het concept is eenvoudig 3 of 4 gangen voor dezelfde prijs. Kies je voor 3 gangen dan krijg je een wat groter hoofdgerecht. Bij 4 gangen krijg je 2 wat kleinere hoofdgerechten. Naar wens vlees, vis of vegetarisch. Wij hebben gekozen voor het 4 gangen diner. Het was heerlijk!!
Als start: diverse mezze met overheerlijk brood. Het tweede gerecht was een spiesje van witvis en zalm met spinazie en een zachte romige saus. Daarna volgde een Turkse stoofschotel met rijst. Overheerlijk zacht vlees met een sausje van o.a. paprika. Tot slot kregen we tgv ons 12,5 jarig huwelijk een extra feestelijk dessert waarbij ons een kopje koffie met een digestief werd aangeboden.
Het uitzicht is geweldig op de Erasmusbrug en het cruiseschip Aida.
We hebben een heerlijke avond gehad en zullen hier zeker nog eens terugkomen!
Zenne is genieten!!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Er kon slechts een 3 gangen menu worden besteld met als enige keuzemogelijkheid vlees of vis bij het hoofdgerecht. Er werd een veelheid aan voorgerechtjes geserveerd waarvan de smaak van elk wat tegen viel. Het hoofdgerecht was smaakvol. Er was vlak voor mijn komst door een groot gezelschap afgebeld waardoor ik langere tijd de enige gast was.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Was er met een groep van 8 personen voor een etentje met werk. Het was een leuk en veelzijdig menu van overheerlijke kwaliteit! De gastheer was zeer aardig en we waren heel tevreden!
Pınar T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeker een aanrader
Mooie uitzicht op het maas geweldige traditionele eten.
Super lekker gegeten de mezze's zijn helemaal hoe het hoort niet te vettig lekker fris
Het brood dat is een aparte smaak lekker vers met gesmolte kaas en kruiden
Als hoofdgrecht ging onze keuze naar vlees, met witte rijst en aardappels hoe het geserveerd was was eigelijk zonde om het op te eten (geweldig versierd)
Ik ga er zeker vaker heen
Ik wil ook Zenne bedanken voor de gastvrijheid en de vriendelijkheid

Bedank Zenne voor deze mooie avond
Stef C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hadden het valentijns-verrassingsmenu genomen.
Algemeen:
Mooie locatie. Vraag om een tafeltje aan waterzijde / raamzijde voor mooi uitzicht.
Het oogt echter niet echt gezellig binnen. Behoorlijk veel wit licht en tafeltjes redelijk dicht op elkaar. Het is ook een rumoerig.

Positieve punten:
Redelijk geprijsd.
Aan de aankleding van de hoofdgerechten werd tijd besteed - dit zag er mooi uit.

Negatieve punten:
De smaak en inhoud van het eten was heel simpel! Dit hoeft niet perse negatief te zijn, maar in dit geval wel. Smaak en kwaliteit was niet inspirerend... De vis was te gaar, met een halve gekookte aardappel. Het vlees te droog, met een hoopje smakeloze witte rijst. Er wordt ook nogal veel vet/olie gebruikt.
Geen wijnkaart.
De bestelde huiswijn smaakte matig. (zowel wit en rood...)
Pınar T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeker een aanrader
Laat je verasssen, meest bijzondere smaken geproefd
De mezze's waren super lekker, fris en zeker op smaak
Wij hebben ons laten verassen door vlees als hoofdgerecht te kiezen
Het vlees werd geserveerd met witte rijst aardappels en stukjes groete zoals champions aubergine sperzie bonen echt Traditioneel Turks
Een zekere aanrader van Zenne is het brood met kaas en kruiden
Ik wil Zenne en zijn vriedelijke personeel bedanken voor de goede service en de gastvrijheid
Pinar
Liedewij V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We zaten aan het raam, met uitzicht over het water. De bediening was vriendelijk en snel. Het eten was erg lekker. Eerlijk en puur.
Milouda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het voorgerecht was goed te doen maar voor ons was het veel. Als hoofdgerecht hadden wij beide vlees genomen. Dat was een tegenvaller. Het waren stukken vlees met wat rijst en groente. Het eten kwam heel snel achter elkaar, bij het nagerecht hebben we gevraagd of er iets meer tijd tussen mocht. Al met al zal ik niet zo snel weer terug komen bij dit restaurant.
chris S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer gastvrij en lekker gegeten!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke, verrassende gerechten, supervriendelijk personeel. Er werd uitstekend rekening gehouden met dieetwensen. Het uitzicht is in het donker geweldig met alle lichtjes. Wij komen terug!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uitstekend gegeten met gezin met 3 kinderen. Onze jongste, 8 jaar, at zelfs gratis mee. Gastheer is uitermate charmant en voorkomend. Eten was heerlijk.