Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Milouda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het voorgerecht was goed te doen maar voor ons was het veel. Als hoofdgerecht hadden wij beide vlees genomen. Dat was een tegenvaller. Het waren stukken vlees met wat rijst en groente. Het eten kwam heel snel achter elkaar, bij het nagerecht hebben we gevraagd of er iets meer tijd tussen mocht. Al met al zal ik niet zo snel weer terug komen bij dit restaurant.
chris S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer gastvrij en lekker gegeten!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke, verrassende gerechten, supervriendelijk personeel. Er werd uitstekend rekening gehouden met dieetwensen. Het uitzicht is in het donker geweldig met alle lichtjes. Wij komen terug!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uitstekend gegeten met gezin met 3 kinderen. Onze jongste, 8 jaar, at zelfs gratis mee. Gastheer is uitermate charmant en voorkomend. Eten was heerlijk.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk 4 gangen menu! Prima service, goede sfeer.
Ismail E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Perfect restaurant super ligging super bediening culinair gegeten perfect verzorgd vooraf super hoofdgerecht zowel de vis als vlees zalig en toetje precies genoeg super lekker
Wij komen zeker terug en raden Zenne zeker bij iedereen aan
G.s. M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
verrassend goed!
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten!
Mijn vriend was jarig en heeft zijn buikje rond gegeten. We hadden gekozen voor het vleesmenu. Erg leuk was ook dat muziek werd gedraaid bij het dessert met kaars vanwege zijn verjaardag. :)
Ida Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, het voorgerecht met het warme brood en de tapas was verrukkelijk, het hoofdgerecht (vis) was ook uitstekend. De porties waren voor mij iets aan de grote kant, maar dat is heel persoonlijk. Jammer dat er niet meer tafeltjes bezet waren, want het eten is van uitstekende kwaliteit en de service is prima.
Tip, voor mij hoeft 3-gangen niet, wellicht moet er een mogelijkheid zijn om alleen hoofd en nagerecht te nemen of voor en hoofdgerecht?
W. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Warme en hartelijke ontvangst, supergezellige sfeer en heerlijk eten. Helemaal top!
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed eten, mooi vormgegeven. De tapas zijn heerlijk! Vlees iets minder dus kies de vis!
Ray C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk eten en aardig personeel
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik besloot met mijn vrouw naar dit restaurant te gaan omdat dit restaurant mij aan sprak omdat het vrij uniek is, zo heb je een drie of viergangen menu die elke avond anders is het menu bestaat uit een hoofgerecht met vis, vlees of vegetarisch. Daarnaast mist dit restaurant natuurlijk niks bij desserts. Eenmaal een plek gekregen waren wij natuurlijk benieuwd wat we zouden krijgen, ik kreeg Gamba’s met knoflook als vis gerecht. Als vleesgerecht kreeg ik Aubergine met rundvlees ten slot kreeg ik een heerlijk dessert wat bestond uit room, yoghurt met walnoten en honing. Het personeel was erg snel en vriendelijk wel moesten we soms lang wachten op ons eten, maar verder was alles prima en hadden we een leuke avond.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
mooie locatie, uiterst vriendelijk, eigenaar maakt regelmatig praatje met de klanten, eten snel op tafel, correcte bediening en zeer goed en heerlijk eten. Ga zo door.
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Doorsnee maaltijd. Veel olijfolie en knoflook. Gemakzuchtig hoofdgerecht. Krap een 6, in geen velden vergelijkbaar met de andere 8+ restaurants in Rotterdam.
Kookklojo S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima gegeten bij Zenne met de familie(7 personen).
Een heerlijk voorgerecht, verschillende soorten Turkse tapas, met een heerlijk brood.
Het voorgerecht was copieus.
Als hoofdgerecht kan je kiezen uit: vegetarisch, vis en vlees.
Wij waren vooraf vergeten te melden dat 1 persoon geen paprika wilde, maar dat werd keurig opgelost door de keuken.
Het hoofdgerecht bestond uit: vlees - gestoofd rundvlees in rode bessensap.
vis - spies van kabeljauw met paprika en ui
vegetarisch - verschillende groenten
Allemaal prima op smaak, met een goede garing.
Deze prima gerechten werden allen begeleid door heerlijke huiswijnen.
Nagerecht was eenvoudig: Baklava met slagroom, deze was eerlijk gezegd een beetje droog.
Goede bediening maakte deze avond compleet, goed eten in een goede ambiance.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Toen we belden om te reserveren werd ons verteld dat 'we met dit weer buiten eten', geweldig! Het was een heerlijk terras, uit de wind en je waant je echt in Turkije tussen de olijfbomen. De gastheer is zeer vriendelijk, evenals het meeste personeel wat er rondloopt. Het voorgerecht bestond uit heerlijke koude mezze. Wat we echter wel misten was een uitleg over de gerechten, we moesten nu maar raden wat we aten. Wat we aten was erg lekker en er zaten een aantal verrassende combinaties tussen. Het hoofdgerecht deelden mijn partner en ik. De 1 nam het vleesgerecht (stoofvlees in druivensap naar oma's recept met Turkse rijst en gegrilde groente) en de ander het visgerecht (spies van heerlijke kabeljauw en zalm, met Turkse rijst en precies goed gewokte spinazie), we wisselden halverwege. Als nagerecht werd baklava voorgezet met slagroom, kaneel en verkruimelde pistachenoten. Het personeel was vriendelijk en oplettend, al was een van de dames wat minder vriendelijk, leek wat ongeïnteresseerd. Al met al een goede ervaring!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Mezze vooraf, heerlijk buiten gegeten op het terras. Hoofdgerecht was zalm, deze was wel erg gaar. Wel lekker, maar niet heel speciaal.
Bediening was erg vriendelijk, ook naar mijn oma toe. Overigens sprak de helft van de bediening niet / nauwelijks Nederlands en heeft daarbij ook geen uitleg van de gerechten, dat is en beetje jammer.
Ik heb lekker gegeten, op n top locatie met fijn personeel, maar voor het eten zelf zal uk niet snel terug komen.
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Ben onlangs weer langs geweest. Het is een restaurant dat geen menu kent. Je krijgt Turkse tappa's. Vervolgens kan je kiezen of je vlees of vis wilt. Vegetarisch is ook te verkrijgen. Je vind sommige tappa's die je geserveerd krijgt lekker of niet. Smaken verschillen. Uitzicht is perfect. Het duurde nogal voordat wij ons warm eten kregen. maar dat vonden we niet erg. Het was prachtig weer om lekker buiten te zitten.
Wie niet al te veel eisend en kieskeurig is, zit hier goed. Eten was lekker.
Necla E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Geweldige locatie, goede service en zeer vriendelijk personeel! Zeker een aanrader. 3gangen menu was heerlijk. Voor herhaling vatbaar