Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Vicky T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten met een mooie uitzicht!
jcvandenmaagdenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Mooie plek aan het water met fantastisch eten en bediening.
Als vegetariër eet je net zo prachtig mee als je tafelgenoten.

We komen zeker terug en nog een keer!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hier gisteren gedineerd met dochters en hun echtgenoten. Een stel jaren in Rotterdam gewoond en kende dit restaurant al goed en had het ook gereserveerd.
Warme ontvangst, schitterend buitenterras met direct mooi uitzicht op de Maas en lekker beschut door parasols en windschermen. Wat wil je nog meer.
Inderdaad ja ook het eten verrassend geserveerd en buitengewoon lekker, droge witte huiswijn Sauvignon Blanc super, en bediening informeel, maar vriendelijk en gastvrij. Toen sommigen het wat frisser kregen dekens verstrekt, echt attent.
Heb nauwelijks binnen gekeken, want blik direct op buiten gericht.
Is een adres om te onthouden, als je lekker wil dineren aan het water.
john D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een geweldig gezellig restaurant met zeer aardige bediening, zoveel eten, echt super, een aanrader en wij komen zeker terug !!!
Nettie M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ik eet hier voor de 4e keer, wat mij opvalt dat het menu altijd gelijk is.
johan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben al meerdere keren bij Zenne gegeten, en het eten smaakt elke keer uitstekend. Ook het vegetarische gerecht was smakelijk. Kortom een aanrader om bij Zenne te gaan eten.
Gerrie G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vanavond en paar weken geleden met vrienden gegeten. Erg genoten van de hele mooie plek met direct uitzicht op de Maas. Uitstekend eten, heerlijke wijn en een fantastische bediening. Aan het einde van de avond werd zelfs speciaal een windscherm geplaatst aan onze tafel . Het was een echte belevenis. Zeer de moeite waard. Voorgerechten allemaal vers, rijk van smaak en warm brood. Verder was het hoofdgerecht (vis) erg lekker. Zo ook de vers gemaakte yoghurt met noten. Het was op beide avonden een echt feest om bij Zenne te eten. We komen zeker terug!!!
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk terras aan de Maas
Ali K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Helemaal in de watten gelegd door de eigenaar en zijn personeel. Ze deden er alles aan om te zorgen dat wij een top avond hadden. Super lekker gegeten en mooie uitzicht.
Inge C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ook deze keer weer een heel vriendelijke ontvangst, de ligging blijft fantastisch, zeker als je buiten aan het water zit. Het eten is goed, vooral het voorgerecht is altijd erg lekker omdat het vooral groentegerechtjes zijn en vers brood erbij. Het hoofdgerecht wordt met veel aandacht voor de presentatie bereid en is lekker . Het is prima dat er alleen een soort "chef-menu" is waardoor je alleen hoeft te kiezen tussen vlees- of visgerecht. Ik kom ongeveer 1x per jaar bij deze zaak, het enige wat ik mij afvraag is of men de hoofdgerechten ook wel eens veranderd?
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Zeer gevarieerde maaltijd. Heerlijk. Een fles water kostte niets evenals de koffie. Prachtig terras aan het water. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen zeker terug.
Henny R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Vriendelijke bediening en de kok kookt met passie dat is duidelijk. 3 gangen menu begint met lekkere tapas en warm brood. 1 opmerking er wordt best veel koriander gebruikt en daar moet je van houden. Daarna verrassing vlees of vis. We konden niet kiezen dus volgden het advies op om van allebei 1 te nemen en te delen. Het was heerlijk. Grote porties, smaakvol. Mooie ligging aan de Maas.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hebben in Zenne genoten van het diner. We hadden een tafeltje op het terras met uitzicht op de Maas. Dat was geweldig! Het eten was prima en de bediening vriendelijk.
Rehsan T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Een hele leuke gezellige avond gehad. Top service! Mooi uitzicht, het eten was heerlijk. Tapas/mezes de een was lekkerder dan de andere. Een van de beste plaatsen in Rotterdam'.
erik I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteren, vrijdag 12 mei 2017, hier gegeten. We waren zeer tevreden, het eten was heerlijk, de bediening en gastvrijheid van de eigenaar was heel erg hartelijk en erg goed en het uitzicht is echt fenomenaal. Als ik dan een heel klein minpuntje mag noemen is dat het soms een beetje rumoerig was waardoor je elkaar iets minder goed kon verstaan, maar dat was niet heel erg storend. Verder is de prijs kwaliteit verhouding ook erg goed. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen om een keer te gaan eten, wij doen dat binnenkort zeker nog wel een keer.
De tafel van Rob S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We voelden ons gelijk welkom en kregen een mooi plekje aan het raam met prachtig uitzicht. Heerlijk gegeten en in de watten gelegd door het personeel. Kortom, een aanrader ! We verheugen ons erop om in de zomer op het terras te zitten.
Ka L.
Heerlijk gegeten : lekker even wat anders! Vriendelijk, hardwerkend personeel. Fijne sfeer, prachtig uitzicht op de Maas en hotel New York.
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Fantastische lokatie, goed eten en heel vriendelijk personeel. 2 keer een hele gezellige smakelijke avond gehad.
Melek G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten, genoten van het prachtig uitzicht en de hele avond persoonlijk verwend door de ongekend gastvrije eigenaar!
Vanavond zijn we met 5 vrouw het heuglijke feit dat een van ons een jaartje ouder is geworden gaan vieren bij Zenne. Door de gezellige en romantische sfeer, heerlijke culinaire verrassingen en vooral door de zeer vriendelijke gastheer was de hele avond een groot feest!
Zenne is echt een aanrader voor de levensgenieter: ontvlucht de drukte van de stad in hartje Rotterdam met fenomenaal uitzicht over de Maas en laat de bijzonder gastvrije eigenaar en zijn personeel je verassen met heerlijke Turkse gerechten... Zenne bruist!
TjaltjeFokeltje R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zenne, restaurant met schitterend uitzicht op de Maas.
Wij waren daar met familie van buiten Rotterdam en het was voor hun de eerste keer dat zij Turks aten.
Maar zij vonden het echt lekker.
Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
heerlijk eten met een glas gekoelde wijn ........levendige omgeving ........kom er al jaren en sfeer blijft ongewijzigd gezellig !