Zenne

Willemskade 27 3016 DM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zenne

Een culinaire rondreis door Turkije

Hier wordt iedere dag een gevarieerd 3- of 4-gangendiner geserveerd voor een vast bedrag van €30. Ze hebben dus geen kaart. Ben jij klaar voor smaakmakende verrassingen uit de Turkse keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Denk aan verschillende mezzes, koude gerechten en warme gerechten. Het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Zenne

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Zenne

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Mooie locatie. De sfeer is goed, de aankleding is aan vervanging toe maar niet storend. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het concept is eenvoudig, standaard menu met alleen keuze uit vlees/vis/vegetarisch, maar perfect uitgevoerd. Als voorgerecht allerlei heerlijke Turkse hapjes met verrukkelijk brood. Hoofdgerecht, zowel het vlees- (kalf) als ook het visgerecht (zalm en kabeljauw), is heerlijk klaargemaakt en een flinke portie. Nagerecht, zelfgemaakte yoghurt met een stukje baklava. Menu is €30, wat het meer dan waard is qua hoeveelheid en smaak. Slechts één opmerking: men serveert geen kraanwater.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. En niet te vergeten een prachtige locatie met uitzicht op de Maas!
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, erg goede, authentieke gerechten. Het hoofdgerecht duurde wat lang maar verder hebben wij een hele leuke avond gehad. Bedankt namens QWA!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Mooie locatie, prima concept en met onze groep van 8 personen prima gegeten.
Ikgenietgraag G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hadden een prachtige plek op het terras met een heel mooi uitzicht op de Maas en de gebouwen.
Het menu is altijd afwachten en bij nader inzien had ik voor het hoofdgerecht beter voor vis, dan vlees kunnen kiezen, maar dat is achteraf. Je weet niet welk vlees je krijgt, maar dat weet ik nu. Ik ben nogal kritisch met vleeskeuzes en ik vind niet alles lekker.
De bediening was zeer vriendelijk en er werd feestelijk aandacht besteed aan mijn verjaardag bij het toetje, wat heel erg aardig was. Het was een gezellige avond met mijn gezin op een bijzondere plek.
Emerens O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prachtige locatie aan de maas, erg lekkere hapjes vooraf en uitstekende hoofdgerechten (alleen niet te vaak vanwege de 'eten wat de pot schaft' formule - alleen keuze tussen vlees/vis/verga hoofdgerecht), fijne sfeer.
MAAR: Voor een glaasje water bij de fles wijn moet betaald worden (dwz: een glas kraanwater is niet mogelijk). Volgende keer zoek ik met een 'wijn drinkers gezelschap' een ander restaurant uit.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
fantastische plek aan het water goede bediening en heerlijk eten.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zoals gewoonlijk weer een prettige ervaring!
Funda B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Geweldige lokatie,al jaren klant en smaak van het eten is nog steeds heerlijk.
Het geeft je een vakantiegevoel met olijfbomen op het terras,beste turkse restaurant in Rotterdam????????
Renee R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De locatie is fantastisch aan het water Het eten is goed met verse producten. Vooral de Mezze vooraf is heerlijk. Daarna keuze uit vis of vlees. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar de combinatie maakt dat je een heerlijk avondje uit bent.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
blijft een uitstekend concept op een geweldige locatie!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een perfecte locatie , vriendelijke bediening
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prachtig uitzicht, heerlijk koel aan de Maas. Vriendelijke, klantgerichte bediening en goed eten. Lekkere hapjes vooraf, heerlijk zalm en kabeljauw als hoofdgerecht en zalig toetje.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We zaten heerlijk aan de Maas met uitzicht op de Erasmusbrug en prachtige moderne gebouwen en de schepen die voorbij kwamen. Er was nog wel een foutje gemaakt met de bestelling van twee glazen water. 1 werd niet gebracht en er werden 3 source bleu afgerekend, zagen we naderhand bij de tramhalte op het bonnetje. E n € 2,50 voor een glas water is dat niet een beetje veel? Mijn partner belde U nog daarover, maar het komt bij ons volgend bezoek in orde. En het eten en de wijn is heerlijk.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voor de derde keer hier gegeten en er weer van genoten. Altijd een verrassing wat er op het menu staat maar alemaal even lekker. Kom zeker nog eens terug.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Restaurant Zenne / bediening: complimenten. Wij waren gisteravond met 12 personen van internationale komaf, en zij hebben genoten van de locatie, bediening EN het eten.
Het was voortreffelijk (zoals altijd eigenlijk). Hartelijk dank en tot de volgende keer!
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Supermooi terras, lekker mediterraan eten, wisselend decor aan de maas
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Fijn terras aan de maas. Ik eet vegetarisch en dat was prima geregeld daar.
Gustaaf M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor herhaling vatbaar.
silviameeuwis .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Geweldige locatie, heerlijk gegeten op het buitenterras aan het water, goede sfeer, hartelijke bediening! In een woord fantastisch!!!