ZenC Zeeuws en Culinair

Markt 21 4331 LJ Middelburg Nederland Kaart

Over restaurant ZenC Zeeuws en Culinair

Inspiratie uit de zee

ZENC is gespecialiseerd in vis, schaal- en schelpdieren; een perfecte plek om de Zeeuwse cultuur te proeven. Omringd door de zee en een landelijke omgeving, maakt het restaurant gebruik van regionale en verse producten. Een pareltje aan de markt van Middelburg!

Meer informatie over restaurant ZenC Zeeuws en Culinair

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:30

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Verrassend goed gegeten met AH aanbieding. Keuze uit de kaart en bij afrekenen wordt per AH bon de prijs van een driegangen menu(€ 35) in mindering gebracht. We dineerden op de eerste avond van hun nieuwe najaarskaart. Heerlijke gerechten, met zorg gepresenteerd en zeer smaakvol. Aanrader!
MissBS .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was lekker maar bij iedere gang zat er wel een vreemde smaak combinatie die voor mij niet werkte. De banaan met te veel citroen bij de vis en een koude witte saus bij de warme parelhoen, jammer. Bediening was vriendelijk maar wist niet goed te vertellen wat er op je bord lag, waarbij er volgens de ene ober prei op je bord lag en volgens de ander gesneden boontjes.
AS V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Na het eten zijn we nog even aan geweest bij de oliebollenkraam. Eten is prima geweest. Echter de proties zijn te klein en van 6 halve spruiten kom en we niet aan 200 gram groente op een dag.
HJMULDER .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Na een aantal eerdere malen hier gegeten te hebben is de kwaliteit met sprongen vooruit gegaan. De AH-actie in combinatie met de mogelijkheid tot keuze van de kaart of 3 gangen menu is een goede insteek. Het is voor ons lang geleden dat wij zelfs de kok hebben bedankt voor zijn heerlijke eten. Ondanks dat het een rustige avond was, geen haastwerk, duidelijke uitleg aangaande gerechten en ingrediënten. Vriendelijke bediening zonder te pushen.
ARoovers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke gerechten,prachtig opgemaakte borden. Verrassend!
Mooie ambiance,mooie kleuren van de inrichting en mooi met linnen gedekte tafels.
Vriendelijke bediening.
Een aanrader!
ARoovers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte borden.
Vriendelijke bediening en mooie ambiance.
Niet lang wachten tussen de gerechten.
Prima akoestiek
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH-restaurant actie, 3 gangen gourmand menu was uitstekend. Ontvangst en bediening was zeer hartelijk. Het was een rustige avond, wellicht voor de Chef-kok / eigenaar een kans om zelf de gasten te begroeten en te informeren?
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met de AH actie hier gegeten maar dat hoeft niet luidruchtig in de verwelkoming te worden meegenomen. Jonge bediening deed zonder meer zijn best maar het was het allemaal net niet. Kwaliteit van de gerechten goed maar de hoeveelheid ondanks dat wij geen grote eters zijn toch echt onvoldoende zeker tegen deze "ruim normale" prijs. Met de ambiance binnen en ligging aan het marktplein is niets mis.
Info212 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was heerlijk en gezellig etentje. de bediening was erg vriendelijk . Een geslaagde avond. Ik had nog nooit oesters gegeten ze waren heerlijk.
Kitty48 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
we werden ontvangen door vriendelijk personeel dat de hele avond ook vriendelijk bleef. Het eten zag er prachtig uit, kregen een goede uitleg over wat we kregen en het was lekker.
Mooie omgeving,.
Conclusie, het was een leuke avond mede door ons etentje hier.
Querine I.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We werden heel erg vriendelijk ontvangen en aan een leuk tafeltje gezet. De amuse die we vooraf kregen waa echt onwijs lekker. We hadden alle twee en amder voorgerecht en hoofdgerecht uitgekozen, deze waren ook erg lekker en de borden waren prachtig opgemaakt! Daarna volgde ons dessert en kaasplankje en de crème brûlée wat we samen deelde. Kaasplankje was heel lekker maar bij de crème brûlée hadden we het idee dat de alcohol laag die er boven op lag niet verbrand was, dat was jammer. Een hele leuke avond, top bediening zeker een aanrader!
Icg .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Het eten was fijn en lekker. De hoeveelheid was aan de krappe kant. Wij zijn geen grote eters en dus was het voor ons prima.
Brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zeer vriendelijke bediening en heerlijke 3 gangen, ongekende combinaties en prachtig gepresenteerd. Veel oog voor het detail. Zeker een aanrader!!
Ruud.stok .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening was zeer hulpvaardig en vriendelijk. Een echte aanrader dit restaurant. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Beer-Ria .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Van een uitzonderlijk hoog niveau. Hier staat iemand in de keuken met liefde voor het vak. Ongekende combinaties waar veel werk aan is besteed, prachtig gepresenteerd en een keur aan ingrediënten. En de bediening was ook perfect. We voelden ons verwend.
Het zal me niets verbazen als deze zaak ooit in het nieuws komt vanwege zijn kwaliteiten.
J V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ik zou graag een positief verhaal vertellen over Zenc. Omdat de bediening zo vriendelijk was en zo ontzettend zijn best deed. maar eerlijk gezegd heb ik in lange tijd niet zo slecht gegeten. Om het woord vies niet te gebruiken. Smakeloos en hele kleine porties. Zowel voor als hoofd als na was neit lekker en ronduit zonder smaak. Geen aanrader.
Gunnink .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
ZenC is er trots op om met streekproducten te werken, en terecht. Dus veel vis op tafel. Als voorgerecht zalm, daarna roodbaars als hoofdgerecht. Het ziet er allemaal mooi uit. En toch is er een maar: de smaken zijn niet heel uitgesproken of verfijnd. Het zou allemaal wat avontuurlijker mogen en met meer kruiden. Ook bij het dessert werd deze lijn voortgezet: een mooi kleurig gerecht, en steeds een keurige uitleg van de bediening over wat je op je bord aantreft. Maar de smaken mogen best wat uitgesprokener. Het décor binnen is niet heel bijzonder, echter wij aten met mooi weer op het terras buiten en dat was een uitstekend plekje.
48jojojcmdamme .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
goed personeel gezellige sfeer eten was redelijk goed wel beperkte keuze voorgerecht wat flauw hoofdgerecht heel lekker nagerecht weer het meloensoepje was wel smakelijk maar voor 32,50 normale prijs is te duur voor het geheel.
Egbert B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was behoorlijk maar niet overdreven spannend. Met zo'n naam zou je meer Zeeuws Culinaire elementen verwachten in een AH-arrangement om klanten opnieuw te lokken.
Bediening was charmant.

Nonna020270 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Verrassend ah-menu! Echt heerlijk gegeten met een compliment voor de bediening. Het voorgerecht was een kunstwerkje! We hebben genoten!