ZenC Zeeuws en Culinair

Markt 21 4331 LJ Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant ZenC Zeeuws en Culinair

Inspiratie uit de zee

ZENC is gespecialiseerd in vis, schaal- en schelpdieren; een perfecte plek om de Zeeuwse cultuur te proeven. Omringd door de zee en een landelijke omgeving, maakt het restaurant gebruik van regionale en verse producten. Een pareltje aan de markt van Middelburg!

Meer informatie over restaurant ZenC Zeeuws en Culinair

Dagelijks geopend 10:00 - 22:30 uur
- Lunch 11:00 - 17:00 uur
- Diner 17:30 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant ZenC Zeeuws en Culinair

Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk ontvangen en goed advies over het eten. We hebben een heerlijke avond gehad!
Ivette V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten zag er geweldig uit, maar was niet op smaak. De bediening deed hun best, maar moesten bij elk gerecht terug omdat ze vergeten waren wat er op ons bord lag. We bestelden 4 gangen en kregen er 6. Dit werd gelukkig niet in rekening gebracht. We zouden dit restaurant niet aanraden.
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
heerlijk gegeten en de presentatie van de gerechten was een feest om mee te maken
Alina K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Super tof restaurant. Mijn collega en ik hebben genoten van allerlei gerechten. Het was ontzettend lekker, de gerechten zijn nergens anders te krijgen, worden ook mooi gedecoreerd. Fijne sfeer en de bieding is erg vriendelijk. Kortom een 10+ en zeker aan te raden!!!
Bibiane S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekker gegeten, verrassende elementen. Het was helaas erg rustig, op een gegeven moment de enige tafel.
Aankleding kan wat warmer en meer sfeer. De ober was nog aan het leren en was zeer vriendelijk. Jammer dat niemand van de obers gedag kwam zeggen als ze voorbij liepen. Want zo druk was het niet.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hebben het gourmet 4-gangen verrassingsmenu gegeten en waren echt super enthousiast! De combinatie van smaken is heel bijzonder en pakt bij het ene gericht beter uit dan het andere maar bij alles was het verrassend. Het ene gerecht was het heel leuk om een keer geproefd te hebben maar alle andere gerechten waren een echte belevenis om te zien en te proeven. Een leerlingbediende moest het nog leren maar een ander meisje in de bediening maakte, met haar enthousiasme, de gezellige avond compleet.
Petula D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Verrassende smaak combinaties, geweldige presentatie en gepassioneerde en enthousiaste bediening. Zeker een aanrader!
F K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hallo,
We hadden speciaal gebeld, vanwege koolhydraatarm dieeet, daar kon rekening mee gehouden worden, maar is niet gebeurd. Onduidelijk werd het kortings menu (AH) aangeboden, we konden kiezen van de kaart, maar achteraf werd er 35 euro in mindering gebracht. Dit was niet de helft van de menu's.
Jammer......
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
goede en vriendelijke ontvangst-professionele bediening-goede uitleg van de gerechten-mooie opmaak van de gerechten-hoeveelheid was precies goed.
2e keer dat wij daar hebben gegeten.Een aanrader.
N D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten, met verrassende smaakcombinaties en mooie presentatie. Nette en vlotte service, met ruimte voor een grapje en een uitgebreide uitleg wat je op je bord hebt liggen. Zeker een restaurant om terug te komen. Had het zonder deze actie nooit ontdekt maar echt een aanrader.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk eten, fantastische opmaak, goede uitleg over wat er op je bord ligt! Bediening doet netjes z'n werk. We waren erg tevreden!
PetraDell .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker en apart gegeten. Vis en banaan....lijkt geen combi, maar was verrassend lekker.
Met de ah restaurantactie gegeten, dan is t wel erg voordelig. € 35,00 voor 2 personen voor het verrassingsmenu.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede kwaliteit eten, heerlijke gerechten, leuke/vlotte bediening en goed ambiance. Verrassend en voor herhaling vatbaar.
Marloo B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De gerechten waren zeer verrassend, prachtig opgemaakt en van een hoog niveau.
Lekkere wijn en vriendelijke bediening.
Een aanrader!!
proefje2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met een AH-restaurantbon bij Zenc gegeten. Bediening en diner oké, maar de spelregels klopten niet: i.p.v. één gratis driegangendiner, kregen we € 35,00 korting. Dit is wel meegedeeld, maar stond niet in verhouding met de werkelijke prijzen. Frites kregen we er niet bij, maar konden we voor € 3,50 bijbestellen. Dit bakje was zelfs voor één persoon te weinig. De andere porties waren ook erg klein, zodat ik geneigd was 'ergens nog iets te gaan eten'.
Jammer, dit is de tweede keer dat ik daar teleurgesteld vandaan kwam...
avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met AH actie gegeten bij Zeeuws en Culinair. Mooi uitgebalanceerd menu. Karaf water op tafel, nette ontspannen bediening. Bij het hoofdgerecht zou iets extra' s met b.v. aardappeltjes wel nodig zijn voor wat grotere eters.
Marjolijn F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer exclusief gedineerd. Echte kunstwerkjes op het bord.
Prettige ontvangst.
3 gangen menu €35, klein glas wijn €4,50.
Advies voor een kleine eter 3 gangen, grote eters 4-6 gangen.
Ik zou niet met kinderen naar dit restaurant gaan.
Een aanrader voor de gast die houdt van exclusieve zachte smaken en in het bezit is van een goed gevulde portemonnee.
De ambiance is prettig, het volume van de muziek is prima.
De tafels staan te dicht op elkaar, je zit daardoor niet heel privé.
Toiletten zijn te bereiken met een trap omhoog en daardoor is het restaurant minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met bijzondere ingrediënten op prachtig opgemaakte borden! Prettige enthousiaste bediening! Een aanrader!
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij, gezelschap van 4 personen, werden hartelijk ontvangen, we kregen een plaats naast de open haard. Uit eerdere ervaringen weten we dat het soms koud kan zijn of veel tocht. Vooral als de deur open gaat. We kozen het verrassingsmenu. Lekkere amuse, een bijzonder soepje. Vlees was duif. Erg lekker. Vreemd dat er geen frites bijgeleverd werd. Op het bord een klein beetje aardappelpuree ? Frites wel op verzoek bijgeleverd tegen meerprijs. Weinig groente. Als dessert een lekker ijstaartje. Kompleet gemaakt met fles wijn tegen redelijke prijs. Pluspunt dat er ongevraagd karaf water bijgeleverd werd. Afgesloten met goede koffie. Kortom een gezellige avond met vrienden waarbij het diner goed geholpen heeft.
grota T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben een fijne avond gehad, goede bediening, goed gegeten. Het was niet te weinig of teveel, wel had ik nog een extra portie broodjes besteld.