ZenC Zeeuws en Culinair

Markt 21 4331 LJ Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant ZenC Zeeuws en Culinair

Inspiratie uit de zee

ZENC is gespecialiseerd in vis, schaal- en schelpdieren; een perfecte plek om de Zeeuwse cultuur te proeven. Omringd door de zee en een landelijke omgeving, maakt het restaurant gebruik van regionale en verse producten. Een pareltje aan de markt van Middelburg!

Meer informatie over restaurant ZenC Zeeuws en Culinair

Dagelijks geopend 10:00 - 22:30 uur
- Lunch 11:00 - 17:00 uur
- Diner 17:30 - 21:00 uur

Marion M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hebben het gourmet 4-gangen verrassingsmenu gegeten en waren echt super enthousiast! De combinatie van smaken is heel bijzonder en pakt bij het ene gericht beter uit dan het andere maar bij alles was het verrassend. Het ene gerecht was het heel leuk om een keer geproefd te hebben maar alle andere gerechten waren een echte belevenis om te zien en te proeven. Een leerlingbediende moest het nog leren maar een ander meisje in de bediening maakte, met haar enthousiasme, de gezellige avond compleet.
Petula D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Verrassende smaak combinaties, geweldige presentatie en gepassioneerde en enthousiaste bediening. Zeker een aanrader!
F K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hallo,
We hadden speciaal gebeld, vanwege koolhydraatarm dieeet, daar kon rekening mee gehouden worden, maar is niet gebeurd. Onduidelijk werd het kortings menu (AH) aangeboden, we konden kiezen van de kaart, maar achteraf werd er 35 euro in mindering gebracht. Dit was niet de helft van de menu's.
Jammer......
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
goede en vriendelijke ontvangst-professionele bediening-goede uitleg van de gerechten-mooie opmaak van de gerechten-hoeveelheid was precies goed.
2e keer dat wij daar hebben gegeten.Een aanrader.
N D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten, met verrassende smaakcombinaties en mooie presentatie. Nette en vlotte service, met ruimte voor een grapje en een uitgebreide uitleg wat je op je bord hebt liggen. Zeker een restaurant om terug te komen. Had het zonder deze actie nooit ontdekt maar echt een aanrader.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk eten, fantastische opmaak, goede uitleg over wat er op je bord ligt! Bediening doet netjes z'n werk. We waren erg tevreden!
PetraDell .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker en apart gegeten. Vis en banaan....lijkt geen combi, maar was verrassend lekker.
Met de ah restaurantactie gegeten, dan is t wel erg voordelig. € 35,00 voor 2 personen voor het verrassingsmenu.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede kwaliteit eten, heerlijke gerechten, leuke/vlotte bediening en goed ambiance. Verrassend en voor herhaling vatbaar.
Marloo B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De gerechten waren zeer verrassend, prachtig opgemaakt en van een hoog niveau.
Lekkere wijn en vriendelijke bediening.
Een aanrader!!
proefje2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met een AH-restaurantbon bij Zenc gegeten. Bediening en diner oké, maar de spelregels klopten niet: i.p.v. één gratis driegangendiner, kregen we € 35,00 korting. Dit is wel meegedeeld, maar stond niet in verhouding met de werkelijke prijzen. Frites kregen we er niet bij, maar konden we voor € 3,50 bijbestellen. Dit bakje was zelfs voor één persoon te weinig. De andere porties waren ook erg klein, zodat ik geneigd was 'ergens nog iets te gaan eten'.
Jammer, dit is de tweede keer dat ik daar teleurgesteld vandaan kwam...
avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met AH actie gegeten bij Zeeuws en Culinair. Mooi uitgebalanceerd menu. Karaf water op tafel, nette ontspannen bediening. Bij het hoofdgerecht zou iets extra' s met b.v. aardappeltjes wel nodig zijn voor wat grotere eters.
Marjolijn F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer exclusief gedineerd. Echte kunstwerkjes op het bord.
Prettige ontvangst.
3 gangen menu €35, klein glas wijn €4,50.
Advies voor een kleine eter 3 gangen, grote eters 4-6 gangen.
Ik zou niet met kinderen naar dit restaurant gaan.
Een aanrader voor de gast die houdt van exclusieve zachte smaken en in het bezit is van een goed gevulde portemonnee.
De ambiance is prettig, het volume van de muziek is prima.
De tafels staan te dicht op elkaar, je zit daardoor niet heel privé.
Toiletten zijn te bereiken met een trap omhoog en daardoor is het restaurant minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met bijzondere ingrediënten op prachtig opgemaakte borden! Prettige enthousiaste bediening! Een aanrader!
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij, gezelschap van 4 personen, werden hartelijk ontvangen, we kregen een plaats naast de open haard. Uit eerdere ervaringen weten we dat het soms koud kan zijn of veel tocht. Vooral als de deur open gaat. We kozen het verrassingsmenu. Lekkere amuse, een bijzonder soepje. Vlees was duif. Erg lekker. Vreemd dat er geen frites bijgeleverd werd. Op het bord een klein beetje aardappelpuree ? Frites wel op verzoek bijgeleverd tegen meerprijs. Weinig groente. Als dessert een lekker ijstaartje. Kompleet gemaakt met fles wijn tegen redelijke prijs. Pluspunt dat er ongevraagd karaf water bijgeleverd werd. Afgesloten met goede koffie. Kortom een gezellige avond met vrienden waarbij het diner goed geholpen heeft.
grota T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben een fijne avond gehad, goede bediening, goed gegeten. Het was niet te weinig of teveel, wel had ik nog een extra portie broodjes besteld.
Violetta V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Sfeer van de restaurant wel bijzonder maar de manier van afrekenen van de plaats 30 euro voor AH restaurant actie plus drankjes de bij ziet uit helemaal anders!? Het vind ik vervelend en niet prettig!!!
ruurdah .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De gastheer bij ZenC is er voor in de wieg gelegd. Je voelt je enorm welkom en hij besteedt alle mogelijke aandacht aan je om je comfortabel te voelen. Hij weet alles van de samenstelling van de gerechten is zorgzaam, kortom Sebastiaan (althans, dat was de naam die op de eindafrekening stond) van ZenC is super. Het was een koude avond, wij zaten bij de open haard en het voelde als thuis. De kok experimenteert af en toe met heel grappige dingen. Zo kregen we als amuse een glazen buisje met iets van komkommer en tomaat en bloody mary erin. Heerlijk. We kozen voor het AH driegangen verrassingsmenu maar we hadden ook de hele kaart kunnen benutten. Het waren allemaal verrassingen: ceviche van zalm voor, eeendeborst als hoofdgerecht en een chocoladeverrassing na. Daar vertellen we niks over want dat was écht leuk. Een tien!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
knus en sfeervol restaurant, vriendelijke en professionele -bediening-ze wist de gerechten goed uit te leggen, heerlijk gegeten-mooi opgemaakte gerechten.
Wat een leuke verrassing om oester van het huis te krijgen. Volgende reservering is alweer gemaakt. Een aanrader.
Petronella V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Fantastisch gegeten bij Zenc! Goede sfeer, mooie aankleding, tafels gedekt met linnen en zeer vriendelijke ontvangst! Als amuse zeer verse oesters met biet; een supercombinatie. Heel professionele en behulpzame bediening; we voelden ons zeer welkom! Alle gerechten waren een streling voor het oog en voor de tong. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren mooi, heerlijk en verrassend qua smaakcombinatie! Wij waren aangenaam verrast en we komen zeer zeker terug bij Zenc. Complimenten voor de kok en voor de bediening! Merci! Wat een mooie rustige sfeer. Wij hebben een fantastische avond gehad!
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was redelijk maar bediening was slecht. Restaurant was niet vol, maar kaasplankje was uitverkocht, wijn wordt uit kinderglazen geschonken. Jammer maar met betere bediening i.p.v. kinderen te laten bedienen, komt eten beter tot uiting!