Zen

Meer informatie over restaurant Zen

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Christian J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We waren hier met 2 Engelse gasten, die zelf 45 jaar in de horeca business hebben gezeten en 4 restaurants zijn gestart in Engeland en ook tot een succes hebben gemaakt. Dus hadden onze gasten redelijk wat ervaring en zijn ook lid van diverse beoordelingssites.
Zen probeert zich te positioneren in de hogere regionen van de Aziatische keuken, dus verwacht men wel wat.
Bij de drankbestelling bleek dat men weinig keus had aan bier, laat staan dat men hooggistende speciaal biert konden aanbieden. Sterker nog, zowel op hun website als in het restaurant is geen bierkaart aanwezig (wel een wijnkaart). Rekening houdend met de huidige ontwikkelingen rond craftsbeers en andere restaurants die daarop ingesprongen zijn, een gemiste kans. Onze Engelse gasten vroegen daarop een glaasje water (plain water). Uiteindelijk zelf gekozen voor iets wat nog enigszins op bier (dus geen pils) leek: een Wit-biertje. Mijn disgenote koos een Port. Om zoveel mogelijk voorgerechtjes uit te proberen, vroegen wij de chef voorgerechtjes te kiezen. Dat werden uiteindelijk 4 schaaltjes, waaronder gestoomde pasteitjes en Dim Sum. Alle 4 gerechtjes waren samelijk en goed op temperatuur. Als hoofdgerechten hadden we gekozen voor Peking Eend, Three in Harmony, Tempura Ebi Mix en kippen gerecht. we waren echter verbaasd over het feit dat de (gebakken) rijst of mie apart besteld (en betaald) moest worden. Het duurde vrij lang voordat het hoofdgerecht kwam. Helaas bleek het Tempura gerecht, in tegenstelling tot de andere 3 gerechten op een koud bord te zijn gebracht. Ook de Tempura zelf bleek lauw. Achteraf bleek het Tempura gerecht ook niet de juiste te zijn. ZEN Tempura rockshrimps was het geworden ipv de Tempura ebi mix (want ons op dat moment niet was opgevallen). De Three in harmony (harmonische combinatie van kip, beef en gamba’s, gewokt met licht pikante Szechuan saus), bleek weinig harmonisch te zijn. in een willekeurig wokrestaurant kan men ook kip, beef en gamba’s doorelkaar in een Szechuan saus wokken, alleen is de prijs dan niet 23 euro (exclusief de rijst). De peking-eend bleek evenals het kipgerecht lekker, maar niet uitgesproken verfijnd. De rekening deed achteraf pijn. ipv 2 glaasjes water, was een flesje water neergezet (à raison van 6 euro, jawel.... !!!!) Met de 4 drankjes, de 4 kleine voorgerechtjes, de 4 hoofdgerechten en gebakken rijst, een rekening van 140 euro presenteren, ligt duidelijk niet in de verwachtingen van een juiste prijs/kwaliteit verhouding.
De drankje/gerechten/rekening werden door 4 verschillende personeelsleden uigevoerd, waarbij degene die de rekening deed, prima de fout met het Tempura gerecht herstelde.
Helaas voor ons en de Engelse gasten een rede om niet gauw weer voor dit restaurant te kiezen.
Lou M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een zeer goed restaurant met een voortreffelijke keuken. En zeer attent personeel. Een aanrader.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bediening was super goed, erg professioneel, snel, vriendelijk, behulpzaam, correct, niets op aan te merken, echt top.
Eten was matig, niet slecht maar je verwacht denk ik beter doordat de bediening zo goed is. We zouden hier echter wel weer naartoe gaan, omdat de sfeer echt heel goed was.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hele vriendelijke bediening en heerlijk eten. Tip: ga voor het 4 gangen menu! Inmiddels 4 keer hier geweest en het eten was altijd prima.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gastvrije bediening, prijs-kwaliteit in goede verhouding.
Zeer tevreden.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voor de eerste keer gegeten en menu genomen voor 2 personen en de andere namen sushi etc. Ook mijn verjaardag waren ze niet vergeten en een verrassend dessert! Echt een aanrader als je van Aziatisch eten houd
Ge D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was niet de eerste keer .Het was in een woord meer dan geweldig
Tako V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We had a perfect evening!
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten - heel goed op glutenvrij ingespeeld met aardappelzetmeel en glutenvrij sojasaus - top.
Heel vriendelijke bediening.
Lekkersz D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooi gerechten en goede service. Personeel ving op dat er een jarige in ons gezelschap was en kwamen dat navragen. Daarna werd ongevraagd een leuk dessert geserveerd zonder dat dit in rekening werd gebracht. Er loopt veel (jong) personeel dat goed geïnstrueerd is om het de gast naar de zin te maken. Drank wordt bijgeschonken en goed uitleg over de gerechten, die vrijwel zonder uitzondering erg lekker zijn.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Ons favoriete restaurant: constante hoge kwaliteit van het eten, en prettige, snelle en vakkundige bediening. We zullen nog vaak terugkomen.
Goran R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede en nette bediening, leuke sfeer, goede gerechten (menu voor 35 euro is een aanrader, met/door het proeven van veel kleine gerechten). Echter, door de drukte was de wachtijd (met name tussen de voorgerecht en eerste tussengerecht) behoorlijk lang. Dit was later door de bedrijfsleider gecompenseerd met twee kopjes heerlijke koffie 'on the house'. Ik geloof dat het wachten op een minder bezette avond geen issue zou zijn, maar het was de Valentijnsdag en za zaten echt helemaal vol.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een paar keer eerder bij Zen gegeten maar nu voor de eerste keer hebben we de sushi geprobeerd. Beperkte keuze maar uitstekende kwaliteit sushi, vooral de soft shell crab is heerlijk! Bediening is vriendelijk en de sushi komt redelijk vlot door. Het is wel wat rumoerig in het restaurant daar zouden ze een oplossing voor moeten zoeken. Wij komen zeker terug!
Mike J.A V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben hier met vier personen gegeten waarvan er een rolstoel gebonden is. Het restaurant is goed bereikbaar voor de rolstoelers en aangezien het voor alle 4 een leuke ervaring moet zijn zorgde de bediening extra voor degene die in de rolstoel zat waarbij het hem aan niets ontbrak en de andere drie gasten zich niet over hem hoefden te bekommeren en ook een leuke avond uit hadden. Het eten was voortreffelijk en uitgeserveerd in een rustig tempo. We komen hier vast nog een keer terug het is echt de moeite waard en ja het is lawaaiig maar ook reuze gezellig.
Atie S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gegeten,wel wat lawaai,misschien wat gordijnen ophangen?
Wijn wat prijzig.
Verder heel gezellig ingericht.
M O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gastvrije ontvangst, top bediening, heerlijk eten, maar wat een ontzettende herrie, in ieder geval op de plek waar wij zaten. Wij waren met z'n tweeën, maar moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. Dat vonden wij erg jammer, want de rest was geweldig. Onze keus was gevallen op de Rainbow salade als voorgerecht, bestaande uit 3 sashimi's, mooi opgemaakt bord, heerlijk van smaak. Als hoofdgerecht kozen wij Three in harmonie, een combinatie van gamba's, kip en rundvlees en ook de gegrilde Tonijnsteak, origineel opgediend op een breed bord, in dunne plakjes gesneden. Daarbij een kommetje mie en witte rijst. Alles smaakte heerlijk en de bediening was voorkomend. Alleen jammer van de accoustiek, ook gasten aan een tafeltje vlakbij ons zijn hierdoor snel vertrokken.
Radarn323 D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezelligheid, een lekkere sfeer in de zaak en een eigenaar die goed meedenkt en met vriendelijk personeel.
Daarbij niet onbelangrijk, héél lekker eten !

Kortom is zeker aan te bevelen !

Arnold D.
arnold80 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een heerlijke avond. Zeer goed eten (wij hadden met z'n 6en het 4 gangen diner, was super), een mooie fijne sfeer en erg belangrijk, een top bediening! Daar valt of staat een restaurant mee in mijn ogen.
Een absolute aanrader!
octaafstraat .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Fijne sfeer, Peking eend en sushi gegeten. Top.
Vlotte bediening in een gemakkelijke omgeving. De mini loempia's vielen wat tegen, de overige gerechten compenseerde dit.
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijke ervaring. Goed bediend. Fantastisch dat je waterglas telkens wordt bijgevuld. Wijn -spijs combinatie 10 uit 10!! Gerechten (van het 4-gangen shared dining menu) allemaal perfect gegaard en heerlijk van smaak en structuur. Aanrader!