Zen

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zen

L. V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke avond !!! Met fantastisch lekker eten, mooie wijn en geweldige bediening !!!
j c t R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bijzonder goed 3x het menu gegeten v.d. maand. Een gast luste geen vis, maar dit is bijzonder voor haar opgelost . Loempiaatjes vooraf, een geweldige vleessalade, prachtig opgemaakt en daarna nog ossehaas. Een verrassing dus.
Het geheel voor ons alle vier waren de borden steeds weer een plaatje en verrukkelijk te eten.
Zeker aan te bevelen. Wij zijn hier zeker niet voor de laatste keer geweest.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gekozen voor het 4 gangenmenu. Hierdoor krijg je 10 verschillende gerechtjes in 4 gangen geserveerd om te sharen. Alles even lekker en bijzonder. Verfijnde smaken. Zowel bestaande uit Japanse als Chinese gerechten. Bediening was erg attent en had aandacht.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, deze keer het 4 gangenmenu, aanrader!!! Fantastische bediening!!! Komen er snel weer terug!!!
jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
top eten, top avond. aanrader.
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima gegeten, vorige keer hadden we last van het personeel wat rennend door de zaak gaat, maar zaten nu in een rustig hoekje.
Art D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wat was het weer een feest om hier te mogen eten! Het eten was heerlijk, smaakvol en afwisselend. De service is echt top met een persoonlijke touch van Chris. Snel maar weer een avondje Zen inplannen!
Steffanie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Warm onthaal en goede service. De akoestiek van het restaurant is slecht, waardoor het geheel heel druk en rumoerig overkomt. Kwaliteit van het eten is goed. Simpele Aziatische gerechtjes, opmaak niet bijzonder. Bediening is allert en vriendelijk. Wij eten vaker Aziatisch en zullen niet snel terugkeren, omdat het voor ons niet bijzonder was. Maar voor Nederlandse begrippen is het een redelijk goed Aziatisch Fusion restaurant.
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten bij ZEN is altijd een feestje. Alles klopt. Correcte en vriendelijke werknemers, een geweldige service, een uitstekende kaart, verse producten en een excellente wijnkaart. Wij blijven altijd terug komen!
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten van goede kwaliteit, maar het personeel rent ongeveer door de zaak en dat maakt het erg onrustig. Moet wel vermelden dat ze erg vriendelijk en behulpzaam zijn.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het viergangenmenu voor 36,50 euro is een absolute aanrader. Allemaal kleine hapjes, het ene nog lekkerder dan het andere. Enig minpuntje vond ik de akoestiek. Iets meer dempende materialen zou geen kwaad kunnen.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant met zeer goed eten. Aanrader !!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima eten, gezellige en prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fantastisch gegeten!
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hebben afgelopen weekend voor de tweede keer gegeten bij Zen, deze keer met vrienden en het was weer een top avond. Het eten is zeer goed en helemaal naar mijn bekkie maar wat het meest opvalt is dat bediening, die is echt on-Nederlands goed. er lopen veel mensen in de bediening zodat je niet lang hoeft te wachten en ze nemen de tijd voor je. Er heerst een zeer aangename sfeer en dat komt door de eigenaar. Hij loopt zelf mee in het restaurant en je ziet dat iedereen plezier in zijn werk heeft, dat klopt ook wel als blijkt dat het personeel er makkelijk 6-7 jaar werkt. Als je in de buurt bent is dit een echte aanrader voor een geslaagde avond en ander moet je een stukje omrijden! Gr. Alky
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dit is een heerlijk sfeer vol Japans restaurant met fijne bediening. Het eten is zeker een 10 waard zo verrukkelijk is het te beoordelen naar mijn idee. Als je Japans lekker wil eten is dit naar mijn mening een aanrader. Ik ben hier al voor de 3e keer geweest en het is gewoon top. Ook wat prijs kwaliteit betreft zeker niet te duur.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super lekker gegeten. En de verrassing voor onze dochter die 16 jaar is geworden, was super!!
Annelies O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Goed wijn advies. Beetje rumoerig als het vol is.
leo K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017