Zen

Rijksstraatweg 51 2121 AB Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Zen

Zen Restaurant Lounge Bennebroek heeft het beste uit de beroemdste oosterse keukens voor u in huis gehaald. De gerechten zijn vers, verrassend en alleen al verleidelijk om naar te kijken. In ons fusionrestaurant kunt u genieten van heerlijke Chinese, Thaise en Japanse gerechten. De menukaart varieert van vlees- en visgerechten tot aan sushi en specialiteiten van de kok.

In het Aziatische lounge restaurant kunt u sfeervol dineren en borrelen.
Dat kan gezellig met z’n tweeën maar ook met een groep. We zijn uitgeroepen tot één van de beste restaurants van Nederland en staan daarom vermeld in de Lekker 500!

Meer informatie over restaurant Zen

Bus 50 en 14

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zen

Kors D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was weer zeer overweldigend en lekker. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. De prijs was uitstekend afgestemd. Echt om te herhalen super was het.
Gideon D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, uitmuntende bediening! Echt een aanrader
Tanny V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten , super gezellig
Joli D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Elke keer is het weer een “ feestje” hier te komen eten!
Ursel F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ons reservering was eer niet doorgekomen. toch nog een plaats maar wij moesten 1 uur wachten tot het eten kwam
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten, super aardige mensen!
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie entourage en super vriendelijk personeel.
Top!
Alleen ....... belachelijk dat er 6 euro voor een fles kraanwater wordt gerekend terwijl je volop wijn drinkt......jammer en niet nodig denk ik!
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hadden het menu gekozen. Voorgerechten waren lekker, alleen hoofdgerecht was niet zoals we gewend waren. Waren er lang niet geweest. Jammer. Bediening was absoluut goed.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij vonden het kerstmenu kwalitatief slecht en voor een 4 gangen menu is het tempo van opdienen vrij hoog.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Uitstekend kerstdiner genoten. Zalig eten, heerlijke bijpassende wijnen, zeer zorgzame en gastvrije bediening. Aanrader!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Het was weer ontzettend genieten!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke avond !!! Met fantastisch lekker eten, mooie wijn en geweldige bediening !!!
j c t R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bijzonder goed 3x het menu gegeten v.d. maand. Een gast luste geen vis, maar dit is bijzonder voor haar opgelost . Loempiaatjes vooraf, een geweldige vleessalade, prachtig opgemaakt en daarna nog ossehaas. Een verrassing dus.
Het geheel voor ons alle vier waren de borden steeds weer een plaatje en verrukkelijk te eten.
Zeker aan te bevelen. Wij zijn hier zeker niet voor de laatste keer geweest.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gekozen voor het 4 gangenmenu. Hierdoor krijg je 10 verschillende gerechtjes in 4 gangen geserveerd om te sharen. Alles even lekker en bijzonder. Verfijnde smaken. Zowel bestaande uit Japanse als Chinese gerechten. Bediening was erg attent en had aandacht.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, deze keer het 4 gangenmenu, aanrader!!! Fantastische bediening!!! Komen er snel weer terug!!!
jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
top eten, top avond. aanrader.
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima gegeten, vorige keer hadden we last van het personeel wat rennend door de zaak gaat, maar zaten nu in een rustig hoekje.
Art D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wat was het weer een feest om hier te mogen eten! Het eten was heerlijk, smaakvol en afwisselend. De service is echt top met een persoonlijke touch van Chris. Snel maar weer een avondje Zen inplannen!
Steffanie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Warm onthaal en goede service. De akoestiek van het restaurant is slecht, waardoor het geheel heel druk en rumoerig overkomt. Kwaliteit van het eten is goed. Simpele Aziatische gerechtjes, opmaak niet bijzonder. Bediening is allert en vriendelijk. Wij eten vaker Aziatisch en zullen niet snel terugkeren, omdat het voor ons niet bijzonder was. Maar voor Nederlandse begrippen is het een redelijk goed Aziatisch Fusion restaurant.
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten bij ZEN is altijd een feestje. Alles klopt. Correcte en vriendelijke werknemers, een geweldige service, een uitstekende kaart, verse producten en een excellente wijnkaart. Wij blijven altijd terug komen!