Zen

Rijksstraatweg 51 2121 AB Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Zen

Zen Restaurant Lounge Bennebroek heeft het beste uit de beroemdste oosterse keukens voor u in huis gehaald. De gerechten zijn vers, verrassend en alleen al verleidelijk om naar te kijken. In ons fusionrestaurant kunt u genieten van heerlijke Chinese, Thaise en Japanse gerechten. De menukaart varieert van vlees- en visgerechten tot aan sushi en specialiteiten van de kok.

In het Aziatische lounge restaurant kunt u sfeervol dineren en borrelen.
Dat kan gezellig met z’n tweeën maar ook met een groep. We zijn uitgeroepen tot één van de beste restaurants van Nederland en staan daarom vermeld in de Lekker 500!

Meer informatie over restaurant Zen

Bus 50 en 14

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zen

Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gisterenavond een zeer teleurstellende ervaring gehad in restaurant Zen. Eten bij Zen is normaliter een feestje, gisteren was het echter goed mis. Het begon al bij binnenkomst, personeel achter de bar liet ons wachten met aannemen van de jassen.
Letterlijk en figuurlijk herrie in de keuken en een ongeorganiseerde chaotische service. Eten liet erg lang op zich wachten, restaurant stond blauw van de rook uit de keuken. Tot onze verbazing reageerde de eigenaar erg boos op onze opmerkingen. Erg jammer.
karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Zoals altijd: heerlijk gegeten in een warme, gezellige omgeving. Akoestiek is helaas niet erg best. Lastig dus voor de wat minder goed horenden. We kregen een feestelijk 'vuurwerkje' bij de koffie voor de jarige; erg attent.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Zeer kundig personeel, en heel professioneel
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Je bent echt uit, alles klopt! Wat een enthousiaste en vriendelijke medewerkers. En het eten, geweldig. Complimenten ! We komen hier zeker vaker.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, in een ongedwongen omgeving.
Ka K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij komen al jaren meerdere keren per jaar bij Zen en altijd zijn wij zeer tevreden. Tot gisteren! Wat een tegenvaller! Het altijd vriendelijke en gastvrije personeel werd nu verstoord door een voor ons nieuw lid. Er werd bedenkelijk gekeken toen we zeiden niet te hebben gereserveerd hoewel er nog volop plek was. Terwijl wij geen jas droegen, werd ons gevraagd of zij onze jassen moest ophangen. Na onze 'voorgerechtjes' bleven wij zeker 25 minuten tegen lege schaaltjes aankijken. Toen zij eindelijk bij onze tafel kwam, werd er slechts gevraagd of wij nog wat wilden drinken en na onze bestelling was haar commentaar 'Helemaal goed!'. Wij waren te verbaasd om er iets van te zeggen, maar het voelde helemaal niet goed. Toen even later een collega onze tafel afruimde, kwam ze opeens wel - totaal overbodig- ijverig 'meehelpen'. Toen ik na een rookpauze naar binnen liep en zij met een stoel liep te sjouwen moest ik voor haar uitwijken, omdat ze opeens vlak voor me langs liep om deze neer te zetten, terwijl ze wel 'excuus' zei. Toen haar werk er al een tijdje op zat en wij weggingen, zat ze naast de bar te 'appen' en keek niet meer op of om. Overigens liepen er 11 leden van bedienend personeel rond en dat leek ons ruim voldoende om het aantal gasten goed te kunnen bedienen, maar toch kwam hun heen en weer geloop gestrest op ons over. Soms stonden er 4 of 5 personen middenin de ruimte te overleggen over de taakverdeling. Jammer. Voorgaande keren leek alles op rolletjes te lopen en werd het serveren van de diverse gerechtjes perfect getimed.
Ook het eten was niet hoe wij het voorheen hebben ervaren. De 5 soorten sashimi werden in een kleinere portie geserveerd. De vis was slordig en ongelijk gesneden en lag op een totaal uitgedroogd bosje fijngesneden rauwkost. De kip en beef yakitori waren voor het gemak op hetzelfde schaaltje gelegd. De garnalen in 'vogelnestjes-mie' lagen ook op totaal uitgedroogde rauwkost. De Lotus fan viel tegen qua smaak en was wel heel vet en zout. De zalm was gelukkig wel smakelijk en goed bereid.
Wij hopen dat er misschien sprake van is dat de 'oude' chef-kok met vakantie is of zo en weer terug komt.
Wij willen dit hooguit nog één keer zo beleven.
Goran R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Uitstekende service, lokatie en kwaliteit van de gerechten. Ik heb dit restaurant al drie keer bezocht in het afgelopen jaar en het is nog steeds absoluut een van de beste Aziatische restaurants in de wijde omgeving.
Govert L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bij derde reservering ah actie aangeklikt, werkte niet nemen niet aan deel
Antoon M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
gewoon zeer de moeite waard
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk eten, aardige bediening, (gratis) parkeren naast het restaurant. Een aanrader!
Eduard B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
bediening erg goed en genoeg mensen om te bedienen. Erg druk maar daar merkte je niets van!
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Was weer als van ouds. Geweldig heerlijk gegeten wij komen hier vele malen per jaar al dan niet via Iens. Maar het is echt een aanrader.
Hasmik H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bij binnenkomst denk je misschien dat je uit eten gaat bij een standaard Aziatisch restaurant, waar je sushi- en/of wok gerechten kunt bestellen, maar het is veel meer dan dat!

De gerechten/gebruikte ingrediënten zijn van hoogwaardige kwaliteit en worden op een andere manier bereid dan je gewend bent bij Aziatische restaurants. Een smaakexplosie waar je 'u' tegen zegt! Bovendien is er een breed scala aan verfijnde wijnen. Vraag de sommelier naar een bijpassende wijn om de ervaring compleet te maken.

Naast de voortreffelijke gerechten die worden voorgeschoteld, mag de service van het personeel niet onopgemerkt blijven. Het personeel is vrolijk, correct en aandachtig naar haar gasten toe. Daarbij is het een schoon restaurant en worden de gerechten vlot uitgeserveerd. Je kunt zien dat er veel vaste gasten zijn en dat men graag terugkeert naar Zen Restaurant!

Je betaalt misschien iets meer dan gemiddeld, maar wat je ervoor terugkrijgt, is subliem. Wij komen zeker nog eens terug in Bennebroek!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten tegen redelijke prijs en bijzonder vriendelijk personeel
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het is iedere keer een feestje om bij restaurant Zen te eten. De diverse gerechten uit verschillende Aziatische keukens zijn zeer smaakvol bereid en super lekker. Bediening is vriendelijk, professioneel en ter zake kundig. Een absolute aanrader om in dit restaurant te gaan eten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke gerechten gedeeld; gestoomde coquille, Sushi en Sashimi, Lemon Chicken en Tempura Rockshrimps. Volop kraanwater en een heerlijk flesje Chenin Blanc. Ontzettend gastvrij geholpen. Top uitje!
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bijzonder restaurant.Vaak langs gereden,maar vindt de buiten kant niet uitnodigend.Maar vindt het eten, de bediening van hoog niveau.
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het is voor de zoveelste keer dat wij hier eten omdat het geweldig lekker is.
De tafel van Horst T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Alles krijgt een dikke plus van ons! Helaas is het wel erg rumoerig en moet iedereen schreeuwen om zich verstaanbaar te maken.
Maar....we komen terug.
Maykie B.
Een verrassend lekker en goed menu gegeten..hebben echt genoten!
Hele fijne, attente bediening.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en een bijzonder vriendelijke bediening.