Zen

Meer informatie over restaurant Zen

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Mike J.A V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben hier met vier personen gegeten waarvan er een rolstoel gebonden is. Het restaurant is goed bereikbaar voor de rolstoelers en aangezien het voor alle 4 een leuke ervaring moet zijn zorgde de bediening extra voor degene die in de rolstoel zat waarbij het hem aan niets ontbrak en de andere drie gasten zich niet over hem hoefden te bekommeren en ook een leuke avond uit hadden. Het eten was voortreffelijk en uitgeserveerd in een rustig tempo. We komen hier vast nog een keer terug het is echt de moeite waard en ja het is lawaaiig maar ook reuze gezellig.
Atie S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gegeten,wel wat lawaai,misschien wat gordijnen ophangen?
Wijn wat prijzig.
Verder heel gezellig ingericht.
M O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gastvrije ontvangst, top bediening, heerlijk eten, maar wat een ontzettende herrie, in ieder geval op de plek waar wij zaten. Wij waren met z'n tweeën, maar moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. Dat vonden wij erg jammer, want de rest was geweldig. Onze keus was gevallen op de Rainbow salade als voorgerecht, bestaande uit 3 sashimi's, mooi opgemaakt bord, heerlijk van smaak. Als hoofdgerecht kozen wij Three in harmonie, een combinatie van gamba's, kip en rundvlees en ook de gegrilde Tonijnsteak, origineel opgediend op een breed bord, in dunne plakjes gesneden. Daarbij een kommetje mie en witte rijst. Alles smaakte heerlijk en de bediening was voorkomend. Alleen jammer van de accoustiek, ook gasten aan een tafeltje vlakbij ons zijn hierdoor snel vertrokken.
Radarn323 D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezelligheid, een lekkere sfeer in de zaak en een eigenaar die goed meedenkt en met vriendelijk personeel.
Daarbij niet onbelangrijk, héél lekker eten !

Kortom is zeker aan te bevelen !

Arnold D.
Arnold80 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een heerlijke avond. Zeer goed eten (wij hadden met z'n 6en het 4 gangen diner, was super), een mooie fijne sfeer en erg belangrijk, een top bediening! Daar valt of staat een restaurant mee in mijn ogen.
Een absolute aanrader!
Octaafstraat .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Fijne sfeer, Peking eend en sushi gegeten. Top.
Vlotte bediening in een gemakkelijke omgeving. De mini loempia's vielen wat tegen, de overige gerechten compenseerde dit.
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijke ervaring. Goed bediend. Fantastisch dat je waterglas telkens wordt bijgevuld. Wijn -spijs combinatie 10 uit 10!! Gerechten (van het 4-gangen shared dining menu) allemaal perfect gegaard en heerlijk van smaak en structuur. Aanrader!
Amy F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Zen Restaurant! Het personeel is zeer attent, vriendelijk en het eten is uitstekend. Sushi is absoluut van hoog niveau. Interieur is warm en chique. Geen standaard interieur die je bij de chinees op de hoek tegenkomt. Kortom hier ben je echt een avondje uit. De gastheer, Chris Zen, en het personeel doen er alles aan om je naar je zin te maken.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond bij Zen gegeten. Vooraf zeer benieuwd en onze verwachting werd meer dan overtroffen. Wij hebben het vier gangen menu genomen, zodat we verschillende gerechten konden proberen. Alle gangen waren heerlijk. De bediening was zeer goed en keurig. Al met al zeker een aanrader
Amduif .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
lekker eten, maar decor veel te donker en heel snel elke keer vragen of je wat wil drinken.
Goede kaart veel keuze om uit te zoeken.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Is gevestigd in het pand waar in het verleden ooit Restaurant De Geleerde Man heeft gezeten. Nu een groot Aziatisch restaurant, die de Chinese, Japans en Thaise keuken combineert. Nette en attente bediening die goed opgeleid is.
Ondanks dat er diverse menu's worden aangeboden besloten wij voor a la carte te gaan. Allereerst een glas sauvignon blanc en wat bruisend water.
Voorgerecht voor mijn vrouw tartaar van tonijn met uiensnippers en rode peper.
Voor mij een rijstvel gevuld met rivierkreeft, bosui, wortel en wasabi mosterdsaus.
Allebei lekker, maar niet echt heel bijzonder.
Hoofdgerecht:
Mijn echtgenote nam een specialiteit van het huis, een combinatie van kip, rundvlees en gamba's.
En voor mij werd het de fruit de mer, met gamba's, Sint Jacobsschelpen en zeebaars in een zwartebonensaus.
Daarbij hadden we twee extra gerechtjes, Yaki Udon (gebakken Japanse mie) en gewokte paksoi met knoflook.

De hoofdgerechten waren ook weer prima van smaak, maar alweer niet echt bijzonder.
Toch een beetje teveel een mix van smaken op Nederlandse gasten gericht. Eigenlijk hadden we toch wat meer verfijnde specialiteiten verwacht. Leuk om een keer daar te eten, maar niet echt iets waar we nog regelmatig terug zullen keren.
Jort H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heerlijk eten, goede bediening en een gezellige sfeer! We zijn met zijn vieren komen eten en we waren stuk voor stuk overdonderd door het hoge niveau van Chris en zijn personeel.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voortreffelijk 4 gangendiner, met veel variatie;Het eerste voorgerecht met gestoomde jakobsvrucht was al een mooie binnenkomer. Vriendelijke bediening, mooi tempo. Uitstekende prijs-kwaliteit, behalve dat een fles bruiswater voor 6,50 wel aan de pittige kant is.
En...flamed salmon en een mix van insideout softshellcrabrol mag ook in ons eigen taal, dan kan het ons wel wat zeggen; de rest van het menu wel in keurig Nederlands.
Radarn323 D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Geweldige bediening en het eten is buitengewoon "voortreffelijk"
Uit eten is daar echt een belevenis, in een zeer gezellige sfeer.

Uit eten, zoals wij het graag ervaren.

Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Groot restaurant met aziatisch interieur in zwart en rood. Goede kaart met veel variatie en een leuk menu om van alles te kunnen proeven. Wij waren voor het eerst bij Zen en daarom kozen we voor het viergangen menu. Met een vriendelijke en vlotte bediening werden alle gangen een voor een op tafel gezet en ze waren allen heerlijk. Van alles wat en het was niet alleen lekker maar zag er ook nog eens prachtig uit. Het was een lekkere avond en we komen zeker terug!
Mayoo .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten, de gestoomde oesters waren van uitzonderlijke kwaliteit. Relatief onervaren maar vriendelijke bediening, goed aangestuurd door gastheer Chris. Sfeer is ongedwongen en prettig.
Nok E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We konden moeilijk kiezen uit het vaste menu dus heeft de chef speciaal aan ons gevraagd wat we wel en niet wilden eten en heeft hij iets samengesteld wat echt heel lekker was. We waren 100 % tevreden over het eten en de heel persoonlijke begeleiding.
Alan P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Geweldige modern-aziatische keuken, vriendelijke bediening, ingetogen smaakvolle inrichting. Aanrader (vooral het viergangenmenu).
Debeste .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Met 4 personen hier gegeten ; het 4 gangenmenu .
Een aangename verrassing .
Bediening attent.
Een aanrader ,we komen zeker terug .
Decockbuning .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
heerlijk menu voor goede prijs - aperitief is te hoog geprijsd
bediening had iets vlotter gemogen maar we zijn zeer tevreden ,
komen graag terug en raden dit restaurant zeer aan .