Zen

9,2
9,2
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bediening was super goed, erg professioneel, snel, vriendelijk, behulpzaam, correct, niets op aan te merken, echt top.
Eten was matig, niet slecht maar je verwacht denk ik beter doordat de bediening zo goed is. We zouden hier echter wel weer naartoe gaan, omdat de sfeer echt heel goed was.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hele vriendelijke bediening en heerlijk eten. Tip: ga voor het 4 gangen menu! Inmiddels 4 keer hier geweest en het eten was altijd prima.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gastvrije bediening, prijs-kwaliteit in goede verhouding.
Zeer tevreden.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voor de eerste keer gegeten en menu genomen voor 2 personen en de andere namen sushi etc. Ook mijn verjaardag waren ze niet vergeten en een verrassend dessert! Echt een aanrader als je van Aziatisch eten houd
Ge D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was niet de eerste keer .Het was in een woord meer dan geweldig
Tako V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We had a perfect evening!
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten - heel goed op glutenvrij ingespeeld met aardappelzetmeel en glutenvrij sojasaus - top.
Heel vriendelijke bediening.
Lekkersz D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooi gerechten en goede service. Personeel ving op dat er een jarige in ons gezelschap was en kwamen dat navragen. Daarna werd ongevraagd een leuk dessert geserveerd zonder dat dit in rekening werd gebracht. Er loopt veel (jong) personeel dat goed geïnstrueerd is om het de gast naar de zin te maken. Drank wordt bijgeschonken en goed uitleg over de gerechten, die vrijwel zonder uitzondering erg lekker zijn.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Ons favoriete restaurant: constante hoge kwaliteit van het eten, en prettige, snelle en vakkundige bediening. We zullen nog vaak terugkomen.
Goran R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede en nette bediening, leuke sfeer, goede gerechten (menu voor 35 euro is een aanrader, met/door het proeven van veel kleine gerechten). Echter, door de drukte was de wachtijd (met name tussen de voorgerecht en eerste tussengerecht) behoorlijk lang. Dit was later door de bedrijfsleider gecompenseerd met twee kopjes heerlijke koffie 'on the house'. Ik geloof dat het wachten op een minder bezette avond geen issue zou zijn, maar het was de Valentijnsdag en za zaten echt helemaal vol.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een paar keer eerder bij Zen gegeten maar nu voor de eerste keer hebben we de sushi geprobeerd. Beperkte keuze maar uitstekende kwaliteit sushi, vooral de soft shell crab is heerlijk! Bediening is vriendelijk en de sushi komt redelijk vlot door. Het is wel wat rumoerig in het restaurant daar zouden ze een oplossing voor moeten zoeken. Wij komen zeker terug!
Mike J.A V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben hier met vier personen gegeten waarvan er een rolstoel gebonden is. Het restaurant is goed bereikbaar voor de rolstoelers en aangezien het voor alle 4 een leuke ervaring moet zijn zorgde de bediening extra voor degene die in de rolstoel zat waarbij het hem aan niets ontbrak en de andere drie gasten zich niet over hem hoefden te bekommeren en ook een leuke avond uit hadden. Het eten was voortreffelijk en uitgeserveerd in een rustig tempo. We komen hier vast nog een keer terug het is echt de moeite waard en ja het is lawaaiig maar ook reuze gezellig.
Atie S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gegeten,wel wat lawaai,misschien wat gordijnen ophangen?
Wijn wat prijzig.
Verder heel gezellig ingericht.
M O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gastvrije ontvangst, top bediening, heerlijk eten, maar wat een ontzettende herrie, in ieder geval op de plek waar wij zaten. Wij waren met z'n tweeën, maar moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. Dat vonden wij erg jammer, want de rest was geweldig. Onze keus was gevallen op de Rainbow salade als voorgerecht, bestaande uit 3 sashimi's, mooi opgemaakt bord, heerlijk van smaak. Als hoofdgerecht kozen wij Three in harmonie, een combinatie van gamba's, kip en rundvlees en ook de gegrilde Tonijnsteak, origineel opgediend op een breed bord, in dunne plakjes gesneden. Daarbij een kommetje mie en witte rijst. Alles smaakte heerlijk en de bediening was voorkomend. Alleen jammer van de accoustiek, ook gasten aan een tafeltje vlakbij ons zijn hierdoor snel vertrokken.
Radarn323 D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezelligheid, een lekkere sfeer in de zaak en een eigenaar die goed meedenkt en met vriendelijk personeel.
Daarbij niet onbelangrijk, héél lekker eten !

Kortom is zeker aan te bevelen !

Arnold D.
arnold80 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een heerlijke avond. Zeer goed eten (wij hadden met z'n 6en het 4 gangen diner, was super), een mooie fijne sfeer en erg belangrijk, een top bediening! Daar valt of staat een restaurant mee in mijn ogen.
Een absolute aanrader!
octaafstraat .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Fijne sfeer, Peking eend en sushi gegeten. Top.
Vlotte bediening in een gemakkelijke omgeving. De mini loempia's vielen wat tegen, de overige gerechten compenseerde dit.
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijke ervaring. Goed bediend. Fantastisch dat je waterglas telkens wordt bijgevuld. Wijn -spijs combinatie 10 uit 10!! Gerechten (van het 4-gangen shared dining menu) allemaal perfect gegaard en heerlijk van smaak en structuur. Aanrader!
Amy F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Zen Restaurant! Het personeel is zeer attent, vriendelijk en het eten is uitstekend. Sushi is absoluut van hoog niveau. Interieur is warm en chique. Geen standaard interieur die je bij de chinees op de hoek tegenkomt. Kortom hier ben je echt een avondje uit. De gastheer, Chris Zen, en het personeel doen er alles aan om je naar je zin te maken.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond bij Zen gegeten. Vooraf zeer benieuwd en onze verwachting werd meer dan overtroffen. Wij hebben het vier gangen menu genomen, zodat we verschillende gerechten konden proberen. Alle gangen waren heerlijk. De bediening was zeer goed en keurig. Al met al zeker een aanrader