Zen Japans Delicatessenhuis

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten
Test T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Hier zal ik nog vaker komen. Aangenaam eethuisje. Het straalt rust uit.
De nori van de sushi was helaas een beetje taai. De groene zeewier salade met tomaat en konkommer is buitengewoon smakelijk. Enkele gerechten kende ik nog niet en dan is het aan de smaak wennen als je geen veelvraat bent. Altijd doorbijten en zeker bij Zen niet opgeven. Prima.

Klaas R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Lekkere sushi, bijzondere rijstthee, hoofdgerechten waren iets minder (rund en zalm), binnen is de sfeer echt zen, met mooi weer kun je buiten zitten onder de bomen van de Frans Halsstraat.
Laartje100 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Leuk Japans eethuisje met constante goede kwaliteit voedsel tegen redelijke prijzen. Heerlijke sushi, zalmdomburi of karage. Ik ga elke week langs of ik neem een menu mee naar huis. Zeer vriendelijke bediening het personeel.
Pimari .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Slechte service en totaal geen waar voor het geld. Met 3 personen gekozen voor een menu met drie gangen. Een van onze tafelgenoten koos voor een voorgerecht dat bij de eerste hap niet naar wens was maar bij de vraag of dit gewisseld kon worden werd ons simpelweg gezegd dat dit niet mogelijk was!?! Het nagerecht was een verrassing en wat kregen we. Een karig schijfje gallia meloen op een bordje zonder iets erbij. Rekening was over 100 euro. Wij waren diep teleurgesteld.
TastingBear .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Telefonisch een tafel voor twee gereserveerd. We kregen een prettig ronde tafel naast de vitrine met allerlei heerlijkheden. Voorgerechten vers gemaakte California sushi met zalm en een gekookte zeewiersalade met komkommer. Beide waren prima van smaak, de salade was wat aan de kleine kant.

We moesten vrij lang wachten op het hoofdgerecht. Naast restaurant met 5 tafels kunnen klanten ook eten afhalen. Om het wachten te overbruggen werd ons werkelijk heerlijke aubergine aangeboden. Echt fantastische smaak en bite.

Het hoofdgerecht van kip en rund was lekker met salade en rijst. Ook de grootte van de porties was goed. Dit met een Japans biertje was echt prima. De bediening was vriendelijk en geduldig.

Wij komen binnenkort terug.
RonDor .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Heerlijk gegeten, authentiek, eerlijk, verfijnd maar zonder poeha. Op een gezellige plek in Amsterdam, persoonlijke bediening, wat langzaam, maar daar staat een hoop aandacht tegenover. Absolute aanrader voor wie lekker, rustig en intiem wil eten. Top!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Mijn partner en ik gaan hier graag naar toe: geen opsmuk, goed eten, plezierige bediening en in een omgeving waarje elkaar kunt verstaan zonder anderen te storen.
Ook deze keer weer heerlijk gegeten bij ZEN. Plezierige bediening in een ruimte die niet ongezellig is maar ook niet super comfortabel. Wel gewoon prettig zoals het hoort in een eetplek waar je weet dat het allemaal zelf wordt gemaakt, vers is en gewoon lekker eten zonder complicaties.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Moeder en dochter, waarbij de dochter serveert en ma in de keuken staat. Bediening is persoonlijk, grote kennis van zaken. Het restaurant kent vier tafels binnen en twee buiten, in een gezellige straat en buurt (Oude Pijp). Heerlijke sushi gegeten, met absolutut verse produkten bereid. Daarbij zowel zwarte als groene zeewiersalade die echt heel lekker was. Conclusie: eenvoudig, authentiek en goede kwaliteit. Waar voor je geld voor de Hollanders onder ons!
Wiegerg .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Lekkere sushi! Verder een gezellig klein zaakje. Met jawel echte Japanners die er werken. En dat is zeldzaam in Amsterdam. Een aanrader
Maximerobin .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Heerlijk gegeten! Leuk idyllisch restaurantje in de Pijp. Als je voor de echte Japanse keuken wil gaan, moet je hier zijn. Echte aanrader is de Japanse gefrituurde kip.