Zeilschip Bounty

Bataviahaven 1 8242 KG Lelystad Nederland Kaart

Over het restaurant Zeilschip Bounty

Yes! Een winterBBQ op het water.

Ben jij.. op zoek naar een warme, intieme locatie waar je met vrienden, familie, of collega’s kunt borrelen en genieten van een winterBBQ of (nieuwjaars) borrel op een luxe authentiek zeilschip in de sfeervolle haven van Lelystad?

Van oktober t/m april overkapt en verwarmt zeilschip Bounty het voordek. Onder het genot van een drankje, kun je zowel buiten als binnen in de sfeervolle campagne plaats nemen om te onthaasten en te genieten van een winterBBQ, stamppottenbuffet of nieuwjaarsarrangement, zoals vermeld in onderstaand overzicht.
Vol passie en met groot enthousiasme helpt de crew jou de avond onvergetelijk te maken.

Laat tijdens het reserveren onder 'speciale verzoeken' weten voor hoeveel gasten de loopplank uitgelegd kan worden. (er is plaats voor groepen van minimaal 15 tot maximaal 50 personen).

Meer informatie over restaurant Zeilschip Bounty

Vanuit het westen rijden elk kwartier treinen richting Lelystad. Vanaf het NS station Lelystad CS rijdt buslijn F ieder kwartier richting de Bataviahaven. Uitstappen bij halte Batavia Stad.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de Houtribdijk van Enkhuizen naar Lelystad; Aan het einde van de dijk neem je op de rotonde de 2e afslag richting Lelystad/Bataviahaven. Na 400 meter neem je op rotonde de 1e afslag rechts richting Batavia-Haven.
  • : Er bevind zich een bewaakte en overdekte parkeergarage (VOC). Als je deze via de wenteltrap naar boven verlaat dan bevindt de haven zich links van je. Zeilschip Bounty ligt achterin aangemeerd aan de rechter pier.

Tijdens het winterseizoen leggen wij de loopplank voor je uit tussen 16:30 - 23:00. Waarbij het buffet geopend is tussen 18:00 - 20:00.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Catering , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij waren met 30 man aan boord. Het schip is van binnen veel ruimer dan je zou denken! Het is zeer sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij hadden de Winter Bbq met Hollandse bar afgenomen. Het vlees was erg lekker! De gehele verzorging was was super! Voor herhaling vatbaar!
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super fijne en sfeervolle locatie! Bij binnenkomst werden we zeer hartelijk en warm ontvangen. We hebben genoten van de BBQ en heerlijk salades. We komen zeker nog een keer terug!
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was een gezellige bijeenkomst met een rijk gevarieerde barbecue aan boord van een mooi schip. Voor kinderen werd er ook patat en frikandellen geserveerd. Naast de barbecue met vlees en gamba's waren er ook salades en sausjes. Ook de bar was goed uitgerust en de muziek niet overheersend.