Zeilschip Bounty

Bataviahaven 1 8242 KG Lelystad Nederland Kaart

Over restaurant Zeilschip Bounty

WinterBBQ op het water.

De zomer heeft plaats gemaakt voor de herfst. De blaadjes vallen van de bomen, de wind trekt aan en de eerste herfstachtige buien trekken ons land binnen. Gelukkig vaart zeilschip Bounty gewoon door! Speciaal voor jou, je dierbaren, collega's en/of zakenrelaties bereidt de kok in het winterseizoen met liefde en passie gerechten die geheel passen bij deze tijd van het jaar.
Van oktober t/m april overkappen en verwarmen ze het voordek. Onder het genot van een drankje, heerlijk zittend op de loungekussens, kun je zowel buiten als binnen plaatsnemen om te onthaasten en te genieten van heerlijke buffetten.

* Laat tijdens het reserveren via het opmerkingenveld weten voor hoeveel personen de loopplank uitgelegd kan worden (er is plaats voor groepen van minimaal 15 tot maximaal 50 personen).

Meer informatie over restaurant Zeilschip Bounty

Vanuit het westen rijden elk kwartier treinen richting Lelystad. Vanaf het NS station Lelystad CS rijdt buslijn F ieder kwartier richting de Bataviahaven. Uitstappen bij halte Batavia Stad.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de Houtribdijk van Enkhuizen naar Lelystad; Aan het einde van de dijk neem je op de rotonde de 2e afslag richting Lelystad/Bataviahaven. Na 400 meter neem je op rotonde de 1e afslag rechts richting Batavia-Haven.
  • : Er bevind zich een bewaakte en overdekte parkeergarage (VOC). Als je deze via de wenteltrap naar boven verlaat dan bevindt de haven zich links van je. Zeilschip Bounty ligt achterin aangemeerd aan de rechter pier.

Tijdens het winterseizoen leggen wij de loopplank voor je uit tussen 16:30 - 23:00. Waarbij het buffet geopend is tussen 18:00 - 20:00.

• Bar , Catering , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi