Zefyros

Koningsplein 11 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart
31-180420034

Over het restaurant Zefyros

Proef het zalige Griekenland

Proef de rijke smaken van de Griekse keuken in dit gastvrije restaurant. Mals, kruidig vlees van de grill, romige tzatziki, geurige kruiden, zoete verleidingen; al het lekkers uit dit zonnige land vind je hier op het menu. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Zefyros

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
elderina .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten was goed, beter als de vorige keer. Het personeel is onervaren maar wel vriendelijk. We komen hier zeker weten terug.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De inrichting van dit Griekse restaurant viel ons onmiddelijk op, Een moderne Griekse look met een fijne sfeer, heerlijk eten, en prettige bediening!
L D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met zijn 6e (als gezin) heerlijk en gezellig gegeten obv de AH actie. Eten is uitstekend en wordt vlot geserveerd. Zeer vriendelijk personeel. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en/of het proberen waard !
faleeden .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooi restaurant,gezellig druk,eten zag er goed uit ,en lekker van smaak .
Personnel was erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Patrick ..
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik heb zaterdag na lezen vele recensies nog getwijfeld om te annuleren.
Nou maar goed dat ik het niet gedaan heb we zijn erg tevreden.
Alles wat negatief door andere werd aangegeven niet zo ervaren.
Dus mijn ervaring lees vooral de recensies maar durf het ook zelf te ervaren hoe het bij jou gaat.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijk klantgericht personeel. Er was bij de kaart voor de AH restaurantactie voldoende keuze en de porties waren ruim voldoende. De hoeveelheid apart geserveerde salade vond ik wel te weinig voor twee personen. Al met al hebben we heerlijk gegeten.
verzineennaam .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten is heerlijk (als je het goede gerecht krijgt) maar de bediening laat wel wat te wensen over. We zijn er nu geweest met de ah actie, daarvoor waren we ook al meerdere keren geweest, maar dit was echt de laatste keer!
kelste .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke zaak. Ziet er netjes en schoon uit. Eten goed warm op tafel. Personeel is vriendelijk en attent. Komen zeker nog eens terug.
hmvanderloo .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant met kwalitatief goed eten! Vlees was lekker klaargemaakt! Patat was wat aan de lichte kant.
Toetje baklava met ijs was erg lekker!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Veel te veel bediening! Werd door 4 verschillende mensen gevraagd of het smaakte en zo ging het met alles: je had je bord nog niet leeg of het werd al onder je neus weggehaald! Bij aankomst werd ons ook direct gemeld dat het een erg drukke avond werd dus of we even alle drie de gerechten tegelijk wilden bestellen!!
jitske144 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteren met zijn 6 wezen eten van de AH actie, bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen, jassen werden netjes aangenomen. Tussen de voor en hoofdgerechten en het toetje even tijd om lekker te kletsen en het eten te laten zakken. We hebben er van genoten, het eten was super lekker, hele vriendelijke bediening en regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was, dit was zeker voor herhaling vatbaar. Top ga zo door. ????????????
Tonvan .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Mooi zaak met vriendelijke ontvangst. Goed eten. Met de AH bon voldoende keus in de gerechten. Achter de gerechten staan de prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Min punt het (heren) toilet. Niet proper. Pisbak in n kleine nis.
oliediep .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hadden de AH actie kaart,maar werden niet de zaak uitgekeken.
Heerlijk drie gangen menu,met veel keus.
Vriendelijke bediening
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellig gegeten eten was goed en. Ruim voldoende vriendelijke bediening we zijn hier al vaker geweest maar het valt ons op dat het steeds stiller wordt dat is wel jammer
voesie64 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte, nette, vriendelijke bediening, kortom een fijne avond.
Het AH menu was goed, je werd ook niet gezien als tweede rangs gast.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We waren hier met de AH actie. Daardoor is de kaart beperkt maar wel voor een ieder iets van zijn gading.
Goede huisgemaakte tzakziki. Wel werd met te weinig stokbrood erbij geserveerd. Carpaccio was goed op smaak.
Bij de hoofdgerechten was de gyrosschotel zeer smakelijk. Alleen de patat was te rauw. Ook na terugsturen kwam hij nogmaals niet helemaal gaar op tafel. De baklava als dessert was zoals het hoort.
Verder is jammer dat er geen speciaal biertje aanwezig was/is. Alleen maar pilsner en mythos. Als echte bierdrinker valt dit tegen.
SH1980 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was prima. We waren hier met de AH actie. Maar het eindeloze wachten. Eerst vergeten ze ons voorgerecht, daarna nog een half uur wachten op het hoofdgerecht. Het dessert kwam wel snel. Ook werd er tijdens het eten niet gevraagd of alles naar wens is. We vonden het wat tegenvallen.
s S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was wel goed, maar door de lange wachttijden zou ik dit restaurant niet aanbevelen. We vroegen of het toetje misschien iets sneller zou kunnen komen, omdat we nog een afspraak hadden staan en doordat er bijna anderhalf uur tussen het voorgerecht en hoofdgerecht had gezeten vonden wij dit geen hele rare vraag. Waarbij er iemand uit de keuken kwam dat wij moesten zien dat het erg druk was en ons niet netjes behandelde. Erg slordig van zo'n restaurant. Jammer want het eten zelf is niet slecht maar met zulk personeel komen veel mensen niet snel terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed eten waar je je buikje rond kan eten. Het personeel is wat nors.
zou wat meer flair kunnen uitstralen. Tevens heeft het personeel geen opleiding gehad in tafelmanieren . Hoe serveer ik het eten op tafel. Dit vindt ik een tekortkoming voor de rest gewoon goed.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bij binnenkomst erg vriendelijk geholpen alleen helaas later op de avond veranderde dat. Bestelling werd opgenomen en eten werd gebracht echt HEERLIJK ETEN!!! 2de gerecht volgde ook HEERLIJK maar helaas werd al vroegtijdig mijn bord weggehaald terwijl ik nog aan het eten was vond dit echt super raar en vooral onbeleefd!!! Er werd niks gepakt werd gewoon weggehaald!!! Ook drinken werd na de eerste keer niet meer om gevraagd. Na 2 minuten stond het toetje eral en ook dat bord werd snel weggehaald. Werd niet gevraagd om koffie of thee en toen moesten we zelf naar de kassa gaan om af te rekenen en de jassen moesten we ook maar gaan zoeken. Helaas was de peper die op tafel stond ook nog eens uit 2014!!! Hallo 3 jaar bijna over de datum....
Toen we wilde betalen vertelde de mevrouw dat het €55,- koste gelukkig dat wij wisten hoe duur het was anders hadden we meer dan €20,- teveel betaald omdat ze een andere tafel bonnetje had gegeven!!

Al met al rommelige en slordige bediening maar wel HEERLIJK eten...