Zefyros

Koningsplein 11 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart
31-180420034

Over restaurant Zefyros

Proef het zalige Griekenland

Proef de rijke smaken van de Griekse keuken in dit gastvrije restaurant. Mals, kruidig vlees van de grill, romige tzatziki, geurige kruiden, zoete verleidingen; al het lekkers uit dit zonnige land vind je hier op het menu. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Zefyros

Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was erg lekker en gezellig eten!
Goede bediening erg vriendelijk!
We komen zeker nog een keer eten bij jullie
we vonden het eten lekker.
We geven Zefyros een 8.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gebruik gemaakt van het AH voordeelkaartmenu. Goed restaurant. Niet bovengemiddeld, niet onder gemiddeld, gewoon goed. Bediening een tikkeltje wisselvallig bij ons. Soms heel goed en soms sloeg het ineens een beetje om naar onhandig en/of onvriendelijker. Dit was volgens mij niet bewust, serveerster leek gewoon nog eea te moeten leren en bewust te moeten worden van bepaalde dingen (o.a. hoe haar gedrag overkomt en haar gezichtsexpressie op vriendelijk houden ivp tussendoor ineens bedenkelijk tot chagrijnig). Voorgerechtje was lekker, maar viel in het niet met andere carpaccio's die we regelmatig op hebben. De Griekse vleesmix was daarentegen echt erg lekker. Erg goed bereid vlees waarvan 90% heerlijk qua smaak. Ook het toetje was een heerlijke combinatie van vanille ijs met amarene kersen/kersensaus en de Griekse baklava met walnoten viel bij mijn man ook letterlijk erg in de smaak. Mooie moderne inrichting, veel zitplaatsen en over t algemeen niet enorm hutjemutje op elkaar. Dus voor de liefhebber van Grieks of mediterraans, kun je hier voor goede prijzen gewoon goed eten.
Drachen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Eten was lekker al was het voorgerecht vis en hoofdgerecht vis bijna identiek.Vleesschotel iets aan de zoute kant en niet duidelijk wat bij welk gerecht hoorde.Door de drukte werd je soms aan je lot overgelaten.Omdat het wat donker is binnen is de menukaart met zwarte letters moeilijk te lezen.Personeel vergat onze koffie.Prijs vond ik wat aan de pittige kant voor 4 personen.
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voldoende keuze voor ons en goede kwaliteit van het eten, vlotte en vriendelijke bediening, een aanrader !
Tiwi .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Kwamen binnen en gelijk werden onze jassen aangenomen.
Eten was er via de AH actie voortreffenlijk.
Kan eenieder aanraden daar te gaan eten.
Hebben genoten, als we in de buurt zijn gaan we daar zeker nog eens eten.
Evaschouwenburg .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op zich prima, maar niet bijzonder. Hoofdgerechten waren lekker. Het voorgerecht wat minder en de toetjes waren weinig bijzonders. Verder wel leuke en gezellige avond gehad.
E.vdg .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Ah restaurant actie: meer dan genoeg keuzes voor voorgerecht en hoofdgerecht! Voor nagerecht weinig keus, maar fijn dat je ipv ijs ook gewoon koffie kan krijgen!
Bediening was goed. Er werd netjes gevraagd of je door wilde met volgende gerecht of dat je even wilde wachten. Het zou wel netjes zijn als personeel hun klanten even netjes uitlaat bij vertrek. Maar verder prima!!!!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vlotte bediening, werd gevraagd na het voorgerecht of we doir wilden met hoofdgerecht of nog even wilden wachten , netjes ! Lekker gegeten , gezellige avond gehad
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gisterenavond gegeten, Eten was perfect, super complimenten naar de keuken toe. De bediening liet te wensen over, Na het attenderen werd er gereageerd om een drankje te reserveren na binnenkomst was dit ruim 20 minuten. Zag dat er 100% geen leidinggevende was om het personeel te begeleiden naar mate het drukker werd. De bediening was heel onzeker en liet te wensen over hoe men door heel de zaak letterlijk rende. Dit verdiend zeker een groot aandachtspunt.
Nogmaals super lekker gegeten, maar twijfels of we hier nog een keer terug zouden gaan.
Joseetje482 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hele leuke avond gehad! We waren met 6 personen en zaten aan een ronde tafel, heel gezellig! Eten was heerlijk!, genoeg keuze met ah actie, en hierdoor ook voordelig. Bediening ontzettend klantvriendelijk!
Tijd tussen de gangen door was best lang, maar dat vonden wij niet zo erg, want dan kon het eten even zakken en zit je gewoon heerlijk lang met elkaar aan tafel!
Zeker voor herhaling vatbaar en complimenten voor het personeel!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Was heel gezellig druk maar de akoestiek is wel slecht, je moet hard praten om verstaanbaar te zijn. Service was heel goed en eten lekker. Top avond
Boedha010 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed en lekker eten sfeer is goed, nette bediening , die ook tussen de gangen vroegen of we al gebruik van de volgende gerecht wilde hebben , of nog wilden wachten !!!!
Een aanrader !!!
Wijko .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Helaas zaten we aan een tafel bij de deur en kwam er steeds bij de deur openen een flinke kou / tocht mee naar binnen wat onaangenaam was.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met drie vrienden gaan eten bij Zefyros. Het onthaal was goed, de jas werd netjes aangenomen. Bij het opnemen van het voor en hoofdgerecht werd meteen om onze keuze voor het dessert gevraagd. Het eten was prima, helaas liet het wel een lange tijd op zich wachten. Tussen het voor -en hoofdgerecht zat een uur en een kwartier. Ik had het idee dat de keuken onderbezet was, bij het vragen naar het hoofdgerecht werd de drukte als excuus gegeven. Dit terwijl het restaurant maar voor 3/4 was gevuld. De tafels om ons heen moesten ook erg lang op het hoofdgerecht wachten, deze kwamen allemaal in één keer. Het is wellicht handiger om een vast tijdschema per tafel in plaats van per gerecht aan te houden (nu kwamen alle desserts voor een aantal tafels eerst, waarna de hoofdgerechten voor de andere tafels kwamen). Toen het hoofdgerecht er eenmaal was en de mayonaise ontbrak, kregen wij deze nog na navraag. Wel tegen een euro bijbetaling, wat eigenlijk niet mag horen bij gerechten boven de 15 euro. Toen het hoofdgerecht eenmaal op was en de borden uit werden gehaald, bleef er één bord bij ons liggen. Deze heeft er nog zeker een kwartier leeg gestaan voordat er eindelijk eens iemand kwam die hem ook echt meenam in plaats van er voorbij liep. We snappen het dat alle borden niet in één keer mee kunnen, maar kom dan direct terug om het resterende bord op te halen.

Na deze ervaring kan ik het restaurant afraden. Het eten is prima te doen alleen de wachttijden tussen de gerechten zijn erg hoog. De slechte service en de relatief hoge prijs die je hiervoor betaald geven ons de gelegenheid om de volgende keer een andere Griek op te zoeken.
J.huizer29 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten zoals altijd prima, helaas kwa bediening een slechte avond gehad, ruim een uur op hoofdgerecht zitten wachten uiteindelijk zelf maar gaan vragen waar dit bleef.
Uitleg later van bediening...het was erg druk....
Jammer
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond erg lekker gegeten bij Zefyros. Het enige minpunt was de snelheid tussen de gangen. Dat ging zo ontzettend snel er was niet echt een mogelijkheid om je eten even te laten zakken . Maar verder echt een goed restaurant.
60593 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Was gezellig druk en werden snel geholpen. Personeel was vriendelijk en correct. Het eten was weer heerlijk en voldoende. Ook werd er gevraagd of we even wilde wachten tussen de gerechten. Dat geeft een rustig gevoel en je voelt je op je gemak. Komen zeker terug.
Elderina .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mijn man had giros speciaal en die was niet warm, mijn gerecht was heel erg warm. Ik had de zalm, maar die moest je zoeken. Zo kan je het ook voordelig maken, jammer.