Zefyros

Koningsplein 11 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart
31-180420034

Over het restaurant Zefyros

Proef het zalige Griekenland

Proef de rijke smaken van de Griekse keuken in dit gastvrije restaurant. Mals, kruidig vlees van de grill, romige tzatziki, geurige kruiden, zoete verleidingen; al het lekkers uit dit zonnige land vind je hier op het menu. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Zefyros

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Zefyros

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super gezellig leuke bediening en het eten was top!
Ga er zeker nog een X eten, voor mij lekker dicht bij en toch uit.
Mvg
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed moesten wel wat lang wachten op de gerechten terwijl het niet druk was.
En je moest je hand opsteken om de aandacht te krijgen.
Er werd ook niet gevraagd of het smaakte of dat we tevreden waren en dat gebeurde wel bij andere griekse restaurants waar ik toch wel wat vaker kom.
Daar zouden ze wat aan mogen doen is wat vriendelijker
Cobu D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gistere gegeten bij Zefyros. Er werd ons vermeld dat het erg druk werd, waardoor het wat vlotter zou verlopen. Nou....dat was ook zo!!! Alles kwam achter elkaar in een rap tempo. Dit was voor ons totaal geen fijne ervaring!!! Het laatste frietje had ik nog niet doorgeslikt, of mijn bord werd al weer weggehaald!!! Het voelde als erg opgejaagd. En de amerena kersen bij het ijsje, waren er om precies te zijn 2!!!! Belachelijk....om dit zo te serveren!!!
Voor ons dus GEEN ZEFYROS MEER!!
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was al erg druk toen wij binnen kwamen, mensen die na ons kwamen hadden eerder een drankje en de kaart dan wij. De patat was erg zout.
elderina .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten was goed, beter als de vorige keer. Het personeel is onervaren maar wel vriendelijk. We komen hier zeker weten terug.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De inrichting van dit Griekse restaurant viel ons onmiddelijk op, Een moderne Griekse look met een fijne sfeer, heerlijk eten, en prettige bediening!
L D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met zijn 6e (als gezin) heerlijk en gezellig gegeten obv de AH actie. Eten is uitstekend en wordt vlot geserveerd. Zeer vriendelijk personeel. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en/of het proberen waard !
faleeden .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooi restaurant,gezellig druk,eten zag er goed uit ,en lekker van smaak .
Personnel was erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Patrick ..
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik heb zaterdag na lezen vele recensies nog getwijfeld om te annuleren.
Nou maar goed dat ik het niet gedaan heb we zijn erg tevreden.
Alles wat negatief door andere werd aangegeven niet zo ervaren.
Dus mijn ervaring lees vooral de recensies maar durf het ook zelf te ervaren hoe het bij jou gaat.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijk klantgericht personeel. Er was bij de kaart voor de AH restaurantactie voldoende keuze en de porties waren ruim voldoende. De hoeveelheid apart geserveerde salade vond ik wel te weinig voor twee personen. Al met al hebben we heerlijk gegeten.
hmvanderloo .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant met kwalitatief goed eten! Vlees was lekker klaargemaakt! Patat was wat aan de lichte kant.
Toetje baklava met ijs was erg lekker!
kelste .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke zaak. Ziet er netjes en schoon uit. Eten goed warm op tafel. Personeel is vriendelijk en attent. Komen zeker nog eens terug.
Peggy S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten is heerlijk (als je het goede gerecht krijgt) maar de bediening laat wel wat te wensen over. We zijn er nu geweest met de ah actie, daarvoor waren we ook al meerdere keren geweest, maar dit was echt de laatste keer!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Veel te veel bediening! Werd door 4 verschillende mensen gevraagd of het smaakte en zo ging het met alles: je had je bord nog niet leeg of het werd al onder je neus weggehaald! Bij aankomst werd ons ook direct gemeld dat het een erg drukke avond werd dus of we even alle drie de gerechten tegelijk wilden bestellen!!
jitske144 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteren met zijn 6 wezen eten van de AH actie, bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen, jassen werden netjes aangenomen. Tussen de voor en hoofdgerechten en het toetje even tijd om lekker te kletsen en het eten te laten zakken. We hebben er van genoten, het eten was super lekker, hele vriendelijke bediening en regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was, dit was zeker voor herhaling vatbaar. Top ga zo door. ????????????
Tonvan .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Mooi zaak met vriendelijke ontvangst. Goed eten. Met de AH bon voldoende keus in de gerechten. Achter de gerechten staan de prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Min punt het (heren) toilet. Niet proper. Pisbak in n kleine nis.
oliediep .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hadden de AH actie kaart,maar werden niet de zaak uitgekeken.
Heerlijk drie gangen menu,met veel keus.
Vriendelijke bediening
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellig gegeten eten was goed en. Ruim voldoende vriendelijke bediening we zijn hier al vaker geweest maar het valt ons op dat het steeds stiller wordt dat is wel jammer
voesie64 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte, nette, vriendelijke bediening, kortom een fijne avond.
Het AH menu was goed, je werd ook niet gezien als tweede rangs gast.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We waren hier met de AH actie. Daardoor is de kaart beperkt maar wel voor een ieder iets van zijn gading.
Goede huisgemaakte tzakziki. Wel werd met te weinig stokbrood erbij geserveerd. Carpaccio was goed op smaak.
Bij de hoofdgerechten was de gyrosschotel zeer smakelijk. Alleen de patat was te rauw. Ook na terugsturen kwam hij nogmaals niet helemaal gaar op tafel. De baklava als dessert was zoals het hoort.
Verder is jammer dat er geen speciaal biertje aanwezig was/is. Alleen maar pilsner en mythos. Als echte bierdrinker valt dit tegen.