Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Ricardo V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
We hebben heerlijk genoten van het eten en de goede service.
Anoesjka V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Verrassend origineel en smaakvolle gerechten. Het restaurant is sereen en stijlvol ingericht.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Erg goed - heerlijk gegeten en de bediening is fantastisch! Ik vergeef het ze maar dat ze 2x vergeten zijn brood mee te serveren... en de verrassing bij
de koffie/thee is echt meesterlijk
RV45 W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Uitstekende prijs/kwaliteit. Smaakvol en gevarieerd. Aansprekende wijnkaart. Goede sfeer.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een echte aanrader.! Wat kan je hier geweldig eten. Erg smaakvolle gerechten en goede en leuke bediening. Vergeet zeker niet koffie te bestellen, dan krijg je namelijk de laatste verrassing!
Één minder puntje: een witte wijn was niet goed gekoeld en werd niet goed opgelost.
Victor R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was prima en de bediening zeer profesioneel en super vriendelijk.
paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prachtig, klassevol restaurant.
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na eerdere ervaring met twee vrienden aangeschoven voor het diner. De sfeer/ambiance was anders dan de vorige keer. Wij werden bediend door een dame die slecht te verstaan was. Voor gerechten van deze prijs en kwaliteit wel een zeer belangrijk onderdeel van de beleving. De vrouwelijke sommelier kwam onzeker over en vond ik in het overbrengen niet zoals je in dit restaurant mag verwachten. De gerechten zagen er wel weer prachtig uit. Het voorgerecht is al tijden niet aangepast neem ik aan. En de Alpenhof wijn zit ook al tijden in het verrassingsmenu. Nogmaals. Een restaurant met deze prijs en uitstraling verwacht je meer van. In maart staat een. Ieder reservering en ik hoop dat mijn eerdere ervaringen dan worden overtroffen.
Lisca V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen en ook kundig bediend én weer vriendelijk uitgelaten. Taxibootje werd gebeld en jassen aangehesen. Dan het eten (dat waar je voor komt); heel heel heerlijk. Niet alle vis hetzelfde en verassende en heel smaakvolle bijgerechten. Tenslotte ook een heel knap toetje met erg smaakvol ijs. In de watten gelegd en echt een avond uit.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na alle lovende recensies waren onze verwachtingen hoog gespannen. Misschien net een tikje te hoog... De ontvangst was goed, de uitleg over het verrassingsmenu ook. Daar kozen we dan ook direct voor. Fijn dat het ook mogelijk is om een BOB-wijnarrangement te nemen - niet dat we nog moesten rijden, maar met 5 gangen en dus 5 glazen wijn is het fijn dat je die optie hebt. Amuse was erg lekker, de eerste gang ook. De tweede was iets minder bijzonder, maar nog altijd erg lekker en de derde gang was echt geweldig, lekker en verrassend. Daarna kwam dan het officiële hoofdgerecht en dat vonden we wat braaf, weinig bijzonder. Ja het was lekker, maar je verwacht net wat extra's. Nagerecht was weer erg goed en de wijn echt een schot in de roos. Bij de koffie nog een kleine lekkernij - ook dat was lekker en goed. Maar door het wat tegenvallende hoofdgerecht + het feit dat we daar best lang op moesten wachten, maakt dat ik kies voor goed en niet zeer goed. Maar: we komen zeker nog eens als we zin hebben in vis!
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Was top!
Jade Ngoc Ly N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vriendelijk & behulpzaam personeel! Het eten was super. Echt een aanrader. Ik zal zeker nog een x terug komen!
N M K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Goed eten, en in ongedwongen stijl gepresenteerd. Verrassing door laatste presentatie van crême brulëe. Mooi arrangement voot bijpassende wijn
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We waren op zondag 8 januari in het Zeezout restaurant eten!
We hebben hier voortreffelijk gegeten!
Mijn man had à la carte gegeten en ik had het verrassingsmenu. Fantastisch!
De gerechten waren goed op smaak. Alles erg goed!
Ook het wijn arrangement wat bij mijn menu erbij kwam was erg goed.
Alle gangen kwamen in een rustig en passende tempo!

De bediening was zeer vriendelijk maar niet gespeeld of niet opdringerigs en ze waren alle erg attent.
Hier word ingegaan op je wensen en het woord ook met allergieën of voorkeuren rekening gehouden!

Het ambiance is elegant, nuchter en chique! Hoewel het restaurant niet te klein is geeft het je een gevoel van privacy en woonkamer.

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten. Gerechten goed op smaak. Bediening vriendelijk en attent.
Eveline N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu was ook echt verrassend
bosmaw .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ons jaarlijks culinair uitstapje als we voor een congres in Rotterdam moeten zijn.
Beetje thuis komen gevoel elke keer
Het eten was weer verrassend : de kok mocht zijn keuze maken.
5 gangen.
Details laat ik achterwege
Bediening zoals altijd zeer attent , ongedwongen op een plezierige manier
Hun onderlinge samenwerking ook prima
De " stageloper " heeft het ook al door .
Dat 010 wel gewonnen had en 020 niet. Ach
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen dinsdag wezen eten om een speciale dag passend af te sluiten. Na een welkome ontvangst, hebben we ons laten verrassen door de chef (en zijn team) met een 5 gangen menu. We kregen in een rustig tempo 4 overheerlijke gerechten, zowel koud, lauw en warm. Ik heb voor het wijn arrangement gekozen, elk glas was met zorg gekozen bij het gerecht. 2 ervan waren werkelijk subliem!
Uiteindelijk kwam het dessert, ook werkelijk voortreffelijk. Echt een aanrader als je een avond wil genieten van prachtige gerechten en goede wijnen.
Marrit V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ga zo door!!!
scv222 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Even lunchen in Rotterdam. Zonder reserveren op een zaterdag binnen bij Zeezout. Een hartelijk welkom en gelukkig nog een plaats. De rust, het licht en het gevoel je in het buitenland te wanen is het eerste wat je opvalt. We laten ons verassen met een drie gangen menu (zonder dessert). Amuse van gerookte makreel, smaakvol. Gang 1; komkommer, met tartaar van Dorade, Japan op je bord. Misschien iets te nat. Gang 2; Kabeljauw, prachtige vis, komt prima tot zijn recht. Gang 3; Griet met rundvlees. Heerlijke combinatie. Iets meer rundvlees mag.
Meer groenten in de gerechten verwerken. Een tip: sla de biet maar even een tijdje over, overal waar we tegenwoordig eten, komen we die tegen. Waar zijn de halve flesjes wijn? De huiswijn, redelijk.
De bediening: Keurig en zeer vriendelijk. We komen zeker terug.
Voor de visliefhebber een waar genoegen, eten bij Zeezout!