Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zeezout

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Aan de lange zijde is de afstand tussen de tafeltjes aan de korte kant, daardoor weinig privacy. Eten en bediening was perfect en zeer creatief
René V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
catherine K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Alweer heerlijk gegeten, gerechten waren net schilderijen. Bediening was super.
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima restaurant waar kwalitatief prima gekookt wordt
Goede vlotte en kundige bediening
Wel opletten dat het tempo van uitserveren niet te hoog wordt
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Genoten als altijd bij zeezout. Klein minpuntje coquilles te gaar in voorgerecht, gewoon eerder serveren!!!! Amuse overtreffelijk, oesters veel te klein, keuken bestel de 6 nulllen aub! Hoofdgerecht tarbot echt voortreffelijk. Echt heerlijk. Tot snel!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Door onze zoon zijn we uitgenodigd om hier te gaan eten samen met zijn schoonouders. Doordat we met zijn zessen waren kregen we 'automatisch' het menu van de chef. Ook hebben we gekozen voor het bijpassende wijnarrangement.
Als eerste kregen we wat brood met een sausje in een uitgeholde grote ui. Daarna een amuse in een uitgeholde kokosschil met een zeer aangename aan een aziatische keuken verwante smaak.
De daarop volgende gerechten waren achtereenvolgens zalm met Rotterdamse geitenkaas, tarbot met Ibericoham, zomertong, en een dessert van yoghurtijs met een 'soepje' van watermeloen.
Alles werd op zeer aantrekkelijke wijze geserveerd.
Tot slot werden we bij de koffie/thee nog verrast doordat aan de onderzijde van de schoteltjes creme brulee zat. Heel leuk!
De bediening was goed: attent, vriendelijk en informatief.
Het restaurant zelf is niet erg groot, maar qua inrichting erg doordacht waardoor je comfortabel en met voldoende privacy gezellig kan tafelen.
Tot slot: aangezien onze zoon betaald heeft kan ik weinig zeggen over de prijs-kwaliteitsverhouding.
reginald G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
gelegenheid had ik maar één keus, maar kan ook met vrienden, met partner, met familie of zakelijk zijn. Als je van perfecte service, hoogwaardige kwaliteit en presentatie van eten houd met lekkere wijnen, moet je bij zeezout zijn.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten (tussen 20 en 22:30 uur) 5-gangen verrassingsmenu. Gerechten waren top! Mooie presentatie en soms verassende smaak! De vis was keurig bereid en alles klopte. Tot het kaasplankje: dit werd met veel vuur en uitleg aangeboden, we werden er enthousiast van! Voordat het op tafel kwam waren we echter 20 minuten verder. Daarna zat de klad erin en waren we volkomen uit beeld. Elke poging om de aandacht te trekken mislukte, desert duurde lang. Uiteindelijk besloten de koffie thuis te drinken. Jammer want het eten was geweldig en aanvankelijk de bediening ook attent en vriendelijk. Maar later op de avond kwam de klad erin, opruimen was belangrijker, een ander personeelslid zat te roken op het terras. Zonde Zeezout! Want dat doet een leuke avond volkomen teniet. Doe er wat aan, want het eten is sterrenwaardig, maar hier laten jullie echt wat liggen!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Alle gerechten waren heerlijk maar zeker het dessert sprong er uit. Wijnarangement een aanrader!
Sabbah D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super vriendelijk. Echt een aanrader!
Kj K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vaker bij Zeezout (zakelijk) gelunched, altijd prima service en uitstekend gegeten. Nu een keer 's avonds een dinner genoten. Wederom uitstekend. Prima en vakkundige bediening die je echt gast laat voelen, gerechten (5 gangen verras menu) uiterst smaakvol en goede afmetingen en bij de espresso na nog een leuke verrassing! Heel amusant :).

--> Samenvattend: top gegeten, hele fijne avond en echt gast gevoeld. Zeezout blijft absolute aanrader in het Rotterdamse!!

Klein nadeel: meestal volgeboekt dus langere tijd vooraf plannen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Geweldige gerechten!
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Echt een heerlijke zaak! Je kan er ook alle kanten mee op, zakelijke besprekingen, verjaardagen en romantische dinertjes! Tot in de puntjes verzorgd, en verrassende gerechten met heerlijke wijnen! Vakbekwame personeelsleden, heel fijn!
Jorieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij zijn ontzettend verrast bij restaurant Zeezout. We konden op deze zomeravond buiten plaatsnemen waar we buitengewoon vriendelijk werden ontvangen door al het personeel. Het eten was van amuse tot en met de koffie subliem! Mooie borden, goede kwaliteit en een fantastisch wijnarrangement erbij. Al het personeel weet waar hij/zij het over heeft. Bijschenken van water, openhouden van toiletdeuren, het behoort allemaal tot normale gang van zaken bij dit restaurant. Met name de sommelier, notabene nog in opleiding, wist ons zeer te vermaken met mooie uitleg bij de bijzondere wijnen. Echt een aanrader!
Herman en Hannie G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten en de bediening is prima, maar totaal geen privacy. De tafels staan erg dicht bij elkaar
Wilfred H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Fantastisch genoten gisteren van het heerlijke eten en de attente bediening!
Persoonlijk vind ik de tafels wat te dicht bij elkaar staan.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met stip de beste vis die we ooit hebben gegeten. Vooral de tonijntartaar was een zegening voor de smaakpapillen.