Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

9,1
Sabbah D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super vriendelijk. Echt een aanrader!
kooymak .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vaker bij Zeezout (zakelijk) gelunched, altijd prima service en uitstekend gegeten. Nu een keer 's avonds een dinner genoten. Wederom uitstekend. Prima en vakkundige bediening die je echt gast laat voelen, gerechten (5 gangen verras menu) uiterst smaakvol en goede afmetingen en bij de espresso na nog een leuke verrassing! Heel amusant :).

--> Samenvattend: top gegeten, hele fijne avond en echt gast gevoeld. Zeezout blijft absolute aanrader in het Rotterdamse!!

Klein nadeel: meestal volgeboekt dus langere tijd vooraf plannen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Geweldige gerechten!
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Echt een heerlijke zaak! Je kan er ook alle kanten mee op, zakelijke besprekingen, verjaardagen en romantische dinertjes! Tot in de puntjes verzorgd, en verrassende gerechten met heerlijke wijnen! Vakbekwame personeelsleden, heel fijn!
Jorieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij zijn ontzettend verrast bij restaurant Zeezout. We konden op deze zomeravond buiten plaatsnemen waar we buitengewoon vriendelijk werden ontvangen door al het personeel. Het eten was van amuse tot en met de koffie subliem! Mooie borden, goede kwaliteit en een fantastisch wijnarrangement erbij. Al het personeel weet waar hij/zij het over heeft. Bijschenken van water, openhouden van toiletdeuren, het behoort allemaal tot normale gang van zaken bij dit restaurant. Met name de sommelier, notabene nog in opleiding, wist ons zeer te vermaken met mooie uitleg bij de bijzondere wijnen. Echt een aanrader!
Herman en Hannie G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten en de bediening is prima, maar totaal geen privacy. De tafels staan erg dicht bij elkaar
Wilfred H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Fantastisch genoten gisteren van het heerlijke eten en de attente bediening!
Persoonlijk vind ik de tafels wat te dicht bij elkaar staan.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met stip de beste vis die we ooit hebben gegeten. Vooral de tonijntartaar was een zegening voor de smaakpapillen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat ze je in een te krap hoekje zetten, en dat de wijn totaal niet synchroon loopt met het eten. Al vaak geweest, dit was de eerste keer dat de ervaring teleurstelde (eten was nog steeds zeer goed)
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Erg lekker gegeten, geholpen door een kundig en leuk team in een leuke ambiance. Aanrader!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een geweldige avond hebben we gehad. Het eten perfect, de bediening prima, gezellig en heel attent. Originele verassingen voor onze 1ste trouwdag. Bedankt Zeezout.
Peggy T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Zeezout! Het verassingsmenu van de chef was tiptop in orde en grote porties. Toetje was om de vingers bij af te likken. Bediening heel vriendelijk. We hebben heerlijk buiten gezeten met het mooie weer. Wij komen absoluut terug!
Azmi A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten is heerlijk en personeel zeer vriendelijk
We hebben een top diner gehad
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hmmm. Dat viel eigenlijk wat tegen, vergeleken met eerdere bezoeken aan Zeezout. Het was fraai weer dus er werd buiten gegeten. Niets mis mee. Maar de bediening heeft haar dag niet. Het begint er al mee dat we echt moeten aandringen om de kaart te mogen inkijken. Liever had onze serveerster ons een menuutje voorgesteld ("want volgens mij zijn niet alle gerechten beschikbaar"). Maar daar hebben we geen zin in en als we dan eindelijk de kaart krijgen, blijken we toch alles te kunnen bestellen. Waarom dan zo ingewikkeld doen? Vervolgens moeten we eindeloos wachten, ook tussen de gerechten, Als onze gerechten dan eindelijk arriveren, vinden we de gravad laks en de tonijn steak)weinig geïnspireerd. Royale porties, dat wel. Ook op de koffie moeten we tien minuten wachten en voor de rekening melden we ons uiteindelijk maar zelf bij de kassa. Ook niet fijn: de mannelijke collega van onze serveerster breekt elke keer bruut in in het gesprek aan tafel om ons een verhaal te vertellen waar we niet om hebben gevraagd. Erg onbeleefd en onprofessioneel. We gaan Zeezout even de tijd geven om z'n zaken op orde te brengen voordat we terug komen.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We waren weer in mei in het Zeezout restaurant eten!
We hebben hier ook weer voortreffelijk gegeten!
Deze keer hadden we 2 keer het verrassingsmenu en een keer a la carte. Fantastisch!
De gerechten waren zeer goed op smaak. Alles erg goed! De opmaak van de gerechten weer erg leuk!
Ook het wijn arrangement wat bij de menu's erbij kwam was erg goed.
Alle gangen kwamen in een rustig en passende tempo!

De bediening was zeer vriendelijk maar niet gespeeld of niet opdringerigs en ze waren alle erg attent.
Hier word ingegaan op je wensen en het woord ook met allergieën of voorkeuren rekening gehouden!
De bedingen kunnen alle meerdere talen wat met onze visite erg goed ter passe kwam.

Deze keer hebben we buiten op de terras voor het restaurantje gegeten. Leuke uitzicht en rustig.

Nog steeds een echt aanrader als je een avond wil genieten van prachtige gerechten en goede wijnen.
Andre N.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Helemaal top gegeten hebben een verrassings menu genomen ik ben zelf een vis liefhebber ja dan kan je hier Je hart ophalen, bediening was ook helemaal top kom zeker terug..
Zhandos Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Good
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten in Zeezout! De ontvangst is heel vriendelijk. De bediening, met een mooie mix tussen jongere en oudere personen, was heel vriendelijk en competent. En de ligging, aan de Maas, is altijd een feestje.
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wat een fantastische avond hebben wij gehad. We hadden het 4- Gangen verrassingsmenu van de chef. Prachtige gerechten met goede smaakcombinaties. En we waren zeer voldaan na 4 Gangen. Echt een toprestaurant.
We komen zeker nog een keer terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
ontzettend lekker geluncht gisteren. leuk personeel, niet te ingewikkeld, lekker ontspannen. helemaal goed.