Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na alle lovende recensies waren onze verwachtingen hoog gespannen. Misschien net een tikje te hoog... De ontvangst was goed, de uitleg over het verrassingsmenu ook. Daar kozen we dan ook direct voor. Fijn dat het ook mogelijk is om een BOB-wijnarrangement te nemen - niet dat we nog moesten rijden, maar met 5 gangen en dus 5 glazen wijn is het fijn dat je die optie hebt. Amuse was erg lekker, de eerste gang ook. De tweede was iets minder bijzonder, maar nog altijd erg lekker en de derde gang was echt geweldig, lekker en verrassend. Daarna kwam dan het officiële hoofdgerecht en dat vonden we wat braaf, weinig bijzonder. Ja het was lekker, maar je verwacht net wat extra's. Nagerecht was weer erg goed en de wijn echt een schot in de roos. Bij de koffie nog een kleine lekkernij - ook dat was lekker en goed. Maar door het wat tegenvallende hoofdgerecht + het feit dat we daar best lang op moesten wachten, maakt dat ik kies voor goed en niet zeer goed. Maar: we komen zeker nog eens als we zin hebben in vis!
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Was top!
Jade Ngoc Ly N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vriendelijk & behulpzaam personeel! Het eten was super. Echt een aanrader. Ik zal zeker nog een x terug komen!
nm K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Goed eten, en in ongedwongen stijl gepresenteerd. Verrassing door laatste presentatie van crême brulëe. Mooi arrangement voot bijpassende wijn
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We waren op zondag 8 januari in het Zeezout restaurant eten!
We hebben hier voortreffelijk gegeten!
Mijn man had à la carte gegeten en ik had het verrassingsmenu. Fantastisch!
De gerechten waren goed op smaak. Alles erg goed!
Ook het wijn arrangement wat bij mijn menu erbij kwam was erg goed.
Alle gangen kwamen in een rustig en passende tempo!

De bediening was zeer vriendelijk maar niet gespeeld of niet opdringerigs en ze waren alle erg attent.
Hier word ingegaan op je wensen en het woord ook met allergieën of voorkeuren rekening gehouden!

Het ambiance is elegant, nuchter en chique! Hoewel het restaurant niet te klein is geeft het je een gevoel van privacy en woonkamer.

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten. Gerechten goed op smaak. Bediening vriendelijk en attent.
Eveline N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu was ook echt verrassend
bosmaw .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ons jaarlijks culinair uitstapje als we voor een congres in Rotterdam moeten zijn.
Beetje thuis komen gevoel elke keer
Het eten was weer verrassend : de kok mocht zijn keuze maken.
5 gangen.
Details laat ik achterwege
Bediening zoals altijd zeer attent , ongedwongen op een plezierige manier
Hun onderlinge samenwerking ook prima
De " stageloper " heeft het ook al door .
Dat 010 wel gewonnen had en 020 niet. Ach
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen dinsdag wezen eten om een speciale dag passend af te sluiten. Na een welkome ontvangst, hebben we ons laten verrassen door de chef (en zijn team) met een 5 gangen menu. We kregen in een rustig tempo 4 overheerlijke gerechten, zowel koud, lauw en warm. Ik heb voor het wijn arrangement gekozen, elk glas was met zorg gekozen bij het gerecht. 2 ervan waren werkelijk subliem!
Uiteindelijk kwam het dessert, ook werkelijk voortreffelijk. Echt een aanrader als je een avond wil genieten van prachtige gerechten en goede wijnen.
Marrit V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ga zo door!!!
scv222 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Even lunchen in Rotterdam. Zonder reserveren op een zaterdag binnen bij Zeezout. Een hartelijk welkom en gelukkig nog een plaats. De rust, het licht en het gevoel je in het buitenland te wanen is het eerste wat je opvalt. We laten ons verassen met een drie gangen menu (zonder dessert). Amuse van gerookte makreel, smaakvol. Gang 1; komkommer, met tartaar van Dorade, Japan op je bord. Misschien iets te nat. Gang 2; Kabeljauw, prachtige vis, komt prima tot zijn recht. Gang 3; Griet met rundvlees. Heerlijke combinatie. Iets meer rundvlees mag.
Meer groenten in de gerechten verwerken. Een tip: sla de biet maar even een tijdje over, overal waar we tegenwoordig eten, komen we die tegen. Waar zijn de halve flesjes wijn? De huiswijn, redelijk.
De bediening: Keurig en zeer vriendelijk. We komen zeker terug.
Voor de visliefhebber een waar genoegen, eten bij Zeezout!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik wou eens lekker luxe doen dus besloot ik samen met mijn vrouw naar zeezout gegaan.
Zoals de naam al zegt is dit restaurant gebaseerd op veel heerlijke gerechten uit de zee.
Toen mijn vrouw en ik een tafeltje kregen waren we erg blij om te zien dat er veel keuze was . Zo kon ik kiezen uit Zalm gerechten maar ook zwaardvis of gamba. Het menu is opgedeeld in voorgerechten,hoofdgerechten,desserts. Eenmaal na een goede kijk op de kaart besloot ik voor wilde Argentijnse gamba te gaan. Het personeel was erg snel en vriendelijk ook zag het restaurant er erg mooi uit. Na lekker gegeten te hebben besloten we nog een dessert te nemen ik nam een chocolade cake te nemen en mijn vrouw nam gemarineerde aardbeien dit was heerlijk na de zoute smaken te hebben gehad en maakt alles top. Ik raad dit restaurant aan elke zee liefhebber aan.
Chr. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
uitstekende bediening, mooie gerechten met bijzondere combi's, hoofdgerecht was iets te flauw en minder verrassend...verder top...ook de wijnkeuze was goed.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteren heerlijk op terras mogen genieten van hetgeen Zeezout te bieden heeft. Wij hebben ons laten verrassen door de chef, hetgeen resulteerde in vijf uitstekende gangen, mooie combinaties en volle smaken. Top! Bijpassende wijnen waren uitstekend en samen met de gerechten één geheel. Bediening uiterst correct en vriendelijk. Kortom, een heerlijke avond gehad. Gelegen in een mooi stukje Rotterdam met uitstekende parkeergelegenheid. Een echte aanrader!!
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
wat hebben we fantastisch gegeten! Het verrassingsmenu was ECHT een verrassing met de ene na de andere smaakexplosie. Het was mijn verjaardag. Ik zal het me hierna elk jaar vast en zeker herinneren. Wat een cadeau!
Ris S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eten en uiteraard de vis proeft vers en heerlijk. De service is uitmuntend en het uitzicht op de Maas is mooi. Het enige nadeel is dat de tafeltjes net iets te dicht op elkaar staan.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Kan niet anders zeggen dan dat het werkelijk perfect is. Het begint met de ontvangst, die is uiterst vriendelijk. En het stopt niet bij de ontvangst, de gehele avond wordt de tafel in de gaten gehouden en aan aandacht geen gebrek. Voorafgaand aan de reservering had ik gerechten buiten de kaart op gevraagd en dat was prima mogelijk. Met alle wensen is rekening gehouden en we zijn uiterst aangenaam verrast door de verfijnde gerechten, die allemaal heerlijk op elkaar waren afgestemd. Dit alles in combinatie van een heerlijke sprankelende Sauvignon én heerlijke amuses heeft gezorgd voor een heerlijke avond. Absoluut voor herhaling vatbaar. Enige vorm van kritiek is dat de prijs van de drank nogal stevig is.
Eva-Roos .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We gingen met een vriendin die we wilden verrassen naar Zeezout. Dat verrassen is goed gelukt. Wat een fantastisch restaurant, wat een fijne gastheer en wat een prachtig uitzicht. Het restaurant is niet zo heel erg groot en toch staat er vijf man in de keuken. Dat leverde heerlijke, uitgebalanceerde gerechten op. Wij kozen voor het verrassingsmenu en kregen onder andere oester, heek en zeebaars met bijpassende wijnen. Alles even mooi en smakelijk.
keesverweij .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ik kom hier al vele jaren. Het is altijd een feestje. Laat me iedere keer verrassen door het menu van de chef. Blijf hier komen.