Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart
Elke 4 weken maakt chef Patrick ‘t Hart hier in het Scheepskwartier een nieuw menu, een goede reden om vaak terug te komen. Dat doen mensen ook en niet zelden hoor je hier aan tafels Belgen of Fransen spreken over hoe lekker het eten is. Vlees is op de kaart bij visrestaurant Zeezout niet te vinden, maar wordt wel gebruikt in onder andere de sauzen om net die smaaksensatie mee te kunnen geven. Voor 5 gangen diner betaal je €58,50 en omdat het met 36 plaatsen niet het grootste restaurant is reserveren wel zo verstandig. Lunch en diner kunnen van dinsdag tot en met zaterdag en op zondag zijn ze dan ook nog geopend voor het diner.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Mocht je nu echt iets van vlees willen, geef het dan aan bij de reservering en dan maakt Patrick toch nog iets voor je klaar

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Zeezout

Philip V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Gewoon weer top,
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wederom genoten van de ambiance, de heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Kortom perfect.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Bijzonder restaurant op typisch klassiek Rotterdamse locatie. Creativiteit in de menu's, goede kwaliteit. Klasse restaurant.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Blijft iedere keer weer een feestje om daar te eten. Eten is heerlijk en een culinaire hoogstand en de locatie is top!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk op het terras, vriendelijke / informele bediening, prettig verrassingsmenu. Wijnkaart aan de dure kant, beetje jammer
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Laat je verrassen door een gangenmenu van de chef en ieder gerechtje is een smaaksensatie op zich.
En vergeet, ter afsluiting, geen koffie of thee te bestellen.
monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ambiance en heel aardig personeel!
De tafel van tobykind K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hebben weer genoten vanavond het eten was weer top !!!
Adri K.
Weer genoten. Fijn personeel met aandacht voor de gasten, heerlijk eten, mooi uitzicht. Jammer dat tafels dicht op elkaar staan waardoor het druk aan de oren is.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk, smaakvolle gerechten aan correcte prijs. Wij hebben voor de 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Meer dan voldoende.
Mylène K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Goede bedoening. Heerlijke lunch.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was weer een aantal jaren geleden dat wij bij Zeezout aten. We namen een verrassingsmenu tijdens de lunch en dat was zeer goed! Prettige bediening.....was top!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke surprise bij het toetje (geen spoiler!). Minpuntjes: de gerechten volgen elkaar in hoog tempo op, niet (geheel) avondvullend en de ober mag de wijnglazen wat rijkelijker vullen. Beetje karig. Maar al met al een gezellige avond gehad met lekker eten en drinken en fijne bediening!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
wij hebben er gisteren gegeten ,, eten was goed , locatie perfect ,
personeel vriendelijk , kwaliteit van het personeel sluit niet aan om de kwaliteit van het eten ,, het mist klasse en op bepaalde momenten gaat het tempo te snel hoort niet in zo,n type restaurant . wij zullen er niet zo snel meer gaan eten het was onze 3 e keer .
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk geluncht...komen zeker terug.
Kibé V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Vis om te smullen! Vooral de tarbot en kabeljauw zijn verrukkelijk!
Pares R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten en wederom verrassend!
Faatje D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
5 gangen menu besteld, eerlijk is eerlijk, het eten was heerlijk, alleen kregen we bij de 2e, 3e en 4e gang dezelfde witvis als gerecht, dus geen variatie. Mocht ik dit eerder hadden geweten had ik gewoon een 3 gangen menu besteld. Want ik kreeg gewoon 3x hetzelfde gerecht. Jammer dat het de chef of het personeel niet is opgevallen. Je betaald er ook immers de prijs voor wat in mijn geval zonde is geweest. Personeel was erg vriendelijk. Had er alleen een hoop meer van verwacht dus wel een beetje teleurgesteld.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Voor het eerst gegeten bij Zeezout met 4 peronen. We hebben ons laten verrassen door de chef met een 5 gangen menu. De vissen in alle gerechten waren allen zeer smakelijk maar de bijpassende ingrediënten waren niet al te sterk en teleurstellend. Ondanks we genoten hadden van het diner, had de avond toch nog een bittere nasmaak aangezien 3 van de 4 personen de volgende dag ziek zijn geworden. Aangezien ze op maandag gesloten zijn had ik besloten te mailen en hier kwam wat laat, een paar dagen later, slechts een korte reactie op. We hadden hoge verwachtingen maar helaas zijn deze niet volledig waargemaakt.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Goed eten, leuk met gratis hapje vooraf en zelfs tussendoor.
Hoofdgerecht met vis super lekker, alleen wat weinig. Vooral te weinig groenten en iets van pasta was lekker erbij geweest..
Rudolf J.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zoals altijd. Top. Een genot.