Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Zeezout

Marcha D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Samen met mij vriend hier gegeten. Hij is niet weg van alle vissen maar hij heeft net als ik heerlijk gegeten!! Kunnen niet wachten weer te gaan!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gisterenavond (10-feb) uit eten geweest bij Zeezout voor de eerste keer samen met mijn partner. Het restaurant heeft absoluut goede punten (op vlak van eten) maar bijzonder was het allemaal niet. In vergelijking met restaurants in deze prijsklasse feitelijk gewoon ondermaats. Een korte toelichting, want dat verdient men dan wel. Of wellicht ter feedback als men zichzelf wil verbeteren. Ontvangst matig, bediening (dames) zeer matig, geen interesse of "heeft het gesmaakt", wilt u nog iets drinken etc. De heren doen het met meer charme en enthousiasme. Bediening rent zowat door de zak terwijl het 10 meter lang is. Totaal overbodig en geeft een zeer onrustige indruk. Bovendien schommelt je stoel iedere keer als iemand langsloopt. Zeg maar uit eten op het spoor. Zelf om de wijnkaart moeten vragen, slechts 5 wijnen voor keuze als je glas wilt. Erg fel verlicht waardoor weinig sfeer. (luxe) Jassen weg gepropt in een veel te kleine kast, zitplaatsen naast de wijnkoeler rumoerig. Geen herhaling helaas...
Almerik G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Leuk intiem Restaurant voor een speciaal avondje uit waarin alles tot in de puntjes geregeld is. Perfect!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Wat een geweldig zaak is dit toch, absoluut het beste visrestaurant van Rotterdam. Topgerechten, verrassende combinaties. Wij aten o.a. gewelde kabeljauw, griet en zeebaars. Mooie wijnen erbij. Wij zijn in de watten gelegd door de keukenbrigade en de attente bediening. Bij de koffie een onverwachte verrassing. Wat? Ga je zelf ervaren bij een bezoek. :-)
Trâm N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Genieten was het! Vrolijke personeel (op 1 na) maar dat liet onze avond niet bederven.
Eten was voortreffelijk. En als leuke afsluiter, heeelijke verrassingsdessert creme brulee.
Zeker weten voor herhaling vatbaar ????????
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
FANTASTISCH !!!

Wat een heerlijk adres, heerlijk verse oesters, top graved lax, en een fantastische bouillabaisse .. zeer attente en gastvrije bediening .. beste restaurant van Rotterdam !! Tot snel ... en veel beter als restaurants in het park ernaast op een heuvel
Lion E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Perfecte restaurant om van een fijne lunch te mogen genieten. Top middag tot 3 febr weer
nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, alleen porties bij 4 gangen wel wat groot!!
efraim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Dit was onze eerste keer bij Restaurant Zeezout maar stond al langer op het lijstje. We hebben zeer genoten van de bediening, wijn en uiteraard het eten.

Tot de volgende keer zal ik zeggen!!!
Luk D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heel lekker gegeten. We hebben ons laten verrassen door de chef en dat viel niet tegen. Heel vernieuwende gerechtjes met een perfecte wijn match. Een echte aanrader!
Johnny R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Echt genoten, zeer vriendelijk en professioneel personeel. Heb genoten!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten, super van smaak en met een zeer verrassend einde. Op 98 binnengekomen in de ‘Lekker’, maar verdient zeker een forse steiging. Wat ons betreft een aanrader!.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke visgerechten, mooie opdiening en goede bijpassende wijnen .
We zaten 2e tafeltje van de deur en dit was soms wel wat fris als er mensen binnenkwamen die niet de tussendeur dicht deden. Misschien een tip om iets mee te doen.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goede ontvangst, akoestiek kan beter. Eten heerlijk, vlotte bediening en leuke verrassing na de koffie. Komen zeker weer eens terug
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Super Lekker eten...echt heel lekker- samen met professioneele en persoonliker service! Alles word duidelijk uitgelicht...een echte aanrader!

Wij hadden een super avond en hopen snel weer na zeezout te gaan!
Dieuwke O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten. 5-gangenmenu was voor ons iets te veel.
Jammer dat er slechts 2 soorten witte wijn en twee soorten rode wijn per glas op de kaart staan. Zeker bij dit goede visrestaurant verwacht je meer keuze uit witte wijnen per glas.
Het is nogal lawaaiig door de matige accoustiek. Moeizaam bij het voeren van een gesprek.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten bij zeezout blijft een feest. By far het beste visrestaurant wat ik heb kunnen vinden. Het is ook een leuke kleine iintieme zaak waar je ontzettend vriendelijk wordt geholpen. En waar een ober ook nog een grap durft te maken dat we "kroten" bij onze vis kregen ipv rode biet.

We nemen altijd het menu van de chef, want je kan eigenlijk niet misgaan. Heerlijk vissen voorbij gekomen en dito wijnen. Sterrenkwaliteit zonder ster. Hopelijk gaan wij snel weer en ik raad het iedereen aan.
erika S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het eten was weer top.
Neem nooit !!!een wijnarrangement.Veel te duur voor wat er geschonken wordt.Jammer hoor.
Beter wijn van de kaart bestellen.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en knusse sfeer. Ik ga snel weer!!
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Twee gangen business lunch mooie smaaksensatie! Huiswijn prima; Gascogne en Chileense chardonnay; niks bijzonders. Kom zeker weer terug!