Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart
Elke 4 weken maakt chef Patrick ‘t Hart hier in het Scheepskwartier een nieuw menu, een goede reden om vaak terug te komen. Dat doen mensen ook en niet zelden hoor je hier aan tafels Belgen of Fransen spreken over hoe lekker het eten is. Vlees is op de kaart bij visrestaurant Zeezout niet te vinden, maar wordt wel gebruikt in onder andere de sauzen om net die smaaksensatie mee te kunnen geven. Voor 5 gangen diner betaal je €58,50 en omdat het met 36 plaatsen niet het grootste restaurant is reserveren wel zo verstandig. Lunch en diner kunnen van dinsdag tot en met zaterdag en op zondag zijn ze dan ook nog geopend voor het diner.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Mocht je nu echt iets van vlees willen, geef het dan aan bij de reservering en dan maakt Patrick toch nog iets voor je klaar

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Zeezout

Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Stefan N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Honour V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vriendelijke bediening, originele en lekkere gerechten .h
R.P. B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Kok heeft een verrassingsmenu samengesteld, het was heerlijk. Personeel is origineel, spontaan en gedreven om de gasten een leuke en aantrekkelijke avond te bezorgen. En dat is ze zeker gelukt.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Voortreffelijk. De ontvangst, de bedoening. De aandacht, de gerechten en maaltijd als geheel en de toelichting op al het lekkers. Alle redenen om terug te keren op deze bijzondere locatie. Dank voor deze fantastische avond
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wij komen hier meermalen per jaar: het eten is fantastisch! Altijd. De rekening klopt niet altijd: ze vergeten n gerecht of er staat n verkeerd gerecht op( niet perse in hun voordeel, gewoon onzorgvuldig). Van middag was het zoals vaker behoorlijk koud binnen.wij waren beiden enigszins verkleumd... een wollen sjaal is nodig.jammer
De bediening is altijd vriendelijken gastvrij,de bejegening is prettig. De serveerster vanmiddag leek van slag: ze vroeg ons of we dessert wilden of koffie terwijl we het voorgerecht nog niet eens hadden gekregen! Later had ik een verrassingsmenu vlg mijn wensen,wat heerlijk was. Ze vergat te vertellen wat ik kreeg,moest haar terugroepen....heel vreemd,zo maak ik het nooit mee bij Zeezout! De bediening is normaal goed. De koffie reikte ze over mijn schouder aan, terwijl ik in gesprek was en geen ogen in mijn rug,de koffie bleef nog net staan....
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super gegeten, echt heerlijk. Hele mooie wijn-spijs combinaties. Alleen jammer dat het restaurant niet met ons meedacht toen we uur eerder klaar waren met vergaderen en uurtje eerder wilden arriveren. Iets meer flexibiliteit hier zou ervoor hebben gezorgd dat ik het restaurant een 10 had gegeven, nu moesten we elders een drankje drinken voorafgaand het diner.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Van een Fantastisch zakelijk diner genoten bij Zeezout. Waren Franse collega’s die het statement maakten dat de kwaliteit zeer bijzonder was en de restaurants in Nederland up and rising zijn. Schitterende presentatie, mooi smaakpalet vol verassingen. Kom hier zeker terug!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Goede Ambiantie, prettige mensen, zeer goede keuken
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vorige keer enthousiast over Zeezout maar dit keer vond ik de service teleurstellend. In de eerste plaats omdat wij niet de plaats hadden gekregen die we bij de reservering hadden verzocht (raam voorzijde) terwijl deze ten tijde van het reserveren wel beschikbaar was. Bovendien is de bediening is te formeel; kan beter. De gerechten zijn prachtig en van een goed niveau (complimenten voor de kok) evenals de bijpassende wijntjes.
Th. M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Was op 8 augustus jl na lange tijd weer eens bij Zeezout.
Tot mijn spijt viel het me niet mee. Mijn tafelgenote was wat positiever.
Mijn bouillabaisse was echt niet voldoende op smaak. Ook de dorade als hoofdschotel bekoorde niet werkelijk. Was iets te gaar. Jammer genoeg.
De bediening cirkelde om de tafel om de drank consumptie toch vooral op te voeren en gaf een opgefokte indruk. Spijtig.
De gravad laks en tonijn van mijn gast gaven haar blijkbaar geen aanleiding tot commentaar.
Jammer, het was mijn verjaardag.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Zoals gewoonlijk weer een uitstekende ervaring. Bijzonder hoe fantastisch vis en zeevruchten kunnen zijn wanneer klaargemaakt door de brigade van Zeezout. Voeg daarbij de prima bediening en bijpassende wijnen en de lunch is weer top!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Fantastisch gegeten! We hebben echter wel 5 verschillende dames uit de bediening aan tafel gehad die bovendien nogal stonden te kibbelen met elkaar wie nu was moest doen. Niet zo professioneel. Het eten maakte het in dit geval echter meer dan goed.
Bruno T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Mooi uitgebalanceerde menu (5 gangen)
Frisse smaken en prachtige presentatie
Zeer vriendelijke bediening

Laat u zeker verrassen door het menu van de chef
Roelof E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben uitstekend geluncht in een perfecte omgeving op het terras. Vriendelijke en snelle bediening.
Het eten smaakte voortreffelijk en was heel mooi verzorgd opgediend.
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten. Fantastisch samengestelde gerechten bij het verrrasingsmenu.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Geweldig en verrassend menu voor de visliefhebber. Speelse invulling en prettige bediening.
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Uitgebalanceerd, verfijnde smaken. Opmaak is fraai.
Hoeveelheid vis mag iets ruimer.
Zaak is klein, maar daardoor intiem.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Kwalitatief goed restaurant, met prachtig zicht op Rotterdamse haven.
Heerlijk verrast door de chef, met daarbij prachtige wijnen, we hebben genoten!