Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Bosmaw .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ons jaarlijks culinair uitstapje als we voor een congres in Rotterdam moeten zijn.
Beetje thuis komen gevoel elke keer
Het eten was weer verrassend : de kok mocht zijn keuze maken.
5 gangen.
Details laat ik achterwege
Bediening zoals altijd zeer attent , ongedwongen op een plezierige manier
Hun onderlinge samenwerking ook prima
De " stageloper " heeft het ook al door .
Dat 010 wel gewonnen had en 020 niet. Ach
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen dinsdag wezen eten om een speciale dag passend af te sluiten. Na een welkome ontvangst, hebben we ons laten verrassen door de chef (en zijn team) met een 5 gangen menu. We kregen in een rustig tempo 4 overheerlijke gerechten, zowel koud, lauw en warm. Ik heb voor het wijn arrangement gekozen, elk glas was met zorg gekozen bij het gerecht. 2 ervan waren werkelijk subliem!
Uiteindelijk kwam het dessert, ook werkelijk voortreffelijk. Echt een aanrader als je een avond wil genieten van prachtige gerechten en goede wijnen.
Marrit V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ga zo door!!!
Scv222 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Even lunchen in Rotterdam. Zonder reserveren op een zaterdag binnen bij Zeezout. Een hartelijk welkom en gelukkig nog een plaats. De rust, het licht en het gevoel je in het buitenland te wanen is het eerste wat je opvalt. We laten ons verassen met een drie gangen menu (zonder dessert). Amuse van gerookte makreel, smaakvol. Gang 1; komkommer, met tartaar van Dorade, Japan op je bord. Misschien iets te nat. Gang 2; Kabeljauw, prachtige vis, komt prima tot zijn recht. Gang 3; Griet met rundvlees. Heerlijke combinatie. Iets meer rundvlees mag.
Meer groenten in de gerechten verwerken. Een tip: sla de biet maar even een tijdje over, overal waar we tegenwoordig eten, komen we die tegen. Waar zijn de halve flesjes wijn? De huiswijn, redelijk.
De bediening: Keurig en zeer vriendelijk. We komen zeker terug.
Voor de visliefhebber een waar genoegen, eten bij Zeezout!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik wou eens lekker luxe doen dus besloot ik samen met mijn vrouw naar zeezout gegaan.
Zoals de naam al zegt is dit restaurant gebaseerd op veel heerlijke gerechten uit de zee.
Toen mijn vrouw en ik een tafeltje kregen waren we erg blij om te zien dat er veel keuze was . Zo kon ik kiezen uit Zalm gerechten maar ook zwaardvis of gamba. Het menu is opgedeeld in voorgerechten,hoofdgerechten,desserts. Eenmaal na een goede kijk op de kaart besloot ik voor wilde Argentijnse gamba te gaan. Het personeel was erg snel en vriendelijk ook zag het restaurant er erg mooi uit. Na lekker gegeten te hebben besloten we nog een dessert te nemen ik nam een chocolade cake te nemen en mijn vrouw nam gemarineerde aardbeien dit was heerlijk na de zoute smaken te hebben gehad en maakt alles top. Ik raad dit restaurant aan elke zee liefhebber aan.
Chr. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
uitstekende bediening, mooie gerechten met bijzondere combi's, hoofdgerecht was iets te flauw en minder verrassend...verder top...ook de wijnkeuze was goed.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteren heerlijk op terras mogen genieten van hetgeen Zeezout te bieden heeft. Wij hebben ons laten verrassen door de chef, hetgeen resulteerde in vijf uitstekende gangen, mooie combinaties en volle smaken. Top! Bijpassende wijnen waren uitstekend en samen met de gerechten één geheel. Bediening uiterst correct en vriendelijk. Kortom, een heerlijke avond gehad. Gelegen in een mooi stukje Rotterdam met uitstekende parkeergelegenheid. Een echte aanrader!!
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
wat hebben we fantastisch gegeten! Het verrassingsmenu was ECHT een verrassing met de ene na de andere smaakexplosie. Het was mijn verjaardag. Ik zal het me hierna elk jaar vast en zeker herinneren. Wat een cadeau!
Ris S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eten en uiteraard de vis proeft vers en heerlijk. De service is uitmuntend en het uitzicht op de Maas is mooi. Het enige nadeel is dat de tafeltjes net iets te dicht op elkaar staan.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Kan niet anders zeggen dan dat het werkelijk perfect is. Het begint met de ontvangst, die is uiterst vriendelijk. En het stopt niet bij de ontvangst, de gehele avond wordt de tafel in de gaten gehouden en aan aandacht geen gebrek. Voorafgaand aan de reservering had ik gerechten buiten de kaart op gevraagd en dat was prima mogelijk. Met alle wensen is rekening gehouden en we zijn uiterst aangenaam verrast door de verfijnde gerechten, die allemaal heerlijk op elkaar waren afgestemd. Dit alles in combinatie van een heerlijke sprankelende Sauvignon én heerlijke amuses heeft gezorgd voor een heerlijke avond. Absoluut voor herhaling vatbaar. Enige vorm van kritiek is dat de prijs van de drank nogal stevig is.
Eva-Roos .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We gingen met een vriendin die we wilden verrassen naar Zeezout. Dat verrassen is goed gelukt. Wat een fantastisch restaurant, wat een fijne gastheer en wat een prachtig uitzicht. Het restaurant is niet zo heel erg groot en toch staat er vijf man in de keuken. Dat leverde heerlijke, uitgebalanceerde gerechten op. Wij kozen voor het verrassingsmenu en kregen onder andere oester, heek en zeebaars met bijpassende wijnen. Alles even mooi en smakelijk.
Keesverweij .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ik kom hier al vele jaren. Het is altijd een feestje. Laat me iedere keer verrassen door het menu van de chef. Blijf hier komen.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Tijdens de lunch van afgelopen vrijdag hebben we enorm genoten van het lunchmenu. Alle drie de gerechten waren zeer uitzonderlijk goed zowel wat smaak als presentatie betreft. De koks kunnen zich meten met welk ander restaurant dan ook inclusief die met een of meer sterren.
De commerciële benadering van de gastvrouwen beviel ons niet erg. De door hen gegeven adviezen over wijn en menu hebben als hoofddoel meer omzet te behalen. Verschillende gasten om ons heen gingen in op die adviezen. Wij besloten voor water uit de kraan, de witte huiswijn en het lunchmenu. Dit is ons uitstekend bevallen en de totaalrekening kwam daarmee op €95,=. Wel stonden er in eerste instantie 2 glazen wijn en een fles mineraalwater te veel op de rekening. Voor ons een onbegrijpelijke vergissing. Ons advies check de rekening voordat je hem aanbiedt. Het decor en de locatie van Zeezout is prachtig!
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na drie maanden weer terug bij Zeezout. Vis, vis en nog eens vis. HET vis restaurant waar je in Rotterdam geweest moet zijn. Het is een heerlijk gevoel om een groep echte viseters (onze ouders) zo te verrassen. Een top 4 gangen menu (je kon niet a-la carte kiezen vanwege de groepsgrootte) afsluiten met een heerlijk kaasplankje. Prima, zeer vriendelijk en attent personeel. Visliefhebber? Zeker de omweg waard.
DirkWauman .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijke visgerechten en een vlotte, vriendelijke bediening in een sfeervol kader op een mooie locatie. Een aanrader voor wie verblijft in Rotterdam.
René D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
een 5 gangenmenu van de chef 4 verschillende soorten vis op 4 verschillende wijze bereid geserveerd met een bijpassend wijntje vooraf een heerlijk smeersel gepresenteerd in een uitgeholde ui dit was al een heerlijk begin. Bij de koffie en thee zat nog een leuke verrassing.
vriendelijke en gastvrije bediening
misschien een min puntje dat de tafels dicht bij elkaar staan maar met vriendelijk gasten links en rechts die ook van het eten genieten is dat geen probleem
Doormank500 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het viel mij een beetje tegen,als je ziet wat je betaald.
Van een restaurant wat op de 1e plaats staat, verwacht je dat alles top is...
En dat was helaas niet zo.
Het had zeker beter gekunt!
Rudy Y Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Echt een verjaardagstopper geweest, alhoewel heel veel restaurants al bezocht, ik laat me graag iedere keer verrassen en dat is wederom gelukt! een allervriendelijkst onthaal door de chef, die prima kan inschatten hoe jij bedient/behandelt wilt worden, amicaal dus. Wij kozen ook voor het verrassingsmenu 5 gangen en werden verwend met als amuse haring met rode biet, brood met een heerlijke gerookte uien-majonaise, overigens ook een heerlijke gin-tonic gedronken van Bobby's Gin. Het menu bestond uit tartaar van Dorade, daarna tonijn, wilde schotse zalm, als hoofd griet met risotto en parmesan en als complete verrassing werd ik verwend met een groot bord met dessert voor 3 en de felicitaties erop geschreven, ik was nl jarig. De bediening was top, één dame van de bediening vond ik in het begin arrogant overkomen maar gelukkig ontdooide ook zij gedurende de avond. Inderdaad, de tafels staan wel dicht op elkaar, maar wij hebben er geen last van ondervonden en wij gaan echt snel weer terug!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Goede sfeer en tempo van opdienen. Uitleg over de bijpassende wijnen was uitstekend
De gerechten vond ik allemaal qua smaken voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar.