Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart
Elke 4 weken maakt chef Patrick ‘t Hart hier in het Scheepskwartier een nieuw menu, een goede reden om vaak terug te komen. Dat doen mensen ook en niet zelden hoor je hier aan tafels Belgen of Fransen spreken over hoe lekker het eten is. Vlees is op de kaart bij visrestaurant Zeezout niet te vinden, maar wordt wel gebruikt in onder andere de sauzen om net die smaaksensatie mee te kunnen geven. Voor 5 gangen diner betaal je €58,50 en omdat het met 36 plaatsen niet het grootste restaurant is reserveren wel zo verstandig. Lunch en diner kunnen van dinsdag tot en met zaterdag en op zondag zijn ze dan ook nog geopend voor het diner.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Mocht je nu echt iets van vlees willen, geef het dan aan bij de reservering en dan maakt Patrick toch nog iets voor je klaar

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Zeezout

Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Leuk intiem restaurant. Uitstekende bediening, we voelden ons thuis. De bediening had door dat we een verjaardag vierden en trakteerde ons op een mooi opgemaakt dessertbord met daarop "gefeliciteerd" in fraaie chocoladeletters. We hadden een 4 gangen menu met wijn. Heerlijk met verrassende smaakcombinaties.
Voor herhaling vatbaar :-)
Joeri B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Fijn
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Enkele weken geleden ben ik met een zakenrelatie in Zeezout geweest. We werden hartelijk ontvangen en hadden geluk dat er nog één tafeltje beschikbaar was. Op advies van de bediening hebben wij gekozen voor een 4 gangen verassings menu. Wat me erg op viel was de aandacht die werdt geschonken aan de beleving. Zo wordt de broodplank op een creatieve manier geserveerd samen met een soort 'uiensaus' waar de ui het bakje vormt. Ook de koffie na afloop is een hele beleving met de koffie in een soort champagne flute en een mini creme brulee in het schoteltje van de koffie. Erg leuk! Wij komen zeker een keer terug.
Joukje G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Verrassende gerechten, puur en heerlijk bereid. Fijne, aandachtige bediening met kennis van zaken. Gastvrij. Alles klopt. Kortom: we hadden een top avond.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het vegetarisch verrassingsmenu was ook ditmaal zo als verwacht: creatieve smaakcombinaties van begin tot eind. We hadden wederom een geweldige avond.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Topkwaliteit en vriendelijke service. Goede sfeer, klasse. Wijnkaart nogal prijzig. Goede timing tussen de gerechten. Zeer tevreden, komen zeker terug.
Eddy B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Prima restaurant heel goed eten erg fijn personeel die het keurig uitleggen wat het eten aangaat.
Alleen de twee persoons tafeltjes iets te dicht op elkaar.
groetjes en tot ziens
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prettige atmosfeer, prima bediening.
Bosmaw .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Al vele jaren dineren wij begin November Bij zeezout
Ook dit Jaar werden we weer ontvangen alsof we familie waren.
Het verrassings menu was weer erg verrassend : tonijn, coquilles, heilbot en daarbij Rotterdamse kaas, koffie . En om te zien weer schilderijtjes
De smaken waren weer geweldig evenals de losse maar deskundige bediening.
De nieuwe sommelier heeft veel kennis en enthousiasme van de wijnkaart
Na afloop volgt met en bij de koffie het traditionele grapje , hou dat erin !!
Tot volgend jaar
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heetlijke lunch.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten .
Goede service .
Alleen de verlichting zo fel ...
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eigenlijk was alles goed behalve de kabeljauw file. Was eigenlijk niet lekker.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Mooie gerechten. Doen steeds alle moeite om niet hetzelfde te serveren. Super bediening met hart voor de zaak. Ons favoriete restaurant waar we nog nooit teleurgesteld zijn.
Stefan N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Echt Rotterdams en van hóóg niveau, zowel het eten als de bediening, fijne 'tent'.
Honour V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, alles klopte. ????
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vriendelijke bediening, originele en lekkere gerechten .h
R.P. B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Kok heeft een verrassingsmenu samengesteld, het was heerlijk. Personeel is origineel, spontaan en gedreven om de gasten een leuke en aantrekkelijke avond te bezorgen. En dat is ze zeker gelukt.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Voortreffelijk. De ontvangst, de bedoening. De aandacht, de gerechten en maaltijd als geheel en de toelichting op al het lekkers. Alle redenen om terug te keren op deze bijzondere locatie. Dank voor deze fantastische avond
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wij komen hier meermalen per jaar: het eten is fantastisch! Altijd. De rekening klopt niet altijd: ze vergeten n gerecht of er staat n verkeerd gerecht op( niet perse in hun voordeel, gewoon onzorgvuldig). Van middag was het zoals vaker behoorlijk koud binnen.wij waren beiden enigszins verkleumd... een wollen sjaal is nodig.jammer
De bediening is altijd vriendelijken gastvrij,de bejegening is prettig. De serveerster vanmiddag leek van slag: ze vroeg ons of we dessert wilden of koffie terwijl we het voorgerecht nog niet eens hadden gekregen! Later had ik een verrassingsmenu vlg mijn wensen,wat heerlijk was. Ze vergat te vertellen wat ik kreeg,moest haar terugroepen....heel vreemd,zo maak ik het nooit mee bij Zeezout! De bediening is normaal goed. De koffie reikte ze over mijn schouder aan, terwijl ik in gesprek was en geen ogen in mijn rug,de koffie bleef nog net staan....
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super gegeten, echt heerlijk. Hele mooie wijn-spijs combinaties. Alleen jammer dat het restaurant niet met ons meedacht toen we uur eerder klaar waren met vergaderen en uurtje eerder wilden arriveren. Iets meer flexibiliteit hier zou ervoor hebben gezorgd dat ik het restaurant een 10 had gegeven, nu moesten we elders een drankje drinken voorafgaand het diner.