Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een geweldige avond hebben we gehad. Het eten perfect, de bediening prima, gezellig en heel attent. Originele verassingen voor onze 1ste trouwdag. Bedankt Zeezout.
Peggy T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Zeezout! Het verassingsmenu van de chef was tiptop in orde en grote porties. Toetje was om de vingers bij af te likken. Bediening heel vriendelijk. We hebben heerlijk buiten gezeten met het mooie weer. Wij komen absoluut terug!
Azmi A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten is heerlijk en personeel zeer vriendelijk
We hebben een top diner gehad
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hmmm. Dat viel eigenlijk wat tegen, vergeleken met eerdere bezoeken aan Zeezout. Het was fraai weer dus er werd buiten gegeten. Niets mis mee. Maar de bediening heeft haar dag niet. Het begint er al mee dat we echt moeten aandringen om de kaart te mogen inkijken. Liever had onze serveerster ons een menuutje voorgesteld ("want volgens mij zijn niet alle gerechten beschikbaar"). Maar daar hebben we geen zin in en als we dan eindelijk de kaart krijgen, blijken we toch alles te kunnen bestellen. Waarom dan zo ingewikkeld doen? Vervolgens moeten we eindeloos wachten, ook tussen de gerechten, Als onze gerechten dan eindelijk arriveren, vinden we de gravad laks en de tonijn steak)weinig geïnspireerd. Royale porties, dat wel. Ook op de koffie moeten we tien minuten wachten en voor de rekening melden we ons uiteindelijk maar zelf bij de kassa. Ook niet fijn: de mannelijke collega van onze serveerster breekt elke keer bruut in in het gesprek aan tafel om ons een verhaal te vertellen waar we niet om hebben gevraagd. Erg onbeleefd en onprofessioneel. We gaan Zeezout even de tijd geven om z'n zaken op orde te brengen voordat we terug komen.
Andre N.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Helemaal top gegeten hebben een verrassings menu genomen ik ben zelf een vis liefhebber ja dan kan je hier Je hart ophalen, bediening was ook helemaal top kom zeker terug..
Zhandos Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Good
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten in Zeezout! De ontvangst is heel vriendelijk. De bediening, met een mooie mix tussen jongere en oudere personen, was heel vriendelijk en competent. En de ligging, aan de Maas, is altijd een feestje.
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wat een fantastische avond hebben wij gehad. We hadden het 4- Gangen verrassingsmenu van de chef. Prachtige gerechten met goede smaakcombinaties. En we waren zeer voldaan na 4 Gangen. Echt een toprestaurant.
We komen zeker nog een keer terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
ontzettend lekker geluncht gisteren. leuk personeel, niet te ingewikkeld, lekker ontspannen. helemaal goed.
Ricardo V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
We hebben heerlijk genoten van het eten en de goede service.
Anoesjka V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Verrassend origineel en smaakvolle gerechten. Het restaurant is sereen en stijlvol ingericht.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Erg goed - heerlijk gegeten en de bediening is fantastisch! Ik vergeef het ze maar dat ze 2x vergeten zijn brood mee te serveren... en de verrassing bij
de koffie/thee is echt meesterlijk
Westerhof R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Uitstekende prijs/kwaliteit. Smaakvol en gevarieerd. Aansprekende wijnkaart. Goede sfeer.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een echte aanrader.! Wat kan je hier geweldig eten. Erg smaakvolle gerechten en goede en leuke bediening. Vergeet zeker niet koffie te bestellen, dan krijg je namelijk de laatste verrassing!
Één minder puntje: een witte wijn was niet goed gekoeld en werd niet goed opgelost.
Victor R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was prima en de bediening zeer profesioneel en super vriendelijk.
paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prachtig, klassevol restaurant.
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na eerdere ervaring met twee vrienden aangeschoven voor het diner. De sfeer/ambiance was anders dan de vorige keer. Wij werden bediend door een dame die slecht te verstaan was. Voor gerechten van deze prijs en kwaliteit wel een zeer belangrijk onderdeel van de beleving. De vrouwelijke sommelier kwam onzeker over en vond ik in het overbrengen niet zoals je in dit restaurant mag verwachten. De gerechten zagen er wel weer prachtig uit. Het voorgerecht is al tijden niet aangepast neem ik aan. En de Alpenhof wijn zit ook al tijden in het verrassingsmenu. Nogmaals. Een restaurant met deze prijs en uitstraling verwacht je meer van. In maart staat een. Ieder reservering en ik hoop dat mijn eerdere ervaringen dan worden overtroffen.
Lisca V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen en ook kundig bediend én weer vriendelijk uitgelaten. Taxibootje werd gebeld en jassen aangehesen. Dan het eten (dat waar je voor komt); heel heel heerlijk. Niet alle vis hetzelfde en verassende en heel smaakvolle bijgerechten. Tenslotte ook een heel knap toetje met erg smaakvol ijs. In de watten gelegd en echt een avond uit.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na alle lovende recensies waren onze verwachtingen hoog gespannen. Misschien net een tikje te hoog... De ontvangst was goed, de uitleg over het verrassingsmenu ook. Daar kozen we dan ook direct voor. Fijn dat het ook mogelijk is om een BOB-wijnarrangement te nemen - niet dat we nog moesten rijden, maar met 5 gangen en dus 5 glazen wijn is het fijn dat je die optie hebt. Amuse was erg lekker, de eerste gang ook. De tweede was iets minder bijzonder, maar nog altijd erg lekker en de derde gang was echt geweldig, lekker en verrassend. Daarna kwam dan het officiële hoofdgerecht en dat vonden we wat braaf, weinig bijzonder. Ja het was lekker, maar je verwacht net wat extra's. Nagerecht was weer erg goed en de wijn echt een schot in de roos. Bij de koffie nog een kleine lekkernij - ook dat was lekker en goed. Maar door het wat tegenvallende hoofdgerecht + het feit dat we daar best lang op moesten wachten, maakt dat ik kies voor goed en niet zeer goed. Maar: we komen zeker nog eens als we zin hebben in vis!
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017