Zeezout

Westerkade 11 3016 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Zeezout

Vorstelijke vis

Laat je in de watten leggen door patron cuisinier Patrick ’t Hart. Het chique restaurant behandelt iedere gast vorstelijk en de gerechten doen de restaurantnaam eer aan. Heerlijke visgerechten gebraden in zeezout.

Meer informatie over restaurant Zeezout

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 12:30

Eten8,9/10
Service8,5/10
Decor8,6/10
Groot01 . Bourgondiër (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteren heerlijk op terras mogen genieten van hetgeen Zeezout te bieden heeft. Wij hebben ons laten verrassen door de chef, hetgeen resulteerde in vijf uitstekende gangen, mooie combinaties en volle smaken. Top! Bijpassende wijnen waren uitstekend en samen met de gerechten één geheel. Bediening uiterst correct en vriendelijk. Kortom, een heerlijke avond gehad. Gelegen in een mooi stukje Rotterdam met uitstekende parkeergelegenheid. Een echte aanrader!!
Janet V. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
wat hebben we fantastisch gegeten! Het verrassingsmenu was ECHT een verrassing met de ene na de andere smaakexplosie. Het was mijn verjaardag. Ik zal het me hierna elk jaar vast en zeker herinneren. Wat een cadeau!
Marco D. Gastronoom (31 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Kan niet anders zeggen dan dat het werkelijk perfect is. Het begint met de ontvangst, die is uiterst vriendelijk. En het stopt niet bij de ontvangst, de gehele avond wordt de tafel in de gaten gehouden en aan aandacht geen gebrek. Voorafgaand aan de reservering had ik gerechten buiten de kaart op gevraagd en dat was prima mogelijk. Met alle wensen is rekening gehouden en we zijn uiterst aangenaam verrast door de verfijnde gerechten, die allemaal heerlijk op elkaar waren afgestemd. Dit alles in combinatie van een heerlijke sprankelende Sauvignon én heerlijke amuses heeft gezorgd voor een heerlijke avond. Absoluut voor herhaling vatbaar. Enige vorm van kritiek is dat de prijs van de drank nogal stevig is.
Eva-Roos . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We gingen met een vriendin die we wilden verrassen naar Zeezout. Dat verrassen is goed gelukt. Wat een fantastisch restaurant, wat een fijne gastheer en wat een prachtig uitzicht. Het restaurant is niet zo heel erg groot en toch staat er vijf man in de keuken. Dat leverde heerlijke, uitgebalanceerde gerechten op. Wij kozen voor het verrassingsmenu en kregen onder andere oester, heek en zeebaars met bijpassende wijnen. Alles even mooi en smakelijk.
Keesverweij . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ik kom hier al vele jaren. Het is altijd een feestje. Laat me iedere keer verrassen door het menu van de chef. Blijf hier komen.
Ewoud B. Gastronoom (29 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na drie maanden weer terug bij Zeezout. Vis, vis en nog eens vis. HET vis restaurant waar je in Rotterdam geweest moet zijn. Het is een heerlijk gevoel om een groep echte viseters (onze ouders) zo te verrassen. Een top 4 gangen menu (je kon niet a-la carte kiezen vanwege de groepsgrootte) afsluiten met een heerlijk kaasplankje. Prima, zeer vriendelijk en attent personeel. Visliefhebber? Zeker de omweg waard.
DirkWauman . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijke visgerechten en een vlotte, vriendelijke bediening in een sfeervol kader op een mooie locatie. Een aanrader voor wie verblijft in Rotterdam.
Doormank500 . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het viel mij een beetje tegen,als je ziet wat je betaald.
Van een restaurant wat op de 1e plaats staat, verwacht je dat alles top is...
En dat was helaas niet zo.
Het had zeker beter gekunt!
Patricia V. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Goede sfeer en tempo van opdienen. Uitleg over de bijpassende wijnen was uitstekend
De gerechten vond ik allemaal qua smaken voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar.
Ante-J J. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Rotterdamse vistopper!!! Vijf gangen verassingsmenu van de chef met o.a. tartaar van Dorade, heerlijke Tonijn, gevolgd door Schotse wilde zalm. Vervolgens als hoofdgerecht Griet met risotto en een heerlijk desserthoogstandje gemaakt van limoen en aardbei.
Oh ja, en natuurlijk niet te vergeten nog twee amuses vooraf en als verassing zat er aan de onderkant van mijn schoteltje van mijn dubbele espresso nog een crème brulee vakkundig weggewerkt
Arl H. Fijnproever (6 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Lekker eten, kleine restaurant.....mooie sfeer, geweldige wijn. (Huiswijn Chardonnay) Gastheer top! Oesters in oven....lekker!!! Michelster??
Walter K. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hele fijne bediening die wamen met de suggestie van het verrassingsmenu. Het was enorm lekker en zo smaakvol !!
Prima bediening en een geweldige prijs kwaliteit verhouding.
Qua decor vond ik alleen de tafels wat kort op elkaar staan verder een unieke ervaring !
Met een persoonlijk verzoek van ons werd ook prima rekening gehouden.
We gaan zeker terug !
Manbos . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
DE chef heeft een heerlijk 3 gangen menu voor ons gemaakt. De Ceviche was fantastisch en de op de huid gebakken wit is was ook heerlijk. Bediening is erg gastvrij en stelde zich zeer dienstbaar op. Het voelde bijna alsof ze bij ons thuis aan het cateren waren! We voelden ons dus echt thuis! Chapeau. Zeker een keer naar toe gaan.
SchapinA . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het 4-gangen verrassingsmenu was uitstekend. Er werd goed rekening gehouden met allergieen. De visgerechten waren stuk voor stuk zeer goed in balans. Hoogtepunt was toch wel het dessert, in het bijzonder het chocoladeijs. En het verrassingsschoteltje. De bediening was goed, op een van de dames na die de wijn niet netjes in balans uitschonk waardoor een van de gasten structureel met een heel vol glas zat en de ander met een bodempje. Een aantal van de gangen kwamen zeer vlot, maar tussen het tussengerecht en het hoofdgerecht hebben we erg lang moeten wachten.
Hekkem . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Top dit. Met vrouwlief 10 jarig jubileum gevierd. Al eens eerder geweest hier en toen top gegeten. Ga echt zelden naar hetzelfde restaurant. Bij reservering de vraag of we vroeger konden, prima ze denken dan dus al na. Gelijk goede ontvangst. Gratis parkeren voor de deur. Lekkere sjampie bij binnenkomst en heerlijk gegeten. Verassingsmenu is echt een goede verrassing. Vrouwlief geen verrassingsmenu en toch een kleine verrassing zodat het bij elkaar past. Keurig. Personeel is fantastisch. Wat een genot om precies goed bediend te worden. Aandacht op de juiste momenten, persoonlijk en toch professioneel. Waar vinden ze zulk jong goed opgeleid en attent personeel. En die keuken wat een rust. Heerlijke wijn erbij. De prijs kun je pittig vinden, hoe dan ook daar krijg je dan wel ook echt een goede avond voor terug. 3x10
Rgeelhoed . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Verrassingsmenu gekozen met aanbevolen wijn. Elke gang was raak: verrassend, smakelijk en perfect bereid. De wijn was niet te complex, precies wat we zochten. En vooraf proeven/keuren. Bediening zeer attent en professioneel. Wat stug/kordaat bij binnenkomst, maar daarna warm en rettig. Alles bij elakaar een topavond. Dank!
Kel11 . Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Kwam hier met mijn vrienden, geweldige ervaring. De plaats is mooi en gezellig, modern, licht en klein genoeg voor een intiem diner. We kozen voor een menu, en ze echt verrast ons met een zeer goede selectie van vis. Service is ook erg vriendelijk, attent en zorgzaam. Het was een geweldige avondje uit.
J-C-M . Gastronoom (10 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Recentelijk met twee personen bij Zeezout gegeten.

We hebben voor het 5 gangen verrassingsmenu gekozen. Het menu bestond uit een mooi en divers assortiment van vis (paling, aal, rode poon & kabeljauw). Alle gerechten waren mooi opgemaakt en de smaak van de gerechten was uitstekend.

Van te voren aangegeven dat 1 persoon geen kaas at en dat de andere persoon graag het snickers dessert (aanrader) als dessert wilde. Bij de eerste gang werd goed rekening gehouden met deze wens en werden gepaste vervangende ingrediënten gebruikt voor de kaas.

Bij het dessert kregen we helaas niet direct het snickers dessert. Dit werd echter correct opgelost door niet alleen het dessert van het verrassingsmenu te serveren, maar ook het snickers dessert van het huis.

Al met al hebben we heerlijk (en veel) gegeten.
Rianneke H. Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gewoon super! Heerlijk vis gerechtsdeskundigen. We hadden 5 gangen en dit was meer dan genoeg. Met een halfwijn arrangement erbij een perfecte combinatie. Vriendelijke bediening en fijne sfeer in het restaurant
Peter G. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Zelfs onze zoon van 13 heeft het menu van de chef gegeten! Het eten was voortreffelijk, het meest bijzondere de paling in het groen. Kan niet zeggen wat het lekkerste was, het was van begin tot eind top. Enige minpuntje is dat het op de huid bakken iets krokanter mag. Wij reserveren graag voor een volgende keer.