Zeezicht

• Met vrienden
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Zeezicht

UITZICHT – Dicht bij de oevers van rivier de Rupel in Antwerpen, in Willebroek, heeft Brasserie Zeezicht de perfecte locatie voor een ontspannen lunch of diner met uitzicht over het water.

BRASSERIE – In de landelijke sfeer van het interieur met een balkenplafond en open haard verrast de chef u met verse brasseriegerechten van de bovenste plank. Mosselen en Zeeuwse oesters ontbreken uiteraard niet op het menu, maar misschien heeft u vandaag juist trek in fazant of entrecôte?

ZONSONDERGANG – Vanaf het terras heeft u een mooi uitzicht over het water en de ondergaande zon. Brasserie Zeezicht is de ideale plek om tijdens uw wandel- of fietstocht iets te gaan eten!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zeezicht

Non-stop service: van 12u tot 21u00 (behalve woensdag)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Uitmuntend
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,3
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Alles was SUPER zoals gewoonlijk!
Dikke pluim voor Annick en haar team!
X
Dank u Wendy jullie zijn dan ook wel super leuke en aangename klanten is voor ons ook steeds weer een motivatie om ons best te blijven doen
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Mooie samengesteld menu's.
Zeer goed kwaliteit en naar de wens van de klant geserveerd.
Veel variatie in menu's.
Prijs - kwaliteit zeer gunstig.
Heel vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar
guido G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
eten was zeer lekker. Hebben echt genoten van dit avondje uit
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was een gezellig etentje ,pluim voor de kok en het personeel
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voorgerecht scampi's zeezicht: zeer lekkere saus prima. Hoofdgerecht steack bearnaise: bearnaisesaus was zeer goed evenals het slagarnituur jammergenoeg was de gegrilde steack helemaal uitgedroogd, dus absoluut onvoldoende. Beter de steack bakken in goede boter waardoor het eenvoudiger is om de steack zacht gebakken en sappig te serveren.
Ferrante A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
het eten was heel lekker. en de service ook goed
Koen G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eerste bezoek , keuze voor deze zaak gebaseerd op recensies thefork. Donderdagmiddag om 12u30 : vriendelijk onthaal, professionele en toch persoonlijke benadering; correcte en vriendelijke bediening; eten heel lekker. Tijdens ons bezoek nog paar andere tafels, allemaal zakelijk volgens mij. Zeker aanrader voor business lunch.