Zeezicht

Erg duur
Lang
Shhar .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hier ga ik nooit meer heen!! Wat een slechte service!
Wij waren op een woensdagavond na een lange werkdag hier gaan eten.
Wij gingen zitten (tafels waren vies) wij moesten iemand roepen om de tafel te vegen en om wat te drinken te bestellen. Er liepen genoeg mensen rond in de bediening en de zaak was niet helemaal vol. Daarnaast liep het personeel rond in hun eigen kleding waardoor we niet wisten welke mensen er werkten. Na 15 minuten onze drankjes gehad en gelijk wat te eten besteld. Wij hebben 1 uur en 45 (!!!) minuten moeten wachten op onze maaltijd! Wij hadden ook brood besteld en vroegen of we dan niet alvast het brood konden krijgen.. Daar hebben we helaas ook een uur op moeten wachten. Toen wij eindelijk onze eten kregen was het lauw, we hadden een hamburger en een biefstuk. De biefstuk wilden wij graag doorbakken maar deze was helaas medium, het broodje van de hamburger was oud en viel uitmekaar! Al met al een zeer slechte en te dure ervaring.
Vonraj78 V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben hier geluncht. Wat een slechte kwaliteit. De mensen die naast ons zaten hadden een hamburger die niet gaar was. Toen kwam ons eten: uitsmijters met tapenade, alleen er zat geen tapenade bij . Toen we de serveerster daarop aanspraken deed ze onverschillig en bracht daarna twee kleine bakjes los, maar onze uitsmijters waren koud en het eiwit was niet eens helemaal gestold! Waardeloos!.
Zxc .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker geluncht: uitsmijter ham-kaas € 10 en de kinderen een tosti ham-kaas €4,50. Dit is voor een een prima prijs, zeker voor deze toplocatie. Daarna op de wc mijn portemonnee vergeten. Een uur later opgebeld en hij was gevonden en apart gelegd. Er waren zelfs al pogingen gedaan om me te bellen en te mailen. Superservice. Mijn grote dank gaat uit naar de toiletdame, die mijn portemonnee direct veilig had gesteld.
JKV95 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vanmiddag na een poosje aan de boulevard gelopen te hebben een geschikte strandtent gezocht waar we even lekker konden zitten om te tijd te doden. Ruim 2 uur gezeten, maar geen moment echte aandacht gekregen. Voordat onze drankjes werden opgenomen waren we al ruim 20 minuten verder (terwijl er bijna niks te doen was). Vervolgens duurde het ruim 15 minuten totdat ze eindelijk een keer gebracht werden. Daarna ruim een uur niemand meer gezien, zelf maar van een andere tafel een menukaart gepakt omdat we toch we honger kregen. Toen waren ze er ineens wél als de kippen bij. De bitterballen waren wel vrij snel uitgeleverd, maar de drankjes inmiddels al op en werden maar niet bijgevuld. Ruim 20 minuten met lege glazen gezeten en toen maar besloten op te stappen en een andere strandtent te zoeken waar we wel aandacht kregen. Bij het afrekenen kapot geschrokken over de drankprijzen (1 ice tea 4.00 euro en 1 amstel radler (flesje) 4.70 euro). 'Uitzicht' vanaf terras (loungebanken) op parasols en hoge ligbedden.
Ayrton P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Geweldige locatie direct naast de pier, lekker eten voor een goede prijs en super vriendelijke werknemers. Het enige wat ik kan doen is iedereen aanraden om lekker de hele dag op Zeezicht te hangen en een drankje te doen en 's avonds lekker te eten.
Annemarije V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prachtige locatie! Heerlijke bbq in de avond gehad overal mooie sfeerverlichting en aardig personeel. Een heerlijke verjaardag gevierd, eentje om nooit meer te vergeten. De volgende ochtend benaderd door het personeel via messenger dat ik mijn ov kaart was vergeten! Netjes voor mij bewaard achter de bar, die kon ik de volgende dag gewoon op komen halen. Dankjewel voor een heerlijke avond! P.s. De eigenaar kan ook nog goed salsa dansen!! :-)
Milène C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Slechste restaurant waar ik in tijden heb gegeten. De bediening had geen idee in welk eten gluten zat en de biefstuk die uiteindelijk werd aangeboden was smakeloos en taai. Vervolgens kon er ivm de allergie geen alternatief aangeboden en werden we op een totaal onfatsoenlijke manier gesommeerd door de bedrijfsleider om de rekening te betalen. Totaal niet klantvriendelijk en ronduit schadelig.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Een heerlijk weekend met mijn tante doorgebracht op Scheveningen. Heerlijke biefstuk gegeten en cocktails gedronken hier bij lounge Zeezicht. Ook onze late ontbijt was super.
Hele leuke Bediening en Marcus is geweldig. We komen snel terug
Connie M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk weekend in Scheveningen.. Heerlijk tot in de nacht gezeten en gegeten bij Zeezicht.. Heerlijke biefstuk daar!! Hele leuke bediening en Marcus geweldige veel t... Komen snel terug...
Alex898 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vanavond met het gezin gegeten bij Zeezicht, de opbeperkte spareribs waren erg lekker! Kinderen helemaal blij op het springkussen dus wij konden relaxen. Personeel was snel en vriendelijk. Het decor is erg gezellig met overal vuurtjes. Kortom helemaal top, wij komen zeker terug.
Felixbrongers .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vandaag enorm lekker en gezellig gegeten bij zeezicht op scheveningen. Er was een groot gevarieerd menu van lekkere salades tot hele lekkere hamburgers. De bediening was vriendelijk en van een goed niveau. Volgende keer zeker weer naar zeezicht!
Daan_12 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gister gegeten bij zeezicht, heel erg lekker! We hadden de onbeperkt spareribs en zalmfilet besteld. Spareribs waren heel mals en vielen zo van het botje af.
Mooie strandtent met mooi uitzicht op de pier en de zee. Leuk en vlot personeel! Wij komen zeker snel terug !
Dila B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vanavond heerlijke schol gegeten bij Zeezicht. Hele vlotte, spontane en gastvriendelijke bediening. Bij binnenkomst werden wij netjes ontvangen en geplaceerd aan een mooi tafeltje met Zeezicht! Goeie muziek en een top uitstraling. Wij weten wel waar wij de Pasen gaan doorbrengen! Top Zeezicht!!
Donya1811 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vanmiddag geluncht bij Zeezicht. Ik had een broodje hamburger besteld en die was super lekker! De bediening was ook lekker vlot en gezellig. Kortom, heerlijk middagje gehad en ik kom snel weer lekker eten en ontspannen.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vandaaag heerlijk in het zonnetje gezeten bij paviljoen zeezicht! Bediening was zeer vriendelijk, het eten was top! Gezellige sfeer en we zijn lekker verwend! Ik weet wel waar ik deze zomer met regelmaat te vinden ben :-)
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heel slecht gegeten hier. Hamburgers te ver doorgebakken en droog. Jammer dat de bediening druk is met andere dingen ipv de drankjes snel op tafel te krijgen, wij liepen s avonds laat toen het dicht was langs en toen zagen we ook dat alle kussens vies buiten blijven liggen de hele nacht. Zeezicht oo de Noordzee was het enige positieve wat we hebben ervaren hier.
Nerco .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Vanmiddag met zn tweetjes wezen eten en een drankje doen. Sfeertje was tip top! Muziek was heerlijk zondags relaxed en het eten zeker goed te doen. Ober Sander was uitzonderlijk vriendelijk en aangenaam, heeft ons erg op ons gemak gesteld. We komen zeker terug!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gister heerlijk gegeten bij zeezicht op scheveningen. Spareribs onbeperkt waren heerlijk en de kippendijen die de anderen hebben gegeten, waren niet aan te slepen! Service was ondanks het erg druk goed en we hebben heerlijk gezeten aan een tafel met haard in het midden. Kortom top!!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Hallo allemaal, Even vertellen hoe lekker we hebben gegeten bij Zeezicht en dat aan het strand eten toch altijd een extra tintje heeft. We hebben lekker vis gegeten en ik een grote pan met mosselen heerlijk.
Uit zicht op zee altijd goed het was net te koud om buiten te zitten maar binnen is het ook heel heel gezellig
Nancy J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij hebben super gegeten!!! Spareribs waren heerlijk!!! Service was perfect. De sfeer is leuk vooral door de vuurtjes in de tafels. Echt een aanrader. Komen zeker terug!!!