Zeezicht

5,1
5,2
6,3
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Zeezicht

Car N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vrijdag 6 oktober hier even een broodje gegeten. Kroket was veel te hard gebakken, spijt dat we het broodje hebben opgegeten en niet teruggestuurd. Zeer slecht. Deze strandtent gekozen omdat het er gezellig uitzag. Het broodje was echter ronduit slecht. Jammer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Ik lees hier negatieve recensies waar wij vandaag precies hetzelfde hebben meegemaakt. Zeer hoge rekening voor slechts een paar gerechten en wat drinken. 96 euro moest ik afrekenen en geen bon. Al weglopend zat het me niet lekker. Gevraagd naar een bon, maar kon alleen ingetypt worden in het kassa systeem. Eindbedrag 86 euro. Zenuwachtige en onvriendelijke serveerster werd erbij gehaald, er was een Sprite en majo vergeten. Eindbedrag moest 92 zijn. Al vreemd die die 2 samen 6 euro maken. Ik gaf aan dat ze echt 96 euro noemde en ik daarvan 100 had gemaakt maar dat het dus niet klopt. Ik moest het verkeerd gehoord hebben. 2 extra mensen aan tafel hadden het ook exact gehoord, 96 euro. Dus de rekening word hier eenvoudig met een aantal euro's verhoogd. Ofwel, geen bon en men licht hier de boel op. En dan pissig worden als je je netjes meld. Doe dit op 30 tafeltjes per dag en je verdient lekker bij. Kom hier nooit meer terug.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vanavond na een dag hard werken in mijn uppie even wezen eten bij Zeezicht.

Ik kan mij volledig aansluiten bij de negatieve recensies.
Bediening was heel traag. Hielp andere klanten die net aan waren gekomen eerst.

Spareribs besteld. Deze kwamen op tafel met mayonaise. Geen bestek. Friet kwam later en was al bijna koud.
Geen kommetje water voor je vingers. Nadat de ribben op waren werd een tissue in een zakje op tafel gegooid.

De gasten aan een ander tafeltje maakte een opmerking over de wijnglazen. Eerst een groot glas. Daarna een kleiner glas.
De reactie was dan krijgen jullie nog een druppie extra!
Betalen :
19.50 voor spareribs. Moest betalen 29.--
Een bon werd niet gegeven.
Nadat ik er om vroeg ging de ober eerst andere klanten helpen..
Ben na 10 minuten maar weggegaan.
Is dit een manier om zwart geld binnen te krijgen?

Nee! Nooit meer.
parostijn .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat een trieste tent. Een stel kanslozen in de bediening, glazen en kopjes die zo vies zijn dat je er niet van kunt drinken. Een springkussen waarvoor je moet betalen. Een gaslucht van alle uitgewaaide kachels. Maar bovenal goor eten en een veel te hoge rekening. Geen service, asociale uitstraling maar voor een oplichters bende,
Ikkerijswijk R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Slechter dan hier kun je nergens eten. Hamburger was niet gaar en zelfs de patat was vies. Op klachten wordt niet gereageerd. Als je dan de rekening krijgt schrik je je te pletter. Voor deze prijs kun je ook in het Hilton gaan eten. Dit was eens maar nooit weer.
Tessa J.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Mosselen waren slecht! klein, vol met zand en te ver doorgekookt, veel geld voor kwalitatief matig eten. Spare ribs waren oke. Salade apart bestellen. Geen aanrader. Niets bijzonder voor deze prijzen kan je elders veel lekkerder eten.
Totaal geen opmaak, alleen een bord met vlees/vis
Shhar .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hier ga ik nooit meer heen!! Wat een slechte service!
Wij waren op een woensdagavond na een lange werkdag hier gaan eten.
Wij gingen zitten (tafels waren vies) wij moesten iemand roepen om de tafel te vegen en om wat te drinken te bestellen. Er liepen genoeg mensen rond in de bediening en de zaak was niet helemaal vol. Daarnaast liep het personeel rond in hun eigen kleding waardoor we niet wisten welke mensen er werkten. Na 15 minuten onze drankjes gehad en gelijk wat te eten besteld. Wij hebben 1 uur en 45 (!!!) minuten moeten wachten op onze maaltijd! Wij hadden ook brood besteld en vroegen of we dan niet alvast het brood konden krijgen.. Daar hebben we helaas ook een uur op moeten wachten. Toen wij eindelijk onze eten kregen was het lauw, we hadden een hamburger en een biefstuk. De biefstuk wilden wij graag doorbakken maar deze was helaas medium, het broodje van de hamburger was oud en viel uitmekaar! Al met al een zeer slechte en te dure ervaring.
Vonraj78 V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben hier geluncht. Wat een slechte kwaliteit. De mensen die naast ons zaten hadden een hamburger die niet gaar was. Toen kwam ons eten: uitsmijters met tapenade, alleen er zat geen tapenade bij . Toen we de serveerster daarop aanspraken deed ze onverschillig en bracht daarna twee kleine bakjes los, maar onze uitsmijters waren koud en het eiwit was niet eens helemaal gestold! Waardeloos!.
zxc .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker geluncht: uitsmijter ham-kaas € 10 en de kinderen een tosti ham-kaas €4,50. Dit is voor een een prima prijs, zeker voor deze toplocatie. Daarna op de wc mijn portemonnee vergeten. Een uur later opgebeld en hij was gevonden en apart gelegd. Er waren zelfs al pogingen gedaan om me te bellen en te mailen. Superservice. Mijn grote dank gaat uit naar de toiletdame, die mijn portemonnee direct veilig had gesteld.
JKV95 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vanmiddag na een poosje aan de boulevard gelopen te hebben een geschikte strandtent gezocht waar we even lekker konden zitten om te tijd te doden. Ruim 2 uur gezeten, maar geen moment echte aandacht gekregen. Voordat onze drankjes werden opgenomen waren we al ruim 20 minuten verder (terwijl er bijna niks te doen was). Vervolgens duurde het ruim 15 minuten totdat ze eindelijk een keer gebracht werden. Daarna ruim een uur niemand meer gezien, zelf maar van een andere tafel een menukaart gepakt omdat we toch we honger kregen. Toen waren ze er ineens wél als de kippen bij. De bitterballen waren wel vrij snel uitgeleverd, maar de drankjes inmiddels al op en werden maar niet bijgevuld. Ruim 20 minuten met lege glazen gezeten en toen maar besloten op te stappen en een andere strandtent te zoeken waar we wel aandacht kregen. Bij het afrekenen kapot geschrokken over de drankprijzen (1 ice tea 4.00 euro en 1 amstel radler (flesje) 4.70 euro). 'Uitzicht' vanaf terras (loungebanken) op parasols en hoge ligbedden.
Ayrton P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Geweldige locatie direct naast de pier, lekker eten voor een goede prijs en super vriendelijke werknemers. Het enige wat ik kan doen is iedereen aanraden om lekker de hele dag op Zeezicht te hangen en een drankje te doen en 's avonds lekker te eten.
Annemarije V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prachtige locatie! Heerlijke bbq in de avond gehad overal mooie sfeerverlichting en aardig personeel. Een heerlijke verjaardag gevierd, eentje om nooit meer te vergeten. De volgende ochtend benaderd door het personeel via messenger dat ik mijn ov kaart was vergeten! Netjes voor mij bewaard achter de bar, die kon ik de volgende dag gewoon op komen halen. Dankjewel voor een heerlijke avond! P.s. De eigenaar kan ook nog goed salsa dansen!! :-)
Milène C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Slechste restaurant waar ik in tijden heb gegeten. De bediening had geen idee in welk eten gluten zat en de biefstuk die uiteindelijk werd aangeboden was smakeloos en taai. Vervolgens kon er ivm de allergie geen alternatief aangeboden en werden we op een totaal onfatsoenlijke manier gesommeerd door de bedrijfsleider om de rekening te betalen. Totaal niet klantvriendelijk en ronduit schadelig.
Connie M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk weekend in Scheveningen.. Heerlijk tot in de nacht gezeten en gegeten bij Zeezicht.. Heerlijke biefstuk daar!! Hele leuke bediening en Marcus geweldige veel t... Komen snel terug...
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Een heerlijk weekend met mijn tante doorgebracht op Scheveningen. Heerlijke biefstuk gegeten en cocktails gedronken hier bij lounge Zeezicht. Ook onze late ontbijt was super.
Hele leuke Bediening en Marcus is geweldig. We komen snel terug
Alex898 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vanavond met het gezin gegeten bij Zeezicht, de opbeperkte spareribs waren erg lekker! Kinderen helemaal blij op het springkussen dus wij konden relaxen. Personeel was snel en vriendelijk. Het decor is erg gezellig met overal vuurtjes. Kortom helemaal top, wij komen zeker terug.
felixbrongers .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vandaag enorm lekker en gezellig gegeten bij zeezicht op scheveningen. Er was een groot gevarieerd menu van lekkere salades tot hele lekkere hamburgers. De bediening was vriendelijk en van een goed niveau. Volgende keer zeker weer naar zeezicht!
Daan_12 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gister gegeten bij zeezicht, heel erg lekker! We hadden de onbeperkt spareribs en zalmfilet besteld. Spareribs waren heel mals en vielen zo van het botje af.
Mooie strandtent met mooi uitzicht op de pier en de zee. Leuk en vlot personeel! Wij komen zeker snel terug !
Dila B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vanavond heerlijke schol gegeten bij Zeezicht. Hele vlotte, spontane en gastvriendelijke bediening. Bij binnenkomst werden wij netjes ontvangen en geplaceerd aan een mooi tafeltje met Zeezicht! Goeie muziek en een top uitstraling. Wij weten wel waar wij de Pasen gaan doorbrengen! Top Zeezicht!!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vandaaag heerlijk in het zonnetje gezeten bij paviljoen zeezicht! Bediening was zeer vriendelijk, het eten was top! Gezellige sfeer en we zijn lekker verwend! Ik weet wel waar ik deze zomer met regelmaat te vinden ben :-)