Zeevlam

Vrijdag t/m Zondag 19:00 - 22:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Mars123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad! echt top. Prachtige locatie mét uitzicht over de haven. Sfeer is super wat een mooie plek! Het personeel is zeer vriendelijk en bij elk gerecht krijgen wij de aandacht welke wijn erbij past en of alles naar wens is. Super! De fluweelzachte potage was echt heerlijk met de muntolie ook de in konbu gepekelde witvis in punzusaus was meer dan geslaagd! Dat alles voor zo'n prijs daar gaan wij zeker vaker eten! je voelt dat hier met liefde wordt gekookt! Wij zijn erg benieuwd naar de Valentijnslunch!!!!!
Shamal B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik heb hier 2 keer gegeten. De eerste keer feb 2015 helemaal top! De laatste keer op 23 januari 2016 was het ronduit slecht. Ik kan het helaas niet mooier maken. Of liever gezegd: ja, dat kan ik wel. Mijn groenten uit de oven zouden namelijk warm, gaar en van lekkere bite voorzien zijn. Ik zou ongeopende mosselen (3 Vd 5 (!) op het bord) niet serveren. En de andere mosselen net iets langer stomen / koken. Ik zou tomaatjes in de oven poffen en niet 1 minuutje lauw laten worden. Bovendien serveer ik grotere porties waardoor ik mijn gasten niet met een hongergevoel naar huis laat vertrekken. De dames in de bediening zijn lief en spontaan, maar hebben weinig verstand van wijn. De timing door zowel keuken als bediening was vaak net te laat. Bovendien heb ik nog nooit een wijnarrangement ontvangen waarbij in gang 1 en 3 dezelfde wijn werd geschonken. Het derde glas wijn werd na servies van gang 3 geschonken waar we overigens 45 - 60 minuten op hadden gewacht. Maar de chef had tussendoor wel tijd gevonden om zelf een glas wijn te drinken en de bediening en zichzelf van wat snacks te voorzien in de keuken. Voorgerecht en dessert waren lekker en verrassend! Zo verrassend zelfs dat de beloofde amaretto kaviaar uit het dessert plaats had gemaakt voor appel kaviaar zonder enige toelichting. Zo jammer. Ik ga er maar vanuit dat dit een eenmalig bezoek was van deze chef en er de volgende keer weer een professionele man / vrouw staat. Jammer jammer, jammer.....
Beste mevrouw Binnendijk,
Voor de Zeevlam van 28 november won u onze Like & Share actie op Facebook: een diner voor 2 personen. De communicatie liep niet helemaal lekker; u miste op Facebook de melding en wij konden u geen privé bericht sturen i.v.m. privacy is dit nl. niet mogelijk vanuit een bedrijfspagina. Het kwam gelukkig uiteindelijk goed en u kwam op 23 januari bij ons eten.
Wat een feestelijke avond voor u en uw gast had moeten zijn, blijkt jammer genoeg anders te zijn gelopen. Dit vinden wij natuurlijk heel vervelend om te horen. We hadden het heel graag op de avond zelf geweten i.p.v. na te lezen op IENS aangezien wij dit ter plekken hadden kunnen oplossen! Wat u schrijft over het wijnarrangement klopt, hier ging iets fout met de bediening ook dit had opgelost kunnen worden (we hebben dit nog bij de bediening nagevraagd). In ieder geval is het nooit leuk te horen als iemand zó ontevreden is geweest. Wij vinden het erg jammer dat uw avond zo teleurstellend is verlopen.
We hopen dan ook dat uw hierbij onze excuses aanvaard.  Hartelijke groet, Het Zeevlam team.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
De locatie alleen al is de moeite waard! Stoere, industriële ruimte met schitterend uitzicht op de Scheveningse haven. De gerechten zijn bijzonder en van hoge kwaliteit zonder de poespas die daar vaak mee samengaat. Je zit samen aan lange tafels en de sfeer is ontspannen en gezellig. Als je er zin in hebt maak je een praatje met je buurman of buurvrouw, het leverde mij erg leuke gesprekken op. Wat mij vooral is bijgebleven is de uitstekende vis (hoe kan het ook anders aan de visafslag?) en de pana cota met Amaretto-kaviaar. Wij zijn al een paar keer geweest en gaan zeker snel weer!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk eten op een bijzondere plek, zo aan de haven. De lange tafels waaraan je aanschuift zorgen voor een ongedwongen sfeer en leiden tot bijzondere ontmoetingen. Aanrader!
AM_IN .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij Zeevlam! Een heel leuk concept, eten wat de pot schaft en gezellig met het hele gezelschap aan lange tafels. En wat een fantastisch uitzicht op de haven.
Cremebrulee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Waanzinnig uitzicht over de haven, echt uniek!
Bijzonder goed gegeten. Bas Oonk stond in de keuken. Prachtige mooie gangen en alle hadden een super smaak. Geloof dat hij met Valentijnsdag weer komt koken. AANRADER!!!
Lekkerbek23 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ik heb inmiddels twee keer gegeten bij de Zeevlam. Het concept is leuk. Eten wat de pot schaft aan lange mooie gedekte tafels waarbij je aanschuift. Lekker eten, goede wijnen, fijne bediening en dat allemaal in een gezellige ambiance met uitzicht op de haven. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Superleuk concept op een hele gave plek! Met zijn allen aanschuiven aan lange tafels en eten wat de pot schaft. De keer dat wij er waren was dit vooraf een thais soepje, als hoofdgerecht een hele gegrilde dorade en tiramisu als nagerecht. Kwaliteit was dik in orde, niet heel bijzonder, maar gewoon eerlijk en goed. Zeker een keer uitproberen!
Duindam .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Super lekker gegeten voor een meer dan scherpe prijs. Ruime porties, veel persoonlijke aandacht en een verrassende locatie. Jammer dat het een pop up en geen permanent restaurant is.
Sander Beekink maakt zijn naam als creatieve en verrassende chef weer eens meer dan waar.

RD