Zeerust

7,2
Erg kort
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zondag 2 oktober 2016 hebben we hier tussen 6 en half 7 gegeten na een strandwandeling. Je zit er erg leuk, de bediening is snel en vriendelijk, maar het eten was te erg voor woorden. Ik had een moussaka besteld, maar die was ingedroogd aan de onderkant (zoals na snel opwarmen in de magnetron) en smaakte zuur. Mijn vriend had gebakken mosseltjes: 'Die leken drie dagen geleden te zijn gemaakt en drie keer te zijn opgewarmd, geen enkele smaak aan te onderscheiden!' Ik hoefde de moussaka niet te betalen. Het bleek 'nog maar twee dagen geleden te zijn gemaakt', dus de kok begreep niet waarom hij niet smaakte....
Guy C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
gewoon eenvoudig maar eerlijk eten, en dat als het ware op het strand, geweldig. Het is een gewoon leuk interieur, geen eenheidskoek niets wereldschokkend, maar gezellig en origineel. Personeel is attent, vriendelijk en werken doelmatig. Een echte aanrader voor wie eens geen (ondertussen standaard geworden) viskomsalade met quinoa wil. Komen zeker terug. Prijs (zeker gezien de ligging) meer dan redelijk !!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wat een leuke zaak! Na een stevige winterstrandwandeling is het goed toeven hier. Inrichting echt bruin café, vriendelijke bediening en ... heel verrassende leuke gerechten op de kaart. Loempia met zalm en brie is een aanrader en ook de krab risotto schijf is lekker. Heerlijk Vispotje en een prima steak als hoofdgerecht. Ook tussen de desserts veel leuke opties. Goed glas huiswijn, zowel rood als wit. Leuk adres!
EdKteS .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Hier lunchen we regelmatig. Deze keer de zeerustburger gegeten, een stevige dikke burger die goed gaar was met goede en verse garnering op een Italiaanse bol. Heerlijk, maar vrij onmogelijk om deze netjes te eten wat niets aan de beleving af doet. Zeker dat we hier nog eens terug komen, en als de bediening wat beter op let, zou het bijna perfect zijn,
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Op 12-06-2015 hier geweest. ij gebruiken eigenlijk alleen het terras voor het nuttigen van een sorbet na een strandwandeling en terug door de duinen naar de auto. Dan even bijkomen op het heerlijke terras van Zeerust met het bijtanken van de calorieen, Gewoon een lfijne tent met een mooi terras. Dit is tevens een pension cafe en restaurant en ligt pal aan de opgang naar het strand van renesse. pracht locatie met vriendelijke personeel. Goede locatie voor de kleine hap
Sakko .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Bijna 10 jaar geleden aten we hier meer dan prima met een groep vrienden, ik was benieuwd of het nu nog steeds zo goed was. En er is niets veranderd in die tijd, dezelfde eigenaar en dezelfde keuken. Gezellig restaurant met bar-gedeelte waar je ook aan tafel kan schuiven. In gezinssamenstelling genoten van brood met smeerseltjes en tomatenkaasdip met brood vooraf. Als hoofdgerecht o.a. schnitzels (bord vol) en een stoofpotje. Als met zorg en smaak klaar gemaakt, van alles meer dan voldoende en anders wordt het aangevuld. Met ijsjes voor de kinderen en koffie voor de volwassenen hebben we genoten van een heerlijke maaltijd in een gezellig restaurant.
Ikproef .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Vanmiddag na een teleurstelling op het strand hier een broodje wezen eten. Prima, lekker niets op aan te merken. Fijn, keuze broodje wit , bruin of meergranen. Koffie heerlijk en correcte bediening. Leuke locatie.
Annemo0n .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Altijd lekker eten! Wij nemen geen voorgerecht, omdat het hoofdgerecht vaak al lekker genoeg is. Zalm, vispotje en vlees met brie&spek zijn favoriet. Binnen lijkt het op een bruincafé, erg gezellig! Soms is het wel eens druk door de strandgangers.
Matsie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Op basis van de recenties hier gaan eten. Gegrilde zalm en zeewolf. De zalm was erg vet. De zeewolf leek op kibbeling. Volgens mij ook voorgebakken fabrieksfriet etc. Het is een leuke plek om te zitten en vriendelijk personeel maar voor het eten hoef je niet te komen.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Prachtig gelegen Pension Cafe Restaurant aan trap naar het strand van Renesse. Wij komen hier regelmatig na een strandwandeling. Hebben een eigen parkeerplaats en een heerlijk terras. Mijn vrouw nam de kogelbiefstuk champ/kaas en ik het vispotje. Beiden smaakten goed. Ondanks de drukte werden wij vriendelijke en goed geholpen. De witte wijn en rose waren goed en betaalbaar net zoals de koffie. Een heerlijke locatie voor na of voor de strandwandeling.
Soof L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Heerlijke tent de bediening is super aardig en staan geheel voor je klaar.
Het eten was heerlijke en zeer uitgebreid zalige sausjes, patatjes, aardappeltjes Witlof in ham en kaas, salade en vooral de snitsel en saté waren erg lekker.
Prijs en kwaliteit waren ruim voldoende.
Certificaatgoud2011 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Gezellig eetcafé met zeer vriendelijke bediening. Groot terras gedeeltelijk overdekt. Geen massa tent maar overal leuke hoekjes om te zitten. Bediening vlot. Zeer uitgebreide kaart met vlees en vis en vegetarisch. Leuke andere gerechten als in meeste andere restaurants. Heerlijke bouillabaise voor 2 personen en vooraf een kaas tomaten dip. Leuk gerechtje en lekker. En dan de kikkerballen, eigenlijk een snackje maar wij als voorgerecht genomen. Echt gewoon lekker en bijzonder! Helemaal leuk dus