Zeepaviljoen

Strandweg 2 Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zeepaviljoen

Hansjejansen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
We hebben bij het zeepaviljoen wat gedronken op zaterdag 27 december we hebben er een gezeten en verwonderden ons over de kok die zeer onverzorgd erbij zat op kistjes waarvan de veters ontbraken, ik zou dit nooit toestaan dat de kok er zo onverzorgd bij loopt. Op maandag 29 oktober hebben we er wat gegeten entrecote was uit de kunst maar de spare ribs waren ongekruid en smaakte naar vis de kipfilet was droog en taai, veel te lang gebakken. Ook hielp er een meneer in de bediening in een spijkerbroek, vet haar en een te grote slobbertrui, geen porum had beter een witte schort aan kunnen doen. kortom dit strandpaviljoen kan beter iets aan de hygiëne doen
Jvandergrint .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op 2e Kerstdag besloten we op het strand te gaan wandelen in Katwijk. Het prachtige strand en het lekkere weer maakten ons hongerig en we besloten een restaurantje aan het strand te zoeken. Dat viel niet mee, maar gelukkig was Het Zeepaviljoen open. We bleken niet de enige gasten te zijn. Het was er behoorlijk druk. We vonden een tafeltje voor twee aan het raam. Na enige tijd wachten arriveerde de serveerster met de mededeling:" U kunt iets bestellen, maar u moet hier om kwart over drie weg zijn !" Het was toen drie uur...
Het lukte ons om een soort tosti en een kopje koffie te bestellen, maar pas nadat we beloofd hadden om na kwart over drie op het terras plaats te nemen. Gelukkig kwamen er twee plekjes aan de tafel naast ons vrij en we besloten daarheen te verhuizen. We zaten er nog geen ogenblik, toen de serveerster arriveerde met de opmerking dat we ook hier dienden te vertrekken. Na enige bezwaar van onze kant mochten we toch blijven zitten. De tosti's en de koffie leken in orde, alhoewel de tosti in een badje van sladressing bleek te liggen. Dat was jammer. Ondertussen waren we getuige van een conflict tussen de bedrijfsleider, kok en bediening. Een zeer onaangenaam schouwspel. Als uitsmijter bleek onze bon zoek te zijn en moesten we ruim vijf minuten wachten voordat we konden betalen....Laat ik kort zijn: Hier komen we dus nooit meer terug. Wat een bijzonder slecht restaurant !
Golffan .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Uitstekend gegeten. De visspecial van de grill en de tournedos waren heerlijk. De bediening was vriendelijk en snel.
De prijs-kwaliteits verhouding goed.
Het gebouw zelf kan wel een verfje gebruiken, maar dat stoort niet. Geweldig uitzicht.
Hessie69 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
We zijn net terug van ons diner in het Zeepaviljoen. Hier gaan we dus NOOIT meer heen.
We hadden allebei een lekkerbek met patat en salade (€17,50 p.p.) De lekkerbek was loeivet, en ene zachte smeurie. Het leek wel smeerpasta. Hoe ze het zo voor elkaar hebben gekregen weten we niet, maar hij leek wel opgewarmd in de magnetron. De salade was alleen wat sla met een bolletje salade daarbij, zat ook geen smaak aan. De patat was goed, maar voor €17,50 patat eten?? De vis niet op kunnen eten (mijn man wel want eignelijk hadden we flink honger), zo smerig, en geen korting of kopje koffie van de zaak... Echt schandalig!!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Op de eerste lekkere dag van 2013 natuurlijk gelijk naar het strand om aan zee te eten. Bij het Zeepaviljoen in Katwijk is het altijd gezellig druk, maar we konden toch een tafeltje krijgen met uitzicht op de zonsondergang. De kaart biedt wat je verwacht van een (wat luxere) strandtent. Visgerechten, vleesgerechten, niet zozeer een vegetarisch aanbod. Maar er is ook een plate-service. We bestellen de zeeduivel en de als plate de vegetarische wrap. De zeeduivel smaakt goed, maar het kruidenkorstje is wat slapjes. De wrap is gevuld met spinazie en (een overdaad) aan geitenkaas. Hij is duidelijk al eerder gemaakt en voor het serveren vakkundig opgewarmd. Maar de onderzijde (hij is als een envelop dichtgevouwen) is daardoor wat hard geworden. De smaak is heel goed. We krijgen er frietjes bij en een salade. Als toetje bestel ik de apfelstrudel en die overtreft de verwachting. Lekker warm, knapperige korst, heerlijke vanillesaus. Echt smullen. Enige minpuntje: bij de koffie was geen chocola of bonbons mogelijk (terwijl men wel high tea serveert). We hebben heerlijk gegeten en de bediening was attent en zorgzaam. We kenden het Zeepaviljoen van bier en bittergarnituur na een strandwandeling, maar komen zeker terug voor een hapje eten!
Knaagdier .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Prima kaart, of je voor een zeeduivel gast of een sate voor de kinderen. Gezellig, ook. Komen zeker terug op een warmere dag!
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Met een collegiaal uitje, plm 35 man hier een middag en avond geweest. Vooraf besproken, zeer flexibele mogelijkheden. Bijzonder vriendelijk ontvangen. Goede koffie, lekkere gebakjes. Prima maaltijd, die zelfs over de 35 man vrijwel gelijktijdig uitgeserveerd werd. En daarna een heerlijk dessert van schalen met ijs, vruchten, aardbeien, slagroom, soesjes en warme brownies. Een uitstekende ervaring, en dit was niet onze eerste keer ook de vorige ervaring was van hetzelfde niveau.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Een uur nadat wij onze bestelling hadden gedaan was ons gerecht nog niet geserveerd. Vervolgens hebben wij navraag gedaan en kon ons niet gezegd worden wanneer onze bestelling wel zou worden geserveerd. Enige aandacht voor gasten ontbreekt. De wijn was voorzien van kurk. De bediening is sloom, onattent en amateuristisch.