Zeepanorama, paal 31

Vuurtorenweg 189 Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zeepanorama, paal 31

Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Je kan er een nieuwe chique naam aangeven "Strandpaviljoen Faro2" maar het blijft een drama. Val in herhaling tov vorige recensenten, top locatie, dramatisch saaie koude inrichting. Wij waren hier eerder toen hebben we iets gegeten, dat laten wij deze X wel uit ons hoofd, drankje en genieten van het uitzicht meer moet je niet doen. Bediening gewoonweg slecht 3 tafels bezet maar drankje duurt evengoed een kwartier, dan wordt een vol dienblad op tafel geschoven met de melding alsjeblieft en ze loopt weg???? Uitserveren is blijkbaar niet bij de prijs in begrepen. rode wijn echt niet weg te krijgen, smaakt naar goedkoopste wijn van de goedkoopste supermarkt uit het slechtste wijnjaar. Ach waarom zou je je druk maken om kwaliteit op zo een locatie zit je toch wel vol. Moet ik nog iets zeggen over de frituur lucht die in het restaurant hangt? Nee hè strekking is duidelijk. Wegblijven!
Decor binnen 3, buiten 9
Alie123 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Hier komen wij op deze manier nooit weer. Op de menukaart stond een kaasbroodje bij snacks dus deze besteld. De niet vrolijk kijkende mevrouw achter de kassa had nog nooit van een kaasbroodje gehoord en overlegde met haar collega. Deze heeft er een broodje kaas van gemaakt zonder dit met ons te overleggen. Op het moment dat wij het broodje klaar was heb ik gezegd dat het niet het bestelde broodje was, waarop hij antwoordde dat het druk was en hij dit er maar van had gemaakt en hij ook geen kaasbroodjes had. Ook de hygiëne laat veel te wensen over. Absoluut geen vriendelijk personeel, hygiëne kan veel beter, maar wel een prachtige plek voor zo'n tent. Dit is zo'n gemiste kans, er is zoveel meer van deze zaak te maken.
75Pieter .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Wat een teleurstelling was dit. Gelegen aan de voet van de vuurtoren van Texel is de locatie magnifiek. Van buiten heeft het paviljoen ook echt wel "the looks". Maar binnen wordt dit alles volledig te niet gedaan, zo volledig sfeerloos is het interieur. Ook de dame achter het buffet leek het geloof in deze winkel verloren te hebben. Daarom maar wat koffie besteld. De keuken zag er dusdanig smoezelig uit dat we hierbij slecht een plakje cake hebben genuttigd.
Wat een gemiste kans om een top tent neer te zetten.
Laurensdew .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Tijdens onze vakantie regelmatig gezeten voor een hapje, drankje, en diner.
Het uitzicht buiten is geweldig, maar binnen helaas behoorlijk troosteloos.
Hier is zoveel meer van te maken!
Zelfbediening bevalt ons prima, veel fijner dan de opdringerige obers die we elders troffen...
Het (keuken)personeel was geweldig gemotiveerd en zeer vriendelijk.
Belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het eten, en dat vond ik voor prijs-kwaliteit (12,50 voor een complete plate zoals bijv. biefstuk, div vis etc) echt zeer goed. Meerdere keren gegeten en alles naar wens.
Met een kleine investering zou dit echt een top-tent kunnen zijn!!!
CarlijnSchouten .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Donderdagavond er gegeten voor €12,50 2 sliptongen met patat.patat was krokant.ook met de biefstuk was niks mis alles voor €12,50 per persoon.Er kunnen wat dingetjes veranderen. Maar je heb er een top uitzicht.
Hmc D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Wij zijn zaterdag 12 april bij strandpaviljoen paal 31 op Texel geweest, wat een grote teleurstelling , de open keuken was smerig, de heren in de bediening zagen er onverzorgd uit, vet haar, petjes op, het eten was niet lekker, de kibbeling was droog, de frisdrank lauw, er hing totaal geen sfeer, wc papier stond op de vloer van het toilet , dit was de eerste maar ook de laatste keer dat wij er zijn geweest.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Mooiste locatie van Texel met de meest treurige inrichting. Sportkantineniveau qua voedsel, zelfbediening en zelf afruimen. Personeel weet zich zichtbaar geen raad in deze 'zaak'. Blijkbaar kwam de investeerder/exploitant tijdens de bouw in moeilijkheden en is de zaak in alle opzichten niet afgebouwd.
Jammer, je gunt deze locatie een topper.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Slechter heb ik nog niet meegemaakt.
Eten ( kibbeling) compleet verbrand en totaal zwart en toch uitgeserveerd.
Salade stond waarschijnlijk al een week in bakje en was totaal verlept.
Als ik dan iets positiefs moet zeggen dan is het het uitzicht op vuurtoren en noordzee.
Roydawn .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Wat een lokatie, en wat een prachtig paviljoen! Althans, van de buitenkant.

Ik was zo verontwaardigd na mijn bezoek dat ik de moeite heb genomen een Iens-account aan te maken. Eenmaal binnen werd ik bevangen door troosteloosheid. De eigenaar heeft goud in handen, maar heeft er qua aankleding helemaal niets van gemaakt. Geen haard of kachel, geen gezellige hoekjes, geen leestafel, geen planten. Het voelt als de kantine op een goedkope camping in Frankrijk.

Dan over de catering. Het zelfbedieningsgedeelte is donker, onoverzichtelijk (waar is de kaart..) en is de bron van de alom aanwezige frituurlucht . Helaas voldeed ook mijn broodje niet aan de verwachtingen, men verkoopt gewone ham als beenham, op een klef wit puntje. En ook het zelfbedieningspersoneel had er weinig zin in op deze druilerige zondag.

Echt, met een kleine investering kan dit een parel worden.
Edithk .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Aan de buitenkant prachtig, van binnen vreselijk ongezellig; het lijkt wel een grote kantine! Het stikt er van de vliegen, waarvan zo'n 50 op de appeltaart die niet in de koeling stond. Toen we daar iets van zeiden, zei een personeelslid, oh dat los ik wel even op, waarna hij de vliegen met z'n hand wegwapperde. De koffie was lekker, de taartjes die wij namen (die wel in de koeling stonden) waren o.k. maar niet bijzonder. Toch eet het minder lekker als de tafeltjes etc. er wat minder fris uitzien. Het personeel is niet persé vriendelijk en erg ongeinteresseerd. Texel kent veel leukere strandpaviljoens, ik vind Zeepanorama geen aanrader.
Ramoontje .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Op zich een leuke strandtent met aardig eten. Goede verse patat en snacks. Helaas bleek de kibbeling geen deeglaagje te hebben zoals je van kibbeling mag verwachten, waardoor de kibbeling erg droog was. Toen ik dit vertelde aan de bediening (het kost mij al veel moeite om er iets van te zeggen omdat ik niet zo klager ben) vertelde zij mij dat dit hoorde en dat het juist gezond is zonder deeglaag. Gefrituurd blijft toch gefrituurd met of zonder deeglaag, gezond is het toch niet, dat weet je als je een snack of kibbeling besteld. toen ik vertelde dat daardoor de vis erg droog was, reageerden ze er niet op en lieten ze merken dat ze het maar gezeur vonden. Zoiets valt mij er tegen. Je kan een klacht in ieder geval wel serieus nemen,en dat gebeurde helaas niet. Jammer van een leuke tent met mooi uitzicht.