Zeepanorama, paal 31

Meer informatie over restaurant Zeepanorama, paal 31

Jouw recensie over het restaurant Zeepanorama, paal 31

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Elk jaar doe ik een aantal keren de locatie aan. Gerealiseerde verbetering: toiletten boven. Uitzicht: formidabel. Maar de rest laat te wensen over. De mogelijkheden op de kaart zijn star. Een appel/spekpannenkoek behoort bijv. niet tot de mogelijkheden. Een hoestende proestende dame boven de tafel... (om over de spetters maar niet te spreken). Jammer. Zoals ik ook al vaker lees.... geniet van het uitzicht en verwacht er niet te veel van. Benut de sanitaire mogelijkheden, het uitzicht van de vuurtoren en drink wat...
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Je kan er een nieuwe chique naam aangeven "Strandpaviljoen Faro2" maar het blijft een drama. Val in herhaling tov vorige recensenten, top locatie, dramatisch saaie koude inrichting. Wij waren hier eerder toen hebben we iets gegeten, dat laten wij deze X wel uit ons hoofd, drankje en genieten van het uitzicht meer moet je niet doen. Bediening gewoonweg slecht 3 tafels bezet maar drankje duurt evengoed een kwartier, dan wordt een vol dienblad op tafel geschoven met de melding alsjeblieft en ze loopt weg???? Uitserveren is blijkbaar niet bij de prijs in begrepen. rode wijn echt niet weg te krijgen, smaakt naar goedkoopste wijn van de goedkoopste supermarkt uit het slechtste wijnjaar. Ach waarom zou je je druk maken om kwaliteit op zo een locatie zit je toch wel vol. Moet ik nog iets zeggen over de frituur lucht die in het restaurant hangt? Nee hè strekking is duidelijk. Wegblijven!
Decor binnen 3, buiten 9
Alie123 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Hier komen wij op deze manier nooit weer. Op de menukaart stond een kaasbroodje bij snacks dus deze besteld. De niet vrolijk kijkende mevrouw achter de kassa had nog nooit van een kaasbroodje gehoord en overlegde met haar collega. Deze heeft er een broodje kaas van gemaakt zonder dit met ons te overleggen. Op het moment dat wij het broodje klaar was heb ik gezegd dat het niet het bestelde broodje was, waarop hij antwoordde dat het druk was en hij dit er maar van had gemaakt en hij ook geen kaasbroodjes had. Ook de hygiëne laat veel te wensen over. Absoluut geen vriendelijk personeel, hygiëne kan veel beter, maar wel een prachtige plek voor zo'n tent. Dit is zo'n gemiste kans, er is zoveel meer van deze zaak te maken.
laurensdew .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Tijdens onze vakantie regelmatig gezeten voor een hapje, drankje, en diner.
Het uitzicht buiten is geweldig, maar binnen helaas behoorlijk troosteloos.
Hier is zoveel meer van te maken!
Zelfbediening bevalt ons prima, veel fijner dan de opdringerige obers die we elders troffen...
Het (keuken)personeel was geweldig gemotiveerd en zeer vriendelijk.
Belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het eten, en dat vond ik voor prijs-kwaliteit (12,50 voor een complete plate zoals bijv. biefstuk, div vis etc) echt zeer goed. Meerdere keren gegeten en alles naar wens.
Met een kleine investering zou dit echt een top-tent kunnen zijn!!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Mooiste locatie van Texel met de meest treurige inrichting. Sportkantineniveau qua voedsel, zelfbediening en zelf afruimen. Personeel weet zich zichtbaar geen raad in deze 'zaak'. Blijkbaar kwam de investeerder/exploitant tijdens de bouw in moeilijkheden en is de zaak in alle opzichten niet afgebouwd.
Jammer, je gunt deze locatie een topper.