Zeelust

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We wilden een kleine lunch. We kozen voor een uitsmijter, maar dan wel de "deluxe". Heerlijk donker brood en royaal belegd met ham, zeeuws spek en kaas. Erg lekker!
Ingrid_vdberg .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Helaas niet echt geweldig! Het eten was "liefdeloos" klaargemaakt. Weinig smaak aan het voorgerecht en het hoofdgerecht was met taai vlees. De smaken klopten niet met elkaar. Wij komen hier niet nog een keer.
Danny001 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Leuke tent, prima kaart met voor elk wat wils. Leuke gerechten, prima porties. Probeer ook zeker het drie gangen menu, daar laat de chef zien wat hij echt kan. Leuke wijn kaart. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaaam personeel. Echt een aanrader.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Op een mooie herfstdag hier geluncht. Het terras ligt lekker beschut, daardoor konden we buiten zitten. Voor de koukleumen lagen er fleecedekens. Het terras oogt verder niet heel sfeervol.
Er bleek een nieuwe sandwich op de kaart te staan met drie soorten vis: paling, zalm en makreel. Een heerlijke combinatie, die behoorlijk vullend was. Het brood was lekker krokant. Ook de tosti met kaas en Zeeuws spek smaakte prima.
De bediening is vriendelijk en snel. Een prima strandtent dus.
Wijbo M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We zijn hier toch al vaker wezen eten, maar helaas is het er niet beter op geworden. We hebben natuurlijk al geleerd om in Westenschouwen niet persé in het hoog seizoen uit eten te willen. Maar dan toch!
Bij de bestelling van de drankjes kregen we brood met smeersels aangeboden?! Dus niet!! Deze smeersels met 6 stukjes prefab stokbrood stonden natuurlijk gewoon voor €4,90 op de rekening. Tja, dat hadden we kunnen weten.
Maar goed, terug naar het diner zelf; als voorgerecht had mijn dochter de gerookte zalm en deze was gewoon smakeloos. De tom kakay soep had veel kip maar weinig smaak. Mijn salade met geitenkaas was prima(beetje veel walnoten, maar á la.)
Ik had de hamburger en deze was prima bereid. Echter de mosselen van mijn tafelgenoot waren taai en hadden duidelijk te lang op het vuur gestaan. De kipsate was droog en heel matig.
Uiteindelijk was het eten heel matig en zeker niet wat we van Zeelust gewend waren. Het zal even duren voordat we het hier weer eens gaan proberen, jammer.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Heerlijke vakantie gehad en vaak bij zeelust op het prachtige terras gezeten ! Het eten is voortreffelijk. Naast een goede bereiding wordt het ook erg mooi gepresenteerd. Daarbij is de bediening vriendelijk en kundig. Dit alles droeg zeker bij aan een geslaagde vakantie met ons gezin
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Leuke tent! Op een zondagavond even hapje eten en dat was goed bevallen. Terras is leuk gedecoreerd en heeft een frisse uitstraling. Bediening is goed, zeer vriendelijk en snel.
Vooraf hadden we brood met tapenade; was ok maar wel lekkerder gegeten. Zelf had ik het stoofpotje met sugar snaps; deze was echt heerlijk! Mijn tafelgenote had de salade met zalm, gamba's en tonijn en deze was ook erg lekker.
Zelf komen we niet uit deze buurt maar mochten we er nog eens komen gaan we zeker voor een lekker hapje in deze prima tent!
Malika L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Van de weinige locaties in Westenschouwen, springt deze er uit door het verzorgde interieur met de frisse blauwe kleuren. De service is professioneel en vriendelijk. Mooie kaart met veel vis en voldoende keuze. Wij hebben alleen salades gegeten vanwege de hitte, mooie porties, smakelijke dressing, originele garnering en uitstekend van smaak.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Goed gegeten en vriendelijke bediening. Ziet er fris uit met de hel blauwe kleur.
De tonijn vooraf is een aanrader, de desertkaart is alleen wat standaard en erge royale porties.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
We hebben al jaren een zomerhuis in Westenschouwen, kwamen hier niet zo vaak. Recent is het interieur vernieuwd en probeerden we het weer eens. Zoals verwacht is de vis fantastisch, maar verrassend was de kwaliteit van de bijgerechten, groente en salades. Alles fris en vers en creatief klaargemaakt. We hebben ook vlees gegeten, goede standaard bereiding. Kortom, met een prachtig zonnig terras in de zomer en helderblauw(-) interieur lekker warm in de winter gewoon goed. Bediening hartelijk en vlot.
Steranijs .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Prima locatie, fijn terras, gastvrije mensen. Als regelmatige gasten komen wij al bijna 20 jaar bij Zeelust. We hebben eigenaars zien komen en gaan en altijd was de lunch of brunch prima in prijs/kwaliteitverhouding. Helaas is dat de laatste tijd minder geworden. Er wordt veel gesleuteld aan allerlei zaken, ook aan de kwaliteit van het voedsel. De kroketten bijvoorbeeld zijn meelballen geworden, het voorheen lekkere brood van bakker Spelt was door een onjuiste behandeling uitgedroogd en niet van de kwaliteit die we gewend zijn. Het zou jammer zijn als we voortaan alleen maar voor een drankje naar Zeelust kunnen gaan.....
Ed-Bruin .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Vanavond een heerlijke avond Zeelust gehad! We zijn 12,5 jaar getrouwd en kregen van ons kinderen dit diner aangeboden. We waren er een aantal jaren terug voor het laatst geweest. Wat een warm welkom kregen we. We werden ontvangen door een jonge enthousiaste gastheer die onze jassen aannam en daarna netjes naar tafel begeleide, restaurant leuk en modern ingericht, eten perfect in balans, de gastheer vertelde dat ze bijna alles zelf maken van soepen, sauzen, tot aan koekjes bij het dessert. Toen we vertelde we bij zeelust zaten omdat we 12,5 jaar getrouwd zijn, kwam er vuurwerk bij het dessert. Bedankt Zeelust voor een geweldige avond! We komen graag weer terug.
Tino O.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Restaurant ligt op een prachtige locatie. Ondanks dat klanten hier dus altijd wel binnen zullen lopen doet het personeel hier echt hun best om het je ook naar je zin te maken. Je komt dus terug. Ik heb een salade gegeten en die was prima in orde de huiswijn was ook heerlijk.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Een prima kaart. Wij kozen voor het menu met als voorgerecht verschillende soorten ham met verschillende soorten meloen; daarna mosselen op Thaise wijze en Sangria met ijs toe. Een lekker wijntje erbij en een erg attente, vrolijke bediening!
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Een leuke locatie. Aan de buitenkant te zien verwacht je de Nederlandse snelle hap, maar niets van dit alles. Een keurig ingericht restaurant met allerte bediening. Heerlijk gegeten; van voorgerechten en dessert toe. Ook de huiswijn, een Merlot was heerlijk.
Janssen001 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Vandaag gegeten met kinderen en klein kinderen gegeten bij Zeelust. Eerste paasdag. Was enorm druk, restaurant zat vol, veel reservering. We werden super vriendelijk ontvangen. Hadden snel ons drankjes en we kregen een maaltijd die perfect verzorgd was. Een leuke kaart waar de omgeving nog wat van kan leren.
De uitstraling van het interieur is echt geweldig, als je dan het restaurant aan de overkant ziet, moeten ze nog veel leren. Dit is een aanrader voor jong en oud!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Mooie locatie, leuke inrichting, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit volledig uit balans.
Voor de lunch een broodje besteld, was niet onaardig maar de prijs stond niet in verhouding. Broodje biefstukreepjes, de reepjes waren lauw bijna koud, de textuur van het vlees klopte voor mijn gevoel niet. Broodje pittige kipreepjes was wel beter. De poffertjes kwamen hoogstwaarschijnlijk uit de diepvries. Deze waren taai, melig en droog, de prijs van 4,10 euro klopte ook hierbij niet. Jammer, het lijkt mij dat men zich minder druk maakt om kwaliteit omdat de klanten toch wel komen op deze locatie.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Heerlijk gegeten, supermosselen en ook het vlees, maaltijdsalade en de bijgerechten smaakten prima! Attente en enorm vriendelijke bediening, dikke pluim!!!