Zeelandia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Het restaurant grenst aan de Brasserie 2 eat. Nu weer eens naar het "oude" Zeelandia geweest. Dit keer gekozen voor het verrassingsmenu Wild (buiten de kaart!) dit was erg geslaagd. Eenheerlijke carpoccio, een malse hertenbiefstuk en een heerlijk herfstdessert. Aan de overkant had ze gekozen voor de kabeljauw (mooi moot, lekker gegratineerd) en chocoladedessert na. De bediening was goed, voldoende aandacht. Gaan zeker nog eens terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Een monument in Roosendaal. en volgens kenners het restaurant in deze regio om van vis en oesters te genieten. Dus na jaren deze zaak weer eens bezocht.

Men heeft bij ontvangst duidelijk meer aandacht voor de gasten van het inpandige 'All you can eat' gedeelte (gelukkig goed afgescheiden) dan voor de gasten van het restaurant gedeelte. Maar is goed, de bediening is vriendelijk en attent.

Sinds ons laatste bezoek is het restaurant flink 'opgepimpt'. Het wat donkere interieur is verdwenen en alles oogt nu fris en eigentijds zonder het klassieke restaurant te vergeten. Ruime mooi ingedekte tafels.

Goed uitgevoerde menukaart, maar ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat de meeste gerechten wat 'opgeleukte' versies waren zaken die ook in het 'all you can eat' gedeelte zijn te krijgen. Alles smaakte goed maar voor een restaurant dat zich zo in de markt positioneert, verwacht ik toch een betere kwaliteit.

De prijzen zijn redelijk, maar de volgende keer bezoeken we toch weer de 'all you can eat. afdeling, alles komt toch uit dezelfde keuken en het heeft een meer eigen sfeer.

John V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Een zaak waar we al langer naar toe wilden en eindelijk kwam het er eens van. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de moeder van de eigenaar. Wat een lieve dame ! We besloten bij haar dat we als voorgerecht een carpaccio namen en als hoofdgerecht een trio van wild. Als dessert namen we verschillende kaasjes. Bij dit alles deed ze een wijn-suggestie van verschillende aangepaste wijnen bij de gerechten. Deze wijnen waren heerlijk ! Helaas verdween deze lieve dame halverwege de avond en werden we bediend door een oudere heer. Deze vonden we wat minder sympathiek en echt wat te nonchalant in de bediening. (bijv. wijn morsen bij het inschenken en vragen smaakt het terwijl we al lang klaar waren) maar goed da,s niet zo erg wat we wel erg vonden is dat we om de rekening vroegen en hij deze na heel lang wachten niet kwam brengen. Nadat ik maar eens polshoogte ging nemen waar deze nou toch bleef bleek mijnheer op zijn gemak aan de toog te zitten en op mijn vraag naar de rekening zei : oh ja die heb ik hier al een hele tijd klaar liggen !Nou ja Brabantse nonchalance zullen we maar zeggen...Over het eten kunnen we kort zijn redelijk maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Verder viel ons op de nogal jaren zeventig manier van presentatie van gerechten. Veel decoraties met fruit en takjes op de borden en dat is toch echt niet meer van deze tijd.