Zeebries

Meer informatie over restaurant Zeebries

Erg lang
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Erg slechte bediening. Maar 2 mensen die de bestelling op mogen nemen en diegene die het uitserveren moeten eerst het hele terras aflopen omdat ze niet weten waar ze moeten zijn. Bediening is traag je moet zelf de serveerster naar je tafel halen want anders duurt het nog veel langer. Vervolgens ook nog eens 55 minuten moeten wachten op een salade en 3 bordjes kibbeling met friet. Bij het afrekenen heeft de serveerster het te druk, belooft te komen maar raakt onderweg 2 keer afgeleid waarna ze niet meer weet wat ze moet doen. Ook hier weer zelf de serveerster moeten halen. Ik kan deze zaak niet aanbevelen! Genoeg andere leuke strandtenten om een hapje te eten.
Rico V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een stevige strandwandeling hier terecht gekomen. Heerlijke kibbeling-schotel gegeten. Fijne ontspannen sfeer en een goede/gezellige bediening. We komen hier zeker terug!
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
De bediening was ver onder de maat. Bediening had het te druk met elkaar en we hebben 3x sorry te horen gekregen. Met zn 5 eten gaat de kok te boven hebben te lang moeten wachten op het 5de gerecht. De andere 4 waren al aan het eten anders werd het koud.
Enthourage super. Zo gezellig en modern toch warmte misschien daar door te hoge verwachtingen.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Na een winderige dag op het strand even bijkomen.
Koffie, thee en daarna toch blijven hangen op te eten, met 4 kids (maar dan wel binnen).

Bediening op zich redelijk, had wat scherper gemogen, maar voor een frisse dag prima.
Eten was goed, zeker in combinatie met de prijs.

Leuke plek om na een dagje strand even op te warmen