Zeeblauw Restaurant

Meer informatie over restaurant Zeeblauw Restaurant

Jouw recensie over het restaurant Zeeblauw Restaurant

Gerreke V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Op onze trouwdag met de kinderen kreeft wezen eten.
Er is enthousiast meegedacht en de tafel was zelfs chique versierd met mooie linten. slierten en balonnen.
De bubbels stonden koud en al naast de tafel klaar. Erg geslaagd.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Donderdag 7 juni gegeten met een groep van 8 personen. Makkelijke bestelling, alle gasten hetzelfde voor- hoofd- en nagerecht. Begin was goed maar hoofdgerecht duurde 1,5 uur om te krijgen en de gamba’s die geserveerd werden waren ook nog eens niet te pellen. Terwijl we wachtten paar keer gevraagd waar het hoofdgerecht bleef en kregen het gebruikelijke ‘komt er zo aan’ antwoord en vervolgens nog een half uur wachten. Qua eten & service meer van verwacht.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Met vrienden gegeten op zondag 08-04-2018.
Het voorgerecht stelde niet veel voor en de garnalen bitterballen waren tot 2 keer toe bevroren / koud. Als vervanging kregen we een oester voor iedereen.
Weinig keuze in de wijnsoorten aldus mijn tafelgenoten die ik toch echt wel als wijnkenners mag bestempelen.
De aangeboden wijnsoorten waren naar de smaak van mijn tafelgenoten maar zo zo.
Het hoofdgerecht was heel goed van smaak, maar niet goedkoop. De kreeft lag kaal op het bord zonder ook maar iets van opmaak en een leeg bord voor de graten en de schaal moest om gevraagd worden.
Het complete personeel bestond uit zeer jonge mensen, zo rond de 20 jaar die hun uiterste best deden maar te weinig ervaring hebben om zo'n zaak draaiende te houden. En gezien het prijsniveau van dit restaurant een luxe restaurant uit wil stralen zal dit niet lukken met onervaren personeel, hoe goed ze ook hun best deden.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
In de eerste week te gast geweest bij de nieuwe Dordtse parel zeeblauw!

Hartelijk ontvangen door de stijlvol geklede gastvrouw en welkom geheten met een glas Cava van het huis omdat het de eerste week was, heel erg attent. Leuk idee om bij je aperitief een amuse kaartje te geven met daarop een aantal bites. Wij zijn voor de makreel gegaan heerlijke start en hij smaakte naar meer.

Vervolgens op aanraden van de bediening gegaan voor de coquille, steak tartaar, gamba en kabeljauw. Heerlijke gerechten met verfijnde smaken, ook de borden zijn met oog voor detail opgemaakt! Heerlijke kaas selectie genoten tot slot met een bijpassende saké.

De entourage is gezellig en er hangt een losse informele sfeer, dit komt ook door de gastheren die je met passie alles uitleggen van de wijnen tot de gerechten.

Ik heb er een nieuwe favo bij!! Tot snel.