Zeebinkie

Meer informatie over restaurant Zeebinkie

Erg voordelig
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zeker een aanrader - Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel! Tijdens een weekendje weg in Burgh-Haamstede zochten mijn vrouw en ik naar een leuk restaurant/eetcafé. Toen we belden om een reservering bleek het restaurant vol te zitten (buiten het hoogseizoen). Degene die ons te woord stond gaf aan dat pas laat op de avond weer plek zou zijn; toch zijn we als service een half uurtje later gebeld dat er inmiddels een tafel vrij was. Bij aankomst gaf de gastvrouw aan dat er deze periode een actie gold: 2e 3-gangendiner gratis. Kortom we hebben genoten van een lekker afwisselend menu en schrokken van de lage totaalprijs van 32 euro incl. drankjes. Bij Zeebinkie hoef je geen Michelin-sterrenrestaurant te verwachten; maar je kunt hier wel genieten van een lekker bereid en goed gegarneerd diner in een - ondanks druk - sfeervol restaurant met aangenaam personeel.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Herrie in de pan, stoofvlees met ui champions en paprika. Ouderwetse rabarber erbij frites en salade. Absoluut een aanrader
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekker gegeten, goede porties en je kunt er fijn en gezellig buitenzitten. Goede sfeer en vriendelijk personeel. Prijzen zijn voordelig.
Evy M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gezellig en lekker gegeten. Zeer goede bediening. Ook zeer kindvriendelijk. Voor herhaling vatbaar wij komen zeker nog eens terug.
Dani V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
weer heerlijk gegeten vanavond. zoveel keuze uit allerlei heerlijkheden, en niet te vergeten Binkie's Bakkie als toetje
Annelieskeyzer .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Zeebinkie. Ik had een tonijnmoot xl besteld, maar kreeg abusievelijk de tonijnspies. Hij was heel kort gebakken, zoals gevraagd door mij. Na een vraag aan de serveerster, besloot ik het verkeerd gebrachte gerecht toch te nemen, het is tenslotte ook tonijn, deze gooien we niet weg natuurlijk! (Dat vind ik zonde). De spies smaakte heerlijk en werd geserveerd met paprika, saus, friet en sla. Mijn partner had een stoofpannetje van de chef, deze was ook erg lekker. We kregen ook nog ieder een drankje van de chef, omdat we een verkeerde bestelling hadden gekregen. Kortom, heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, een aanrader!
Beau V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vanavond hier gegeten. Tegelijkertijd met de voor- en hoofdgerechten een mandje stokbrood besteld en gevraagd dit eerder dan de voorgerechten te brengen. Dit kwam helaas allemaal tegelijk. Wel goed van smaak. Ook de hoofdgerechten waren goed te eten maar 1 klein bakje salade voor ons alle vier was wel erg weinig. Meerdere malen met lege glazen gezeten en zelfs naar de bar toe moeten lopen om te vragen om meer drankjes, onoplettende bediening. Het bestek van onze voorgerechten werd van onze borden weer op tafel gelegd. Hierdoor vroegen wij om nieuw bestek, we kregen dit wel maar er werd gezegd dat dit eigenlijk niet mag van de baas tenzij gasten het echt graag willen, zulke gasten zijn wij dus... De grootste domper kwam bij de rekening. Ongevraagd hadden wij 4 zakjes Remia frietsaus op tafel gekregen. 3 waren er ongebruikt mee terug genomen maar er stond 4 keer €0.50 op de rekening. Dit laten wijzigen naar 1 keer.

Kortom: prijs-kwaliteit verhouding van het eten behalve de kleine salade is goed, let op dat je niet meer afrekent dan genuttigd is en de bediening zou wat vriendelijker en alerter mogen. Dan valt er meer uit te halen dan nu gebeurt.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuk uitziende tent maar het eten was niet wat ik gewend ben aspergesoep waar je een euro boven op de prijslijst voor moet betalen voor de asperges die haast niet aanwezig waren het personeel zou het doorgeven aan de keuken maar ze kwam er niet op terug. Neem je speciaal biertje krijg je er een droog vies glas bij. Sorry mensen maar eens en nooit weer.
Maartje R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk gegeten. Snelle vriendelijke bediening, ook erg kindvriendelijk. Aanrader! Hamburger, saté en kindermenu op, prima kwaliteit, zelfs groente erbij naast de salade.
Amber97 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij hebben vandaag heerlijk gegeten bij restaurant Zeebinkie in Burg haamstede.
Erg vriendelijk personeel en lekker eten.
Marielle L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lekker gegeten, goede bediening leuke locatie. We komen hier al een paar jaar en het is altijd goed. Ook hebben ze elk jaar weer nieuwe gerechten voor een ongelofelijke prijs dus voor iedereen een aanrader
Leon10tjeR .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Weer lekker gegeten voor een goede prijs! Ontspannen sfeer, leuke en vriendelijke bediening! Alles op tijd. Tot de volgende keer
Jelle M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het is een zeer gezellige zaak, je voelt je er direct thuis. Het eten was heel lekker en verzorgd, we moesten ook niet lang wachten. De bediening was heel vriendelijk.
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Lekker een schol op de graat en 4 sliptongetjes gegeten in een gezellige zaak met een prima bediening na een heerlijke dag wandelen door de duinen en over het strand. Aanrader.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
zoals elk jaar starten we hier het seizoen mee heerlijk eten voor een goede prijs en een hoge kwaliteit. prima eten goede schone open keuken en een zeer k euke enthousiaste bediening Shirley bedankt voor de goede service, glimlach en gastvrijheid. Wij komen zeker terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Zowel de vlees als de visgerechten goed van kwaliteit. De zaak zat bomvol en de sfeer was goed.
Leuk en hartelijk personeel
We komen zeker terug!!!!
Carola T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We kwamen in een drukbezette zaak. Maar toch werd er een tafeltje voor ons klaargemaakt.
Heel vriendelijk en netjes. Bediening zeer prettig. Het eten was smakelijk en genoeg. De inrichting gewoon. Het licht was veel te fel. Mag wat romantischer.
Elaine B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Opvallend aan de vele recensies is dat in veel gevallen de punten voor decor het hoogste zijn. Dit moet een eigenaar toch behoorlijk aan het denken zetten!
Het eten is niet bijzonder. Ook al is de prijs dan iets lager, dat betekent niet dat de kwaliteit daar onder mag leiden.
Bediening is echt niet klantvriendelijk en zelfs aan de arrogante kant.
Betalen voor een fles water a € 5, 75 is ronduit belachelijk als je ook nog andere drankjes besteld.
Doe vooral iets met de recensies.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Tijdens ons familieweekend zijn we hier met acht personen gaan eten. Het restaurant zat helemaal vol en dat was ook gelijk het pijnpunt: er was overduidelijk te weinig personeel deze avond. Daardoor moesten we vaak zelf het personeel aanspreken die vervolgens aangaven later terug te komen, maar dat soms niet deden. De laatst bestelde drankjes kwamen niet voor we ons eten op hadden en hebben we dus moeten annuleren. Het eten is wel ok, niet heel bijzonder, maar met hoofdgerechten van deze prijs hoef je ook niet heel veel te verwachten. We hebben het met elkaar erg gezellig gehad, maar ik zal niet snel terug keren hier.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Met z'n 2e hier gegeten, we werden netjes ontvangen en er kwam gelijk iemand voor wat te drinken. Het voorgerecht was prima! (Stokbrood en gepaneerde mosselen.)
Voorgerecht wel wat aan de grote kant voor de kleinere eters, maar beter als andersom!

Hoofdgerechten waren, biefstuk en kipschnitzel. De biefstuk was inderdaad medium gebakken zoals gevraagd. Maar wel aan de droge kant, en er was ook een stuk spies in te vinden. En kipschnitzel XL (2 stukken) was vrij droog en smaakloos. De temperatuur was van zowel de schnitzel als de biefstuk waren naar mijn mening goed.

Omdat de gerechten behoorlijk groot zijn we als nagerecht voor een Cappuccino en een koffie gegaan. Zo snel als wij het voor het hoofdgerecht kregen zolang moesten wij wachten op de koffie ;)

Je had gevoel dat de bediening het niet aan kon er werden veel slordigheid fouten gemaakt zoals bestek er vergeten bij te leveren & met drinken aankomen wat niet aan de tafel is besteld.

De prijzen zijn netjes maar ook niet zo laag dat ze zich al het bovenstaande kunnen permitteren.