Zee op Tafel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Zee op Tafel

Nico1990 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De vis is erg goed, de entourage ook. Maar ook de bediening is heel erg goed. Verder ook een prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten restaurant was echt leuk en gezellig bediening was aardig echt een aanrader we komen zeker nog een keer
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ons vaste visrestaurant. Altijd fijn om hier te zijn. We aten Sashimi. Er lekker wederom! Goede wijn en vriendelijke bediening completeren.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Ik haal hier altijd mijn vis (altijd mooi vers). Nu besloten om ook eens te gaan dineren - het is immers bij ons om de hoek.

Vriendelijk personeel, nette prijzen, vis goed bereid. Enige minpuntje: mijn zeetong had erg veel kuit terwijl dat gezien de tijd van het jaar toch niet de bedoeling kan zijn. Dit had de kok wat mij betreft (zeker in een visrestaurant) moeten opmerken.

Wij komen zeker terug voor het vriendelijke personeel, de leuke zaak en de goed gebakken verse vis.
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hartstikke leuk restaurant! Uitstekende vis op tafel! Vriendelijke bediening! Moderne strakke vormgeving. Voorin een viszaak. Achterin het restaurant. Kies voor de vis van de dag.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vandaag met mijn zoontje van 9 gegeten. Wij komen zeker terug. Allerbelangrijkste de vis is heel vers en mooie kwaliteit. De bediening is vriendelijk en de sfeer is relaxed.
d.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Als verjaardagscadeau kreeft gegeten. Staat niet op de kaart, maar werd tevoren besteld. Uitstekende manier waarop we uitleg kregen over de bereiding en hoe de kreeft gegeten moet worden, mooi opgediend en goed advies over de bijpassende wijn. Kleine dingen die het geheel af maken: de chef die langskomt om te vragen of alles naar wens is, tafeltje op mooie plek, personeel dat vriendelijk maar niet opdringerig behulpzaam is en een schappelijke prijs.
Titia B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Zot is een viswinkel en restaurant in een.ik heb al vaker gewoon vis gehaald bij hun van kibbeling tot vishapjes voor de borrel. Altijd even heerlijk en de mannen in de wi Mel zijn altijd even service gericht. Het was er nog niet van gekomen om in het restaurantje te eten. Je kunt er niet reserveren maar wel 15 min van td voren bellen en dan houden ze een tafel 15 min vast voor je. Vind ik een goede deal.

Als voor had ik ceviche en mijn tafelpartner de coquilles. Beide heerlijk! Als hoofd de dorado en de tong. De dorado was heerlijk sappig!! Zeer goed bereid. Een heerlijk avond dus! De bijpassende wijnen waren oké.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Vorige week hier weer heerlijk gegeten. Vooraf de garnalen-cocktail en de vongole op Spaanse wijze. Hoofdgerecht twee maal de zwaardvis. Erg leuk om te zien dat je eten vers van de vis word gesneden en dan klaargemaakt.
Mooie vitrines met genoeg aanbod.
Al met al erg lekker!!
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Dit is voor ons een heerlijk laagdrempelig lunchadres ,omdat het knusse restaurant gedeelte in open verbinding staat met de verkoop ruimte met haar schitterende vitrines vol verse vis. Gezellig druk fijne bediening. Het aanbod is groot ,je kan zelfs een keuze maken uit de vitrines als je favoriet niet op de kaart staat .Een aanrader is sashimi van verse tonijn,zalm en coquilles,maar probeer zeker de rest van de kaart ook ,van rauw ,gepocheerd ,gekookt of gebakken .Er is voldoende keuze uit bijpassende open wijnen.
Parkeren in de omgeving.
Laurien S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Erg leuke binnenkomst met alle vissen in de koelvitrine, eenmaal aan de tafel is ons duidelijk verteld welke vissen er die dag allemaal waren. En we konden ook zelf onze vis uitkiezen, erg leuk!

Het eten was heerlijk, vooral de tonijntartaar was erg lekker!

Bediening was goed en snel en wij zullen zeker snel weer terug komen.
Ilka .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Niet alleen een fijn buurtrestaurantje voor de Archipel maar ook nog een heerlijke viswinkel waar je gerust tot 's avonds laat nog kakelverse vis kunt kopen. Mooie formule. Voor onder de 20€ kun je hier nog genoeg heerlijke hoofdgerechten bestellen. Aanrader voorgerecht: de rauwe tonijntartaar! Ook leuk dat je iets uit de vitrine kunt aanwijzen en dat indien gewenst gegrilld, gebakken of hoe dan ook op je bord terug ziet. Het eten is eenvoudig maar vers en je krijgt hier kwaliteit voor je geld. De verlichting in het eetgedeelte zou wat zachter kunnen en zou de sfeer ten goede komen.
De bediening bestaat over het algemeen uit studenten en dat maakt het juist niet zo formeel, wat ik persoonlijk heel prettig en relaxed vind. Ze zijn vriendelijk, vrolijk en behulpzaam! Heerlijk tentje!
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We hebben er heerlijk gegeten. Bediening was aardig en deed hun best. Als ik alle kritieken lees, hebben ze bij ZOT blijkbaar hun lesje geleerd. Eten was voldoende, ook de friet enz. De bediening was vriendelijk en deed echt hun best. Prima zaak. Een beetje Parijse sferen. Leuk. Aanbevolen.
bemelmans .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Na lange tijd weer eens gegeten en gedronken bij ZoTToen was het prima: is nog steeds prima.Deze keer vanwege de tijd geen voorgerecht maar allebei een hoofdgerecht.
Gegrilde tonijn en zwaardvis.Beide vakkundig klaargemaakt en gegrild.Men doet hier aan eerlijke gerechten: behoorlijke porties en smakelijk klaargemaakt! Wil je een andere vis uitzoeken en eten: kan natuurlijk ook!
De ontvangst was hartelijk, het was (nog) niet druk en we werden prima geholpen.Ook de bijpassende (Italiaanse) wijn was heerlijk.Vanwege de lijn het toetje gedeeld : fries suikerbrood met ijs en boerenjongens : een heerlijke combinatie.
De ambiance van winkel en restaurant, met een duidelijke herkenbare functie in de buurt zorgt voor een ongedwongen, gemoedelijke en levendige sfeer.ZotTblijft voor ons een aanrader, ook vanwege de schappelijke prijzen, die bij andere visrestaurants aanzienlijk hoger zijn.
Rene3007 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Heerlijke verse producten, wat wil je nog meer als visliefhebber. Goed advies en vakkennis van het personeel.
Kleine wijnkaart, maar wel de juiste wijnen op de kaart.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij ZOT. De Sashimi en Tonijntartaar waren super; de kwaliteit van de vis echt geweldig. Ook dd hoofdgerechte (zwaardvis en tarbot) waren toppertjes; perfect klaargemaakt. Zelfs de toetjes waren van uitzonderlijke kwaliteit. Verder ook nog supervriendelijke bediening. Het decor is passend bij het concept van viswinkel/visrestaurant. Topavond!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Wij eten steeds vaker vis en halen deze steeds vaker hier. De laatste tijd schuiven wij soms ook meteen in het restaurantgedeelte aan in plaats van thuis de vis zelf te bereiden.

De winkel heeft een uitgebreid en supervers aanbod. In het restaurant kun je of van de kaart kiezen of zelf je vis in de winkel uitzoeken en laten bereiden. Er zijn ook iedere dag specials.

Laatste keer hadden wij sliptong, zwaardvis en pietermannetjes, als toetje kibbeling, die hier van zeewolf gemaakt word. Niet omdat het niet genoeg was, maar omdat de jongste nog nooit mee was en dit gewoon moest proeven. Bijgerechten kun je kiezen: sla of groente, aardappelen gekookt, gebakken of friet. Toetjes zijn ook geweldig, vooral de wentelteefjes blijven in het geheugen.

Geweldige vakkundige medewerkers, attent en aardig, gegarandeerd super verse vis en schaaldieren, leuke kleinschalige zaak en aandacht voor specifieke behoeftes wat voeding betreft! Plat water is er alleen gratis per karaf, uit de fles alleen met bubbels, echt een uitzondering omdat vooral aan dranken veel verdiend word. Meestal neem ik een wijntje bij om het goed te maken.

Smaak, kwaliteit en simpele (positief bedoeld) bereiding met hoogwaardige ingrediënten, daar gaat het om en dit eten wij hier.
Bai F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
voor de tweede keer gegeten en het was weer supper. perfecte prijs kwaliteit verhouding. lekkere verse vis. en het beste is dat je buiten de kaart kan bestellen. lekker in de vitrine kijken wat voor vis er ligt en zelf bepalen hoe je hem wilt hebben. wat wil je nog meer? bediening is vriendelijk en de wijnen zijn lekker. absolute aanrader.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Gister verjaardag gevierd met een groep van 7 mensen. Vooraf sashimi en Tempura in het midden op de tafel waar iedereen van kon snoepen. Daarna kleine schelpdieren in een heerlijke fond. Vervolgens bood de keuken aan om de hapjes door te zetten met diverse kleine koude en warme vishapjes. Daar gingen wij natuurlijk graag op in. Grote schalen met veel soorten zalm, zeebaars en meer. Nadeel was dat we geen ruimte meer hadden voor het toetje.
Ferran W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Wat een fantastische aanwinst voor de Archipel buurt! Briljante combinatie tussen visboer en visrestaurant. Eerder gezien in Thailand en in mediterrane landen maar nog nooit in ons kikkerlandje. Met vrienden hier gegeten op een zaterdagavond. Volle bak. Later wordt duidelijk waarom. Reserveren is helaas niet mogelijk, dus even wachten tot er een tafeltje vrij komt. Het wachten wordt gelukkig rijkelijk beloond. Je kunt een leuk visje aanwijzen in de vitrine, aangeven hoe je die graag bereid wilt hebben en niet veel later ligt hij dan op je bord, maar je kunt uiteraard ook à la carte eten. Wij besluiten dat laatste te doen en gaan voor drie gangen, begeleid door een overheerlijke Sancerre van Domaine Raimbault. Staat voor 26 eurootjes op de kaart. Daar kan de vijf-keer-over-de-kop maffia nog wat van leren! De chef verstaat gelukkig de 'kunst van het weglaten', voor kraakverse vis geldt nou eenmaal: hoe minder je er aan doet, hoe beter. We kennen hem nog uit de tijd dat hij bij een bekende vishandel in Scheveningen vaardig het fileermes hanteerde, maar nu heeft hij - gepokt en gemazeld - eindelijk zijn eigen droom vervult. En hoe!