Zee&meer

Dorpsstraat 19 4322 AC Scharendijke Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zee&meer

Jacqie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten.
Leuke tapas gerechten op. Van coquille tot kippenvleugels. En mijn man een gebakken Oosterschelde paling. Alles goed bereid.
Erg fijn terras want toen er wind kwam konden de schermen omhoog. En ook belangrijk, zeer vriendelijke en gezellige bediening. Hier komen wij zeker nog eens terug deze vakantie.
Tessavk90 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Nadat mijn vriend en ik hoorde dat dezelfde eigenaren als Salud in Scharendijke óók nog een restaurant hebben aan de andere kant van de straat, waren wij reuze nieuwsgierig. Wij zijn dan ook de week erna gelijk gaan kijken. Wat een prachtige zaak. Mooi ingericht en heel leuk terras erbij.
Wij hebben gekozen voor vis. Heerlijk gegeten! We werden bediend door een leuke meid, die wist wat ze deed. Goede ambiance en lekker eten, wat wil je nog meer?!
We gaan er zeker nog eens terug.
Aanrader, het chocoladetaartje als dessert!
Day S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten voor mijn moeder haar verjaardag. Wat een idee van tapas zeg! Chapeau! Heerlijk alles op smaak, ik vind bijvoorbeeld spareribs normaal niet zo lekker, dit was heerlijk. Het was een rustige dag, buiten seizoen maar nog keuze uit alles! En dat meisje wat ons hielp, dat is hoe personeel hoort te zijn! Hulde!
A M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen weekeinde meerden we de boot af in de haven van dit pittoreske plaatsje. Toen we rond etenstijd het dorp inliepen, schatten we in dat er vast wel een aantal restaurantjes zouden zijn in de hoofdstraat. En inderdaad, dat bleek het geval. Zee&Meer sprong er duidelijk uit: fris, vrolijk en ánders. Ook de aparte menukaart sprak ons aan: leuke veelzijdige gerechten. Onze keuze bleek absoluut niet verkeerd, want we hebben zalig gegeten. De vis in het hoofdgerecht smaakte ons opperbest ! Ook de heel aparte rosé (bijna oranje van kleur) was bijzonder van smaak. En niet als laatste: de bediening bleek ontzettend attent. De dessert-coupes waren royaal en smaakvol. Kortom, dit spontane bezoek is ons in elk geval goed bevallen; volgende keer weer !!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Op zaterdagavond 11 april hebben we bij dit restaurant gegeten. Op de kaart stond o.a. tapas. We houden ervan als onze tafel vol met kleine gerechtjes staat, dus de keuze was snel gemaakt. Het duurde wel wat lang voordat onze gerechten arriveerden, we hebben zeker een uur moeten wachten. De tapas bestonden o.a. uit gamba's, gehaktballetjes, spareribs, friet, brood, een soepje, peppadews (uit een potje?), inktvisringen en kipkluifjes. Voor een restaurant dat Vis & Meer heet, hadden we wel meer vis verwacht. De gehaktballetjes waren wat taai en de spareribs waren te ver door, het had wat weg van kant-en-klaar gerechten. Het was niet slecht, zeker niet, maar we wat meer originele en verse gerechten verwacht.
Dcwh .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij hebben een overheerlijke, grote schol gegeten op 4 oktober 2014. De bediening is zeer vriendelijk; goed wijnadvies gekregen. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij komen hier graag nog eens terug.
Myschka .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Heerlijk gegeten met de familie. Gastvrij ontvangen. Zeer kindvriendelijk. heerlijke coquilles, goede tong en de prijzen zeer vriendelijk. Kortom een avondje genieten.
familie de Kroes.
Oukiena .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wederom heerlijk gegeten, de hele tong, was zoals altijd, weer precies zoals hij hoort te zijn, een echte aanrader. De vitello heeft een zalige zachte smaak. Ik hou niet van tonijn mayonaise deze wordt op verzoek vervangen door een heerlijke citroen mayonaise, een tong strelende combinatie. Je voelt je echt gast, voor de bediening is niets teveel. Van begin tot het eind tot in de puntjes verzorgd. Wij komen daar heel graag en zeer regelmatig. Diverse gerechten uit de menukaart inmiddels gegeten en altijd constant van kwaliteit. Ook de verse kreeft uit het homarium is een aanrader. Ook schenken ze lekkere wijntjes. Leo en Ineke uit Zwijndrecht
Francisca44 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Overheerlijke kreeft gegeten! Precies zoals ik hem graag nuttig. De kok heeft mijn wens exact begrepen. Mijn partner genoot wederom van de enorme schol van ± 500 gr. De service is zeer goed, men kent de gast met zijn of haar voorkeuren snel en passen gerechten hierop automatisch aan. Wederom een heerlijke middag gehad op het terras van Zee & Meer. Chapeau!!
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Heerlijk al drie keer gegeten hier afgelopen week. Zalmfilet heerlijk mals. Toetje chocoladetaartje met pistacheijs een mooie afsluiter. Prettige bediening met aandacht voor de klant
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
vandaag hier gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening en een tonijn welke ontzettend goed klaargemaakt was. we zitten nu aan een grand dessert en vinden het jammer dat er geen foto op Iens geplaatst kan worden. Overheerlijk. wij komen hier zeker terug.
Wijbo M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Helaas was onze ervaring heel teleurstellend. Bij het opnemen van de bestelling werd niet gevraagd naar de quison van de tonijn , hierdoor hadden wij natuurlijk gealarmeerd moeten zijn. Toen de tonijn ook kwam was deze volledig doorbakken, eigenlijk oneetbaar. De schol waar de tonijn op had liggen wachten?? was zo heet/snel gebakken dat het eiwit helemaal vlokkig was geworden, ook niet echt bijzonder.
En om te kijken of het restaurant misschien toch nog wel wat was hebben we het grand dessert geprobeerd, dit was een ratjetoe van alle desserts op de kaart met een extra klodder slagroom. Dat was het dus ook niet.
Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Gielgiel .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Heerlijke vis- en vleesgerechten in dit fantastische restaurant! Alles is vers en dat proef je... Dat is in Zeeland ook wel eens anders! We hebben hier met 4 personen gedineerd. De salade geitenkaas als voorgerecht besteld (2x) en gegratineerde mosselen en zalmtrio. Allemaal voortreffelijk. Ook de 4 hoofdgerechten waren ontzettend lekker: vispotje, dorade, sliptongetjes en entrecote van de grill. Kortom: heerlijk gegeten!
Gwen N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Prachtige zaak, mooi terras, eindelijk een ander concept in Scharendijke. Vooral veel vis. De schol van +500 gram voor €16,50 is een aanrader. Ook lekkere vleesgerechten van de lavagrill. Goede service. DIt is onze nieuwe favoriet in Scharendijke
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Mooi zaak, prachtig terras op een toplocatie.
Uitgebreide (vis)kaart maar ook een aantal vlees gerechten voor de niet viseters onder ons.
Leuke aanbiedingen ook buiten het hoogseizoen om.
De bediening is bijzonder vriendelijk.
Wine bij the class systeem is erg prettig, zo kun je bij iedere gang een passende wijn gebruiken.
Met eet-cafe Salud hebben deze jonge ondernemers al bewezen het vak in hun vingers te hebben en bij Zee & Meer wordt dit zeer zeker voortgezet.
Ga zo door..
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
De zalm tartaar met een kwarteleitje gegarneerd was heel mals en smakelijk. Bij het open van de pan gekookte mosselen rook je al een vleugje chorizo wat dit een aparte smaak verschafte.De dorade in zilverfolie gewikkeld was erg lekker. Prettig is dat je per gang een andere wijn uit de klimaatkast kan bestellen. Al met al een heel goed visrestaurant