Zee en Zon Strandpaviljoen

Boulevard 10 2225 AA Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zee en Zon Strandpaviljoen

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vorige week vrijdag hier lekker gegeten, alleen één minpunt. Voor mayonaise laten ze je apart betalen en dan krijg je een minicupje zoete fritessaus! Dat is absoluut niet lekker bij de gebakken aardappeltjes. Hier hebben we wat van gezegd, maar ze beweerden bij hoog en bij laag dat het mayonaise van Remia was. Die hadden wij toevallig zelf thuis in de kast staan en smaakt wel degelijk naar mayonaise. Waarom zou je klanten hiermee willen bedriegen? Jammer!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdag was een mooie stranddag. Dat was te merken aan de drukte in de strandpaviljoens in Katwijk. Dan kun je beter even reserveren. Voor ons was het een spontane ingeving om hier te eten. Gelukkig een tafeltje vrij bij Zee en Zon.
Vriendelijke ontvangst, tafel snel schoon van de vorige eters. Ondanks de drukte een snelle en vriendelijke bediening door de jonge meisjes. Ook gedurende ons verblijf bleven ze attent en snel.
Het eten is niet extra speciaal, maar voor dit seizoensrestaurant hebben ze het goed voor elkaar. Mijn toppertje, een grote tong, kwam in tweeën. Lekker wijntje erbij, wat wil je nog meer op een mooie zomeravond? O ja, een lekker ijs dessert met veel fruit.
Tot een volgende keer!
Alces .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na een heerlijke fietstocht langs zee en door de duinen zijn wij op 7/7 hier neergestreken. Zee & Zon is een leuk strandpaviljoen met een vriendelijke bediening en heerlijke gerechten tegen een redelijke prijs. De 'boeff stroganoff' was geweldig. Kortom: een aanrader!!!!!!
Wendy1971 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vriendelijke bediening in een heerlijke omgeving! Eten absoluut niet bijzonder, patatjes best vet, slibtongetjes te zout, wel lekkere verse sla. De 8,4 was de reden dat ik hierheen ben gegaan, maar ik ga de volgende keer naar een andere strandtent.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Drie tienen voor deze strandtent. Niet alleen een topsetting, maar vooral een uitstekende kwaliteit gerechten. Complimenten voor de kok! Broodje paling met kraakverse sla, knapperig versgebakken broodje en ruime hoeveelheid paling. Exact goed! De biefstuk zelfde verhaal: goede garing (medium in dit geval) en de visschotel van manlief ging niet voor niks schoon op. Uitstekend!
Henrie .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een super gelegenheid waar we ontzettend hebben genoten. Het eten was super (teveel soms) Maar echt lekker . De bediening was top !! Sophie alle eer naar jou hoor. Bedankt nog . De vrolijkheid en snelle service was top.
Wessel Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gezellige zaak, mooi uitzicht op zee en prima eten. Ook de bediening is vriendelijk en correct. De prijs die je voor dit geheel betaald is meer dan redelijk!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
de salade "surf-en-turf" is een aanrader, heerlijk vlees, zalige garnalen, perfect aangemaakte sla en fatsoenlijk (ook qua hoeveelheid) smaakvol brood erbij. Het decor is (zeker op zo'n zonnige zaterdag) natuurlijk helemaal goed, daar kan je alleen maar gelukkig van worden. De service was vriendelijk en snel en correct. Toch even een "zesje" omdat het erg slordig is als je borden krijgt waar scherfjes vanaf zijn en een vork die niet helemaal schoon was, maar ja.......dat zal zich vast wel weer oplossen.
Baltus .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Ondanks de drukte hebben we niet lang moeten wachten de bediening was vriendelijk en attent.
Eten was ook goed, zowel de varkens medaillons als de zalmfilet waren lekker!
En heerlijk, ook een beetje warme groente er bij, zouden meer restaurants moeten doen....
Een aanrader
José V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Bij strandpaviljoen Zee en Zon is het gezellig en goed eten. Onze tafeldame Rachel en haar collega's waren gastvrij en vriendelijk. Dus een grote pluim hebben ze wel verdiend.
Wij hadden zalmcarpaccio als voorgerecht. De zalm was mooi dun gesneden en de dilledressing paste er heerlijk bij. Als hoofdgerecht een mosselpotje op Thaise wijze, de mosselen waren een beetje te gaar maar de smaak was goed. En een rib eyesteak, deze was goed gegrild en mooi rood van binnen en als toetje espresso croqant en een panna cota. Al met al een goede maaltijd voor een redelijke prijs. We komen graag terug .
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Aardige meisjes in de bediening. Lekker gegeten voor een klein prijsje. Varkens sateh en een lekkerbekje met frites en een knapperige salade. Niet lang hoeven wachten. We komen zeker nog eens terug.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Ceasar salad met scampi's gegeten op de veranda. Stralend zomerweer. Lekker maar net iets te veel parmezaanse kaas. Prima bediening, mooie strandtent. Aan te raden voor een middagje strandtent. Vrij prijzig, maar goed, wel een topmiddag relaxen.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Diner op 28 juni 2014

Niet al te aardige bediening, er kon geen glimlach vanaf.

Verder was biefstuk medium besteld maar dit was absoluut veel te rood. Verder waren we met zn vijven aan tafel van vier. Pas na vragen kregen weer een extra bijzet tafeltje omdat anders het eten van tafel viel.
Linnie7 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wij zijn hier wezen eten na naar Soldaat van Oranje te zijn geweest en vonden het erg tegenvallen.
Een beschrijving van de avond:
Eerst kregen we cola zonder prik. Kan gebeuren, nieuw glas gekregen nu wel met prik. Vervolgens duurde het 20 minuten voordat ze de bestelling op kwamen nemen. Daarna nog drie kwartier voordat het voorgerecht geserveerd werd. Ik had de scampies, dit leken gewone garnalen te zijn. Bovendien dreven ze in het vet, werd er bruine appel bij geserveerd en leek het brood oud. Garnalen waren wel lekker als je het vet er eerst af liet druppen.
Na het voorgerecht moesten we ruim een uur op het hoofdgerecht wachten. Een aantal van ons hadden de gekookte mosselen in witte wijn, deze waren erg lekker. Een van de borden die we erbij kregen hebben we teruggegeven, er zat namelijk een grote vlek op. De steakfriet bij de mosselen was ook erg lekker. De gewone patat was taai.
Een van ons had de zalm besteld, deze was te lang doorbakken en daardoor grotendeels uitgedroogd. De champignonsaus bij de varkensmedallions was ook niet echt smakelijk en wij hadden het vermoeden dat het uit een potje kwam.
Dessert hebben we maar niet meer genomen.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Aardige tent, leuke bediening. Heerlijk Hollands (bij je hoofdgerecht krijg je een kommetjes gebakken aardappeltjes, frietjes, warme groenten en salade). Gezellig ingericht, niet te veel pretentie. Mijn visstoofpotje was lekker en ik heb hier goed gegeten. Verder best standaard, maar als je toch naar het theater gaat, is dit een prima pleisterplaats voor de voorstelling.